Vappuaatto

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja swirl »

[mainos]
Ensi viikon lauantaina eli 8.5. Helsingin Nosturissa Jatkosota-wrestling-tapahtuma. Kuusi matsia, joiden jälkeen kaksi bändiä. Ihan mahtava show luvassa. Debyyttinsä kehäkuuluttajana tekee allekirjoittanut 8)
[/mainos]
RP

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei oo kyllä yhtään vappufiilistä, ei. Vetämätön olo. Plääh.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ite oon vapun töissä, mutta vapun viettoon se ei vaikuta. Ollaan perheenä kotona, syödään nakkeja ja ehkä pussaillaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:Ei oo kyllä yhtään vappufiilistä, ei. Vetämätön olo. Plääh.
Mulla on ollut vappufiilis viimeksi kai kaksvitosena. Sittemmin olen vältellyt kaikkea vappuun liittyvää toimintaa.

Vappu kun on juuri niitä juhlia uudenvuoden ohella, jolloin kaikki idiootit löytävät tiensä kapakoihin. Siis ne semmoset, jotka kaks kertaa vuodessa pääset kapakkaan ja sit on piru irti, kusi porttikongissa ja räkä poskella.
prosessi

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Juu. Taisivat puheet jäädä puuttumaan, kun tuo tuntui niin itsestäänselvyydeltä, että vaisu vappu järjestetään.
Mullakin oli kyllä mielessä, mutta aattelin, että jos jotakuta kiinnostaa, niin ehdotelkoon, kun mä oon aloittanut useammankin viimisimmän kokoontumisen järjestelyt, ja mielessä on joskus ollut epäilys, että eihän vaan jotkut ole saapuneet paikalle vain, koska eivät ole kehdanneet kieltäytyä.
Luulen, että ihmiset välillä tarvitsevat liikkeelle potkimista. Vanhemmillani on todella mukava ja mielenkiintoinen ystäväporukka, jolla on aina hauskaa ydessä. Silti välillä on kulunut jopa muutama vuosi, jolloin kukaan muu kuin äitini ei ole laittanut tikkua ristiin yhteisten illanviettojen eteen. Sitten taas välillä muutkin aktivoituvat, mutta ilman äitiäni noina hiljaisina vuosina porukka olisi varmasti hajonnut kokonaan.
AJ oli ehkä pikkujouluissa muuten vaan väsynyt, mutta on mulla käynyt mielessä sekin, miten epsille sattuu ja tapahtuu noita esteitä aina just vaisuihin kokoontumisiin.
Luulen, että eps pitää liikaa kotona nysväämisestä, mutta kyllä hänkin on yleensä aktivoitavissa tavalla tai toisella.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Nyt on hyvä päivä! Vauva nukkuu, ehdin syödä, mies ei saanut potkuja ja nakkeja on. Katkonaiset unet tekee hirveitä painajaisia mutta sama se, untakin yhteenlaskien ainakin kuusi tuntia. Juhlaa!
Elämä kantaa, jos sen antaa
NuoriD

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: siitä vanhainkotijutusta.
Mikä toi juttu on ollut? En muista!
http://kitina.net/viewtopic.php?p=244478
Lueskelin tuota vanhaa topikkia. Joudun taas kysymään, onko CandyMan nyt FK?
masa

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti: Lueskelin tuota vanhaa topikkia. Joudun taas kysymään, onko CandyMan nyt FK?
On.
NuoriD

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Lueskelin tuota vanhaa topikkia. Joudun taas kysymään, onko CandyMan nyt FK?
On.
:sir:

Tyylistä ei voi erehtyä.
Asie Payton

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Pojan kanssa uistelemassa! Keli: perfect! Kalaa: ei vielä :(
RP

