Vappuaatto

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Asie Payton

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Vesper kirjoitti:Pyykit ja astiat pesussa, pikku imurointi ja rengashotelliin. Oon reipas!
Tuunaa sä niitä, mä meen kalaan. Heips!
milli

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja milli »

Töitä, tilintarkastus, kauppaan ostamaan remppajuomat ja -ruoat.. hoitsuasu päälle ja ytimeen :) Siinä mun vappusuunnitelmat. Huomenna sitten pakataan auto täyteen remontointitarvikkeita ja mennään kyttäämään meidän uuden kodin vapautumista.
nastamuumio

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

prosessi kirjoitti:Murphy on suorittanut harvennushakkuuta tehokkaasti vappuvieraissa.
Eiks fb-ketjussa ollut kolme jossain määrin kiinnostunutta tyyppiä vaisussa ryhmässä?
bliss

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä oon nyt moottoripyörätön. :?
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Enttu »

wappua,oon töissä tänään ja huomenna :P
*ja wappuhan on työläisten juhla* :lol:
Vittuillakseni vilkutin ;D
masa

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti:Mä oon nyt moottoripyörätön. :?
Osta kaalimato. Kiihtyy hyvin, helppo kanttailla, eikä karkaa käsistä. Tulee myös huomattavasti halvemmaksi pitää.
NuoriD

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Mä oon nyt moottoripyörätön. :?
Huoleton on hevoseton poika.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Selvitty jotenkuten vääristä napeista. Ei muuta kuin muutama tunti päänhakkuuta duuniasioissa niin voi karata potskille merisairastamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mä oon nyt moottoripyörätön. :?
Osta kaalimato. Kiihtyy hyvin, helppo kanttailla, eikä karkaa käsistä. Tulee myös huomattavasti halvemmaksi pitää.
Miksi? Oonko jotenkin antanut ymmärtää olevani jonkun korvikkeen tarpeessa?
NuoriD

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
masa kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mä oon nyt moottoripyörätön. :?
Osta kaalimato. Kiihtyy hyvin, helppo kanttailla, eikä karkaa käsistä. Tulee myös huomattavasti halvemmaksi pitää.
Miksi? Oonko jotenkin antanut ymmärtää olevani jonkun korvikkeen tarpeessa?
Masalla olisi kyrpä otsassa.
prosessi

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Murphy on suorittanut harvennushakkuuta tehokkaasti vappuvieraissa.
Eiks fb-ketjussa ollut kolme jossain määrin kiinnostunutta tyyppiä vaisussa ryhmässä?
Ai kappas, en ollut huomannutkaan keskustelun siirtyneen sinne yksityisviesteistä. Täytyy nyt vielä miettiä, sinun, A_J:n, epsin ja avokkinsa poisjäänti tässä eniten harmittaa, mutta mustis lapsineen voisi olla ihan mielenkiintoinen tavattava.
masa

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti: Miksi? Oonko jotenkin antanut ymmärtää olevani jonkun korvikkeen tarpeessa?
Hei kamaan. Se oli vitsi.

NuoriD kirjoitti:Masalla olisi kyrpä otsassa.
Ei oo enää.
bliss

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:
bliss kirjoitti: Miksi? Oonko jotenkin antanut ymmärtää olevani jonkun korvikkeen tarpeessa?
Hei kamaan. Se oli vitsi.
Hei kamaan. Mulle on just kerrottu, että oon suhteessa, tai että mulla on vähintäänkin joku Juttu. Eihän silloin tartte korvikkeita :P
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja martza »

Tänään vielä viimeisiä wappuruokien ostoksia ja skumppaa lisää. Aamuksi pitää varata vielä pari pientä skumppapulloa, silliaamiasen kanssa nautittavaksi.
Päivällä stadiin ja perinteisesti Kappelin terasille skumppalle ja sen jälkeen lastemme kanssa syömään wappulounas, pitkän kaavan mukaan. Sääli, että poitzu pääsee vasta wappupäivän illalla kotiin lomille. Varaan hänelle kuitenkin sidukaa ja bissee jääkaappiin, jotta pääsee wappufiiliksiin.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
NuoriD

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
Hei kamaan. Mulle on just kerrottu, että oon suhteessa, tai että mulla on vähintäänkin joku Juttu.
:ohyeah:
nastamuumio

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

prosessi kirjoitti: Ai kappas, en ollut huomannutkaan keskustelun siirtyneen sinne yksityisviesteistä. Täytyy nyt vielä miettiä, sinun, A_J:n, epsin ja avokkinsa poisjäänti tässä eniten harmittaa, mutta mustis lapsineen voisi olla ihan mielenkiintoinen tavattava.
Mä oon pahoillani, että tulin jo sopineeks muuta. Oisin valinnut tietty vaisun vapun, jos siitä olis tullut puhetta ensin. Pidetään joku uus vaisu ilta myöhemmin touko- tai kesäkuussa?
NuoriD

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:, A_J:n, epsin ja avokkinsa poisjäänti tässä eniten harmittaa, mutta mustis lapsineen voisi olla ihan mielenkiintoinen tavattava.
Pyydä noita takaisin kitinään, AJ:tä kaipaan!
nastamuumio

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Pyydä noita takaisin kitinään, AJ:tä kaipaan!
Oon jo pyytänyt. AJ sanoi vaan olevansa iloinen, että pääsi "siitäkin paskapalstasta". Erityisesti sä vitutit sitä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja swirl »

Meinasin katkaista etusormeni tullessani töihin. Kiskasin oven oikeen aggressivisesti auki ja sormi juuttui ovenkahvaan, ku oli nihkeet nahkahanskat kädessä. Sattu ihan perkeleesti ja jomottaa vieläkin.
prosessi

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Ai kappas, en ollut huomannutkaan keskustelun siirtyneen sinne yksityisviesteistä. Täytyy nyt vielä miettiä, sinun, A_J:n, epsin ja avokkinsa poisjäänti tässä eniten harmittaa, mutta mustis lapsineen voisi olla ihan mielenkiintoinen tavattava.
Mä oon pahoillani, että tulin jo sopineeks muuta. Oisin valinnut tietty vaisun vapun, jos siitä olis tullut puhetta ensin. Pidetään joku uus vaisu ilta myöhemmin touko- tai kesäkuussa?
Juu. Taisivat puheet jäädä puuttumaan, kun tuo tuntui niin itsestäänselvyydeltä, että vaisu vappu järjestetään.
NuoriD

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Pyydä noita takaisin kitinään, AJ:tä kaipaan!
Oon jo pyytänyt. AJ sanoi vaan olevansa iloinen, että pääsi "siitäkin paskapalstasta". Erityisesti sä vitutit sitä.
En tiedä, pitäisikö tuosta olla iloinen vai surullinen. Sano AJ:lle, että mä olen vanhennut ja pehmennyt ja lähetän anteeksipyyntöni siitä vanhainkotijutusta.
nastamuumio

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

prosessi kirjoitti: Juu. Taisivat puheet jäädä puuttumaan, kun tuo tuntui niin itsestäänselvyydeltä, että vaisu vappu järjestetään.
Mullakin oli kyllä mielessä, mutta aattelin, että jos jotakuta kiinnostaa, niin ehdotelkoon, kun mä oon aloittanut useammankin viimisimmän kokoontumisen järjestelyt, ja mielessä on joskus ollut epäilys, että eihän vaan jotkut ole saapuneet paikalle vain, koska eivät ole kehdanneet kieltäytyä. AJ oli ehkä pikkujouluissa muuten vaan väsynyt, mutta on mulla käynyt mielessä sekin, miten epsille sattuu ja tapahtuu noita esteitä aina just vaisuihin kokoontumisiin. Vähän tuntunut siltä, että onko vaisuissakin bileissä jo meneillään sama ilmiö kuin Tapionpäivänmiitissä tai Kitinän pikkujouluissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nastamuumio kirjoitti:AJ sanoi vaan olevansa iloinen, että pääsi "siitäkin paskapalstasta". Erityisesti sä vitutit sitä.
:D
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nastamuumio

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: siitä vanhainkotijutusta.
Mikä toi juttu on ollut? En muista!
NuoriD

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: siitä vanhainkotijutusta.
Mikä toi juttu on ollut? En muista!
http://kitina.net/viewtopic.php?p=244478
Vastaa Viestiin