Omituiset tavat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja Stinky »

En muista oliko tämmöstä ketjua niin pistän pystyyn.
Tuli tuossa mietittyä mitä omituisia tapoja ihmisillä on. Listataas tänne ni saadaan taas vähän nauraa toistemme oudoille piirteille.

Mun on pakko ottaa töistä kotiin tullessa sukat ja rintsikat pois samantien. Ne ahdistaa mua.
Herätyskellon tarkistan illalla melkein kymmenen kertaa että se varmasti on päällä ja herättää oikeeseen aikaan.
Telineessä vessapaperin pitää tulla päältä - aina. Kyläillessä ja töissä käännän jos tarvetta on.
Makuhuoneessa vaatekaapin ovet pitää olla kiinni kun menee nukkumaan, muuten sieltä tulee mörköjä.
Käsiä tai jalkoja ei voi roikottaa sängyn ulkopuolelle, mörköjä sängyn allakin ja ne tulee ja nappaa.
Suihkussa hiukset pitää pestä aina ekana.
Niinä harvoina kertoina kun ajan autolla, pitää liikennevaloissa räplätä vaihdekeppiä ykköselle ja vapalle lähes koko sen ajan kun on pysähdyksissä.

Terapian tarpeessa?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

- Ruuan (paitsi keitot) pitää olla tietyllä tavalla aseteltu lautaselle. Kotona laitan aina itse, mutta ravintoloissa joutuu usein vähän järjestelemään.

- Tomaatit ja kurkut pitää leikata ohuiksi viipaleiksi. En pystyisi syömään tomaattia saati kurkkua ilman, että niitä on ensin viipaloitu.

- Jos minulla on rupi, se pitää heti repiä. Tästä syystä minulla on joitakin arpia.


Minulla ei taida juurikaan olla tapoja, jotka kokisin outoina.

Vessapaperinpyörimissuunta on minullekin tärkeä, mutta vain omassa kodissa. Muualla saa pyöriä, miten pyörii.
ninnithequeen

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ah. Nää on hauskoja aina.


- mä en pysty kattomaan telkkaria räpläämättä mun torkkupeittoa. Tai siis sen hapsuja. Tai siis sitä kun se on 15 vuodessa hivenen kärsinyt. Sen nimi on Näply. Kaksikin miestä uhannut hävittää sen tässä vuosien varrella ku niitä ärsyttää.

- Ruoan tosiaan pitää olla aina tietyllä tavalla lautasella. Tosin tää tapa on vähän helpottanut kun on kiireessä pitäny väsätä kaikille salaatit ja ruoat niin...hitto sama kai se on missä puolella ne kurkkuviipaleet on!

- Kaikki luulee että mä pureskelen kynsiäni. No en ku sormenpäitä.

- Huuliani pureskelen ja se näyttää varmasti aika hassulta kun oon keskittyneenä suu vinossa.
bliss

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti: Telineessä vessapaperin pitää tulla päältä - aina. Kyläillessä ja töissä käännän jos tarvetta on.
Aaahhaahaaa. Mä jaan tämän tavan :D

Lisäksi mm...:
-Astiat pitää olla kaapissa tietyssä järjestyksessä
-Samoin kuin jääkaappi on oltava järjestetty tietyllä tavalla
-Tyynyliinat PITÄÄ olla silitettyjä
-Jos lähtee kotoa yön yli kestävään reissuun, pitää siivota, tiskata ym. niin, että voi palata siistiin asuntoon.

Olen ihan normaali :)
Manaaja

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Te ootte outoja. Mulle riittää kun kotona ei tarvitse olla housut jalassa. Otan ne aina ekana pois heti takin riisumisen perään. Valtakunnansiittäjän massiivinen välineistöni tarvitsee paljon tuoretta jäähdytysilmaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Löytyy jo noita aiemmin mainittuja, mutta pari muutakin:

-aina iltaisin silitän oman puolen lakanan käsin sileäksi niin että siinä ei ole isoja ryppyjä tai "jyviä". Ei voi mennä nukkumaan ennen kun on sen tehnyt.
-pussilakanat pitää olla aina oikeinpäin, eli iso reikä jalkoja kohti. Jos toisella on peitto väärin ja huomaan sen raastan peiton pois ja käännän sen. Vaikka keskellä yötä. On kuulemma joskus vähän ärsyttävää.
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

par-sky kirjoitti: -pussilakanat pitää olla aina oikeinpäin, eli iso reikä jalkoja kohti. Jos toisella on peitto väärin ja huomaan sen raastan peiton pois ja käännän sen. Vaikka keskellä yötä. On kuulemma joskus vähän ärsyttävää.
Samikset.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^^ No huhhuh. Mua ainakin kyllästyttäis jos ois aina sama järjestys kaikkialla, etenkin kaapeissa. :D

Kunhan tavaraa, vaatteita tai leluja ei loju pitkin poikin ja missään ei ole paskaa tai pölypalloja niin meitsi voi hyvin. Nykyään osaa 2,5-vuotiaskin lajitella jo pyykkinsä, pian ehkä opettaa isilleen. Ei omituisuuksia (mies just eilen totes, että oon outo kun mulla on kotioloissakin oltava toisiinsa matchaavat housut ja paita, mut mielestäni se ei ole outoa, en vaan edes osta toisiinsa sopimattomia kotikledjuja) koska siisteys ja rutiinithan eivät toki sellaisia ole.
ninnithequeen

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun kaapit on kuin pommin jäljiltä...ja niin oli aikanaan ne kaks vaatehuonettakin siellä Kivikon asunnossa.
Manaaja

