Perjantai on rakastumisen aikaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:MINÄ VOITIN!!!! Totaalisesti! 3-0! Yksityiskohdat on vain Tixin tiedossa. (Saatan raportoida Karhuteltuani) , mutta jeeeee!!

Häh? Onko teillä jokin salainen väittely käynnissä?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:
Gat kirjoitti:MINÄ VOITIN!!!! Totaalisesti! 3-0! Yksityiskohdat on vain Tixin tiedossa. (Saatan raportoida Karhuteltuani) , mutta jeeeee!!

Häh? Onko teillä jokin salainen väittely käynnissä?
Eikun lakiasiaa :roll:
Toimistorotta

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Gat kirjoitti:MINÄ VOITIN!!!! Totaalisesti! 3-0! Yksityiskohdat on vain Tixin tiedossa. (Saatan raportoida Karhuteltuani) , mutta jeeeee!!
Mitäs mä sanoin. Toivottavasti se viskipullo on laadukas.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lapitii kirjoitti:(Ekaks kivoimpana oisin kyl halunnu lähtee wine'n'dineemaan jonkun kans hienosti, myöhästyneen synttärijuhlinnan merkeissä, mutta aikataulut ei taaskaan natsaa. Tai sit musta ei vaan tykätä.)
Kappas, synttärilounaskutsu tipahtikin kuin telepaattisesti huomiselle, kyllä musta sittenkin tykätään. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Asie Payton

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Dumis kirjoitti: sportikas nainen verkkareissa on mun mielestä aika hot
Niin on ja ne verkkarit + urheilupaidat on pirun helppoja ja näppäriä riisuttavia. Ei mee turhaa aikaa tuheroidessa erinnäisten paljettien, lukkojen, solkien, vöiden, nappien jne... kanssa.
nastamuumio

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Onks tuolla ulkona vain pilivistä vai onks toi sitä islantilaista tuhkaa?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Toimistorotta kirjoitti:
Gat kirjoitti:MINÄ VOITIN!!!! Totaalisesti! 3-0! Yksityiskohdat on vain Tixin tiedossa. (Saatan raportoida Karhuteltuani) , mutta jeeeee!!
Mitäs mä sanoin. Toivottavasti se viskipullo on laadukas.
Ootetaan nyt jos Hoviin vievät. Hyvin perusteltu tuokin kuulemma, ei mulla vielä meilitse. Riittääkö Leijonaviski vai pitääkö olla 12 vuotta kypsytettyä single maltia?
Toimistorotta

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Gat kirjoitti:Ootetaan nyt jos Hoviin vievät. Hyvin perusteltu tuokin kuulemma, ei mulla vielä meilitse. Riittääkö Leijonaviski vai pitääkö olla 12 vuotta kypsytettyä single maltia?
12-vuotias alkaa olla juomakelpoisen rajamailla, kunhan on skottia.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja annepa »

nastamuumio kirjoitti:Onks tuolla ulkona vain pilivistä vai onks toi sitä islantilaista tuhkaa?
Kittilässä kuulema sataa tuhkaa. Pks:llä näyttää ihan vedeltä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

annepa kirjoitti:Kittilässä kuulema sataa tuhkaa.
Silent Hill :h:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ai niin, käytiin Tuiken kans tänään ekassa rokotuksessa. Se oli oikein reippaasti, antoi katsoa silmät, hampaat ja korvat eikä edes huomannu pistosta. Hyvin menee.

Tuhka-asiaa: Kaveri on jumissa Kiinassa. Paluu piti olla tänään, seuraava yritys maanantaina. Sitä seuraava yritys voi olla Siperian rata. Projektini yksi hemmo oli lähdössä lyhyelle lomalle ja olla pois ensi ma-ti, mutta ei nyt olekaan. Mikä tietysti mulle passaa paremmin, mutta harmittaa sen puolesta ja vähän omastakin koska se olisi varmaan tullut tuulettuuneena ja (entistä) tehokkaampana takaisin. Assarit töissä yrittää järjestää matkoja laivalle ja saada matkalla olevaa porukkaa kotia. Minua ennemminki naurattaa, ihminen joutuu todellakin nöyrtymään luonnon edessä.

Tänään teen hyvää ruokaa, juon viiniä, koulutan koiraa ja katson töllötintä. Huomenna on pihatalkoot.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja milli »

^ :yo:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Toimistorotta kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ootetaan nyt jos Hoviin vievät. Hyvin perusteltu tuokin kuulemma, ei mulla vielä meilitse. Riittääkö Leijonaviski vai pitääkö olla 12 vuotta kypsytettyä single maltia?
12-vuotias alkaa olla juomakelpoisen rajamailla, kunhan on skottia.
Maistelin Hbf asiantuntija osastolla tätä vaatimatonta, jotain erää mitä pullotettu vain 4000 pulloa..
12€ 2cl EI tuntunut ollenkaan liian korkealta pyynniltä, Willissä Wäiskissä haluavat jostain pullosta kaadetusta 120€/4cl, mutta ei se hullu joka pyytää..
Kerran kovassa menossa menetin malttini ja otin siellä maisteltavaksi 80€ drinkin 4cl..
Mutta raha kadottaa arvonsa aina jossain vaiheissa..

Jos suosittelisin jotain ottamaan niin tässä mainio ehdokas, maistelin sitä sTukholman olutfestareilla pari vuotta sitten, nyt sitä voisi saada Alkostakin!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tulee sellasia nuukuusefektejä viskin hinnasta, vaikka tänään Tixinkin neuvojen avulla tienasin.. ööö... mitälie puolmiljuunaa tai oikeastaan yli.
Edit: En oikeastaan tienannut, minunhan ne jo on ja loput tulee mulle LAIN mukaan. *koputtaa hepillä puuta*
Stinky

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Stinky »

No nyt on hakemuksia pistetty taas urakalla etenpäin ja yksityisille soittoja asuntojen perään. Mä olen väsynyt.

Töiden jälestä tonne pirtsakkaan vesisateeseen ja sotken kierrätyskeskukseen etsiin helmiä, sieltä kodin kautta salille. Perjantai :h:
masa

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti:Tulee sellasia nuukuusefektejä viskin hinnasta, vaikka tänään Tixinkin neuvojen avulla tienasin.. ööö... mitälie puolmiljuunaa tai oikeastaan yli.
Edit: En oikeastaan tienannut, minunhan ne jo on ja loput tulee mulle LAIN mukaan. *koputtaa hepillä puuta*
Meinaatko jatkaa elämääsi hautaan asti kuten nyt "elät"?

Taidat olla nykyään rahojesi kanssa jopa onnettomampi luuseri kuin ennen perintöäsi.
Stinky

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Gat kirjoitti:.. mitälie puolmiljuunaa tai oikeastaan yli.
Voisit silti lahjottaa vähän mulle. Apua tarvitseville ja sillain!!!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kävin nuuhkimassa Anttilan leffahyllyjä. Ilmeisesti joku lakkotuuraja-mamu oli laitettu vittuilun vuoksi asiakaspalvelemaan. Ihan kiva mies joo, mut se ei osannut suomea. Onneksi toinen asiakas tuli sit hätiin. WTF?
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ann kirjoitti:Kävin nuuhkimassa Anttilan leffahyllyjä. Ilmeisesti joku lakkotuuraja-mamu oli laitettu vittuilun vuoksi asiakaspalvelemaan. Ihan kiva mies joo, mut se ei osannut suomea. Onneksi toinen asiakas tuli sit hätiin. WTF?
:D
NuoriD

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Stinky kirjoitti:
Gat kirjoitti:.. mitälie puolmiljuunaa tai oikeastaan yli.
Voisit silti lahjottaa vähän mulle. Apua tarvitseville ja sillain!!!
Musta tässä olisi paikka indicent proposalille.

Viihdytäkää mua. Odotan auton renkaiden vaihtoa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Damn! Et saa käyttää siis edes kopteria? Kyllä tästä rikkaat kärsii eniten, taas!11 ;-)
Prepare for the worstest.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä lähden keskustaa kohti. Sonmoro!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Illan tankkauspiste

Kuva

Viinin nimessä fiilis mitä lähdetään hakemaan.
Mun makuuni vähän turhan kitkerää, mutta eiköhän tämä tästä.
Hyvä ystäväni Herra PingViini tulossa myös jaolle.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
nastamuumio

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Antakaa pillua, mulla on tylsää.
Manaaja

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nastamuumio kirjoitti:Antakaa pillua, mulla on tylsää.
Oke. *pill*
Vastaa Viestiin