Toivollinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:mulle kävis loistavasti et joku kotipalvelu hoitas imuroinnin,siivouksen,pyykkäyksen,vaatteiden silityksen,kattois postin ku olen matkoilla...kaikki ikävät työt :P
Sitä kotipalvelua kutsutaan vaimoksi :roll:
SikaMika

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tänään herääminen oli jo huomattavasti helpompaa kuin eilen. Tosin jaksoin nousta ylös vasta 3 minuuttia ennen töiden alkamista, joten myöhästyin reilut parikymmentä minuuttia aamukaffeilta. Ilman flunssaa olo olisi varmaan ihan pirteä, nyt on kuitenkin polla aika pahasti täynnä räkää ja paras terä uupuu kondiksesta. Taidan vetäistä pienet tirsat ruokailun päätteeksi...
Exsat

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Aamulenkki juostu ja kaksi koneellista pyykkiä pesty. Kohta kauppaan ostamaan leivontatarpeita, listalla tänään omena-toffee-bostonkakku ja porkkanasämpylät.
RolloTomasi

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Vasyttaa. Vituttaa. Ei muuta kirjoitettavaa.

Hyvaa tiistaita.
ninnithequeen

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulla on pohkeet kipeet. En syytä siitä eilistä miljoonan rappusen kiipeämistä, vaan sitä, että jouduin käyttämään matalapohjaisia kenkiä pitkästä aikaa :evil:
Patz

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

HAHAA, olen selkä! Romut roudattu pisteestä a pisteeseen b. Nyt suunnitelmissa naapurin saksanseisojan murhaaminen, se kun kuulemma "katkoo pikkukoirilta niskat nurin". Vaan taidanpa sittenkin murhata sen viinaan menevän "poikamiehen" hihnan toisesta päästä... Hyviä ideoita?
ninnithequeen

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:HAHAA, olen selkä! Romut roudattu pisteestä a pisteeseen b. Nyt suunnitelmissa naapurin saksanseisojan murhaaminen, se kun kuulemma "katkoo pikkukoirilta niskat nurin". Vaan taidanpa sittenkin murhata sen viinaan menevän "poikamiehen" hihnan toisesta päästä... Hyviä ideoita?
No voi vittu minkä naapurin sait :(
Pitääkö se sitä rakkiaan vapaana sitten vai?
killkill

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Pitikin missata halloween-juhlat tänä vuonna:
Kuva

P:lle onnea uuteen kotikoloon!
Dumari

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kellään haluja lähteä On the Rocks:iin Torstaina?
Paikalla olisi KLAMYDIA! ja häiriköt.

http://www.ontherocks.fi/
DeliriumTremens

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

noin, tulihan sitä sitte nukuttua tovi :) Nyt pitäis lähteä isovanhuksia morjestamaan ja kauppaankin pitäis mennä...

Ihana ilma ulkona, taidanpa piipahtaa kirppiksilläkin :)
DeliriumTremens

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Vaola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tänään käyn ostamassa miähelle isänpäivälahjan
BTW: Koska se isänpäivä taas onkaan??? :?
eikös se ole ensi viikon sunnuntai... marraskuun toinen sunnuntai
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joka päivä oppii uusia solvauksia. Miksi ihmeessä puhelinhäiriköt eivät voi puhua hitaasti ja selkeästi, jotta nauhoitusta purkavalla sihteerillä olisi helpompaa. "Huora, huora!"
DeliriumTremens

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

wo in da hell ist meine vaatteet?!?! perkele, ku tänne aina kaikki katoaa :evil: :evil: :evil: :evil:

pitäis vissiin taas sitte siivota joopa joo...
Kittys

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Safkaa ja hetki unta, pliz.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Väsyttää hemmetisti, heräsin aikaisin ja käytin siskoani ja hänen seitsenpäiväistä tytärtään labrassa, pikku reppanalta otettiin uusi verinäyte, kun eilisessä ei kuulemma ollut tarpeeksi verta. Ihme urpoja tuolla labrassa, jos eivät osaa kerralla lapselta näytettä ottaa.

