Toivollinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Tulin juuri siviilielämän pariin oltuani ensin täyden työpäivän töissä ja sen jälkeen opintojen parissa. Sama kaava eilen. Ja ensi perjantaina. Jajajaja.

Onneksi täällä tuoksuu ruoka. Toivottavasti minulle tarjotaan siitä jonkinlainen osuus :)
Don't Panic!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Niba kirjoitti:Veneennosto hyvä idea, ei kuitenkaan yksin kykene, painaa sentää 230kg alumiinia, mutta onneksi apua muualta niin pysyy kityläisten neitseelliset välilevyt paikallaan....
Mullapa rojektina sellainen vajaa 4000kg:n lasikuitumötikkä lyijykölillä ynnä muilla aineilla höystettynä 8) Noh, tietenkin tuo nosturi hiukan asiaa avitti.

Päivä muutenkin ihan hyvin hurissut :D Ei suurempia vitutuksia tai vastoinkäymisiä.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
SikaMika

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lähdin töiden jälkeen kaupungille ostamaan sukkia, mutta palasinkin himaan urheilualusvaatekerraston ostaneena. Lisäksi törsäsin juuri ennakkoon lähes sata eskoa kirjoihin, joista kuvittelen olevan mulle jonkinlaista ammatilista hyötyä. Ehdin jo viskata virtuaaliostoskoriin aivan lyömättömän joululahjan kaverilleni, eli opuksen nimeltään "How to overcome premature ejaculation", mutta päätinkin sitten tuon olevan oivan sauman säästää rahaa ja jätin ko. mestariteoksen tilaamatta.
Himaan päästyäni aloin suoriutumaan oppivelvollisuuksistani ja pääsinkin taas yhden nakin lähemmäksi opintojen loppua. Eikun seuraavan rastin ääreen, jos vaikka jaksaisi tuonne Carnivaleen saakka pähkäillä. Huomenna vapaapäivä, joten ehtii pitkästä aikaa hieman hengähtämään ja tekemään jotain järkeviäkin, kuten lukemaan kesken jääneitä kirjoja. Mutta nyt sorvin ääreen...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

safi kirjoitti:Äh minä ainakin tunnustan olevani todella huono turvavyön käyttäjä. Muistan käyttää sitä aina hetken jonkun läheltä piti tilanteen jälkeen ja sitten se taas kummasti unohtuu.
Anteeksi vaan, mutta tuo on jo tyhmää kuoleman uhmaamista. Kaiken maailman extreme lajit ja jopa kaalilaatikon syönnin ymmärrän, mutta että ei ns arkiruutineissa kuten autolla ajaessa jakseta kiinnittää huomiota omaan seiftiin menee yli hilseen. :nuts:
Itse en pysty edes pientä pätkää autoa siirtää ilman turvavöitä. Sen laittaminen kiinni on ainakin mulle refleksinomainen liike kun istahdan autoon, ja vaikka joskus kokeilinkin ajaa ilman vöitä olo tuli vaan levottomaksi ja rauhattomaksi....
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ei tää tiistai ihan toivottomalta tuntunu ei...
Kunnon unet, ajoissa heräsin iha ite ja olin reipas heti herättyä!
Sitte paljon jutustelua... kaikenmoista avautumista ja hieman noloja tilanteita.

Eläminen on kuulkaas aikas hauskaa huvia. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mieskin lähti "parhaaseen räkälään" parin tuhannen puhelinsoiton jälkeen :P Hyvä sen on siellä olla, toinen on töissä. Mutta mun vuoro on sitten joskus.. Toivottavasti ne håråt pitää siitä huolta.

Mutta mä jatkan kevätkääryleiden ja shokkipotilaiden merkeissä. Toiset aion syödä.
The great club outshines the individual, always and forever.
DeliriumTremens

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Elppis kirjoitti:Mieskin lähti "parhaaseen räkälään" parin tuhannen puhelinsoiton jälkeen :P Hyvä sen on siellä olla, toinen on töissä. Mutta mun vuoro on sitten joskus.. Toivottavasti ne håråt pitää siitä huolta.

Mutta mä jatkan kevätkääryleiden ja shokkipotilaiden merkeissä. Toiset aion syödä.
mutta kummat? :P
DeliriumTremens

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

yo pretty babes!

auttakkee auttakkee, tietääks kukaan hyvää saittia, josta sais ruokavinkkejä romanttiseen iltaan, tai oisko kellään ruookaehdotuksia??? mulla on pää ihan tyhjä, mutta haluais tehdä jotain spessua kuitenkin...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Huppelissa, kännissä, päissäni. Nyt kirjoittelen hävyttömiä känniviestejä palstalle ja häpeän niitä huomenna. Elämä on taas niin ihanaa! Loput runkkarit jatkoivat sinne kamalaan räkälään, mutta minä tulin kilttinä viina-addiktina kotiin ennen kuin alkohooli vei mukanaan. Tarkoitus on kuitenkin selvitä huomenna töihin. Kurkkuun sattuu kun nielee, nyt on hyvä sairastua, kun perjantaiaamuna lähtee etelään. Liput Nyt-liitteen bileisiin tuli tänään, menen siis torstaina Tavastialle katsomaan PMMP:tä ja toivottavasti juomaan ilmaista viinaa. Seuralaistani en kehtaa teille tunnustaa.
DeliriumTremens

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Lolita kirjoitti:Huppelissa, kännissä, päissäni. Nyt kirjoittelen hävyttömiä känniviestejä palstalle ja häpeän niitä huomenna. Elämä on taas niin ihanaa! Loput runkkarit jatkoivat sinne kamalaan räkälään, mutta minä tulin kilttinä viina-addiktina kotiin ennen kuin alkohooli vei mukanaan. Tarkoitus on kuitenkin selvitä huomenna töihin. Kurkkuun sattuu kun nielee, nyt on hyvä sairastua, kun perjantaiaamuna lähtee etelään. Liput Nyt-liitteen bileisiin tuli tänään, menen siis torstaina Tavastialle katsomaan PMMP:tä ja toivottavasti juomaan ilmaista viinaa. Seuralaistani en kehtaa teille tunnustaa.
minnekkäs etelään olet matkalla? *uddelias*

ois kivaa olla kännissä...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Illan vinkki: jos haluatte kokeilla hermojenne kriittistä pistettä, kokeilkaa asentaa paikoilleen Clas Ohlsson (miten nyt kirjoitettiinkaan) ostettua rullalla olevaa kaapelikourua. Havaitsin saavuttavani kriittisen massan paljon aikaisemmin tuon erittäin epäonnistuneesti suunnitellun ja toteutetun tuotteen kanssa kuin missään muissa tapauksissa poislukien kansakuntamme älykkyysreservi eli skinit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

DeliriumTremens kirjoitti:ois kivaa olla kännissä...
Olis tosiaan joo...
Taitaa vaan näin työkiirusten lomassa mennä ensviikkoon... (pahus).

Toisaalta. Jos on ihan kekkulissa, ei muusta toiminnasta tuu mittään, joten pientä hiprakkaa tässä ennemmin kaipais. :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

DeliriumTremens kirjoitti:
minnekkäs etelään olet matkalla? *uddelias*

ois kivaa olla kännissä...
Kanarialle vaan torjumaan syysmasennusta.
Viimeksi muokannut Lolita, 01.11.2005 23:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:.....
Sain äsken puhelin itäisestä baarista. Hujoppi oli vähän pihalla kun Enthu huojuu kun vaahteran lehti ja laulaa erittäin pitkän ÄSSSSSSSSSSSSÄ:n kera karaokea, Dumari yrittää epätoivoisesti motivoida itseään taksiin, ja Ninnillä pyörii päässä ja on sammumispisteessä. Toinen selvinpäin.. voi raukkaa 8)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toiset sitä vain ryyppää ja rellestää kun toiset masentuu neljän seinän sisällä. Sen jälkeen kun heräsin 6.57, olen kolmesti poistunut koneen äärestä pikaisesti...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kylläpä muuttui taas synkäksi.. Messenkeritki vois räjäyttää, tulee vaan surulliseksi.. tai ensin iloiseksi, ja sitten surkeaksi. Päivä meni kumman nopeasti, mutta nyt kun pitäis taas yhtäkkiä nukkumaan mennä ni seiniä kaatuilee päälle.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 01.11.2005 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Sain äsken puhelin itäisestä baarista. Hujoppi oli vähän pihalla kun Enthu huojuu kun vaahteran lehti ja laulaa erittäin pitkän ÄSSSSSSSSSSSSÄ:n kera karaokea, Dumari yrittää epätoivoisesti motivoida itseään taksiin, ja Ninnillä pyörii päässä ja on sammumispisteessä. Toinen selvinpäin.. voi raukkaa 8)
Taisin poistua siis just oikeaan aikaan, kuten myös Sipsi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tunnustan asian nyt itselleni virallisen kanavan kautta: Olen rakastunut, täysin menetetty.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
DeliriumTremens

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Bluntly kirjoitti:Tunnustan asian nyt itselleni virallisen kanavan kautta: Olen rakastunut, täysin menetetty.
voi ku ihQuu :cheer:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Bluntly kirjoitti:Tunnustan asian nyt itselleni virallisen kanavan kautta: Olen rakastunut, täysin menetetty.
Pitäskö onnitella, pahoitella vai ottaa osaa? :shock:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumari

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Sain äsken puhelin itäisestä baarista. Hujoppi oli vähän pihalla kun Enthu huojuu kun vaahteran lehti ja laulaa erittäin pitkän ÄSSSSSSSSSSSSÄ:n kera karaokea, Dumari yrittää epätoivoisesti motivoida itseään taksiin, ja Ninnillä pyörii päässä ja on sammumispisteessä. Toinen selvinpäin.. voi raukkaa 8)
Taisin poistua siis just oikeaan aikaan, kuten myös Sipsi.
Amatöörit, maakravut, tuurijuopot, onnenonkijat, satunnaisryyppääjät, krapulanpelkääjät, karaokenvihaajat!
Mie sentään tissuttelin jonnekin puolille öin, aamuherätys olikin gutaa!
Vastaa Viestiin