Missä tiistai?!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:^Just.
Ja sit sä ihmettelet että UK käy tsekkaamassa kuin paljon paskaa (?) sä siitä kehtaat vielä facebookkiin jauhaa.
Mä en tiedä mitä sun seinälläs lukee mutta eikö sulla ole yhtään järkeä päässä mitä sinne kannattaa kirjottaa ja mitä ei? Koska sun viestistä saa (ainakin minä saan) kuvan että aika henkilökohtasta infoo siellä on ja ei mitenkään mairittelevaa UK:ta kohtaan.
Päinvastoin. Mä vaan kehun häntä siel koko ajan.
masa

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja masa »

del*

Olkoot
Manaaja

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:del*

Olkoot
Älä ny oo tollane.
ninnithequeen

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:No niin, taas tätä samaa jauhantaa täälläkin. Kukaan ei ole kiinnostunut mun uudesta tukasta, yhyy.
Kuvia!

;)
ninnithequeen

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hmph. Mä en tajuu miks ei saa kertoa miten kiltti tytsän isä on. Siellä nimiä lue prkl.
masa

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:
masa kirjoitti:del*

Olkoot
Älä ny oo tollane.
Vituttaa kekkosen puolesta niin paljon ettei veri kierrä.
ninnithequeen

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä asuin sen kans 10 vuotta. Ku se kiukuttelee se kiukuttelee. Rauhallisella keskustelulla aloitettiin. Ja sit meni sotimiseks jostain helvetin pelistä mikä on mummilassa. Juu täällähän ei hälle mitään pelejä ole...tääl on tietokone ja pleikkari. Ja videot ja DVD jos haluaa jotain kattella. Mummolassa joku ikivanha pikkupeli.
Musta kyllä kuulostaa että sä se siinä kiukuttelet. Mitä se on sulta pois, jos sun tyttäres on isovanhempiensa luona vielä kun ne on elossa, ja se aika muutenkin menee isän tapaamisoikeusajasta? Tai miksi helvetissä noita nyt kutsutaankaan. Miten sä voit kuvitella että joku "pelien taso" vois olla se pihvi noissa hommissa, ja tollasiin vedoten sitten riepotellaan tytärtä ku pelinappulaa? Sähän oot vittu ihan täysi taneli.
Se on perjantaista taas isällään, me sovitaan nää suullisesti saakeli. Mua harmittaa että se menee mummilaan ku se jatkuvasti lykätään sinne perkele ku isi on taas ylitöissä. Täälläkin olis tilaa ku hätä tulee hei.
Manaaja

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Just.
Ja sit sä ihmettelet että UK käy tsekkaamassa kuin paljon paskaa (?) sä siitä kehtaat vielä facebookkiin jauhaa.
Mä en tiedä mitä sun seinälläs lukee mutta eikö sulla ole yhtään järkeä päässä mitä sinne kannattaa kirjottaa ja mitä ei? Koska sun viestistä saa (ainakin minä saan) kuvan että aika henkilökohtasta infoo siellä on ja ei mitenkään mairittelevaa UK:ta kohtaan.
Päinvastoin. Mä vaan kehun häntä siel koko ajan.
Sä olet kyllä useampaan otteeseen raivopäissäs puhunu UK:sta todella asiattomasti, epäreilusti ja halventavasti. Sekä FB:ssä mun nähden että täällä kitinässäkin. Varsinkin aikaa ennen rekkamiestä niiden kotiriitojen yhteydessä, jotka eivät tälle palstalle olisi kuuluneet lainkaan. Ja nykyäänkin sä melko tavalla halvennat sitä ukkoa, ja vielä aika monilla eri tasoilla. Sekä pitämällä sitä harhajuoksujesi aiheuttamien jälkiseuraamusten oksennusämpärinä, että hyvauskoisena kuskina ja jatkuvana avuntarjoajana, pelkän paskan palkakseen saaden.

Sen lisäksi tällaset tilanteet just jossa UK selvästi ei tee mitään oikeasti väärää, saa sut mustamaalaamaan ko. heppua varsin räikeästi täällä, väännellen ja käännellen asiaa edullisemmaksi sun kannalta katsottuna ties minkälaisten tietokoneiden, pelikonsoleiden ja dvd-elokuvien kautta. Silti alta näkyy että todellinen kiukuttelija olet kyllä sinä itse, joka haluaa vaan itsekkäästi ja omahyväisesti sekä pitää kiinni omista oikeuksistaan, että vaatia osan toisenkin oikeuksista itselleen, päättäen yksipuolisesti mikä omalle tyttärelle on hyväksi.

