Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Joo. Mutta vain sinä pässi aloit huudella asiasta täällä.

Mun henkilöllisyyteni ei ole mitenkään salainen ja pari kitinäläistä on -herranjestas- jopa käynyt mun kotona.
Järjen käyttö on silti sallittua.

Jonkun Igorin ja Sergein käsittely tekis sulle Gat ihan hyvää.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

No ei kaii Kitinässä niin tyhmiä olla, etteivät tuota itsekin kelaa. Mitäs itse annat selvän johtolangan täällä. Ja tekeehän ne muutkin, joku muu antoi EW-linkkejä (pikkupojan puolustus, ne muutkin :D)

Anyway, maksan pyytämäsi hinnan jos lisäksi näen sinut 10 minuuttia nakuna joka puolelta :D
bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Gat kirjoitti:No ei kaii Kitinässä niin tyhmiä olla, etteivät tuota itsekin kelaa. Mitäs itse annat selvän johtolangan täällä. Ja tekeehän ne muutkin, joku muu antoi EW-linkkejä (pikkupojan puolustus, ne muutkin :D)

Anyway, maksan pyytämäsi hinnan jos lisäksi näen sinut 10 minuuttia nakuna joka puolelta :D
Sulle triplahinta. Ilman nakuilua. Bonuksena Igor.
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca :doh:
RP

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mitäs tehtäis.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

bliss kirjoitti:
Gat kirjoitti:No ei kaii Kitinässä niin tyhmiä olla, etteivät tuota itsekin kelaa. Mitäs itse annat selvän johtolangan täällä. Ja tekeehän ne muutkin, joku muu antoi EW-linkkejä (pikkupojan puolustus, ne muutkin :D)

Anyway, maksan pyytämäsi hinnan jos lisäksi näen sinut 10 minuuttia nakuna joka puolelta :D
Sulle triplahinta. Ilman nakuilua. Bonuksena Igor.
Ähhäh.. siis minä en sun nimee kertonu, enkä kohta muistakaan. Jos ostasin mopoa, niin mites olis 500 lisää ja sä 5 minuuttia nakuna mun nähden? Pitäisin housut jalassa, Igor runkkailkoon jos haluu :D
elco

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti: Mun henkilöllisyyteni ei ole mitenkään salainen ja pari kitinäläistä on -herranjestas- jopa käynyt mun kotona.
Tota, tota, tota, ketkä? Panitteko? Onko jouden käynyt? Nussiva maailma. Ulkomailla sitten '77.

Enivei, facebook on aikalailla muutenkin murskannut jengin nimettömyyden täällä: onhan se aika järkyttävää, että kaverin kavereina on sellaista porukkaa kuin manala ja mcjanne. Poikuus ei taida (vielä) olla kenelläkään.
bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Gat kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Gat kirjoitti:No ei kaii Kitinässä niin tyhmiä olla, etteivät tuota itsekin kelaa. Mitäs itse annat selvän johtolangan täällä. Ja tekeehän ne muutkin, joku muu antoi EW-linkkejä (pikkupojan puolustus, ne muutkin :D)

Anyway, maksan pyytämäsi hinnan jos lisäksi näen sinut 10 minuuttia nakuna joka puolelta :D
Sulle triplahinta. Ilman nakuilua. Bonuksena Igor.
Ähhäh.. siis minä en sun nimee kertonu, enkä kohta muistakaan. Jos ostasin mopoa, niin mites olis 500 lisää ja sä 5 minuuttia nakuna mun nähden? Pitäisin housut jalassa, Igor runkkailkoon jos haluu :D
Oot käsittämättömän idiootti. Miten ihmeessä olet säilynyt hengissä noinkin vanhaksi?
Ei kukaan voi olla noin vieraantunut normaalista elämästä.

Siis tavallinen, NORMAALI tyyppi tuskin olisi vaivautunut tonkimaan niistä kaikista myynnissä olevista vastaavanlaisista juuri sitä minun ilmoitustani. Ja sen lisäksi vielä hihkumaan aiheesta kuin kakara. Ei vittu.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bliss, se oli ekalla sivulla ja eka Ninja! Ei paljoo stalkkausta. Tai jos se ei ollutkaan sun laittama vaan jonkun muun misun ja tänään, niin sitten en tiiä sun nimeekään :D Helpottiko?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Enivei, facebook on aikalailla muutenkin murskannut jengin nimettömyyden täällä: onhan se aika järkyttävää, että kaverin kavereina on sellaista porukkaa kuin manala ja mcjanne. Poikuus ei taida (vielä) olla kenelläkään.
Kelasin just, että mullahan on kännyssä viiden kitinämisun puhelinnumerot. En ole saanut. Pillua. Mutta siis vaikka numerotiedustelusta kuulisi, en ole viittinyt tai viiti selvittää sukunimiään.

