Tukeva torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Koirat on ihan ok, ja kaverin koiria on kiva hoidella. Paitsi sitä yhtä rotikkaa joka vei ja mä lensin ilmassa. Mähän olen semmosen kanssa vaarallinen liikenteessä. Mutta on se niin selkeää kumman kotiini ottaisin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Koirista ja kissoista: itse koiraperheessä kasvaneena rakastan koiria. Etenkin isot koirat, joiden kanssa voi leikkiä.

Kissatkin on ihania, sisarellani on niitä enää kolme (oli enemmän, mutta ikä korjasi). Kyllähän niistä seuraa on ja kaikki ovat omia persooniaan. Osa loikoo, osa on aktiivisempia.

Haluaisin koiran ja kissan, mutta ei ole mitään järkeä hankkia kumpaakaan, koska matkustelemme paljon enkä halua sitoumuksia.

Koiran ottamisessa häiritsisi ehkä eniten se, että pitää korjata kakit pois (silloin kun meillä oli koira, ei vielä ollut kenellekään tullut mieleenkään, että kakka pitäisi korjata). Mieluummin tyhjentelisin kissanhiekka-astiaa kun sorkkisin mustin kakkaa.

Kuinkas moni koiranomistajista täällä muuten korjaa koiransa paskat?
elco

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti: No eiks noi olekin niitä semmosia sukurutsasattuja nuppivikasia ad/hd -lamppuharjoja?
Kun vielä lisäät maininnan pahasta hajusta niin ollaan alueella.

Mä lähden nyt kusettamaan. Vittusaatana.
masa

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti:Tästä on kiekkofoorum(e)illa ollut ennennäkemättömät itkut.
Perhana kun en enää ole jatkoaikaa seurannut sen jälkeen kun sain sinne bannit. En oo sit kuullut asiasta mitään..

Täytyypä soitella painava puhelu elisalle asian tiimoilta huomenna..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kreitsu kirjoitti: Kuinkas moni koiranomistajista täällä muuten korjaa koiransa paskat?
Kaikki.

Mäkin lähden kakitukselle! Jos vaikka tarttuis se yks haiseva metsäläinenkin sieltä mukaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
elco

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:
Täytyypä soitella painava puhelu elisalle asian tiimoilta huomenna..
Mielestäni on häkellyttävää, että kukaan ostaa elisalta mitään muuta kuin bulkkiverkkopalveluita tai subventoitua bulkkihardista.

Eikös Elisa lanseerannut isolla tohinalla sen verkkotelevisio/VOD-palvelunsa, josta sitten alkukampanjan jälkeen yksipuolisesti lopetettiin se kiinnostavin palvelu eli TV-kanavien jälkikatselumahdollisuus?

Nojaa, en kyllä oikein ymmärrä, miksi kukaan ostaisi Elisalta edes bulkkiverkkopalveluita ottaen huomioon CRM-systeemin useiden minuuttien vasteajat niinkin monimutkaisissa operaatioissa kuin osoitteenmuutoksissa.
masa

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:
Mielestäni on häkellyttävää, että kukaan ostaa elisalta mitään muuta kuin bulkkiverkkopalveluita tai subventoitua bulkkihardista
Elisa tarjoaa meidän alueella kaapeli-tv:n. Ei oikein ole muita mahdollisuuksia..
RP

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti: Vai että ihminen on kissan palvelija.. hohoo. No siitäpä sitten vaan vaikkapa lapamadolle isännäksi :rofl:
On se hassua, on se. Ei siinä mitään. Jos oikein innostun kissoista puhumaan niin kyllä se yleensä vaatii viulunsoittajan viereen. On se sen verran pumpulia mitä sieltä tulee.
Zeb

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Meidän setteri ei haise.

Yhden rotanmetsästyskissan voisin ottaa myös ellen olisi allerginen. No joo, varmaan ottaisin ragdollin, metsästi tahi ei.

Me ollaan myös mietitty että kun nykyinen koiravanhus meidät jättää niin ollaan ehkä hetken ilman mitään elukoita.
Manaaja

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Näin sinkkumiehen kannalta kyllä molempi pahempi, mitä noihin elukoihin tulee. Kissoille kun olen allerginen, tapailu kissanaisten kanssa on kovin vaikeaa, ja se pitäisi käytännössä aina suorittaa mun luonani. Tulevaisuudenkuvat ei kovin positiivisia, kun jomman kumman joutuu jossain vaiheessa heittämään joka tapauksessa pois saman katon alta.

