Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
elco

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti: IMO vetelyt nyt kyllä sellaisissa folihattusfäääreissä tuon pelkosi kanssa, että kannattaisikohan mietiä asiaa uudelleen.
No tämä lähti siitä, etten ole järin innoissani näistä kavereiden kavereista facebookissa. En erityisemmin pidä siitä, että se vehje kaiuttaa nimeäni palstan ei-toivotulle ainekselle. Vaikka siitä ei minulle mitään haittaa olisikaan niin on takuuvarmaa, ettei siitä ainakaan mitään hyötyä ole.

Jos pitäisin riskiä mitenkään mainittavana niin kaipa pysyisin poissa täältä ja/tai facebookista.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ristiriita repii sisintä! Ymmärrän molempia poldeja.

..ja se Facebook nyt on jotain ihan käsittämätöntä.

Onneksi sons of anarchy alkaa ihan just.
Rotan aivot valtasivat pääni.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti: En erityisemmin pidä siitä, että se vehje kaiuttaa nimeäni palstan ei-toivotulle ainekselle.
No mutta onhan sullakin ollut nassun kuvia ja linkkejä profiilissasi omiin reissublokeihin vaikka miten usein.

Jos haluaa pysyä kitinäanonyyminä, kannattais varmaan jättää tuo info jakamatta. Niban kaveripyynnölle voinet todeta että huku kahjo suohon.
bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kuinka vaikeaa voi mangon syöminen olla :(
elco

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti: No mutta onhan sullakin ollut nassun kuvia ja linkkejä profiilissasi omiin reissublokeihin vaikka miten usein.

Jos haluaa pysyä kitinäanonyyminä, kannattais varmaan jättää tuo info jakamatta. Niban kaveripyynnölle voinet todeta että huku kahjo suohon.
Post-fredikruger-aikakautena ei muuten tule olemaan enää,

Ongelma ei ole yksin siinä, että minä vastaan niban kaveripyyntöön vaan että yksi tai enempi fb-kavereista tekee sen.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti: Ongelma ei ole yksin siinä, että minä vastaan niban kaveripyyntöön vaan että yksi tai enempi fb-kavereista tekee sen.
Myönnetään, en tunne tota maailmaa lainkaan..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:No tämä lähti siitä, etten ole järin innoissani näistä kavereiden kavereista facebookissa. En erityisemmin pidä siitä, että se vehje kaiuttaa nimeäni palstan ei-toivotulle ainekselle.
Eikös tämän voi jotenkin estää? Ettei tiedot näy kaverin kavereille tjtn.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Eikös tämän voi jotenkin estää? Ettei tiedot näy kaverin kavereille tjtn.
En tiedä. Pitäisi varmaan luoda pari multinikkiä facebookiin ja testailla mitä näkyy.

Kyllä mulle ainakin se vehje on arponut aika pöyristyttäviä kaveriehdotuksia. Koska olen nähnyt vastapuolen nimen niin lienee syytä olettaa, että vastapuoli on nähnyt omani.

Jos yksi tai kaksi kitinän facebook-yhteisöstä hyväksyy poikuuden kaveripyynnön niin poikuus tietää nimeltä kaikki siinä yhteisössä hengaavat.

Naurakaa vaan, mutta on täällä hengannut ihan oikeakin sarjamurhaaja.
bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kaverin kaverit näkyy listana aina, mutta kaikkia muita tietoja voi säätää.
Myös ilm. sen, näkyykö profiilikuva muille kuin kavereille (täst en nyt ole ihan varma).

edit. Siellä on myös Block List
elco

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti:Kaverin kaverit näkyy listana aina, mutta kaikkia muita tietoja voi säätää.
Myös ilm. sen, näkyykö profiilikuva muille kuin kavereille (täst en nyt ole ihan varma).
En tunne sinua, tietääkseni emme koskaan ole tavanneet enkä ole facebook-kaverisi. Tiedän kuitenkin vain ja ainoastaan facebookin kautta, mikä nimesi on.

Koeponnistin sen verran, että tunnistin kuvasta seuraavat facebookissa: mcjanne, manala, milli, nastamuumio, bedlam, exsat, brona, aasi, Aito_johanna, Lilo, Elppis, Superior, prosessi, Xibe, swirl, Bluntly. Jos näkisin kymmenen minuuttia lisää vaivaa niin luulen, että tusina nimeä löytyisi lisää.

Toivottavasti ketään ei loukkaa, että nyt muutkin tietävät, että olette facebookissa. Älkääkä säikähtäkö, jos yöllä kuuluu "Heeeeeere's elco" ja tulen kirveen kanssa kylään.