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:
Lueskelin tuota vanhaa topikkia.
Davella on taas kiirettä töissä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Asie Payton kirjoitti:Pojan kanssa uistelemassa! Keli: perfect! Kalaa: ei vielä :(
Läppäri mukana?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Lueskelin tuota vanhaa topikkia.
Davella on taas kiirettä töissä.
10 potilaskäyntiä jo tänään. Ei oo häpeä olla nopea.
RP

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti:Pojan kanssa uistelemassa! Keli: perfect! Kalaa: ei vielä :(
Läppäri mukana?
On kitinäläisiä ja kitinäläisiä. Pron tunnistaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti:Pojan kanssa uistelemassa! Keli: perfect! Kalaa: ei vielä :(
Läppäri mukana?
On kitinäläisiä ja kitinäläisiä. Pron tunnistaa.
Joo, pojasta tulee vielä Aasi jr.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Asie Payton

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Yeah! 1 tuumaisella näytöllä. Olen pro! No fish yet.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jiihaa, tänään on sittenkin ilon ja onnen päivä! Mulla on sellainen omituisen näköinen karahvi, jossa on pohjassa signeeraus. Nuutajärvi Björn Weckström. Mietin, että nyt pitäisi viimein ottaa selvää, minkä arvoinen se on, kun tohon autonkorjaukseen menee niin paljon rahaa. Oon yrittänyt sitä googlettaa miljoona kertaa, mutta ei oo löytynyt mitään. Nyt löytyi 8) Pitää vaan löytyä ostaja jostain.

http://www.huuto.net/kohteet/bjorn-weck ... /135229398
ninnithequeen

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Melnais kirjoitti:Nyt on hyvä päivä! Vauva nukkuu, ehdin syödä, mies ei saanut potkuja ja nakkeja on. Katkonaiset unet tekee hirveitä painajaisia mutta sama se, untakin yhteenlaskien ainakin kuusi tuntia. Juhlaa!
Mä nukuin neljä tuntia :swirl:
Zeb

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Melnais kirjoitti:Nyt on hyvä päivä! Vauva nukkuu, ehdin syödä, mies ei saanut potkuja ja nakkeja on. Katkonaiset unet tekee hirveitä painajaisia mutta sama se, untakin yhteenlaskien ainakin kuusi tuntia. Juhlaa!
Mukava kuulla :)

Täälläkin on ihan hyvä päivä. Oon vaan tullut niin mukavuudenhaluiseksi etten malta mennä nukkumaan kun vauva menee klo 22, vaan huinin useamman tunnin vielä pystyssä kun saa ollan välillä ihan itsekseen. Vaikka tuo nukkuukin nykyään yleensä 8 tuntia putkeen ja syötyään vielä vähän lisää, niin silti omat unet jää turhan lyhyiksi kun ylös on kuitenkin noustava 7-8 aikoihin. Enkä jostain syystä osaa enää nukkua päiväuniakaan vauvan kanssa kuten alussa osasin. Eli väsyttää kaikesta huolimatta.

Mies menee yöksi töihin. Mitä vappuista sitä voisi tehdä yksin vauvan kanssa kun ei voi edes nakkeja syödä?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Elppis »

*tahtoo munkkia ja makkaraa*
Kaksi ämmää.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Ann »

nastamuumio kirjoitti:AJ sanoi vaan olevansa iloinen, että pääsi "siitäkin paskapalstasta". Erityisesti sä vitutit sitä.
Lal. Jossu :h:
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dumis

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ann kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:AJ sanoi vaan olevansa iloinen, että pääsi "siitäkin paskapalstasta". Erityisesti sä vitutit sitä.
Lal. Jossu :h:
Lisääs pari ribbonia :D
bliss

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tää lähtis nyt Olarin Prismaan. Eihän siellä oo kamalasti porukkaa, eihän?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mä haluaisin munkkeja. Semmosia ihania tuoreita. Kuka tulis paistamaan mulle niitä?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Vappuaatto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Edit: Ei sittenkään mitään.

Pinppii, pippelii!
Vastaa Viestiin