Perjantai on rakastumisen aikaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

masa kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
masa kirjoitti: Dumari, ootko kuullut vitsin siitä laivasta, joka ei ikinä ole saapunut Liverpooliin?
Nietu.
Premiership :wink:
Joo sellaista se vähän on kun punaisia jengejä kannattaa. Budjetit hipoo pilviä, mutta silti osataan ryssiä mestaruudet :roll:
RP

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Lapitii kirjoitti:
RP kirjoitti:Mitäs tehtäis?
Chatattais. Puhuttais paskaa, kuten talon tapana on. Siis lorttoiltais.
Mä lähden nyt kätköileen, mut ihan kohta voisin leikkii sun kaa.
Näh. Ei siellä ole mitään elämää. Hiukan tylsää siis. Se vaatis rommikolaa, rommii on, kolaa ei.
Viimeksi muokannut RP, 16.04.2010 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti:
masa kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Nietu.
Premiership :wink:
Joo sellaista se vähän on kun punaisia jengejä kannattaa. Budjetit hipoo pilviä, mutta silti osataan ryssiä mestaruudet :roll:
Tätähän se, kuten Rentonkin totesi:
RENTON: People think it's all about misery and desperation and death and all that shite, which is not to be ignored, but what they forget is the pleasure of it. Otherwise we wouldn't do it. After all, we're not fucking stupid. At least, we're not that fucking stupid. Take the best orgasm you ever had, multiply it by a thousand and you're still nowhere near it. When you're on junk you have only one worry: scoring. When you're off it you are suddenly obliged to worry about all sorts of other shite. Got no money: can't get pished. Got money: drinking too much. Can't get a bird: no chance of a ride. Got a bird: too much hassle. You have to worry about bills, about food, about some football team that never fucking wins, about human relationships and all the things that really don't matter when you've got a sincere and truthful junk habit.
masa

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Helvata että nää on hauskoja quoteja :rofl:


http://www.generationterrorists.com/quo ... tting.html
RP

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja RP »

RP kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
RP kirjoitti:Mitäs tehtäis?
Chatattais. Puhuttais paskaa, kuten talon tapana on. Siis lorttoiltais.
Mä lähden nyt kätköileen, mut ihan kohta voisin leikkii sun kaa.
Näh. Ei siellä ole mitään elämää. Hiukan tylsää siis. Se vaatis rommikolaa, rommii on, kolaa ei.
Sammuitko jo :D Otan rommia siis.
Dumis

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

masa kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
masa kirjoitti:
Premiership :wink:
Joo sellaista se vähän on kun punaisia jengejä kannattaa. Budjetit hipoo pilviä, mutta silti osataan ryssiä mestaruudet :roll:
Tätähän se, kuten Rentonkin totesi:
RENTON: People think it's all about misery and desperation and death and all that shite, which is not to be ignored, but what they forget is the pleasure of it. Otherwise we wouldn't do it. After all, we're not fucking stupid. At least, we're not that fucking stupid. Take the best orgasm you ever had, multiply it by a thousand and you're still nowhere near it. When you're on junk you have only one worry: scoring. When you're off it you are suddenly obliged to worry about all sorts of other shite. Got no money: can't get pished. Got money: drinking too much. Can't get a bird: no chance of a ride. Got a bird: too much hassle. You have to worry about bills, about food, about some football team that never fucking wins, about human relationships and all the things that really don't matter when you've got a sincere and truthful junk habit.
No tässä yhden IFK-fanin läppä viimeisen hävityn POFF-matsin jälkeen:

"10-vuotias tyttöni on innostunut muutaman kauden aikana käymään kanssani peleissä. Nyt hän kysyi, että miksi me kannatetaan Hifkiä, sehän häviää aina...en voinut kuin olla hiljaa ja miettiä aivan samaa. Tajusin ettei hän ole koskaan nähnyt mitään muuta kuin joukkueen joka aina häviää ratkaisuhetkillä.
Miksi sitä ihminen sietää ja haluaa katsoa tätä samaa paskaa kaudesta toiseen?
Vituttaa niin että silmissä meinaa sumeta. Menee ihmissuhteetkin vituilleen, kun tähän aikaan vuodesta on jatkuva kestovitutus päällä."
SikaMika

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Röhröh. Ei edes ollut nälkä, mutta kun muonavastaava päätti paistaa härkäsen sisäfileepiffiä, niin oli pakko vain taipua ja syödä. Olipas perrrrrkeleen hyvää, vaihteeksi kotimaista vastaavaa. Kasvissyöjät, I pity the fool.
Manaaja

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

1x Rachmaninoff ice veriappelsiini [check]
1x Old Rosie Scrumpy [check]
1x Thatcher's Katy [check]
1x lautasellinen kana-jokiravunpyrstö-caesarsalaattia [check]

Onnellisuus.
Dumis

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

SikaMika kirjoitti:Röhröh. Ei edes ollut nälkä, mutta kun muonavastaava päätti paistaa härkäsen sisäfileepiffiä, niin oli pakko vain taipua ja syödä. Olipas perrrrrkeleen hyvää, vaihteeksi kotimaista vastaavaa. Kasvissyöjät, I pity the fool.
Tais just päivällä kommentoida mun pihvinpaistoon jotain tykkäämiseen liittyvää, eli saat kiittää mua!

