OIKEA avatar-äänestys

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Miten on?

Kyllä
7
29%
Ei
16
67%
EOS
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 24

EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Kyllä kuvittelen.

Ymmärrän, että esim. Daven tilanteessa kuvan tyypillä ei ole merkitystä, vaan ainoastaan sillä näkyykö siinä sukuelin vai ei, mutta muunkinlaisia tilanteita on. Itselleni merkitystä olisi nimenomaan sillä, minkälaisessa kuvassa se elin näkyy. Siksi vertailevan selvityksen tulos kertoo sitä vähemmän, mitä vähemmän vertailtavat kuvat vastaavat toisiaan.
masa

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja masa »

EW:llä on mennyt kuppi lopullisesti nuri vai onko tämä kostosi DeMellolle naureskelusta?
bliss

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kikkelinkuva. Jee.
Vähän sama kuin nälkäisenä katselis voileivän kuvaa.
Manaaja

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Onhan tämä. On sen verran että on pakko jo alkaa käyttämään pertsahymiöitä. :lol:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

masa kirjoitti:EW:llä on mennyt kuppi lopullisesti nuri vai onko tämä kostosi DeMellolle naureskelusta?
Oon pidempään halunnut vaihtaa avan johonkin ei-itseäni-esittävään, ja sitten Steele kuoli.
masa

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti:
masa kirjoitti:EW:llä on mennyt kuppi lopullisesti nuri vai onko tämä kostosi DeMellolle naureskelusta?
Oon pidempään halunnut vaihtaa avan johonkin ei-itseäni-esittävään, ja sitten Steele kuoli.
No laita nyt edes Peter Northin kuva sit avattarees. Sillä on paljon isompi kikuli ja taitaa olla elossakin vielä.
NuoriD

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

swirl kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:^^Musta ei. Luen mielelläni postauksiasi, mutta avattaresi on liian työpaikkaepäystävällinen.
AdBlock?!
En usko, että pystyn asentamaan mitään ohjelmia tähän koneeseen. Oikeuksien rajoitus junous.

Kerran yritin pokeriohjelmaa asentaa. Harmi ettei onnistunut.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

masa kirjoitti:No laita nyt edes Peter Northin kuva sit avattarees. Sillä on paljon isompi kikuli ja taitaa olla elossakin vielä.
Usko jo, että kuvan pointtina ei ole kikkeli vaan Peter Steele. Peter North ei ole Peter Steele.
Manaaja

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

EveryWoman kirjoitti:Usko jo, että kuvan pointtina ei ole kikkeli vaan Peter Steele. Peter North ei ole Peter Steele.
:rofl:
masa

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti: Usko jo, että kuvan pointtina ei ole kikkeli vaan Peter Steele. Peter North ei ole Peter Steele.
Peter ku Peter. Sitä paitsi Northin tuntee kaikki, Steeleä ei kukaan.
masa

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti:
En usko, että pystyn asentamaan mitään ohjelmia tähän koneeseen. Oikeuksien rajoitus junous.
.
Se on selaimen lisäpalikka. Luulisi asentuvan.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

exPertti kirjoitti:Selittäkään nyt tyhmälle miksei kikulia voitu esim paintilla rajata pois? Onko kyse monimutkaisesta sananvapausasiasta? :)
No miksi et itse "voinut" rajata omasta avastasi tuota ulostyöntyvää kieltä pois? Varmaan siksi että et tullut ajatelleeksi, että moinen olisi jotenkin tarpeen. Ja toisaalta siksi, että kuva ei olisi enää sama kuva ilman sitä kieltä. Kuitenkaan kuvan pääasiallinen pointti ei ole se kieli, vaan kuvassa esiintyvä hahmo.
bliss

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:Selittäkään nyt tyhmälle miksei kikulia voitu esim paintilla rajata pois?
Koska kukaan ihminen ei käytä paintia?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^reps!!!
Toimistorotta

