Tissitorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Vituttaa yleensäkin kaikki lakot. Oon ehkä täys ääliö mut hitto en suvaitse. Niin kuin en myöskään liian hankalia asiakkaita, äsken tuli lauottua niin, että tuskin tässä enää mitään hommia tarttee tehdä... Phuuh. Ansaitsisin kunnon panon ja ihan sikana rakkautta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun vappubrunssin menu ei nyt jotenkin synny. Ja kauppaan pitäs mennä. Mut en voi mennä kun en tiedä mitä pitää ostaa. Hanurista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Saakohan jostain muuten HK:n aitoj nakkej? Muksut haluis mut en oo mistään löytäny.
bliss

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Saakohan jostain muuten HK:n aitoj nakkej? Muksut haluis mut en oo mistään löytäny.
Sellon Prismassa oli eilen vaik kuinka paljon. Niissä on kuoret. Hyi.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

bliss kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Saakohan jostain muuten HK:n aitoj nakkej? Muksut haluis mut en oo mistään löytäny.
Sellon Prismassa oli eilen vaik kuinka paljon. Niissä on kuoret. Hyi.
Täytyy siis mennä isompiin kauppoihin. Ne kuoret on kai just se juttu noilla. :]
masa

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti: Sellon Prismassa oli eilen vaik kuinka paljon. Niissä on kuoret. Hyi.
Missäs nakissa ei kuoria ole? Siis jos puhutaan hieman laadukaammista, kun niistä neliön muotoisista jauhopötkylöistä.
Viimeksi muokannut masa, 29.04.2010 12:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

masa kirjoitti:
bliss kirjoitti: Sellon Prismassa oli eilen vaik kuinka paljon. Niissä on kuoret. Hyi.
Missäs nakissa ei kuoria ole?
Esim. hyvät Atrian kalkkunanakit.
bliss

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:
bliss kirjoitti: Sellon Prismassa oli eilen vaik kuinka paljon. Niissä on kuoret. Hyi.
Missäs nakissa ei kuoria ole?
Pölö. Kuorettomissa nakeissa. Eli about kaikissa niissä 300g paketeissa olevissa. :)
masa

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Esim. hyvät Atrian kalkkunanakit.
Vai että hyvät. Kas kun ei soijanakkoja.
bliss kirjoitti: Pölö. Kuorettomissa nakeissa. Eli about kaikissa niissä 300g paketeissa olevissa. :)
Eli niitä lihattomia jauhopötkylöitä joilla ei ole mitään tekemistä nakkien kanssa :P

http://www.iltalehti.fi/hintajalaatu/20 ... 3_hl.shtml

http://static.iltalehti.fi/kuvat/liitte ... erunat.pdf
bliss

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä en vois edes kuvitella ostavani noita perunasalaattimössöjä. Käytän mielummin vähän aikaa ja teen itse.

Jännä muuten, että Pirkka Perunasalaatti ja Forssan Perunasalaatti ovat saaneet eri pisteet (no, ei pahasti) kun ne ovat ihan sama tavaraa, vain eri etiketit :D
Dumis

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mietin et miks kaikki on täällä kitinässä pahalla päällä tai kukaan ei ainakaan hyvällä, eli pakkaselle jäädään.

Miulla on ehkä vähän hyvä mieli, ainakaan jaksais negistellä.
Tsemppistä kaikille ja erityisesti blissille.
bliss

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti: Miulla on ehkä vähän hyvä mieli, ainakaan jaksais negistellä.
Tsemppistä kaikille ja erityisesti blissille.
Kiits. *hali*
Mä oon periaatteessa ihan hyvällä päällä, mitä nyt se mummu vähän huolettaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä luulin, että nakkeja ja perunasalaattia syödään uutenavuotena eikä vappuna. En kyllä ikinä voisi tarjota valmista perunasalaattia. Itse tehtynä siitä saa niin helvetin hyvää, kun taas toi valmistavara on vain ällöttävää.
NuoriD

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:Mietin et miks kaikki on täällä kitinässä pahalla päällä tai kukaan ei ainakaan hyvällä, eli pakkaselle jäädään.
.
Mulla on parempi fiilis kuinyleensä.

*nostaa tunnelmaa*
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Meillä ei oo viittitty ikinä vuotta vaihtaa nakkien äärellä, korkeintaan nakit silmillä. Mut vappu - joka on niin turha juhla kuin vain olla voi - on opetettu lapsille isovanhempien kautta tällaseks. Taidettiin meillä kotonakin skidinä nakkeja ja perunasalaattia vedellä...
masa

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti:Mietin et miks kaikki on täällä kitinässä pahalla päällä tai kukaan ei ainakaan hyvällä, eli pakkaselle jäädään.

Tunnustan. Kyrpä otsassa kolmatta päivää.

Duunissa ei tapahdu asiakkaan tahdosta mitään, ja olen pyöritellyt ihan puhtaasti peukaloita viimeisen kuukauden. Rasittavaa

Duunissa joudutaan muuttamaan avokonttoriin ja näin ollen joudun luopumaan omasta kopista

Poika on flunssassa ja se on vallannut mun paikan sängyssä. Olen nukkunut viimeiset yöt lattialla.

Mersussa ei ollut isofixeja. Tilasin osat ja ajattelin laittaa ne itse kiinni. Pitää olla vitullisen isot popparit, torx-hylsyt ja takapenkin selkänojan irroitus vaatii purkuohjetta. Pakko kai viedä veholle.

Olkapää meni paskaksi taas salilla.


Onneksi sentää palloseura voitti. Muuten olisin jo räjähtänyt.


Viikonloppuna lähden landelle jeesaamaan faijaa olkkariremontissa. Taidan olla kaksi päivää kännissä ja tupakoissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

swirl kirjoitti:En kyllä ikinä voisi tarjota valmista perunasalaattia.
En voi käsittää, kuinka ihmiset pitävät näistä valmis peruna- ja punajuuri"salaateista". Maistuvat limaiselle ulosteelle ja ravintoarvot päin vittua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Asie Payton

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Mulla on ihan kuningas olo ja soijanakkeja kassissa! Muha!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä aion tehdä perunasalaattia vapuksi! Mutten sitä majoneesista, yäk.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mä suunnittelen jo perunasalaattia kans :D Ei majoneesia siihenkään. Parsa-perunasalaattia ajattelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

swirl kirjoitti:Parsa-perunasalaattia ajattelin.
Mietin samaa, mutta meen kuitenkin vanhalla hyväksi havaitulla. Siihen tulee fetaa, oliiveja, kapriksia, sipulia ja rucolaa. Ja hyvä vinegrette :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja masa »

swirl kirjoitti:Parsa-perunasalaattia ajattelin.
My favourite is kapris-sipuli-perunasalaatti. Ja Siiklistä tietenkin.
Viimeksi muokannut masa, 29.04.2010 13:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla on hyvä että huono fiilis.

Hyvä siitä, että kävin tossa tien toisella puolella Bistrossa syömässä ihanan pizzan. Huono siitä että siinä olikin gorgonzola-juustoa, jota ei mainittu menyyssä. Hyvä mieli siitä, ettei se enää ollutkaan NIIN pahaa, kuin kuvittelin :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

masa kirjoitti:My favorite is kapris-sipuli-perunasalaatti. Ja Siiklistä tietenkin.
Pekonikin sopii perunasalaattiin. Taidankin ilahduttaa miestäni pekonisella parsa-perunasalaatilla. Hmmm. Ja kapriksia toki kans!
bliss

Re: Tissitorstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Granny Smith -omenat sopivat perunasalaattiin.
Vastaa Viestiin