Keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Se ois taas siivouspäivä. Ttu.
bliss

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Se olis taas hammaslääkäripäivä.
ninnithequeen

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:Se olis taas hammaslääkäripäivä.

ÄYYY! Pitikö muistuttaa...mul on ens viikol. Ja ihan paskat housussa jo nyt. Sain kunnon hammaslääkäripelot niistä hoitovirheistä kauan sitten....
bliss

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Harvemmin kukaan on hammaslääkärille kuollut. Hoitamattomien hampaiden aiheuttamiin ongelmiin kyllä.
En mäkään sitä mitenkään erityisemmin rakasta mutta eihän se ole kuin puoli tuntia elämästä (puolitoista tuntia juurihoitoa oli viime viikolla :P)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

1,5 viikon tauon jälkeen töihin. Eka olin ihan että plaaah, mut sit olinkin ihan et jesh! Itsensä motivointi on yllättävän helppoa.

Kenelläkään kokemuksia CrossFit Helsingin toiminnasta?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hommat muuttuu kokoajan vaan huonompaan suuntaan tässä firmassa, ainakin täällä toimistopuolella. Se yks akka josta reilu vuos sitten puhuin, niin sehän ei oikein ole saanut muutakuin paskaa aikaseksi, ainakin työntekijöiden mielestä. Hyvä kun meillä ainoastaan merkkaa se että paljonko tehoja on ja sillä väliä miten ne saavutetaan :roll:

Aamupalaks banaani, haluu jo puurolle!!1
ninnithequeen

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mäki söin banaanin aamupalaks. Ihkuu :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun pyllyyn sattuu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:Mäki söin banaanin aamupalaks
Söin toisenkin, kun emmä enää viitti mennä puurolle, kun kympiltä on jo lounas. Lounaaks pasca carponaraa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mun pyllyyn sattuu.
Saitko sitä romantiikkaa siis? :)
Olihan sitä; kaunis auringonlasku pellon yli, karvainen ja lihaksikas mies jalkojen välissä. Välillä piti antaa raippaa kun meinasi meno hyytyä :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mun pyllyyn sattuu.
Saitko sitä romantiikkaa siis? :)
Olihan sitä; kaunis auringonlasku pellon yli, karvainen ja lihaksikas mies jalkojen välissä. Välillä piti antaa raippaa kun meinasi meno hyytyä :]
Olit rotikan kanssa lenkillä?
bliss

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Otin (tyhjää) laatikkoa ylähyllyltä, niskasta kuului rusahdus ja nyt ei voi kääntää päätä kumpaankaan suuntaan ilman kamalaa kipua :?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Saitko sitä romantiikkaa siis? :)
Olihan sitä; kaunis auringonlasku pellon yli, karvainen ja lihaksikas mies jalkojen välissä. Välillä piti antaa raippaa kun meinasi meno hyytyä :]
Olit rotikan kanssa lenkillä?
En mä koiria pieksä, hevosia vaan.

Aku on syönyt koirankakkaa pilvenreunalla jo 1,5v :cry:

bliss- apua! :shock: Käyhän näyttämässä ettei ollut nikamaluksaatio.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti: bliss- apua! :shock: Käyhän näyttämässä ettei ollut nikamaluksaatio.
Mikä??
En mä ehdi lähteä mihinkään näyttämään itseäni ennen toukokuun tokaa viikkoa.
Manaaja

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti: bliss- apua! :shock: Käyhän näyttämässä ettei ollut nikamaluksaatio.
Mikä??
En mä ehdi lähteä mihinkään näyttämään itseäni ennen toukokuun tokaa viikkoa.
Joo ei kannata. Otat vaan pään kainaloon ja pistät menoksi. Jos pää vähän irtoaa niin mitäs pienistä!