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

EveryWoman kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Selittäkään nyt tyhmälle miksei kikulia voitu esim paintilla rajata pois? Onko kyse monimutkaisesta sananvapausasiasta? :)
No miksi et itse "voinut" rajata omasta avastasi tuota ulostyöntyvää kieltä pois? Varmaan siksi että et tullut ajatelleeksi, että moinen olisi jotenkin tarpeen. Ja toisaalta siksi, että kuva ei olisi enää sama kuva ilman sitä kieltä. Kuitenkaan kuvan pääasiallinen pointti ei ole se kieli, vaan kuvassa esiintyvä hahmo.
Jos pääasiallinen pointti on kuvassa esiintyvä hahmo, luulisi että Steelestä löytyy miljoona ja yksi otosta jossa slaikkari ei heilu. Voisit toki myöntää, että pääasiallinen pointti oli provosoiva kuva Steelestä, ei kuva Steelestä.
Manaaja

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tarttis lisähappea. Hajoilen ihan täysin noille EW:n "rajaa kieli, sama asia!" -vertauksille.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Toimistorotta kirjoitti:Voisit toki myöntää, että pääasiallinen pointti oli provosoiva kuva Steelestä, ei kuva Steelestä.
Mahdollisimman näköinen kuva Steelestä oli pointti. Vain hyvin harva musiikkistarba on toistuvasti esiintynyt julkisissa kuvissa sukuelimet esillä, joten tämä piirre kertoo paljon Steelen persoonallisuudesta.
Manaaja

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Help! HELP!!! *krööööh* *vinkuyskää* *nnngghhggh...g...*
masa

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:Siis menikö multa jotain ohi vai häiritseekö jotakuta ihan oikeasti tuo EW:n avattaressa näkyvä kikkeli? Aikuisia ihmisiä?!
No ei minua ainakaan häiritse. EW:n selitykset sen sijaan huvittavat ja isosti. Sitä paitsi, helppohan häiritsevät kuvat on blokata pois. Minäkin olen blokannut kitinän logon vekka aikaa sitten.
Manaaja

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pitäisköhän tänne perustaa sellainen persoonallisuusketju, minne jokainen voi postata kuvan omasta persoonallisuudestaan, oli se sitten 5-, 6-, 7- tai 8-tuumainen?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Suvinen kirjoitti:Siis menikö multa jotain ohi vai häiritseekö jotakuta ihan oikeasti tuo EW:n avattaressa näkyvä kikkeli? Aikuisia ihmisiä?!
Samoilla linjoilla. Mä en olis varmaan edes huomannut koko kikkeliä, jos ei tätä "kohua" olisi noussut. Pitäis varmaan vaihtaa resoluutiota, että toi makkara olisi työpaikalla hävettävää luokkaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Toimistorotta

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Vaola kirjoitti:
masa kirjoitti:Sitä paitsi, helppohan häiritsevät kuvat on blokata pois. Minäkin olen blokannut kitinän logon vekka aikaa sitten.
Kerro miten!
Asentaa firefoxiin adblock plus -nimisen lisäosan /tools/add-ons -valikosta löytyy asennustoiminto, painaa oikealla napilla kuvaa ja valitsee adblock image.
NuoriD

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
En usko, että pystyn asentamaan mitään ohjelmia tähän koneeseen. Oikeuksien rajoitus junous.
.
Se on selaimen lisäpalikka. Luulisi asentuvan.
Mutta sen saa vain tulikettuun, eli pitäisi asentaa tulikettu ja se ei taas onnistune.

Aikoinaan yritin vähäisillä hakkerointitaidoillani pokerisoftaa asentaa työkoneeseen ja ei ollut riittäviä oikeuksia.
Toimistorotta

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:Mutta sen saa vain tulikettuun, eli pitäisi asentaa tulikettu ja se ei taas onnistune.

Aikoinaan yritin vähäisillä hakkerointitaidoillani pokerisoftaa asentaa työkoneeseen ja ei ollut riittäviä oikeuksia.
Kokeile. Mä olen saanut nimenomaan tuliketun asennettua sellaisille koneille, joille ei oikein mitn muuta ole saanut asentaa oikeuksien puolesta.
masa

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja masa »

Vaola kirjoitti:
masa kirjoitti:Sitä paitsi, helppohan häiritsevät kuvat on blokata pois. Minäkin olen blokannut kitinän logon vekka aikaa sitten.
Kerro miten!
Mitä selainta käytät?
Vastaa Viestiin