Koirien kanssa taas on vielä vaikeampaa: Niistä ei pääse hetkeksikän eroon, eikä niitä voi jättää yöksi yksin. Tapailu koiranaisen kanssa pitää siis aina suorittaa naisen luona, jossa alkoholitarjoilu on usein onnetonta, videotykki on kadonnut, eikä internetyhteydessä ole kehumista. Leffatkin on ihan paskoja draamaitkuromaaneja tai pillumehuvampyyrileffoja, ja niitä katsellaan jostain 20" putkitelkkarista kuvasuhde vituillaan. Rohkeimmat ämmät kehtaavat ehdottaa että toisivat ne ulolle haisevat piskinsä mun sohvalle lojumaan.

Tähän kun vielä lasketaan bonuksena se että se rakki on torahampailla kiinni kiveksissä saman tien kuin eukko vähän vingahtaa ylivaihteella polkiessa, niin koko homma on jo valmiiksi fiaskoksi leivottu.

Miks helvetissä te akat ette voi ottaa vaikka kilpikonnaa tai akvaariota?
Viimeksi muokannut Manaaja, 22.04.2010 20:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumis

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Oivoi, nyt menin lukemaan jonkun FB-eventin jossa haluttiin pelaamaan jalkipallia nurtsille. Tuli heti kovasti tukahdetetut halut mennä mukaan :(
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Manaaja kirjoitti:Kissoille kun olen allerginen, tapailu kissanaisten kanssa on kovin vaikeaa, ja se pitäisi käytännössä aina suorittaa mun luonani.
Kuule, minulla on kissa-astma, joka pysyy lääkkeillä täysin oireettomana. Uskon myös siedätyshoitoon. :)
Manaaja

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kreitsu kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kissoille kun olen allerginen, tapailu kissanaisten kanssa on kovin vaikeaa, ja se pitäisi käytännössä aina suorittaa mun luonani.
Kuule, minulla on kissa-astma, joka pysyy lääkkeillä täysin oireettomana. Uskon myös siedätyshoitoon. :)
Kuule, aivan helvetin hieno juttu sun kannalta!
RP

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

House alkaa pian, parhautta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:House alkaa pian, parhautta.
Viidestoista kerta, nähty. Mut katon silti :]
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hunajata hunajata hunajata mulle!

Pikkasen iskostunut tyttöönkin, kun soittelin, taustalla soi sama biisi, oli pakottanu isin ettimään sen netistä :lol:

Hyvin mä lapseni koulutan. Teepeeästeepeeäs!

Voi äitin kulta :h:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Kattelen Tuksuu. En tiedä miks. Jotain sööttiä tossa kai on.
Manaaja

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kauheen yksinäistä jotenki.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Kauheen yksinäistä jotenki.
Hanki Manaajatar!

Mitä tekisit Manaajattarella?
Asie Payton

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Laskeuduin tänne landelle. Uh! Raskasta tää aika. Onneksi ens kuussa pääsee rakentamaan omaa pesää. Mut ensin wappuna ekat fisustukset! JA GEETSU HEI! Uudet veneet ja vehkeet :)
Manaaja

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Hanki Manaajatar!

Mitä tekisit Manaajattarella?
Varmaan jotain väärin.
Zeb

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

McJanne kirjoitti:Ota nöffi, ne on kovia kalttaamaan hiiriärottiamyyriä.
Häh, siis ne pulskanlauhkeat mörrimöykyt?
Stinky

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Leivoin ihan sairaan hyvää leipää! Ei siitä tullut ihan sennäköstä pulleeta palloo kun piti mutta maussa ei ollut valittamista. Uunituoretta leipää ja voita päälle. Nam.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Hanki Manaajatar!

Mitä tekisit Manaajattarella?
Varmaan jotain väärin.
Siis kyllä niinko nauroin ihan soikeana! Manaaminen on hauskaa!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Manaaja kirjoitti: Kuule, aivan helvetin hieno juttu sun kannalta!
Sanos muuta!
Vastaa Viestiin