Joo, ja kahden jälkeen duuniin, ei kiinnosta. Yllätys. On nimittäin ollut kolmen päivän vapaat, mikä kului Vuokatissa rypemiseen, juhlistaen kaverin synttäreitä.
Ja väsyttää varmaan siksikin, kun yöllä en saanut unta, kun katsoin sen videon, mikä oli tältä varsin estottomalta ryyppyreissulta nauhoitettu. Pitäisi lailla kieltää kameroiden ottaminen tuollaisiin tilaisuuksiin...

Syödäkin pitäisi. Kiinnostaa taas kiwin kilohintakin enemmän kun minkään järkevän asian tekeminen. Jahka pääsen duunista, niin menen nukkumaan viikkojen univelkani pois.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
millivanilli

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

mä olen leikitellyt semmmoisella mielikuvalla koko alkupäivän, että löisin puisella nuijalla käteni rikki, ihan tuhennen pillun päreiksi. pelottavaa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

millivanilli kirjoitti:mä olen leikitellyt semmmoisella mielikuvalla koko alkupäivän, että löisin puisella nuijalla käteni rikki, ihan tuhennen pillun päreiksi. pelottavaa.
Elä suotta. Viikon sairasloman saa puristamalla käsissään rikki lagenulan. Minimikärsimyksellä maksimihupi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
RolloTomasi

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

millivanilli kirjoitti:mä olen leikitellyt semmmoisella mielikuvalla koko alkupäivän, että löisin puisella nuijalla käteni rikki, ihan tuhennen pillun päreiksi. pelottavaa.
Musta toi on ihan normaalia, mutta mulla vaan mielessa on yleensa vasara, jolla takoisin sormista luut.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

millivanilli kirjoitti:mä olen leikitellyt semmmoisella mielikuvalla koko alkupäivän, että löisin puisella nuijalla käteni rikki, ihan tuhennen pillun päreiksi. pelottavaa.
Sairaslomaa!!! Mikä kuningasidea :D Minä ajattelin ehkä vain feikata huomiseksi poskiontelontulehduksen... Mutta tuolla saisi varmasti paljon pidemmän saikun :twisted:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
millivanilli

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

LillyMunster kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:mä olen leikitellyt semmmoisella mielikuvalla koko alkupäivän, että löisin puisella nuijalla käteni rikki, ihan tuhennen pillun päreiksi. pelottavaa.
Sairaslomaa!!! Mikä kuningasidea :D Minä ajattelin ehkä vain feikata huomiseksi poskiontelontulehduksen... Mutta tuolla saisi varmasti paljon pidemmän saikun :twisted:
HIH, no johan mieliala koheni ... :P Mulla on nyt semmoinen työperiodi vain meneillään, ettei sovi sairaslomailla, tosin eipä ole töitäkään kauheasti.
ninnithequeen

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä lähden nyt Itikseen. Jos joku sattuu olemaan sielläpäin klo 15 eteenpäin, give me a ring.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

millivanilli kirjoitti:HIH, no johan mieliala koheni ... :P Mulla on nyt semmoinen työperiodi vain meneillään, ettei sovi sairaslomailla, tosin eipä ole töitäkään kauheasti.
Hyvä jos olin avuksi. Välillä on vain niin kiva muistuttaa ihmisiä siitä, että heillä ei ole hätää, jos päässä pyörii ehkä hieman hämäriä ja kieroutuneita ajatuksia.
Pitää muistaa, että aina on olemassa sairaampiakin yksilöitä, minä olen oiva tyyppiesimerkki siitä :D
Joo-o, ei varmaan ole mikään ihana duunipäivä tulossa, kun nyt jo näin riepoo :D Ja päässä soi repeatilla NIN:in Closer. :roll:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Dumari

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nonni, lääkäri varattu maanantaiksi 9.30
Polvea näyttämään silloin, saan roudata mukana kaikki sairaskertomukset 15 vuoden takaa.

Millille zemppiä, koitappa nyt päästä eroon siitä firmasta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Buffetkiinalainen on murhaavaa. Kaikki energia menee nyt vain tasaiseen hengittämiseen, muuhun en kykene.

Emmää normaalisti tällai.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Mä lähden nyt Itikseen. Jos joku sattuu olemaan sielläpäin klo 15 eteenpäin, give me a ring.
Mun pitäis shopata oloasu, tai ainakin housut ( :laatta: ) Mutta en ehtisi Itikseen kuin aikaisintaan viideksi ja silloin taitaa olla jo liian myöhäistä soitella.
Vastaa Viestiin