Vappuaatto

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Ann »

Niba kirjoitti:;-)
grrr..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ann kirjoitti:
Niba kirjoitti:;-)
grrr..
Jos kissasi hrryyrisi niin pullo on edelleen avaamatta!
Ellei salainen rendez-vous Ulliksella huomenaamuna?
It could be like the process of bringing two spacecraft together?
Sovitaan vaikka klo 9 ÄVPKn luona, vaikka mä sut tunnistan joukosta tuhansien!
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mopo haettu kotiin, vaimo katsoo nuorimman kanssa salkkareita, kaksi vanhempaa lasta kavereilla.

:beer:
Manaaja

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Noniin. Kävin vapun kunniaksi vanhemmilla syömässä. Söin yhden sisäfilepihvin ja vähän fetasalaattia. Taitaa mennä tämän päivän kalorisaldot yli viidensadan! :-/

Niin ja sitten vaihdoin autoon renkaat. Renkaissa oli keskimäärin 2.6 baria painetta. Tuli ihan eri auto kun nosti 3.3:een.

Ai joo, se lidlin jalkapumppu sitten leipoi kiinni jo (yllätys). Päätän raporttini täältä tähän.
NuoriD

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Noniin. Kävin vapun kunniaksi vanhemmilla syömässä. Söin yhden sisäfilepihvin ja vähän fetasalaattia. Taitaa mennä tämän päivän kalorisaldot yli viidensadan! :-/

Niin ja sitten vaihdoin autoon renkaat. Renkaissa oli keskimäärin 2.6 baria painetta. Tuli ihan eri auto kun nosti 3.3:een.

Ai joo, se lidlin jalkapumppu sitten leipoi kiinni jo (yllätys). Päätän raporttini täältä tähän.
Käy nyt hakemassa joku suttura sinne pamputettavaksi. Niin mä tekesin. Kannattaa katsoa viisaammista ja vanhemmista mallia.
Manaaja

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Käy nyt hakemassa joku suttura sinne pamputettavaksi. Niin mä tekesin. Kannattaa katsoa viisaammista ja vanhemmista mallia.
Mistä semmosia haetaan? Hirveän vaivalloista sellaset teerenpelit, ei oo yhtään mun juttu, eikä saantikaan taattua. Voisitko pistää kotiinkuljetuksella?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja saira »

Käärmeet sai isompia hiiriä! Eikä ees tukehtunu niihin, vaikka hiukan pelkäsin... Ovat kasvaneet sellaista vauhtia, että hyppäsivät yhden hiirikoon ylitse.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
prosessi

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja prosessi »

prosessi kirjoitti:Harkitsenkin karkaamista kotoa illaksi!
Karkasin! Tosin palasin jo, mutta olin pari tuntia liikenteessä. Ja oikeesti kävin vain ostamassa simaa kun omatekemä loppui jo, mutta oikeaa ei löytynyt ja ollenkaan kelvollistakin vasta neljännestä kaupasta Kamppi-Asematunneli -alueella. Yhden kupin kahvia toki join, stalkaten samalla katalasti viattomia vapunviettäjiä.
bliss

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja bliss »

Täällä on suomipoppikaraokebileet jossain kämpässä. Vittu. Nyt harmittaa, että vahvistin lähti. Olisin muuten ihan juuri nokittanut Twisted Sisterillä. Saatana :evil:
Asie Payton

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Aijee. Täällä on kokopimee. Meen saunaan.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mahtavat bileet. Lapset ja isit simahteli olkkariin nätissä nipussa, äitit haukku maailman pihalla kera lonkeroiden. Tänäkään vappuna en kuristunut serpentiiniin.
Vastaa Viestiin