OIKEA avatar-äänestys

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Miten on?

Kyllä
7
29%
Ei
16
67%
EOS
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 24

masa

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja masa »

Vaola kirjoitti:^ Tulikettua.
No sit vaan seuraat tossa yläpuolella olevia Tixin ohjeita. Mulla on Opera käytössä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Minäkään en olisi huomannut pippeliä, ellei sitä olisi erikseen mainittu.

Mutta nyt ei avatar ja sen yläpuolella oleva teksti rimmaa (ei sillä, että se olisi ennenkään rimmannut) :P
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriD kirjoitti:Ei kieltää tarvitse, mutta toivoisin, että ei kuitenkaan vastaavia.
ND:n perustelu ei uponnut minuun mitenkään täysillä (kikkelihän ei ollut mitenkään helposti havaittavissa, joten jos joku ulkopuolinen sen olisi huomannut, hän olisi myös havainnut että kyseessä on keskustelupalsta eikä ND:n perhegalleria), mutta tämä vienosti esitetty toivomus sulatti sydämeni! Ja Vaolan muksut kanssa.

Tilanteen ollessa 7/15/1 julistan äänestyksen päättyneeksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vaihdoitko EW manboobseihin avassa? Ja aika loppu? En vielä ehtinyt äänestää. Miksi Saara nauroi?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Luin ja kelasin ja kelasin, mut en vaan tajuu. A) Sitä, miks tää on ylipäätään alotettu, mikä helvetin pointti (snadisti huomiohakuisuuttako?) ja B) Mitivit te oikeen jauhatte? Siis jtn kikkeliikö, iik ääk iik! ja C) Kuin te jaksatte spekuloida ja märehtii jostaa AVATARESTA???

Mut joo, jos ny avatareista pitäis jtn, niin äänestän ehdottomasti parhaaks Ihmisperseen. Sitä perseenleväytyskuvaa en ihan hetkeen unoha. Se oli nii ihq ja aito (ko kakkaki siel vähä jo kurkistelee =). Et niinko jos K-18 halutaan näyttää, nii laitetaa sit rohkeesti tiskiin omat vehkeet. Respect to IP

Mutta eipä siinä, jos ei o pokkaa laittaa omii kuvii ja silti haluu siveetöntä, nii siitä vaa. Ei mua ainakaa haittaa, ja ihmettelen jos jotai muutakaa. Tosin tulihan tua esiin pari kohtaa: et jos lapset näkee tai asiakkaat tai työkaverit... oh, pitäsköhän teiän sit vaan lopettaa kitinöinti tilanteissa joissa sellanen on sopimatonta. Vaiks onhan se huomattavasti helpompaa syyttää netin sisältöö ko itseensä siitä, et tulikohan nyt taas käytyy _vähä_ väärällä ajalla väärissä paikoissa....
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Mida »

Lapsiystavallisempaa sisaltoa makin tulin kuuluttamaan. Jaa kitinoinnit kaytannossa kokonas jos jatkuvasti vilkkuu kikkeleita ja pimppeja. Kun aika vahan on kotiaidilla semmosia kitinointitilaisuuksia, jolloin joku nopee ja pieni ei vois kereta kurkistelemaan mita se aiti tekee.

Jos ees sais lykattya siihen asti ku ne tulee olan yli lukemaan...
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Lapitii kirjoitti:Luin ja kelasin ja kelasin, mut en vaan tajuu. A) Sitä, miks tää on ylipäätään alotettu, mikä helvetin pointti (snadisti huomiohakuisuuttako?) ja B) Mitivit te oikeen jauhatte? Siis jtn kikkeliikö, iik ääk iik! ja C) Kuin te jaksatte spekuloida ja märehtii jostaa AVATARESTA???
Niin just, nää tällaset kyselyt vie vaan tilaa pillukarvasi pituus- ja pesetkö perseesi päivittäin työntämällä sinne sormen -gallupeilta!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Ann »

Melkein tekis mieli vaihtaa tohon Akun tilalle joku himmee jortti..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Manaaja

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ann kirjoitti:Melkein tekis mieli vaihtaa tohon Akun tilalle joku himmee jortti..
Varmaan et uskalla.
NuoriD

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ann kirjoitti:Melkein tekis mieli vaihtaa tohon Akun tilalle joku himmee jortti..
No eihän Akulla oo edes housuja jalassa, eli ei se ton pahemmaksi voi mennä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Niba »

urpiainen kirjoitti: (tosin se Niban välillä esiin nouseva tympeä rasismi voisi pitää Niban noressa muutenkin).
Ei se ole rasismia en vain tykkää niitten(blk) ulkonäöstä ankä hajusta. Meidän kemiat ei vaan kohtaa, eikö se ollut nin että ihmiset joitten kemiat ei kohtaa pitäisi olla missään tekemisissä toistensa kanssa? Niillä ei ole mitään annettavaa mulle eikä mulla niille. Onneksi huomaavat asian eivätkä tee sen kummemmin itseään tykö. Mulla tuttuja ja ystäviä ihan melkein kaikissa muissa "roduissa" et en pidä itseäni rasistina, valikoivana realistina korkeintaan. Mulle on sama mitä teidän avattarissa on tai ei mun tarvitse niitä katsoa. Ja jos joku työkaveri sattuisi katsomaan, niin oma häpeänsä.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niba kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: (tosin se Niban välillä esiin nouseva tympeä rasismi voisi pitää Niban noressa muutenkin).
Ei se ole rasismia en vain tykkää niitten(blk) ulkonäöstä ankä hajusta. Meidän kemiat ei vaan kohtaa, eikö se ollut nin että ihmiset joitten kemiat ei kohtaa pitäisi olla missään tekemisissä toistensa kanssa?
Mainitse yksi ihminen jonka kanssa sun kemiasi kohtaa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
Niba kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: (tosin se Niban välillä esiin nouseva tympeä rasismi voisi pitää Niban noressa muutenkin).
Ei se ole rasismia en vain tykkää niitten(blk) ulkonäöstä ankä hajusta. Meidän kemiat ei vaan kohtaa, eikö se ollut nin että ihmiset joitten kemiat ei kohtaa pitäisi olla missään tekemisissä toistensa kanssa?
Mainitse yksi ihminen jonka kanssa sun kemiasi kohtaa?
Varmaan meillä kohtaa kun jaksetaan vuodesta toiseen kommentoida toistemme aivopieruja? Ei ihan totta.
Pyyhin Netikettiin..
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Kreitsu kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Luin ja kelasin ja kelasin, mut en vaan tajuu. A) Sitä, miks tää on ylipäätään alotettu, mikä helvetin pointti (snadisti huomiohakuisuuttako?) ja B) Mitivit te oikeen jauhatte? Siis jtn kikkeliikö, iik ääk iik! ja C) Kuin te jaksatte spekuloida ja märehtii jostaa AVATARESTA???
Niin just, nää tällaset kyselyt vie vaan tilaa pillukarvasi pituus- ja pesetkö perseesi päivittäin työntämällä sinne sormen -gallupeilta!
*reps*


Kaikille kiinnostuneille ja epäkiinnostuneille lyhyt referaatti:
- vaihdoin avakseni Peter Steelen kuvan:
http://kitina.net/album_page.php?pic_id=7989
- Munala pillastui,
- aloitin äänestyksen, koska en ollut tullut ajatelleeksi että tuollainen kuva voisi olla ongelma ja halusin saada tietoa asiasta,
- koska tuli ilmi hyviä tai hyvähköjä syitä luopua kuvasta, luovuin siitä.
Manaaja

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

EveryWoman kirjoitti:- Munala pillastui,
- aloitin äänestyksen, koska en ollut tullut ajatelleeksi että tuollainen kuva voisi olla ongelma ja halusin saada tietoa asiasta,
- koska tuli ilmi hyviä tai hyvähköjä syitä luopua kuvasta, luovuin siitä.
Jos haluat listata faktoja, niin oiskohan mennyt pikemminkin niin, että Munala provosi pöljää, ja pöljä astui miinaan isommin kuin olisi uskaltanut toivoa? Käynyt edes etäisesti mielessä?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mun täytyy nyt tunnustaa, et provoonnuin. Melkein sanoin et tunkekaa ne lapset nyt vaikka jonnekin ojaan, mut sit en tohtinukaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Manaaja kirjoitti:Jos haluat listata faktoja, niin oiskohan mennyt pikemminkin niin, että Munala provosi pöljää, ja pöljä astui miinaan isommin kuin olisi uskaltanut toivoa? Käynyt edes etäisesti mielessä?
Öh, no aika ankeeta provoilua ois ollut kyllä. E-pilleriherkkäilyistä huolimatta kierrokseni eivät kohonneet piiruakaan.
Manaaja

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

EveryWoman kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jos haluat listata faktoja, niin oiskohan mennyt pikemminkin niin, että Munala provosi pöljää, ja pöljä astui miinaan isommin kuin olisi uskaltanut toivoa? Käynyt edes etäisesti mielessä?
Öh, no aika ankeeta provoilua ois ollut kyllä. E-pilleriherkkäilyistä huolimatta kierrokseni eivät kohonneet piiruakaan.
Eihän provoilussa pointtina ja tuloksena ole välttämättä mikään kierrosten nostattaminen, pöljä, vaan esimerkiksi tässä tapauksessa aivan megalomaaninen reagointisi ja selittelysi asiasta, joka oli todellisuudessa ainakin minulle aivan täysin yhdentekevä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Jos mua kiinnostaisi, mitä Juuri Sinä asiasta ajattelet, olisin Megalomaanisesti Reagoinut siinä ketjussa missä kävit ryppyilemään.
Manaaja

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

EveryWoman kirjoitti:^Jos mua kiinnostaisi, mitä Juuri Sinä asiasta ajattelet, olisin Megalomaanisesti Reagoinut siinä ketjussa missä kävit ryppyilemään.
En kysynyt kiinnostuksesi tasoa. Ainoastaan korjasin väärät käsityksesi siitä kuka todellisuudessa pillastui ja ketä vietiin.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Mjoo no saat mun puolesta kuvitella, että mä "pillastuin" ja mua "vietiin", jos se on sulle noin tärkeää. Voin vaikka nytkin pillastua jos haluut!
NuoriD

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

No jos mä sanoisin, että mä pillastuin ja te ette pillastuneet, niiin olisiko sitten kaikilla hyvä mieli?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Ei tartte enää, oon jo aivan pillastunut! :D

Edit: tai siis kyllä säki saat jos haluut. Pillastutaan yhdessä.
RP

Re: OIKEA avatar-äänestys

Viesti Kirjoittaja RP »

Jotenkin tämä nykyinen kuva on tuhmempi, näyttää siltä että Steele on juuri orgasmoimassa. Mun mielestä se on paljon kiehtovamman tuhmempaa kuin erektiossa oleva penis. Vaikka olikin Steelen kädessä, sai runkkimisefektejä.
Vastaa Viestiin