Mitä siitinpölyä nyt on ilmassa kun nenä on vähän semmonen semi-runny?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss, se pitää niksauttaa pois. Jos sulla on salikortti voimakassa, kysele jos siellä on fysioterapeutti. Hoituu 15 minuutissa. (edit. nikamalukko on yleisempi käsite)
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^Meen siten kun se pää irtoaa. Siis jos en pysty olee. On nää ennenki menny ohi muutamassa päivässä.
Asie Payton

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Kävin eilen Esportin keskustan salilla tutustumassa paikkoihin. En mene enää. Ei siellä mihinkään pysty keskittymään.
Dumis

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Hommat muuttuu kokoajan vaan huonompaan suuntaan tässä firmassa, ainakin täällä toimistopuolella.
Hah, en antanut lannistaa vaikka melkein kaikki pissi muroihin. Laitoin tuulemaan ja nyt olen dyynannut jo puolet päivän hommista.

Nyt sinne lounaalle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miksi piti tulla näinkin aikaisin työpisteelle? Eihän täällä vieläkään toimi mikään.

Ja joku ryökäle on taas pöllinyt meikäläisen kahvikupin. Tai somppusiivoja on pistänyt senkin paskaksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Muistin juuri, että sain kuin sainkin Esko Roineen sattumalta kainalooni ja kuvattavaksi, kun jaoin hassuja flaijereita polttareissani.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mun pyllyyn sattuu.
Saitko sitä romantiikkaa siis? :)
Olihan sitä; kaunis auringonlasku pellon yli, karvainen ja lihaksikas mies jalkojen välissä. Välillä piti antaa raippaa kun meinasi meno hyytyä :]
*kahvit nenästä*
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

No ni, mä oon sitten kipeä. Illalla nousi kuume ja pilli on tukossa. Ehdin mä olla terveenä suunnilleen viikon :roll: Hävetti aika rankasti ilmoittaa duuniin, että olen sairaana.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aamulla eli äsken törmäsin tuttuun tunisialaiseen..
Juu niitä on ainakin yksi jonka mielipiteet naisista ja vähän muustakin on radikaaleja silleen että ette niitä ymmärrä joten en viitsi kertoa..
Joku kyseli onko mulla kavereita, tää ehkä on sellanen vaikka en haluaisikaan nähdä tuota kolmenjantteria kovin usein..
Nyt(39) painaa jotain unkarilaistyttöä joka 31, no kaikki tietää et mä pistin paremmaksi tossa mennä vuosina.. Joku seittämän/kaheksan vuotta on ihan hyvä ikäero, niin arabimaissa, Keski-Euroopassa kuin Suomessakin.. ;-)
bliss kirjoitti:Otin (tyhjää) laatikkoa ylähyllyltä, niskasta kuului rusahdus ja nyt ei voi kääntää päätä kumpaankaan suuntaan ilman kamalaa kipua :?
Meillä on kyllä kitinässä näille pikkuvaivoille oma shrink-ketju?
Sitä paitsi Elpan perseen kipeys on musta mielenkiintoisempi aihe kun sun pääs vastaava.. :twisted:
Ja jos täällä kerran aletaan valittamaan, niin tänä aamuna realisoitui viimein maanantain saliharjoitus..

-----------------

Eilen kävin yhden kaverin ja sen tyttöystävän kera uimassa uutelassa, joku vitun kalamies oli virittänyt kolme vapaa väijymään viattomia kaloja, raukalla oli kaksospojat mukanan, tuli aika laiha keitto niillä saamattomilla kaloilla?:lol: Ja kaveri onki yleisellä uimarannalla, sydämmettämiä jos oltais oltu niin vittuun olis jannu potkastu meidän yleiseltä uimarannalta!
Viimeksi muokannut Niba, 21.04.2010 10:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huoh, ihana aurinkoinen aamu ja olen ollut ylhäällä jo 4 tuntia, silti päällä kamala jumitus.

Pitäisi suunnitella autonhuolto... Ei "ihan" menny läpi leimalla, perk.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin