Sukellussunnuntai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Hulautin sen talviturkin sit tonne järveen, jeje.
Illan muita havaintoja: I fucking stink at Ligretto!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Chap

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Chap »

flörttipuisto?
Stinky

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kerroinko mä että mä sain peeniksen muotosen puisen pillin kaverilta tuliaisena Thaimaasta? Mää tiiän mihin vappupilliin mää puhaltelen vappupäivänä kaivarissa. Niin kerta.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Aamutoimet ja pakkaus ja menoksi. :P
Stinky

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Huomenta.

Kreitsulle mukavaa matkaa!
bliss

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Huomenta.
Jos tästä nyt siivoais parvekkeen ja lähtis hakemaan sinne vaikka maton ja kukkasia :]
ninnithequeen

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:Huomenta.
Jos tästä nyt siivoais parvekkeen ja lähtis hakemaan sinne vaikka maton ja kukkasia :]
*etsii tykkää nappia*

Mä voisin kans kiikuttaa noi hemmetin roskapussit sieltä pois ja siivota tuulessa lennelleet röökinstumpit TAAS. Orvokkiamppelin ostin eilen, jei!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Huomenna kampaajalle, ja jos ensi viikolla vielä hierojallekin ehtisi niin olisi aikas sydämellistä. Tänään duathlonin muutos triathloniksi, eli uimahalliin.
Prepare for the worstest.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lapitii kirjoitti:Hulautin sen talviturkin sit tonne järveen, jeje.
!
Uitko alasti? Vesi lienee kylmää. Oliko alaston ihosi ihan goosepompseilla ja kovettuivatko nännisi kylmästä? Niin ja kuva olis kiva.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Totakai! No more details available for u.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Töissä on tylsää :( Paljon mielummin olisin tuolla ulkona.

Aamulla ehdin viettää pojan kanssa 2h puistossa, että mies sai nukkua, olisin mielelläni toistanut puistoilun iltapäivästä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Käytiin jossain kevätriehassa systerin perheineen ja mein äiskän kanssa. Sieltä äiskän ruokapatojen ääreen ja sit simahdin sängylle päikkäreille :h:

Operaatio vaatteet on alkanut ja tajusin että mulla ei ole yksiäkään ehjiä housuja. Kaikki housut on lähestulkoon paikkaa paikan päällä. Kirpulta on löytynyt parit housut mutta nekin on sen verran kuluneet että paikkaamista tarvitaan.
Just nyt vituttaa että mulla ei oo varaa ostaa uusia ja kuluttamattomia housuja kaupasta. Tulis jo kesä ja helteet kun mekkoja ainaki löytyy!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Yhtäkkiä alkoi vatsaa särkemään ja joka paikkaa kolottamaan, 37.5 lämpöä. Jepujee, mitä tää nyt sit on? Tylsistymiskuume!
The great club outshines the individual, always and forever.
elco

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja elco »

Elppis kirjoitti:Yhtäkkiä alkoi vatsaa särkemään ja joka paikkaa kolottamaan, 37.5 lämpöä. Jepujee, mitä tää nyt sit on? Tylsistymiskuume!
Veikkaan norovirusta tmv, mutta sillai miedommassa muodossa. Itsellä iski perjantaina: sattui joka paikkaan ja täysin vetämätön olo. Ei mitään ruokahalua ja olen pakottanut pari leipää päivässä koneeseen. Pylly laulaa, mutta onneksi ei ole tullut pukli.

Firman mies sairastaa viikonloppuna. Perkele.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

elco kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Yhtäkkiä alkoi vatsaa särkemään ja joka paikkaa kolottamaan, 37.5 lämpöä. Jepujee, mitä tää nyt sit on? Tylsistymiskuume!
Veikkaan norovirusta tmv, mutta sillai miedommassa muodossa. Itsellä iski perjantaina: sattui joka paikkaan ja täysin vetämätön olo. Ei mitään ruokahalua ja olen pakottanut pari leipää päivässä koneeseen. Pylly laulaa, mutta onneksi ei ole tullut pukli.
En haluis :(

Toisaalta, olis jotenkin symboolista mennä huomenna esimiehen luo ja keskustella irtisanomisajasta, lopuksi oksentaa eteensä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Varpajaiset ja samalla uuden toimiston saunatilojen korkkaus. Voi tätä oloa.
Onneksi en päässyt mihinkään ravitsemusliikkeeseen asti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Perjantai-illasta saakka kurkkukipu ja duha.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kattelin tossa kauhuleffan ja helvetti et oli muuten pelottava. Seuraavalla kerralla on kyllä kädestäpitelijän paikka vapaana ja se on velvotettu myös jäämään yöks.. Ei voi muuta sanoo ku et huh!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:Kattelin tossa kauhuleffan ja helvetti et oli muuten pelottava. Seuraavalla kerralla on kyllä kädestäpitelijän paikka vapaana ja se on velvotettu myös jäämään yöks.. Ei voi muuta sanoo ku et huh!
Minkä tsekkasit?
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Paranormal Activity. Paras kauhuleffa minkä oon ikinä kattonu. Nyt ois kiva jos ei tarttis nukkuu yksin. Täytyy varmaan valot jättää päälle :oops:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Oih, mun mielestä se oli ihan buu. Tai siis piti otteessaan mut petyin kun hypetin mielessäni kai ennalta liikaa... Melko normaalia.
Stinky

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mulla ei ollut minkäänlaisia ennakko-odotuksia ton suhteen kun en ollut ees kuullut koko leffasta. Toi oli just mun makuun :]
Manaaja

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Oih, mun mielestä se oli ihan buu. Tai siis piti otteessaan mut petyin kun hypetin mielessäni kai ennalta liikaa... Melko normaalia.
No olihan se kauheen hypetetty leffa muutenkin. Mä kans vähän petyin samasta syystä. Lisäks se oli ihan 100% ennalta-arvattava. Jossain puolivälissä leffaa ennenku "pelotusjutut" oli kunnolla edes alkanu, tajus miten se tulee päättymään, niin hohto vähän meni koko hommasta.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Sukellussunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:Jossain puolivälissä leffaa ennenku "pelotusjutut" oli kunnolla edes alkanu, tajus miten se tulee päättymään, niin hohto vähän meni koko hommasta.
Niinpä. Sain kyllä snadin kohtauksen kun kaveri oli länttässy loppukuvan tösölle ja herätessäni yöllä pimeeltä sohvalta bongasin sen siitä ikävästi. Horror-annokseni.
Vastaa Viestiin