Perjantai on rakastumisen aikaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Olin just omaan poustiini lisäämässä: Häh, miten niin tylsää tai yksinäistä? =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

http://www.youtube.com/watch?v=aM4BqmRA9WM

Mua panettaa. Perkeleen kevät.

Ja niin panettaa kissojaki. Olokaa hilijaa jo!
nastamuumio

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Luulitko tietätäväsi, mitä on tylsyys? Lue kirjat Oppiva organisaatio - oppimisen, laadun ja tuottavuuden yhdistäminen ja Oppiminen muutoksessa - uusi välinen työyhteisön oppimiskäytäntöjen uudistamiseen, niin TODELLA tiedät.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Johtamisen kirjat ovat kautta linjan puhdasta paskaa. Mutta ei se mitään, tyhmä kansa eli pomot maksamat maltaita kirjoista ja niiden haista paska -kirjoittajien luennoista.
Paras päivä ikinä.
nastamuumio

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Riemumieli kirjoitti:Johtamisen kirjat ovat kautta linjan puhdasta paskaa. Mutta ei se mitään, tyhmä kansa eli pomot maksamat maltaita kirjoista ja niiden haista paska -kirjoittajien luennoista.
Nyt kun vaan ne on keksineet tarjota siis meille tätä paskaa kasvatustieteen perusopinnoissakin. Joudun viel maksaa tosta toisesta kirjasta sakkomaksua kirjastoonkin, kun se olis pitänyt palauttaa jo 12. päivä enkä jonkun toisen onnettoman tyypin varauksen takia voinut uusia.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Takassa tuli. Pitänee käydä pihalla siirtämässä pari rapsuteltua töhkäkasaa komposteihin ja huuhtasta auton lasit ennen kun ajelen maalle. Huomenna muutama puu nurin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
elco

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti: Ootetaan nyt jos Hoviin vievät. Hyvin perusteltu tuokin kuulemma, ei mulla vielä meilitse. Riittääkö Leijonaviski vai pitääkö olla 12 vuotta kypsytettyä single maltia?
Vaikka Tix on monin tavoin ärsyttävä ketku niin tähän on kyllä nyt puututtava.

Gattaca on niin veemäinen ja vastenmielinen mies, etten itse olisi missään olosuhteissa edes harkinnut minkäänmoisen avun antamista edes rahaa vastaan.

Mikäli luen tätä oikein niin Tix on antanut lakineuvoja vastikkeetta ja Gattaca säästää sillä järjettömän summan rahaa. Nyt tämä paskahousu (siis Gattaca) miettii viitsiäkö ostaa kunnon viskiä vastalahjaksi, kun
a) kaupasta ostettuna aasinajaja maksaa yleensä 200-300e per tunti
b) paikallinen varkauden jurrististara olisi häikäilemättä kussut Gattacaa silmään, laskuttanut kalsaritkin jalasta ja lopulta vielä luultavasti munannut koko keissin.

Respektiä Tixille. Poikuudelle syvää halveksuntaa.
masa

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti: Gattaca on niin veemäinen ja vastenmielinen mies, etten itse olisi missään olosuhteissa edes harkinnut minkäänmoisen avun antamista edes rahaa vastaan.

Mikäli luen tätä oikein niin Tix on antanut lakineuvoja vastikkeetta ja Gattaca säästää sillä järjettömän summan rahaa. Nyt tämä paskahousu (siis Gattaca) miettii viitsiäkö ostaa kunnon viskiä vastalahjaksi, kun
a) kaupasta ostettuna aasinajaja maksaa yleensä 200-300e per tunti
b) paikallinen varkauden jurrististara olisi häikäilemättä kussut Gattacaa silmään, laskuttanut kalsaritkin jalasta ja lopulta vielä luultavasti munannut koko keissin.

Respektiä Tixille. Poikuudelle syvää halveksuntaa.
Sinä sen sanoit mitä minä en jaksanut edes kirjoittaa.

Toivottasti Tix ujutti mukaan klausuulin joka testamenttaa Gattacan omaisuuden Tixille.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elco:
Ei vaan Tix suositteli jotakuta, jonka palkkiot vastapuoli nyt maksaa. Hähhäh!! Tosin sekin gubbe tarvitsi viisasta ohjaustani. Muuten Tix lähinnä antoi omia rohkaisevia arvioitaan. Viskipullo vetoa lopputuloksesta.

Tässä arvostan Tixiä syystä, että muuten olemme erimielisiä. Eihän tuokaan menetys "pikkuraha", ööö.. olisi taloudellinen sossuun johtava katastrofi mulle ollut, mutta parempi näin. Elleivät saa kieroiltua muutosta jatkossa.
SikaMika

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Aamulla töihin, sieltä salille, sieltä parturiin, sieltä Stockmannille. Viimeinen oli Iso Virhe, en löytänyt sieltä etsimääni mutta Herkusta kylläkin lähes kaikkea muuta härän sisäfileestä hymyileviin, keltaisiin berliininmuNkkeihin. Putiikissa riitti mummoa joka lähtöön, lakko ja Hullut päivät päällekkäin tietää aika tiukkaa settiä pyörö-ovissa tuulettuville vanhuksille ja sen mielisille.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Taidan olla allerginen alkoholille; nuhaa pukkaa joka kerta kun yritän hieman edes maistaa. Julma kohtalo.