EDIT: Olisin toki kiitollinen, jos joku kertoisi, että löytyykö minua hirvihattuineni kavereiden kavereista? Veikkaanpa, että löytyy. Jos joku tietää, mikä täppä pitää kääntää niin kertokaa ihmeessä täälläkin?
Viimeksi muokannut elco, 27.04.2010 22:47. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti: En tunne sinua, tietääkseni emme koskaan ole tavanneet enkä ole facebook-kaverisi. Tiedän kuitenkin vain ja ainoastaan facebookin kautta, mikä nimesi on.
Nyt pitäisi kuulua samanalainen idiootti-huutelu ja paheksunta kuin Gattacaa kohtaa oli muutama hetki taaksepäin..
elco

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti: Nyt pitäisi kuulua samanalainen idiootti-huutelu ja paheksunta kuin Gattacaa kohtaa oli muutama hetki taaksepäin..
Harvinaisen eri asia. Tiedän blissin nimen tahtomattani.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:
masa kirjoitti: Nyt pitäisi kuulua samanalainen idiootti-huutelu ja paheksunta kuin Gattacaa kohtaa oli muutama hetki taaksepäin..
Harvinaisen eri asia. Tiedän blissin nimen tahtomattani.
Ehkä gattacakin kiinnostui ninjasta eikä nimestä eka?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Saa sieltä muistaakseni profiilikuvankin julkipiiloon, ei tuu kaveripyyntöjä eikä hässäkkää.
Mä stalkkasin kerran ninniä, odotin vauva-uutisia niin tohkeissani.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:Nyt pitäisi kuulua samanalainen idiootti-huutelu ja paheksunta kuin Gattacaa kohtaa oli muutama hetki taaksepäin..
Toisen oletamme käyttävän tietoa iljettäviin tarkoituksiin, toisen tiedämme käyttävän tietoa kataliin tarkoituksiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

elco kirjoitti:EDIT: Olisin toki kiitollinen, jos joku kertoisi, että löytyykö minua hirvihattuineni kavereiden kavereista? Veikkaanpa, että löytyy.
Löytyy.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti: Toisen oletamme käyttävän tietoa iljettäviin tarkoituksiin,
Niin. Minun mielestäni näissä asioissa vastuu on ihan puhtaasti postaajalla, ei stalkkaajalla. Luulisi tämän jo olevan kaikille selvää Gattacan kohdalla.
elco

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti: Ehkä gattacakin kiinnostui ninjasta eikä nimestä eka?
Niin. Oma motiivini on lähinnä tuoda tietoisuuteen tämä tsäännssi. Ideaalitilanne mielestäni olisi, jos kaikki nuo (ja minä myös, en tiedä olenko jo näin tehnyt) kääntäisivät täpän siihen asentoon, ettei tietoa enää näy.
bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Onko kitinä-fb-kaverien kiintiö täynnä? :D

Ihan mielenkiinnosta - mitä infoa minusta fb:ssa näkyy?
elco

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti:^Onko kitinä-fb-kaverien kiintiö täynnä? :D

Ihan mielenkiinnosta - mitä infoa minusta fb:ssa näkyy?
Nimi. Samat kengät kuin täälläkin. Yhteiset ystävät (siis meillä). Pages.

Aika vähän.
Viimeksi muokannut elco, 27.04.2010 22:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Itse oon sen verran neuroottinen ollut etten ole toistaiseksi facebookissa ollenkaan. En jotenkin halua nimeäni nettiin. Voikohan sinne FB:hen liittyä jollain peitenimellä? Eri asia tietty että mikä pointti sillä koko hommalla sitten olisi.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ei siinä ollu mitään ideaa, mä kokeilin kuukauden verran joskus. :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Zeb kirjoitti:En jotenkin halua nimeäni nettiin.
Eiköhän se siellä jo kuitenkin ole?
Googlasin juuri omaa nimeäni. Onnekseni samalla nimellä löytyy eräs huomattavasti julkisempi henkilö.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Asie Payton

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Nyt tästä ei puutu enää kuin Petteri Järvinen mainostamassa uutta kirjaansa. Meidät kaikki on myyty, kaikki teidän liikkeenne tedetään tasan tarkkaan ellette esimerkiksi poista akkua kännykästä. Ja mitenkäs teet sen iPhonessa... iPhonelaiset ovat lopullisesti koneiston armoilla. Uskokaan Petteriä, Petteri tietää! Siinä yksi Facebook on vain amatöörien näperrystä!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Facebookista löytyy 16 Petteri Järvistä. Mua vaan 53!!
Vastaa Viestiin