Vappuaatto

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Muutama tunti unta, kesäkumien vaihto, munkkitalkoot ja sihijuomaa :]

Vaan mitä on Kitisijöillä mielessä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niin joo ne perkeleen kesäkumit. Uudet kumit tullee 5.5 arvioinnin perusteella. Uskaltaiskohan vanhoja laittaa enää alle...
ninnithequeen

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Unihan se ois mielessä mut mun mies on vähän eri mieltä.
Manaaja

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Uskaltaakohan edes kysyä että kuka niistä...
ninnithequeen

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Uskaltaakohan edes kysyä että kuka niistä...
Se ainut, noin kuuskiloinen.
Manaaja

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Uskaltaakohan edes kysyä että kuka niistä...
Se ainut, noin kuuskiloinen.
Mitäs sulle ja ukkokullalle kävi?
Dumis

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Wäppua caicille :cheer: :miitti:
prosessi

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Murphy on suorittanut harvennushakkuuta tehokkaasti vappuvieraissa. Kaikkea mahdollista peli-illasta muussa seurassa norovirukseen. Taitaa jäädä vaisu vappu vaisuakin vaisummaksi, kokonaan ilman vieraita. Harkitsenkin karkaamista kotoa illaksi!
Asie Payton

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Ai onko se wappu nyt?! Ei sitä täältää nää... Uutta konetta käyntiin ja kalaan :)
bliss

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja bliss »

Plääh mokomalle vapulle.
Asie Payton

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

bliss kirjoitti:Plääh mokomalle vapulle.
Älä oo tollanen! Hymyä huuliin!
ninnithequeen

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Uskaltaakohan edes kysyä että kuka niistä...
Se ainut, noin kuuskiloinen.
Mitäs sulle ja ukkokullalle kävi?
Katellaan ny. Ylpeys ei anna periks.


Se ois neuvolapäivä sitte. Ja sit tungeksimaan Kelaan ja kauppaan voi krääh...onkohan yhtään nakkipakettia jätetty mulle vapunviettoa varten...
Dumis

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:Plääh mokomalle vapulle.
Eipä juuri yllättänyt :P
Eiks halua/pysty käymään missään? Kyl mutsi ainakin aikoinaan roudas pikkusiskoja käymään hakiksessa vapputorilla, ilmapalloja ja kaikkee muuta "siistiä" ostelivat.
Omista junnuvapuista oikein muista mitään :roll:
Asie Payton

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Pikku-ukko se vaan nukkuu ja mulla on hirveä kutina päästä tonne ulos.... Pähee keli! Ai saatana, olin jo melkein unohtanut minne mä kuulun.
Dumis

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Se ainut, noin kuuskiloinen.
Mitäs sulle ja ukkokullalle kävi?
Katellaan ny. Ylpeys ei anna periks.
Hänen vai sun? :o
bliss

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Plääh mokomalle vapulle.
Eipä juuri yllättänyt :P
Eiks halua/pysty käymään missään? Kyl mutsi ainakin aikoinaan roudas pikkusiskoja käymään hakiksessa vapputorilla, ilmapalloja ja kaikkee muuta "siistiä" ostelivat.
Mä oon kakarasta asti inhonnut vappua, tai oikeastaan sitä pakkodokaamista. Mutsin ja faija ystäväporukka piti aina jonkun himassa isot vappubileet ja me kakarat sitten ikävystyttiin suunnilleen kuoliaaksi.
Nyt vähän kaivertaa se, että alkuperäinen suunnitelma peruuntui, enkä mä oikeesti halua/jaksa lähteä mihkään känniörveltäjien keskelle muksun kanssa.
Dumis