300 metrin päähän on putkahtanut uusi kätkö, enkä meinaa saada mtn suraa bongaamaan sitä. Viitsiskö sitä sit yksin lähtee, hmm hmm.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Toimistorotta

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Kyllä minä G-miehen osalta lähinnä katselin läpi keissin speksit, tein arvion siitä mitkä on saumat, totesin että kannattaa riidellä eikä sopia ja kaivelin G-miehen seuduilta sopivan alan kekkulin hoitamaan homman. Siinä matkan varrella sitten sparrailin kekkulin kirjallisia tuotoksia hieman G-miehen kanssa ja keissin käräjäkäsittelyn jälkeen totesin, että alkuarvioni piti tismalleen paikkansa ja tuomiota odotellessa pistin siitä viskipotun vetoa, että G-mies voittaa, kuten arvioin heti aluksi.

Vapailta markkinoilta vastaava konsultaatio olisi toki kustantanut varmaan kiloeuron ja risat, mutta olen minä täällä muitakin auttanut asioissa jotka eivät vaadi minulta mitään erityisiä ponnisteluja ja aihealuekin oli sellainen, mihin olen melko perehtynyt. Se on tietysti selvää, että kun viskipotusta lyödään vetoa, niin ei se mitään leijonaa ole.
RP

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Mitäs tehtäis?
masa

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Toimistorotta kirjoitti: Se on tietysti selvää, että kun viskipotusta lyödään vetoa, niin ei se mitään leijonaa ole.
Gattacan kohdalla se leijonakin saattaa kuules vaihtua vielä taskulämpöisiin karhu-pullon pohjiin.
RP

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:Vihdoinkin voin julkisesti pukeutua sukkauhousuihin!

:cheer:
Ootko sä se Subin chatin (joo, katon aamusin jos aamuteevee ei oo viel alkanut) sukkahousumies joka on jo vuosii jauhanut niistä siellä?
nastamuumio

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Onks kukaan koskaan tenttinyt työelämän kehittämistä? Mitä tenttikysymyksiä tästä paskasta voi tehdä? En tajuu. Meen ostaa energiajuomaa ja M&M's-karkkei kiskalta, jos se on auki.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

RP kirjoitti:Mitäs tehtäis?
Chatattais. Puhuttais paskaa, kuten talon tapana on. Siis lorttoiltais.
Mä lähden nyt kätköileen, mut ihan kohta voisin leikkii sun kaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja saira »

milli kirjoitti:saira: ymmärräettävää, että tietenkin lapsi vie sitä aikaa ja energiaa. Jos nyt löytyisi energiaa, niin kannattaa mennä ennakkoluulottomasti kauppaan kokeilemaan kaikkea kivaa ja lukea esmes jotain muotiblogeja.
Hyvä kampaaja on tosi hyvä juttu. Mulla on tosi hyvä kampaaja, mä vaan nyt päätin kasvattaa pitkät hiukset, joten musta tulee se asiakas, että haluaa uutta ilmettä, mutta mitään ei oikeastaan saisi tehdä hiuksille :P
Mä luulen, et jätän suuren osan nykymuodistakin sivuun. Siis trumpetit menee loistavasti, mut kireät farkut ja legginsit yms jää käyttämättä samasta syystä ku hameet. Joku tossa jalkojen näyttämisessä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Toimistorotta

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Alkoi vähän juopotuttamaan. Jaksaako sitä odottaa huomiseen, vai pitäisköhän toteuttaa jo tänään.
RP

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Toimistorotta kirjoitti:Alkoi vähän juopotuttamaan. Jaksaako sitä odottaa huomiseen, vai pitäisköhän toteuttaa jo tänään.
Joo, jos se sais sut puhumaan tuhmia, oisko mitään? *voNk*
Dumis

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Toimistorotta kirjoitti:Alkoi vähän juopotuttamaan. Jaksaako sitä odottaa huomiseen, vai pitäisköhän toteuttaa jo tänään.
Kaverin 3-kymppiset huomenna, mutta 90% vieraista ja juhlakalu ovat jo paarissa kattomassa vutista ja menevät Virginiin keikallekin, joten hittojako mä tässä rupeen kotona muumioitumaan. Rai Rai!
masa

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Toimistorotta kirjoitti:Alkoi vähän juopotuttamaan. Jaksaako sitä odottaa huomiseen, vai pitäisköhän toteuttaa jo tänään.
Meni kans suunnitellut bileet vituiks Islantilaisten takia, joten pitää kalsogeilla tänään kunnolla. KIppis!



Dumari, ootko kuullut vitsin siitä laivasta, joka ei ikinä ole saapunut Liverpooliin?
Viimeksi muokannut masa, 16.04.2010 20:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Toimistorotta

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

RP kirjoitti:Joo, jos se sais sut puhumaan tuhmia, oisko mitään? *voNk*
Ehkä norjaksi.
Dumis

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

masa kirjoitti: Dumari, ootko kuullut vitsin siitä laivasta, joka ei ikinä ole saapunut Liverpooliin?
Nietu.
masa

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti:
masa kirjoitti: Dumari, ootko kuullut vitsin siitä laivasta, joka ei ikinä ole saapunut Liverpooliin?
Nietu.
Premiership :wink:
Vastaa Viestiin