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^^ No huhhuh. Mua ainakin kyllästyttäis jos ois aina sama järjestys kaikkialla, etenkin kaapeissa. :D
Joo sama. Välillä on ihan pakko vessan kaapeistaki järkkää dödöt ja partavedet uusille hyllyille eri järjestykseen koska kaikki on sit taas hetken ihanan uutta ja muka-paremmin organisoitua. Kammoksun kaikkea kaavoihin kangistumista ja etukäteen määrätyn järjestyksen tai agendan noudattamista, joka ei anna improvisoimis- tai soveltamisvaraa.
Manaaja

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

McJanne kirjoitti:Eikö ole turvallisempaa tietää, että kun kaikki kuitenkin menee vituiksi, niin menee edes tutulla tavalla vituiksi?
Ei! Parastahan elämässä on nimenomaan yllätyksellisyys. Ikinä ei voi etukäteen arvata, kuinka monella eri tavalla hommat voi vituiksi mennäkään.
Toimistorotta

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

ninnithequeen kirjoitti:
par-sky kirjoitti: -pussilakanat pitää olla aina oikeinpäin, eli iso reikä jalkoja kohti. Jos toisella on peitto väärin ja huomaan sen raastan peiton pois ja käännän sen. Vaikka keskellä yötä. On kuulemma joskus vähän ärsyttävää.
Samikset.
Tuo ei ole omituisuus, vaan itsekästä ja julmaa kiduttamista.

Vaikka kuinka koitin miettiä, ei ole oikein minkäänlaisia neurooseja tai omituisuuksia. Tykkään siisteydestä koska se lisää viihtyisyyttä, mutta ei mene yöunet siitä jos joku on jotenkin päin rempallaan enkä korjaile wc-paperirullien asentoja.
prosessi

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Manaaja kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Eikö ole turvallisempaa tietää, että kun kaikki kuitenkin menee vituiksi, niin menee edes tutulla tavalla vituiksi?
Ei! Parastahan elämässä on nimenomaan yllätyksellisyys. Ikinä ei voi etukäteen arvata, kuinka monella eri tavalla hommat voi vituiksi mennäkään.
1+1=2 eli parasta elämässäsi tänä keväänä on ollut Jaguar!
milli

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja milli »

Omituisia tapoja...hmm..

- erityisesti yksin ajaessa autolla, minun on laitettavat ovet lukkoon
- sairastaa ei voi sotkuisessa kodissa
- ennen lähtemistä reissuun on siivottava, minäkään en halua palata sotkuiseen kotiin
- koti on siivottava ennen nukkumaanmenoa, television katsomista jne jne
- ruokakauppaan ei voi mennä ilman kauppalistan tekemistä, muuten saattaa tulla paniikki...
- to do -listojen tekeminen

Näin äkkiseltään ei tule muuta mieleen
Manaaja

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

prosessi kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Eikö ole turvallisempaa tietää, että kun kaikki kuitenkin menee vituiksi, niin menee edes tutulla tavalla vituiksi?
Ei! Parastahan elämässä on nimenomaan yllätyksellisyys. Ikinä ei voi etukäteen arvata, kuinka monella eri tavalla hommat voi vituiksi mennäkään.
1+1=2 eli parasta elämässäsi tänä keväänä on ollut Jaguar!
Se on edelleenkin ylivoimaisesti nautittavin auto, jolla olen koskaan ajanut. Käsittämätön yhdistelmä ilmatyynymäistä mukavuutta joka muuttuu tarvittaessa hyökkääväksi urheilullisuudeksi ja savuaviksi renkaiksi, ilman että tarvitsee valikoista selailla mitään bemarimaisia sporttiohjelmia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

- kahvipaketti pitää olla suljettu juuri tietyllä tavalla
- tuntemattomia ei nussita
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bluntly kirjoitti: - tuntemattomia ei nussita
Ei tää ole mun mielestä mitenkään omituinen tapa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vessasta pitää ehtiä pois ennen ku pytty lopettaa pulputuksen, tai tulee huonoa tuuria.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Stinky

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Säärikarvojen sheivaamisen alotan aina vasemmasta jalasta. Menee pasmat sekasin jos alotan oikeesta. Mikä lie juttu tuokin.
RP

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja RP »

- Vessaan pitää aina ottaa lukemista vaikka menisi vain pikapissalle eikä ehtisi lehteä/kirjaa edes avata. Joskus tulee hiukan kiire kun ei meinaa lukemista löytyä tarpeeksi nopeasti.

- En voi nukkua selkä oveen päin yksin ollessani. Örkkimörkkivahti.

- En juo koskaan lasia täysin tyhjäksi. Aina jää semmonen sormuksellinen nestettä pohjalle, ihan sama mistä juomasta kyse. Tämä muuten ärsyttää suht monia ihmisiä.
bliss

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nukun sukat jalassa :P
elco

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja elco »

En pysty syöttämään tenniksessä pomputtamatta palloa ensin maahan vähintään kaksi kertaa.
Manaaja

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:Säärikarvojen sheivaamisen alotan aina vasemmasta jalasta. Menee pasmat sekasin jos alotan oikeesta. Mikä lie juttu tuokin.
Mites huulien kanssa?

bliss kirjoitti:Nukun sukat jalassa :P
Tää on jotain mitä ei pysty käsittämään!
bliss

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Nukun sukat jalassa :P
Tää on jotain mitä ei pysty käsittämään!
Mä teen kaikkeni, että edes varpaat pysyisivät nätteinä :]
Stinky

Re: Omituiset tavat

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mä en taas missään tapauksessa halua nukkua mikään vaatekappale päällä. Joku möksäreissu on poikkeus tai jos mulla on vaikka kummitytsä yökylässä.
Vaatteet ahdistaa mua kun mä pyörin unissani aika paljon. Joku t-paita esim. Mähän kuristuisin siihen.
Vastaa Viestiin