I hate Mondays...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja swirl »

Grrrh, ruokakaupan kautta kotiin siivoamaan ja vääntämään esseetä, vaikka mieli tekisi painua suoraan pehkuihin, kun kotio pääsen. Pyykkiäkin pitää pestä ja se on ihan perseestä, koska meijän pesukone on rikki, joten pitää pestä talon pesulassa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Plääh.
Pitäis tehdä etätöitä 2h ja kurssihommia 2h ja vielä nuquu ennen klo 23.
Ei jaksais + viittis, paitsi mennä nuq.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jenny Daa-aah! ling

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Robbien löysä muna ei voi olla kenellekään liikaa. :h:
Jos lapset ihmettelee, sanotte vaan, että isi siinä menossa saunaan.
ninnithequeen

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun tekee mieli pottumuussia ja uunimakkaraa.

Kiitti.
Asie Payton

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

^^ Eiku ne ihmettelee tota järjetöntä karvamäärää. Kysyivät, että onko toi karannut korkeasaaresta.
Jenny Daa-aah! ling

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Asie Payton kirjoitti:^^ Eiku ne ihmettelee tota järjetöntä karvamäärää. Kysyivät, että onko toi karannut korkeasaaresta.
Ihana apina. AH. Meidän poika aikoo kuulema kasvattaa noin paljon, vähintään.
ninnithequeen

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eräs täysjurrinen umpi-idiootti vatipää rekkis soitti äsken kännissä ja kielsi mua ottamasta yhteyttä enää ikinä. No oonko ottanutkaan, en!

Harkitsen vakavissani numeron vaihtoa.
SikaMika

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:
Harkitsen vakavissani numeron vaihtoa.
Etpäs harkitse. Himot ne on hiirelläkin.
Jenny Daa-aah! ling

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Nii.
ninnithequeen

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vittu pitääkö sen pilata taas kiva päivä ja pahoittaa mun mieli täysin. Luulin perkele että kysyy pojasta. Mut ei ku haistatellaan vaan.

Soitin heti Ukkokullalle saadakseni lohdutusta. No onneks hää jaksoi kuunnella...
SikaMika

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:Vittu pitääkö sen pilata taas kiva päivä ja pahoittaa mun mieli täysin.
Se vaan sattui olemaan kännissä (maanantai-iltana). Selvinpäin se on tosi symppis, eli kirves pois kaivosta.
ninnithequeen kirjoitti: Soitin heti Ukkokullalle saadakseni lohdutusta. No onneks hää jaksoi kuunnella...
*reps*
Dumis

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti: Soitin heti Ukkokullalle saadakseni lohdutusta. No onneks hää jaksoi kuunnella...
Melkein revin hiuksia päästä. Ei vittu. Olen sanaton.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja Ann »

*repii hiuksia dumiksen päästä*
Rotan aivot valtasivat pääni.
masa

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Soitin heti Ukkokullalle saadakseni lohdutusta. No onneks hää jaksoi kuunnella...
Melkein revin hiuksia päästä. Ei vittu. Olen sanaton.
Jos jotakuta käy sääliksi nin ukkokultaa. Mitä pahaa se raukka on tehnyt että se joutuu kärsimään näin pahoin ja pitkään.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

**ttu tässä mitää etätöitä tai kurrsijuttuja ole saanut tehdyksi. Vedin sen sijaan parin tunnin päikkärit näin illalla. Mutta josko nyt seuraavaksi kuitenkin tunti etätöitä ja tuli takkaan. Kyytipojaksi vois vetästä vähän sushia, ei pääse saavutetut linjat katoamaan niin helposti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon tympääntynyt kaikkeen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mun piti tehdä jotain ihan muuta kuin lojua tässä naksuttelemassa läppäriä. :?
Manaaja

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Soitin heti Ukkokullalle saadakseni lohdutusta. No onneks hää jaksoi kuunnella...
Melkein revin hiuksia päästä. Ei vittu. Olen sanaton.
Jos jotakuta käy sääliksi nin ukkokultaa. Mitä pahaa se raukka on tehnyt että se joutuu kärsimään näin pahoin ja pitkään.
Törmäsi ja rakastui tunne-elämältään häiriintyneeseen flipperiin, arvaisin, mutta kun ei kuulemma riitä pelimerkit moisiin veikkailuihin internet-ympyröissä.
ninnithequeen

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Soitin heti Ukkokullalle saadakseni lohdutusta. No onneks hää jaksoi kuunnella...
Melkein revin hiuksia päästä. Ei vittu. Olen sanaton.
Joo mä oon tyhmä ku kerron sille kaiken. Se on kuitenkin mun paras ystäväni. Ja ainoa joka TODELLA tuntee mut.
Manaaja

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Joo mä oon tyhmä ku kerron sille kaiken.
Et tyhmä. Tunnevammainen.
bliss

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja bliss »

Huomenna tarttis vaihtaa (=vaihdattaa) fillariin kesärenkaat. Ei ihan tarvii enää nastoja edes Otaniemen rantapoluilla...
Mietin vaan, että mitähän vttua mä teen sillä aikaa kun focus on huollossa.
Asie Payton

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

bliss kirjoitti:Mietin vaan, että mitähän vttua mä teen sillä aikaa kun focus on huollossa.
No menet meren rannalle ihailemaan maisemia tietenkin! Nyt ne jäät on sulaneet :vappuviuhkahymiö:
bliss

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja bliss »

Asie Payton kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mietin vaan, että mitähän vttua mä teen sillä aikaa kun focus on huollossa.
No menet meren rannalle ihailemaan maisemia tietenkin! Nyt ne jäät on sulaneet :vappuviuhkahymiö:
No niin mä vähän suunnittelinkin. Pitää kasata sopiva kamerakokoonpano niin että kulkee kivasti repussa :]

edit. Onneks Larussa meren rannalle on joka paikasta lyhyt matka :P
Viimeksi muokannut bliss, 19.04.2010 23:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Asie Payton

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Meidän poika aikoo kuulema kasvattaa noin paljon, vähintään.
Apinahautomo!!
Asie Payton

Re: I hate Mondays...

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

bliss kirjoitti:edit. Onneks Larussa meren rannalle on joka paikasta lyhyt matka :P
Tiesin mihin se Focus menee huoltoon :) Sinne munkin menee jahka saan muut hommat kasaan ja pääsee taas mankeloimaan. Onko niillä pitkäkin jono?
Vastaa Viestiin