Käynnistysvaikeus Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Onneks olkoon! Millos uudet dyynit alkaa?
Kiitos kiitos. Uudet duunit alkaa heidän puolestaan vaikka heti, mutta kuulostelen tilannetta ja otan selvää saanko noita lomarahoja ollenkaan - jos saan, niin pidän 2vk lomaa. Ellen, niin menenpä varmaan joko jo vko 20 töihin, tai vasta 21. Pitänee sopia uuden virman kans.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hyvä Elppa, pääset sieltä paskalafkasta pois!


Tääl on uudet perunat tuloillaan ja kohta uunimakkara uunissa taas. Nam nam nam nam....ja toki salaattia viereen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hei tänään on Boobquake-päivä! Tissit esiin!
Manaaja

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Pics or didn't happen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Saakeli, unohdin boobquaken kun en käynyt aamulla fb:ssa!1 No, vielä ehtii illalla.. Kävin kampaajalla, kiva. Aamulla tosiaan täälläkin kumman hidas käynnistys, vähän semmonen olo että keuhkoissa rohisee ja lämmönsäätely hieman hakoteillä. Miehellä tollanen olikin pari viikkoa, ihmettelin miten olinkin onnistunut välttymään. :roll:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyi saakeli, pakko vähän opiskella vielä ennen Täykkäreitä ja Weedsiä. Vastustaa jo ajatuksen tasolla, argh.
Prepare for the worstest.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Löysin lapsettomuudesta kertovan blogin, jossa asioista on kerrottu kauniilla, karuilla kuvilla. Maailma Mustavalkoinen. Sivusta seurannut muutaman ystävän ja kaverin yrityksiä saada lapsi, ja vaikka tiedän etten voi ymmärtää, tämä edes hiukan auttoi yritystä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulle taas jotenkin ei ole vaikea kuvitella lapsettomuuden tuskaa. Ehkä koen asian sen negaationa, mitä oli tulla raskaaksi ja saada se lapsi. Vauvoja ja raskautta on kaikkialla, joka paikassa kiinnittää huomion kaikkeen lapsiin ja lapsiperheisiin liittyvään. Tästä ulkopuoliseksi jääminen olisi varmaan ollut elämäni tähän asti surullisin kokemus. Toki olisin jossain vaiheessa päätynyt adoptioon, ja varmasti kokenut äitiyden ilot sitä kautta.

Enkä siis tarkoita vähätellä lapsettomuuden surua. En tosin ymmärrä sitäkään, kuinka ihmiset ihmettelevät miten sitä omaa lasta voikaan NÄIN PALJON rakastaa. Mulle se oli aivan itsestään selvä juttu.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

saira kirjoitti:Löysin lapsettomuudesta kertovan blogin, jossa asioista on kerrottu kauniilla, karuilla kuvilla. Maailma Mustavalkoinen. Sivusta seurannut muutaman ystävän ja kaverin yrityksiä saada lapsi, ja vaikka tiedän etten voi ymmärtää, tämä edes hiukan auttoi yritystä.
On kyllä vähän kummallista itsesäälissä piehtaroimista vuodesta toiseen, mitä nyt vähän vilasin. Suosittelisin vakavasti ammattiauttajaa sarjakuvien piirtelyn sijaan. Tulee vähän sellainen fiilis, ettei ole kaikki pingviinit etelänapamantereella.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

No siis mä voisin yrittää kuvitella sitä, mutta en usko ymmärtäväni kuitenkaan. Ja siis tällä hetkellä veljeni vaimoineen miettii erilaisia vaihtoehtoja kuinka saada lapsi. Veljeni perinnöllisen sairauden takia. Vaimonsa vatvoo asiaa paljon, se on se asia, jonka ympärillä elämä pyörii. Eikä kenenkään auta sanoa, että aikaa on, nuoria ihmisiä vielä. En usko, että asioiden pyörittely loppuu ennenkuin asia ratkeaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mainitsen taas, että minua yritettiin kahdeksan vuotta. Sitten lopettivat yrittämästä, ja äiti tulikin kolme kertaa raskaaksi. Näitäkin juttuja olen kuullut, liekö ihan sattumaa vai stressin helpottumisesta johtuvaa hormonimuutosta. Tosin, eipä tuo stressi noin yleisesti ottaen estä tulemasta raskaaksi..

Saira toivottavasti läheisesi saavat asialleen onnellisen lopputuloksen :) Ymmärrän niin hyvin, että raskaaksitulo vie 100% ajatuksista, ja jopa tiedän mitä se on. Toki sitä en voi kuvitella, mitä on yrittää vuosikausia ja saada useita keskenmenoja..
Prepare for the worstest.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Kyllä kai stressillä jotain yhteyttä on, voihan se viedä menkatkin.

