Perjantai on rakastumisen aikaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti:Minä en siis sattuneista syistä hyväksy enoni tapaa nussia toisten miesten vaimoja. Toisaalta sitten ymmärrän, että enoani loukkasi, kun lapsensa ensimmäinen yhteydenotto oli haaste käräjille. Eikä siis siinä iässä enää isä-lapsisuhdetta synny. Mahtoiko serkku tietää edes minun olemassaolostani ennen tätä? Tuntematon.
Aika surullista kyllä. Rahan perässä vaan :(
NuoriD

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
1)Joutuiko enosi vanhoilla päivillään isyystestiin?

2)Aikovatko valittaa?
...
Joo, eno pääsi Ilta-Sanomien lööppiin "80-vuotias tuomittiin isäksi". Mutta se on tästä erillinen juttu, jolle ei mitään voi. Vaikka minusta on epäuskottavaa, ettei joku 47-48 vuoden ikään mennessä kuule edes huhua että oikea isänsä olisi joku muu kuin kasvatusisänsä. Joka ukko sitten kertoo just kun vanhentuneen keissin mahdollistava ennakkotapaus on samassa kunnassa, nuoren lapsen hyväksi. Tietysti voi ollakin noin, mutta melko tuuri.

Mutta tämä oli siitä kun enoni otti ja kuoli alle kolme vuotta sukupolvenvaihdoksen jälkeen. Onneksi jäi papertrailia ja todistajanlausuntoja miten kauppaa oli valmisteltu jo kymmenisen vuotta ja lopullinenkin päätös jo ennen enoni syöpädiagnoosia.

Siis vittu, tää on yritystoimintaa, ei "ota rahat ja juokse", kuten sille uudelle serkulleni. Joka saa nyt lakiosansa eli puolet mitä enoni kuollessaan omisti. Mulle testamentti v. 1990. Lakiosan täydennyskanne meni nurin. Sosiaalisesti ihan kaikille ihan tuntematon nyt kuuskymppinen ukko , ei ollut kontakteja eikä ole tilalla käynyt saati enoni sairasvuoteella.

Niil on viikko aikaa valittaa, toivottavasti kelaa että hänen ja mun oikeudenkäyntikulut (häviäjä maksaa) vaan kasvaa jos ja kun Hovissakin häviäisi.
Eli ko. mies sai jotain? Puolet siitä, mitä enosi kuollessaan omisti? Paljonko?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Enoni omisti kuollessaan n. 580 000 euroa plus auton. Myytyään talon minulle sukupolvenvaihdoksella. Siitä puolet lapsiparalleen, luulis riittävän. Mulle loput testamentinsaajana. Kyse oli nyt siitä, onnistuvatko purkamaan kepulaisten lievästi hyvien systeemien helpottaman sukupolvenvaihdoskaupan, kiinteistöistä joka on jo minun ja jonka arvo heittelee. Olisin siis joutunut maksamaan paljon lisää. Vastapuoleni kekkulisianajaja väitti lopuksi, että sukupolvenvaihdoskauppoja ei ole olemassa. Rahrahrah!
bliss

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minä en siis sattuneista syistä hyväksy enoni tapaa nussia toisten miesten vaimoja. Toisaalta sitten ymmärrän, että enoani loukkasi, kun lapsensa ensimmäinen yhteydenotto oli haaste käräjille. Eikä siis siinä iässä enää isä-lapsisuhdetta synny. Mahtoiko serkku tietää edes minun olemassaolostani ennen tätä? Tuntematon.
Aika surullista kyllä. Rahan perässä vaan :(
Voitko ihan rehellisesti sanoa, että et tekisi samaa jos olisi mahdollisuus?
ninnithequeen

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minä en siis sattuneista syistä hyväksy enoni tapaa nussia toisten miesten vaimoja. Toisaalta sitten ymmärrän, että enoani loukkasi, kun lapsensa ensimmäinen yhteydenotto oli haaste käräjille. Eikä siis siinä iässä enää isä-lapsisuhdetta synny. Mahtoiko serkku tietää edes minun olemassaolostani ennen tätä? Tuntematon.
Aika surullista kyllä. Rahan perässä vaan :(
Voitko ihan rehellisesti sanoa, että et tekisi samaa jos olisi mahdollisuus?
Tuota. Haaste käräjille ekana vai? Juu ei ny kuitenkaan. Rekkiksellä on kyllä aika rikas tsekkiläinen Saksassa asuva isä.... :think:

:D

Niin tuo mun kertoma juttu broidin exästä oli vaan niin ihana. Näkevät nyt niin usein ja miesparka ei edes tiennyt että hällä on täysi-ikäinen lapsi. Tytön äiti ei ollut suostunut kertomaan isän nimeä kuin vasta nyt.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti: Tuota. Haaste käräjille ekana vai?.
Niinhän se meni. Käräjillä kertoi soittaneensa ynseälle enolleni ja lähettäneensä isänpäiväkortin. Mutta kun kysyttiin oliko ottanut enooni yhteyttä ennen isyyshaastetta, niin ei ollut. Haastemies vain tuli. Vanhan kansan miehenä tämä jurppi enoani. Lisäksi on huomattava, että takapiru oli poijaan entinen virallinen isä, joka vihasi enoani, joka oli nussinut vaimoaan. Ymmärrettävää, mutta ei mun vika vaikka mua rangaistaan.

Sitten tuo uusioserkku sanoi loukkaantuneensa, ettei oltu kutsuttu hautajaisiin. No mitä tehdä? Mulkvisti-enoni ei poikaa koskaan tunnustanut ja kai ne hautajaiset on vainajan juhla. Lisäksi siellä olisi pitänyt kertoa muille sukulaisille, joille eno oli kieltänyt kertomasta, että kuka tuo äijä on.

Et silleen, vaikka olis totta että tiesi enoni mahdollisesta isyydestä vasta 47 vee iässä, mikä mahdollisti noin vanhan jutun käsittelyn.. niin rajansa kaikessa, lakiosansa riittäköön. Täss olen minäkin ollut aika helvetissä ja pelossa vuosikausia ja se paikka on mun koti ja ainoa elanto.
Vastaa Viestiin