Ei tarvitse noin yleisesti olla kovinkaan kova ruudinkeksijä ymmärtääkseen kumpi on terveellisempää lapsen kehitykselle, hyvät ja turvalliset suhteet isovanhempiin varsinkin tilanteessa missä omien vanhempien elämä ja turva on toisinaan hyvinkin rikkonaista, vaiko DVD-elokuva ja farmville.
bliss

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:del*

Olkoot
Mä näin sun alkuperäisen tekstin.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mä en.
Rotan aivot valtasivat pääni.
masa

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti:
masa kirjoitti:del*

Olkoot
Mä näin sun alkuperäisen tekstin.
Spooky.

Olisko pitänyt jättää?
bliss

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:
bliss kirjoitti:
masa kirjoitti:del*

Olkoot
Mä näin sun alkuperäisen tekstin.
Spooky.

Olisko pitänyt jättää?
Toisaalta joo, toisaalta ei.
masa

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti:
Toisaalta joo, toisaalta ei.
En vaan jaksa sekaantua, enkä oikeastaa edes haluaisi tietää mitään, mutta kun ignore ei piilota quottauksia :kontrolli:
RP

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja RP »

Nyt ärsyttää kun minä noulaiffi en nähnyt!
bliss

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Toisaalta joo, toisaalta ei.
En vaan jaksa sekaantua, enkä oikeastaa edes haluaisi tietää mitään, mutta kun ignore ei piilota quottauksia :kontrolli:
Niin no, ei siitä sekaantumisesta mitään hyötyä kyllä oo, sehän on nähty jo. Varmaan keskustelu olis jatkunut kiivaana ja herneitä olis vedetty nenuun mutta koskapa täällä olis joku aihe josta kaikki ovat sovussa samaa mieltä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mäki näin!

Mut siis asiaan. Piti oikeen googlata se Peter Steele kun ei hirveästi helistänyt kelloja. Näyttää ihan sarjamurhaajalle. Tai sellaselle tyypille kun uusissa Charlien enkeleissä on se yks pervo joka kiskoo tytöiltä hiuksia ja osapuolleen runkkaa niille hiustupsuille. Spooky. Ja pahinta on se, että meillä on osapuilleen samanlaiset sukujuuret.
Viimeksi muokannut Vesper, 20.04.2010 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Ann »

*del

*del

*del

*no balls
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

UK ei tosiaan tee mitään väärää. Oon mä häntä kiukuspäissäni haukkunut ja se on MUN vika, ei sen. Mut osaa sekin. Aloitetaanko siitä kun ei meinannu tuoda tyttöä pikkuveljeä kattomaan sairaalaan? Tajus se kuitenkin tekevänsä hallaa vain tytölle. Ihan kun se ny ois maailman viidestoista ihme että mulle syntyi poika. Hyi yök toi on toisen miehen EN TUU IKINÄ KATTOO ja silti hän tulee.

Hänen kans tarvii hiukan keskustella aina ku hää kiukuttelee. Tai minä kiukuttelen.

Muah. Meil on parisuhde ny.
Manaaja

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Mut osaa sekin. Aloitetaanko siitä...
Aloita kuule ihan vaan itsestäsi.
Muah. Meil on parisuhde ny.
Ukkoparka, miten pohjamudissa pyöritellään. Ja tullaan pyörittämään. Onnea vaan kovasti teille, vaikka tiedän ettei se sun kaltaisen ihmisen kanssa vielä mihinkään riitä.
ninnithequeen

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kuin monta kertaa pitää sanoa että tajuan kyllä hei. Ja kärsin hyvin kovasti. Ja silti tää yks tuo mulle kohta taas tupakka-askin ja maitoa.

Söpöä, eikö.
Manaaja

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jes, otetaan sille.


Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Yksi viiva, väärä hälytys. Jes.

Kroppa se näköjään vaan temppuilee, on kai sitten stressiä tai jotain, kun noita laihdutushommiakaan en ole hirveästi tässä harjoittanut. Eli siis oletan, että puolukkapäivät on kokonaan jääneet välistä... ei muuten tule mieleen kuin pari kertaa, että näin on aikuisiällä käynyt.

No, olipas kiva saada aisaan kuitenkin selvyys.
RP

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja RP »

Maija, onnittelut yhdestä viivasta! :D
RP

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti:Kuin monta kertaa pitää sanoa että tajuan kyllä hei. Ja kärsin hyvin kovasti. Ja silti tää yks tuo mulle kohta taas tupakka-askin ja maitoa.

Söpöä, eikö.
Söpöä, todella söpöä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mayah kirjoitti: Kroppa se näköjään vaan temppuilee, on kai sitten stressiä tai jotain...
Jos sulla alkoi vaihdevuodet? ;)
Vastaa Viestiin