Ja tosiaan, toivottavasti onnistuvat. Itsellä muksun saaminen oli helppoa, voisi jopa sanoa yllättävän helppoa... Sen takia tämä blogi onkin itselle hyvä ja terveellinen muistutus asioista.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Stinky

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Rupeen olee epätoivonen asunnon ettimisessä :(
Ja mieli halajaa etelän lämpöön. Lottosinkin saatna eikä mitään tullut. Ihan epistä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vittu, järjetön mässyhimo. Taidan ottaa pari hiivaa, jos sitten raffeleita ja sillee. Onhan se nyt homoa, kun raavaan kolmekolmosen illan kantava johtoajatus on saada makuunin irtsareita vaikka mikä olisi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jos raaka seksi auttais?=)
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Jos raaka seksi auttais?=)
Siinä voi hengästyä ja tulla jopa hiki. Hui.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Piti tänään illalla hoitaa kielikurssin rästitehtäviä.
Mut ei. Edes huomisia tullu tehtyä.
Nukuin lähes viiden tunnin päikkärit. Ja kohta taas nukkumaan.
Painuis jo flunssa hevonhelvettiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kurvasin salireissun jälkeen niittarin mäkkärille. Odotin svidun juustohampurilaisiani ilman mitään sen erikoisempaa tilaussisältöä ensin viiden auton drive-in jonon verran eli abouts 10 minuuttia, ja sen jälkeen vielä 13 minuuttia parkissa kun eivät olleet 10 minuutissa saaneet niitä valmiiksi. Kaikki edellä olevat autot saivat tilauksensa suoraan kyytiin ja ajoivat tiehensä. Eikä edes mitään pahoitteluja eikä mitään siitä että kesti lähes puoli tuntia. Paska lafka.
Dumis

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Eikä edes mitään pahoitteluja eikä mitään siitä että kesti lähes puoli tuntia. Paska lafka.
Kävin Hertsikan mäkkärillä ja siellä toimii kuin luotijunan vessa, aina toiminut.
Manaaja

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Eikä edes mitään pahoitteluja eikä mitään siitä että kesti lähes puoli tuntia. Paska lafka.
Kävin Hertsikan mäkkärillä ja siellä toimii kuin luotijunan vessa, aina toiminut.
Luulen että toi 23 minsaa on vielä aika pientä jos lähen sieltä asti pullia naaraamaan...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Perskele. Vapunpäivän ohjelma peruuntui. Onneksi on varasuunnitelmat 1 ja 2. :miitti:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eilen sammuin ennen kymmentä, nyt ei väskää tippaakaan. Mitähän keksis...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Eikä edes mitään pahoitteluja eikä mitään siitä että kesti lähes puoli tuntia. Paska lafka.
Kävin Hertsikan mäkkärillä ja siellä toimii kuin luotijunan vessa, aina toiminut.
No ei tosiaan ole. Lopetin siellä käymisen totaalisesti kun finninaamasta pygmiä on niin että päät kolisee yhteen, mutta mitään ei saada aikaseks. Katselin siitä sitten mitä on valmiina, ahaa big macejä, tilasin mulle ja ukolle sitä. Mukaan. "joo me tuodaan koht pöytään" Öh, mitä? Ja ei, ne hampparit ei ollu menossa mihinkään, kymmenisen minuuttia ne siinä hyllyssä istui. Siitä sitten ootellaan lisää... kahenkymmenen minuutin odotuksen jälkeen kävin kysymässä niitä. Sitten ootettiin lisää. About puolen tunnin jälkeen saadaan ne. "Tossa". Mitä sitä pahottelemaan. Mielellänihän mä ootan puol tuntia kahta ylihinnoteltua kurttupurilaista.

Testattiin ite seuraavana päivänä kauan menee hampurilaisen tekoon, kun alottaa raa'asta jauhelihasta. Toinen askartelee pihvejä ja toinen pilkkoo yms. Ok, sämpylät oli valmiina, mutta noin muuten kaikki väännetään siinä hetkessä ite. Voin paljastaa, ei menny noin pitkään.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumis

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

par-sky kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Eikä edes mitään pahoitteluja eikä mitään siitä että kesti lähes puoli tuntia. Paska lafka.
Kävin Hertsikan mäkkärillä ja siellä toimii kuin luotijunan vessa, aina toiminut.
No ei tosiaan ole.
Niin, kaippa se riippuu että milloin käy. Itse käyn yleensä viikolla iltaisin draivista hakemassa. Puoltoista vuotta vieressä asustellut ja ehkä 1,5/kk tulee käytyä nappaamassa joku ateria messiin.
bliss

Re: Käynnistysvaikeus Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Asiallinen reklamaatio auttaa. Sinne pomoportaaeen.
Vastaa Viestiin