Edit: noiden lisäksi Keikaus voisi olla helpoin, mutta se on soitellut numeronsa salaten, lutka!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:
elco kirjoitti:
Enivei, facebook on aikalailla muutenkin murskannut jengin nimettömyyden täällä: onhan se aika järkyttävää, että kaverin kavereina on sellaista porukkaa kuin manala ja mcjanne. Poikuus ei taida (vielä) olla kenelläkään.
Kelasin just, että mullahan on kännyssä viiden kitinämisun puhelinnumerot. En ole saanut. Pillua. Mutta siis vaikka numerotiedustelusta kuulisi, en ole viittinyt tai viiti selvittää sukunimiään.

Edit: noiden lisäksi Keikaus voisi olla helpoin, mutta se on soitellut numeronsa salaten, lutka!
Gattis viititkö kattoa? TÄTÄ ennenkuin alat unelmoimaan pyörän nahkaisesta penkistä tai muusta nahkaisesta? Tai jos haluut kun rahaa kerran niin osta anna vaikka vähän ylihintaa ja varmista asia?
En harrasta pyöräilyä enkä kitinämisuja..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vähän taitaa väsyttää, kun huomasi ihmettelevänsä Ruotsin homoimmat kuskit nimistä tv-ohjelmaa..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Niba: joo. Minähän en siis ole ajanut kuin kaverin Solifer-mopoa 15-vuotiaana, 10 metriä ja suoraan aitan seinään. Mitäs vanhaan aikaan antoivat AB-kortin ilman mitään kakspyöräkoulutusta.
bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Sulle olis siis joku puoltoistasataakaakkinen 2-pyöräinen mitä parhain kulkuneuvo.
elco

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Itseäni arveluttaa eniten se, että jos tulee joku maanisen subjektiivinen kaveri vastaan. Peruskuviohan on se, että koston määrän ei subjektiivisesti ajateltuna tarvitse olla missään suhteessa koston triggaavaan tekoon.

Tapaus fredikruger oikeasti vähän säikäytti: vittuilin kaverin idioottimaisesta mamuasenteesta viitaten lainrikkojiin fredin kavereina. Fredi aika villisti sitten tulkitsi, että tämä oikeuttaa hänet postaamaan minusta lausuntoja, että matkoillani etupäässä käytän huumeita ja huoraan. Näistä jälkimmäinen on etenkin vähän kenkku, koska on mahdollista, että naisystäväni lukee palstaa.

Mielestäni fredin postaukset olivat yli hyvän maun rajan ja lähetetty irl-minäni nimenomaisessa vahingoittamistarkoituksessa. Fredin harkintakyvyn ollessa näin rajattu en pidä sitä täysin poissuljettuna, ettei hän pyrkisi vahingoittamaan minua tosielämässä myös muita kanavia pitkin.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:
Mielestäni fredin postaukset olivat yli hyvän maun rajan ja lähetetty irl-minäni nimenomaisessa vahingoittamistarkoituksessa. Fredin harkintakyvyn ollessa näin rajattu en pidä sitä täysin poissuljettuna, ettei hän pyrkisi vahingoittamaan minua tosielämässä myös muita kanavia pitkin.
Voi lollero. Et kai sä nyt ole ihan tosissasi :rofl:
elco

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti: Voi lollero. Et kai sä nyt ole ihan tosissasi :rofl:
Miten vaikeaa tai mahdotonta fredille olisi alkaa postaamaan facebookiin viestejä, missä hän kertoo minun kertoneen käyneeni Thaimaassa huorissa? Hänhän jo postasi sen tänne.
bliss

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Täällä kieltämättä seikkailee muutama hyvin arveluttava persoona.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:
masa kirjoitti: Voi lollero. Et kai sä nyt ole ihan tosissasi :rofl:
Miten vaikeaa tai mahdotonta fredille olisi alkaa postaamaan facebookiin viestejä, missä hän kertoo minun kertoneen käyneeni Thaimaassa huorissa? Hänhän jo postasi sen tänne.
Varmaan yhtävaikeaa kuin sinulle postata facebookiin fredille keljuilemasi mamutouhut.

Nyt elco foliohattua päähän.
prosessi

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:Vesperin avatar on sit söpö! Mulle tulee tänä vuonna lautapelivappu, joka sujunee kyllä vaisuissa merkeissä, mutta monivuotinen Vaisun vapun perinne katkeaa. Aika aikansa kutakin.
Höh, ja minä kun olin ajatellut ehdottaa jatkojen siirtämistä meille, kun täällä mahtuu hyvin pelaamaan isommallakin porukalla. Taidan ehdottaa silti, vaikka sinun puuttumisesi onkin suuri menetys.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ahaa.. Mä kun luulin, että lähdit siks kun sait kylmää kyytiä ja alkoi nolottaa. Mut kyse olikin siis vain hemulin mustamaalausstalkkausmaniasta. No hulluhan se on on joo.

Fun trivia: Törmäsin joskus elcon naisystävän blogiin, kun etsin googlen kuvahaulla jotain randomia kuvaa yhteen koulujuttuun. STALK!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen: laupias taivas, se oli multa alkuun ihan sivulause että blissin nimikin näkyy ilmoituksessa. Ehkä pikku jäynä mainita. Nimi ei kerro mulle enempää kuin nikkinsä. Ja enhän nimeäkään sano.

Edit: niin ja on mulla sunkin kuvat tallessa :D
elco

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti: Varmaan yhtävaikeaa kuin sinulle postata facebookin fredille keljuilemasi mamutouhut.
Eihän tuo mamutouhu ole missään suhteessa siihen, että joku jota voidaan erehtyä pitämään ihmisenä, joka tuntee minut kertoo minun käyvän kaukoidässä siksi, että voin käyttää huumeita ja käydä (alaikäisissä) maksullisissa.

Tuossa on se subjektiivisuusharha: jos sä katsot mun naista niin mulla on oikeus kiduttaa sun perhe kuoliaaksi. Jos subjektiivisuusharha on tuota luokkaa niin kuka sanoo, että kosto pysyy palstalla.

Eikä fredi ole se ainoa potentiaalinen kahjo täällä.

EDIT: Lähestytään toisesta vinkkelistä: masa, mikä sun nimi on ja missä olet töissä? Vaimon email?
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti: Eihän tuo mamutouhu ole missään suhteessa siihen, että joku jota voidaan erehtyä pitämään ihmisenä, joka tuntee minut kertoo minun käyvän kaukoidässä siksi, että voin käyttää huumeita ja käydä (alaikäisissä) maksullisissa.

No ei se missään määrin fiksua läppää Frediltä ollut, mutta kyllä teikäläinen ylireagoi asian kanssa ja isosti. Johan täällä on iät ja ajat heitelty mitä ihmeellisimpiä syytöksiä vitsillä kaikista.

Jos nyt eukkosi sattuisi palstaa lukemaan ja törmää tuohon heittoon, luulen hänellä olevan sen verran järkeä että tajuaa sen olevan silkkaa soopaa. Kai se nyt suhun luottaa vuosien giftiksen jälkeen enemmän kuin netin nimimerkki Freddie Gruegeriin?

elco kirjoitti: Tuossa on se subjektiivisuusharha: jos sä katsot mun naista niin mulla on oikeus kiduttaa sun perhe kuoliaaksi. Jos subjektiivisuusharha on tuota luokkaa niin kuka sanoo, että kosto pysyy palstalla.

Eikä fredi ole se ainoa potentiaalinen kahjo täällä.


IMO vetelyt nyt kyllä sellaisissa folihattusfäääreissä tuon pelkosi kanssa, että kannattaisikohan mietiä asiaa uudelleen.

Fredi nyt on ihan oikeasti ehkä yksi vähimmän poteantiaalisista kahjoista tällä palstalta. Minusta sinä et ole yhtään sen tasaisempi persoona kuin Fredikään. Fredihän on harmiton maailmaa syleilevä näsäviisas slipoveripaitainen äidin pikkupoika.

Ainut potentiaalinen fuckup tällä palstalla on Gattaca.
elco kirjoitti: EDIT: Lähestytään toisesta vinkkelistä: masa, mikä sun nimi on ja missä olet töissä? Vaimon email?
Etkö muka tiedä? Aika moni tietää..
SikaMika

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vaikea päivä. Lauantai-ilta venyi taas kerran sunnuntai-aamun puolelle ja siitä tuntuu aina olevan kohtuuttoman vaikea palautua. Eilinen meni koomassa, olin päivän töin hommissa mutta kotiin päästyäni olin liian väsynyt edes nukkuakseni; makasin sohvalla pari tuntia äännellen ja sätkien ilman kunnon unta. Viime yö meni pyöriessä ja hikoillessa, heräilin joskus puoli kolmean aikoihin iltapäivällä, söin aamiaisen ja hikoilin, opiskelin ja hikoilin, söin ja hikoilin, kävin salilla ja hikoilin, kävin saunassa ja hikoilin ja nyt katselen fudista ja hikoilen. Lisäksi olo on äärimmäisen ärtynyt, tekisi mieli hakata päätä täysiä seinään ja kaikki ylimääräiset aistiärsykkeet ja -harhat lasketaan vittuiluksi. Musta tulisi huono narkkari, kun yhden illan pitkäksi mennyt viinanjuonti saa koko kropan aivan sekaisin. Vittu.

Oli mulla sittenkin kuulemma suorittamatta yksi kurssi opintoihini liittyen. Pitäisi mennä huomenna koululle suorittamaan se suullisesti, kyse on jostain niinkin vitun tärkeästä kuin tietokoneen komponenttien nimeämisestä ja toimintansa selittämisestä. Otan senkin lähinnä vittuiluna.
Vastaa Viestiin