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Plääh mokomalle vapulle.
Eipä juuri yllättänyt :P
Eiks halua/pysty käymään missään? Kyl mutsi ainakin aikoinaan roudas pikkusiskoja käymään hakiksessa vapputorilla, ilmapalloja ja kaikkee muuta "siistiä" ostelivat.
Mä oon kakarasta asti inhonnut vappua, tai oikeastaan sitä pakkodokaamista. Mutsin ja faija ystäväporukka piti aina jonkun himassa isot vappubileet ja me kakarat sitten ikävystyttiin suunnilleen kuoliaaksi.
Nyt vähän kaivertaa se, että alkuperäinen suunnitelma peruuntui, enkä mä oikeesti halua/jaksa lähteä mihkään känniörveltäjien keskelle muksun kanssa.
Eikait ne heti aamupvästä ole kännissä? Kyl siskot ja mutsikin aina lähti ajoissa huit vittuun. Itekään ole käynyt keskustassa aattona kohta kymmeneen vuoteen, teininä sai olla ihan tarpeeks.
Tietty jummartaa jos on jotain traumaa, niin sit ei paljoa huvida juhliskella. Pakkodokausta itekään suosi, mutta on tänään rillipippalot jonne tulee niin paljo kamui että pakko vähän käydä moikkaamassa 8)
bliss

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Joo ei kai ne aamulla ookaan kännissä, mutta mä oon töissä ihan normaalin duunipäivän ja pikkukundi on päiväkodin naamiaisissa :)

Illalla ei sit enää tosiaan viitsi lähteä ja huomenna on sellanen sotku ainakin tuolla keskustassa että eiiiiii...
Voishan sitä huomenna lähteä vaikka eväsretkelle jos sää suosii :]
NuoriD

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Niin joo ne perkeleen kesäkumit. Uudet kumit tullee 5.5 arvioinnin perusteella. Uskaltaiskohan vanhoja laittaa enää alle...
Talvirenkailla ajoin kerran puhallusratsiaan helatorstaina. Ilma oli kaunis, aurinko paistoi ja lämmintä ainakin 20 astetta. Kaikki meni hyvin, kunnes police-setä antoi luvan jatkaa matkaa puhalluksen jälkeen, lähdin liikkeelle ja hän huomasi nastojen ropinan. Rikesakkohan siitä tuli.
Dumis

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eipä ole kiirusta suvikumien kanssa, broidi hoitaa sitkun jaksaa/ehtii :mrgreen:
prosessi

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja prosessi »

bliss kirjoitti:Mä oon kakarasta asti inhonnut vappua, tai oikeastaan sitä pakkodokaamista. Mutsin ja faija ystäväporukka piti aina jonkun himassa isot vappubileet ja me kakarat sitten ikävystyttiin suunnilleen kuoliaaksi.
Nyt vähän kaivertaa se, että alkuperäinen suunnitelma peruuntui, enkä mä oikeesti halua/jaksa lähteä mihkään känniörveltäjien keskelle muksun kanssa.
Meillä lapsena vappuaatto vietettiin yleensä kotona tai mökillä, päivänä sitten torille ja lounaalle fiiniin raflaan. Oli aina kivaa.

Sen sijaan muulloin noita bileitä kyllä järjestettiin, eikä meillä lapsilla ollut koskaan tylsää. Lapsia oli paljon, eikä kukaan vahtinut, joten hypimme mm. tasajalkaa isäntäväen vesisängyssä, seikkailimme naapurien pihoilla ja vakoilimme heitä, kiipesimme katolle yms. ehdottomasti kiellettyä. Ne bileet olivat ihan parhautta.

Meille saa tosiaan tulla nyt aattona jos haluaa, täällä ei känniörvelletä niinku ollenkaan. Asunto tosin on vieläkin muuton jäljiltä aikalailla vaiheessa, mutta vetoan raskauteeni ja vauvaan!
ninnithequeen

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Mitäs sulle ja ukkokullalle kävi?
Katellaan ny. Ylpeys ei anna periks.
Hänen vai sun? :o
No oisko hänen. Hieman katkera...
NuoriD

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Matta Vanhanen vapusta: muistinmenetys ilman viinaa on teeskentelyä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pyykit ja astiat pesussa, pikku imurointi ja rengashotelliin. Oon reipas!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Wappui wappui!! :cheer:

Tääl ei ihmeempiä suunnitelmia, huomenna mennään varmaan pojan kans samanikäisen jätkän ja äitinsä luo grillaamaan makkaraa ja syömään munkkia, juomaan pillimehua.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin