Keskiviikko meni jo?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja martza »

Bluntly kirjoitti:
martza kirjoitti:Meillä on koko ajan konsultteja töissä määräaikaisin sopimuksin ja tilanteista riippuen niitä joko vähennetään tai lisätään.
Täällä, edellisessä tai sitä edellisessä yt:ssä, joillekkin konsulteille annettiin kaksi vaihtoehtoa: ulos tai siirtyminen firman työntekijäksi. Loput pihalle.

Jos olisin ulostautunut niin seuraava paikka olisi ollut OP-Pohjola, mihin ei ole mitään haluja siirtyä.
Konsulttien kohtalo on kova. Heitä, ainakin meillä, käytetään pelkästään puskurityövoimana, pahimpien työpiikkien aikaan. Konsulttifirmat tietävät sen ja varmasti siellä työskentelevät ihmisetkin. Pitää nostaa hattua meidän strategiselle johdolle, että ovat ns laman aikana stasanneet hyvin paljon IT:n kehittämiseen. Konsulttipalkkioita ovat saaneet tiputettua 15-20%:ia, kun ovat uusineet heidän sopimuksensa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eihän sen muita tarvitse haitatakaan, mulle aiheutti hetkellisen otsarypyn. Mut mä oon mä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ei kannata rypistellä. Kohta tarviit botoxia ihan niinku minä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:^Ei kannata rypistellä. Kohta tarviit botoxia ihan niinku minä.
Mihin sä, pusuhuuli, botoxia tarttet? Älä ees yritä!
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Ei kannata rypistellä. Kohta tarviit botoxia ihan niinku minä.
Mihin sä, pusuhuuli, botoxia tarttet? Älä ees yritä!
No tohon kulmakarvojen väliin. Siihen on ilmestyny ikijuonne kun oon kulmat kurtussa jatkuvasti :(
Dumis

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaaha, se on sit tänään korkattava grillauskausi 8)
bliss

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä lähden hammaslääkäriin kauniin kevätpäivän kunniaksi :(
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja martza »

Dumis kirjoitti:Jaaha, se on sit tänään korkattava grillauskausi 8)
Ajattelin viikonloppuna samaa. Pitää vain toivoa, että sää sallii sen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Dumis

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

martza kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Jaaha, se on sit tänään korkattava grillauskausi 8)
Ajattelin viikonloppuna samaa. Pitää vain toivoa, että sää sallii sen.
Tää on koeajoa perjantain bileitä varten.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Tunnin päästä olis elementtimenetelmän koe. ÄÄääääääh...

Mä tässä vaiheessa enää mitään opi, voin siis keskittyä kitisemiseen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nii joo vappu!

Mitäköhän sitä keksis :shock: Anoppi yrittää saada meitä puoliväkisin Kaivariin, minne minä taas en missään nimessä halua mennä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti: Mitäköhän sitä keksis :shock: Anoppi yrittää saada meitä puoliväkisin Kaivariin, minne minä taas en missään nimessä halua mennä.
Kaivariin kusiteinien kanssa :lol: :lol: Ei vittu, mielummin olisin yksin kotona.

edit: mut varmaan kyse olikin vappupäivästä eikä aatosta :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä ainakin pysyn visusti kotona suljettujen ovien takana sekä aaton että vappupäivän. Karnevaalimeininki ja yleiset ryyppyjuhlat eivät vain ole mua varten. Liikaa ihmisiä joka paikassa, sotkua, meteliä, kaduille kuseksimista ja kaaosta. Hyih.
Asie Payton

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

swirl kirjoitti:kotona suljettujen ovien takana sekä aaton että vappupäivän
Oonhan muistanut mainita jo riittävän monta kertaa, että huomenna paukkasen mökille pois juhlahumusta, oonhan?!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Olen kateudesta vihreä! Olispa ihanaa mennä mökille.
Manaaja

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oisko tupakan ja kahvin lisäksi jotain vähän helpommin nautittavaa ja siedettävää huumetta joka hillitsisi näläntunnetta? Piriä? Kuka myy?
Stinky

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Asie Payton kirjoitti: Oonhan muistanut mainita jo riittävän monta kertaa, että huomenna paukkasen mökille pois juhlahumusta, oonhan?!
Otatko mukaan?
ninnithequeen

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Jaaha, se on sit tänään korkattava grillauskausi 8)
Ajattelin viikonloppuna samaa. Pitää vain toivoa, että sää sallii sen.
Mua harmittaa että heitettiin mein sähkögrilli menemään kun muutettiin erilleen Ukkokullan kans. Kumpikaan ei vaan halunnu sitä. Mistähän johtuu, ku muuta kesäisin tehtykään ku grillattiin yhdessä...

Kaupasta oli muuten aika iloseen nakit loppu. Prinssinakkeja sit löysin. Isot nakkipaketit oli kivoissa hinnoissa, ne viimeset kolme siellä. Mä en maksa viittä euroa nakkipaketista, perkele. Perunasalaattia oli paljon mut minen sitä syö.

Tonnikalasalaattia, uusia perunoita, keitettyjä prinssinakkeja sit vaan "yksin" kotonassa ukkelinkukkelin kanssa Vappuna. Snif. :cry:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ninni - mä olen sulle ainakin yhdestä asiasta erittäin kateellinen: SAUNA. Mä antaisin mitä vain, että pääsisin saunaan. Äitee just soitteli ja kertoili kesäkuun mökistään, rantasaunat jne. Hoih :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Ninni - mä olen sulle ainakin yhdestä asiasta erittäin kateellinen: SAUNA. Mä antaisin mitä vain, että pääsisin saunaan. Äitee just soitteli ja kertoili kesäkuun mökistään, rantasaunat jne. Hoih :roll:
Se on ihan kiva olemassa joo. Ja täynnä pyykkiä tällä hetkellä :D Mä oon saunariippuvainen.

Mein mökillä on kuitenkin maailman paras sauna. Ja mä pääsen sinne kesällä kahden vuoden tauon jälkeen JEEEE!!! Ei se rannassa oo mut matkaa järven rannalle semmonen 100 metriä.
NuoriD

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Tähän mennessä neljä puhelua ja KUUSITOISTA sähköpostia mopon myynti-ilmoituksen johdosta :D
Mäpäs olen menossa pe hakemaan omaani kotiin talvihoidosta.
Dumis

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ninni - mä olen sulle ainakin yhdestä asiasta erittäin kateellinen: SAUNA. Mä antaisin mitä vain, että pääsisin saunaan. Äitee just soitteli ja kertoili kesäkuun mökistään, rantasaunat jne. Hoih :roll:
Se on ihan kiva olemassa joo. Ja täynnä pyykkiä tällä hetkellä :D Mä oon saunariippuvainen.

Mein mökillä on kuitenkin maailman paras sauna. Ja mä pääsen sinne kesällä kahden vuoden tauon jälkeen JEEEE!!! Ei se rannassa oo mut matkaa järven rannalle semmonen 100 metriä.
20 metriä \o/
prosessi

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Manaaja kirjoitti:Oisko tupakan ja kahvin lisäksi jotain vähän helpommin nautittavaa ja siedettävää huumetta joka hillitsisi näläntunnetta? Piriä? Kuka myy?
Siihen on kuulemma muutama vuosi sitten kehitetty jokin lääke, joka toimii kannabisreseptorien avulla! Dave voi varmaan kirjoittaa reseptin.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja martza »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Tähän mennessä neljä puhelua ja KUUSITOISTA sähköpostia mopon myynti-ilmoituksen johdosta :D
Mäpäs olen menossa pe hakemaan omaani kotiin talvihoidosta.
Aiotko pysyä pystyssäkin sen kanssa, tänä kesänä?
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Dumis

Re: Keskiviikko meni jo?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Oisko tupakan ja kahvin lisäksi jotain vähän helpommin nautittavaa ja siedettävää huumetta joka hillitsisi näläntunnetta? Piriä? Kuka myy?
Tästä sulle piriä joka pitää nälän poissa
http://fi.wikipedia.org/wiki/Guarana
Vastaa Viestiin