Lähenkin tästä sutimaan Chelsea pupiin ja sieltä Virgin oiliin kuuntelee jotain epämääräistä punkkisähellystä, kait.

Adios.
SikaMika

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Dumis kirjoitti: Tais just päivällä kommentoida mun pihvinpaistoon jotain tykkäämiseen liittyvää, eli saat kiittää mua!
Pöh! Tein tänään itsenäisen heräteostoksen Stokkalla kun nappasin elukanraadon kainalooni (pihvilihan, en daamia). Ilman lyömätöntä tilannetajuani ruoankin suhteen kanttura järsisi kynsiään, nyt saa järsiä toista kantturaa.
NuoriD

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:MINÄ VOITIN!!!! Totaalisesti! 3-0! Yksityiskohdat on vain Tixin tiedossa. (Saatan raportoida Karhuteltuani) , mutta jeeeee!!
Enosi äpärälapsen perintöosa?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Heiiiii, mullakin on tylsää!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Toimistorotta

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Vesper kirjoitti:Heiiiii, mullakin on tylsää!!
Flirttipuistossa on muita joilla on tylsää.
NuoriD

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Vihdoinkin voin julkisesti pukeutua sukkauhousuihin!

:cheer:
Ootko sä se Subin chatin (joo, katon aamusin jos aamuteevee ei oo viel alkanut) sukkahousumies joka on jo vuosii jauhanut niistä siellä?
Toivottavasti en.
Toimistorotta

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Liv Tyler voisi pestä autoni koska vain.
Stinky

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jahans, ja baariin...
masa

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Seinänaapurissa asuu juoksijamuija, jonka pakaroilla vois murtaa pähkinöitä.

Klo on 23.45 ja se treenaa just nyt seinän takana jalkapärssiä tai jotain isoa rautaa. Kauhee kolina ja astiakaapissa helisee :nuts:

Toisaalta, tuo kertoo sen tuskan mitä vaaditaan pähkinäsaksipakaroihin..
Viimeksi muokannut masa, 17.04.2010 0:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kivaa oli, yllättäin yksinkin voi siis iik!, kätkö oli tosi nice'n'easy. Hauska sattuma että kaveri (siis ihan oikee, ei mielikuvitus- tällä kertaa) tuli keskeyttämään kun siinä ojanpientareella istuskelin höpöttämässä luuriin gepsi kädessä. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tekis mieli tanssimaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Tekis mieli tanssimaan.
Aika myöhä on mut oikeesti pileet alkaa vasta pohjien vedon ja etkojen jälkeen kahentoista kintailla!
Ann kirjoitti:Kävin nuuhkimassa Anttilan leffahyllyjä. Ilmeisesti joku lakkotuuraja-mamu oli laitettu vittuilun vuoksi asiakaspalvelemaan. Ihan kiva mies joo, mut se ei osannut suomea. Onneksi toinen asiakas tuli sit hätiin. WTF?
Nyt hejtti härjänpyllyä!
Sä vanha kommari menit tanttilaan eilen?
Etkös sä ymmärtäny että eilen ei menty edes pakottavassa tarpeessa kauppaan! Missä sun solidariteettisi on? Eilen oli Lakkopäivä, vähän niinkuin säästöpäivä muutenkin.
Taidat olla joku rohmuporvarin ketale! :shock:
Taidan vetää sen rintanappisi vessapöntöstä alas!
:twisted:

Eipä hirveesti ollu tänään keltasia kasseja itäänpäin menossa, joku kiinalaisperäinen nainen vaivautuneena kanteli yksin jotain keltaista kassia, eilen oli metro täynnä niitä, tänään vaan se tietämätön nainen oli kassinsa kanssa..
Varmaan ihmetteli et miks ei tänään ollu iloisia ihmisjoukkoja ja keltaisia kassiarmadoja? Jos on vieraasta kulttuurista ja kielitaidoton niin noin käy..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:
Gat kirjoitti:MINÄ VOITIN!!!! Totaalisesti! 3-0! Yksityiskohdat on vain Tixin tiedossa. (Saatan raportoida Karhuteltuani) , mutta jeeeee!!
Enosi äpärälapsen perintöosa?
Juurikin noin. Ites epäilen, olisiko jonkun mahdollista kuulla kuka isänsä on vasta 48-vuotiaana. Ja vasta oman laillisen rakkaan isänsä, enoani vihaavan (ei mun vika) silloisen isänsä yhteistyössä kertomana tuollasen mahdollistavan ennakkotapauksen jälkeen, myös Orimattilassa, 14-vuotiaan hyväksi. . Jos oli kuullut, juttu olisi jo vanhentunut ja Varkautta jo sekin, että saa puolet mitä enoni kuollessaan omisti. Mikä on vähän varsinkin verrattuna mitä itse kepulaisten järkkäämällä kaupalla (en siis vielä ole saanut perintöä!) ostin.

Nyt vaan se, että toistaiseksi näpit irti mun omistuksista ja tulevasta varsinaisesta perinnöstä.

Vittuilijoille huomautettakoon, että pillun puutteen lisäksi olen tätä pelännyt v. 1997 alkaen, ollut Helvetissä ja siten alkoholisoitunut.
NuoriD

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Gat kirjoitti:MINÄ VOITIN!!!! Totaalisesti! 3-0! Yksityiskohdat on vain Tixin tiedossa. (Saatan raportoida Karhuteltuani) , mutta jeeeee!!
Enosi äpärälapsen perintöosa?
Juurikin noin. Ites epäilen, olisiko jonkun mahdollista kuulla kuka isänsä on vasta 48-vuotiaana. Ja vasta oman laillisen rakkaan isänsä, enoani vihaavan (ei mun vika) silloisen isänsä yhteistyössä kertomana tuollasen mahdollistavan ennakkotapauksen jälkeen, myös Orimattilassa, 14-vuotiaan hyväksi. . Jos oli kuullut, juttu olisi jo vanhentunut ja Varkautta jo sekin, että saa puolet mitä enoni kuollessaan omisti. Mikä on vähän varsinkin verrattuna mitä itse kepulaisten järkkäämällä kaupalla (en siis vielä ole saanut perintöä!) ostin.

Nyt vaan se, että toistaiseksi näpit irti mun omistuksista ja tulevasta varsinaisesta perinnöstä.

Vittuilijoille huomautettakoon, että pillun puutteen lisäksi olen tätä pelännyt v. 1997 alkaen, ollut Helvetissä ja siten alkoholisoitunut.
1)Joutuiko enosi vanhoilla päivillään isyystestiin?

2)Aikovatko valittaa?

3)Pitkällä tähtäimellä olemme kaikki kuolleita. Yritä olla onnellinen ennen sitä. Totta kai halutessasi voit alkaa seuraavaksi stressaamaan mahdollista hovin tuomiota, mutta...
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:
1)Joutuiko enosi vanhoilla päivillään isyystestiin?

2)Aikovatko valittaa?
...
Joo, eno pääsi Ilta-Sanomien lööppiin "80-vuotias tuomittiin isäksi". Mutta se on tästä erillinen juttu, jolle ei mitään voi. Vaikka minusta on epäuskottavaa, ettei joku 47-48 vuoden ikään mennessä kuule edes huhua että oikea isänsä olisi joku muu kuin kasvatusisänsä. Joka ukko sitten kertoo just kun vanhentuneen keissin mahdollistava ennakkotapaus on samassa kunnassa, nuoren lapsen hyväksi. Tietysti voi ollakin noin, mutta melko tuuri.

Mutta tämä oli siitä kun enoni otti ja kuoli alle kolme vuotta sukupolvenvaihdoksen jälkeen. Onneksi jäi papertrailia ja todistajanlausuntoja miten kauppaa oli valmisteltu jo kymmenisen vuotta ja lopullinenkin päätös jo ennen enoni syöpädiagnoosia.

Siis vittu, tää on yritystoimintaa, ei "ota rahat ja juokse", kuten sille uudelle serkulleni. Joka saa nyt lakiosansa eli puolet mitä enoni kuollessaan omisti. Mulle testamentti v. 1990. Lakiosan täydennyskanne meni nurin. Sosiaalisesti ihan kaikille ihan tuntematon nyt kuuskymppinen ukko , ei ollut kontakteja eikä ole tilalla käynyt saati enoni sairasvuoteella.

Niil on viikko aikaa valittaa, toivottavasti kelaa että hänen ja mun oikeudenkäyntikulut (häviäjä maksaa) vaan kasvaa jos ja kun Hovissakin häviäisi.
ninnithequeen

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti: Mutta tämä oli siitä kun enoni otti ja kuoli alle kolme vuotta sukuPUOLENvaihdoksen jälkeen.
Luin pikkasen väärin.


Hmm. Broidin ex-tyttöystävä löysi isänsä 21 vuotiaana. Mies oli ollut autuaan tietämätön että hänellä edes on lapsia. Nyt tapaavat lähes viikottain vaikka isä asuu toisella puolella Suomea. DNA-testi on tehty.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä en siis sattuneista syistä hyväksy enoni tapaa nussia toisten miesten vaimoja. Tää "lapsi" ei ollut isättä kasvanut, häönellä oli enoani syystäkin vihaava virallinen isä, joka oli jutun alullepanija, isyyseroa myöten. Isyysjutun salissa kehui pääsevänsä miljooniin käsiksi. Toisaalta sitten ymmärrän, että enoani loukkasi, kun lapsensa ensimmäinen yhteydenotto oli haaste käräjille. Eikä siis siinä iässä enää isä-lapsisuhdetta synny. Mahtoiko serkku tietää edes minun olemassaolostani ennen tätä? Tuntematon.
Viimeksi muokannut Gat, 17.04.2010 11:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin