Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja Niba »

No niin humalikot!
Tänään on sitten se oikea vappu joka lähti Kumtähdenkentältä vuonna 1848! Siis ylioppilailla, toisaalta eikös se ylioppijuus aja olla jo sisäänpääsyperuste levuseppa-keittäjälinjalle AMK:n?
Silloin juhlat pidettiin oikeana päivänä Kukan 13.5 eikä 1.5 joka on muutenvanha juhlapäivä kaikkialla euroopassa ollut ennen kirstullista uskoa, onneksi hiukan rennompi meno ja joskus suoranainen pakanuuskin pilkottaa taas kun saadaan viinaa kitusiin riittämiin.
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jospa sitä julistaisi päivän pulkkaan. Kohtahan tästä jo voisi lyllertää Kaivopuistoon jos pätkääkään kiinnostaisi tai kerkiäisi, mutku ei. Lopputyön fiktiivisen kirjallisuuden osuus alkaa herättyäni; pitäisi dokumentoida pikkuviallista koodia toimivana ja olematonta koodia olevana ja ovelana, mahdollisesti vielä esitellä seminaarissa sutta ja osaksi tekemätöntä projektia suurena sukseena! Suomennettuna sama menisi jotenkin niin, että prokkis pitäisi saada kirjaimellisesti kansiin nopealla aikataululla ja sen saattaminen toimivaksi jäisi sitten vähän niinq valmistumisen jälkeiseksi kotitehtäväksi. Kyllä tästä sellaista proosaa tulee että taidan käydä lainaamassa sen koulun kirjastolle jäävänkin kopion itselleni unohtaen sitten palauttaa sen...! Öitä, kakkiaiset.
milli

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja milli »

Olo ei ole ihan paras. Olis ehkä voinut jättää shotit väliin :P Tässä on vielä aikaa olon parantua ennen rempan aloittamista. Oma uusi koti, here i come.
ninnithequeen

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tänään Vappulounasta ku eilen jäi vähän väliin. Eli tonnikalasalaattia, keitettyjä nakkeja ja uusia pottuloita. Niin ja itseleivottuja sämpylöitä. Ulos ei tarvi mennä, ilma on kuin anoppi.
bliss

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Sää on mitä parhain Ulliksen piknikkiin :mrgreen:
Dumis

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Puuro naamaan ja töihin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: ilma on kuin anoppi.
Märkä hiestä ja skumppahihhulissa? :D Tai niin ainakin mun anoppi.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^No ei ilma ainakaan morsian oo :D
Dumis

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: ilma on kuin anoppi.
Märkä hiestä ja skumppahihhulissa? :D Tai niin ainakin mun anoppi.
Sun anoppis on kyllä aika tapaus, luulis että 5-kympin kulmilla olis ajatusmaailma jonkun verran kehittynyt 2-kymppisestä, ainakin mitä juhlintaan tulee :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tee työtäs haukot...laulellen... Eivais, noi helvetin hippipellet työllistää näin vappuna vähän liikaakin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tee työtäs haukot...laulellen... Eivais, noi helvetin hippipellet työllistää näin vappuna vähän liikaakin.
Juuen voi tajuta että miksi pitää aina riehaantua ja JUST poliiseihin kohdistaa urpoilua. Luulis sen vittu vähemmästäkin tajuavan että poliisit tekee vain työtään :roll:
Dumis

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt kyllä pääsee taas ihan kamalia pieruja, vaikken kananmunaa oo edes syänyt. Työtkin on jo 90% tehty, kohta pääsee kotia siivoomaan... sitten ehkä muutamahko olunen 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja Niba »

ÄääHetkellisesti herätty!
Vappulounas-päivällinen-ilallinen vuorossa miksi nyt sitten muuttuukin?
Aikaisempina vuosina venähtänyt, Einspain/Haxe niin pääruuaksi kuin iltapalaksikin, muistan viime vappuna loppulaskun syömäpäikassa olleen merkittävä, mutta eilinen(36h) ilman viunaa, ainakin taksokuitin mukaan! Onnneksi :?: kaverilla ei ollut valuuttaa riittävästi torstaina mukana, ainiin perjantai oli työpäivä.. Otetaan eilinen vahinko takaisin? :!:
Poliisi
Minusta ei pitäisi ottaa mitään yhteyttä heihin!
Ainoastaan jos pakko tai jos pysäyttävät liikenteessä..
Suomessahan poliisi ei ole mikään puolivallaton väkivaltakoneisto Meksikon malliin? Toisaalta siellä huumerikollisuus on voitolla? Ja viranomaiset keskittyy intiaanien mulkuttamiseen ja tappamiseen?
Varsin lapsellista luulla että Suomen passi on joku luotiliivi? Ei ole kevlaria passinkannet ei! Ja luulla että murhaajalle yksi henki olisi arvokkkaampi kuin toinen? Ei aseen käyttö välttämättä vaadi niin suurta moraalia jos on moraaliton. :wink: Meksikossa ei aina auta vaikka olisi dipsomaattipassikin, kun siinäkään ei ole kuoret..
Pyyhin Netikettiin..
nastamuumio

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mulla on niin vaikeita ihmissuhdeaiheisia pohdintoja. Nyt tarttis kerrankin sellasen parhaan ystävättären niinku amerikkalaisissa ns. romanttisissa komedioissa päähenkilöttärillä on, joka jaksais vatvoa muutamia merkkejä ja anti-merkkejä mun kanssa pari tuntia putkeen. Pirskule. Mut onhan tää kivaakin, kun pitkästä aikaa lentää vähän perhosia vatsassa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Juuen voi tajuta että miksi pitää aina riehaantua ja JUST poliiseihin kohdistaa urpoilua. Luulis sen vittu vähemmästäkin tajuavan että poliisit tekee vain työtään :roll:
Eilen sytyttivät paloja, ja kun palokunta sammutti niitä, rikkoivat palokunnan kalustoa ja repivät ja häiritsivät sammuttajia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nastamuumio kirjoitti:pitkästä aikaa lentää vähän perhosia vatsassa.
Oksennahan tänne. Lupaan kehoittaa jättämään sen sian 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nastamuumio

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: jättämään sen sian 8)
No kun en oo viel ees ottanut! Ja voi olla, ettei se edes halua tulla otetuksi.
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Töissä oon 19 saakka :P
Vittuillakseni vilkutin ;D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pikasima mukaan ja pari kilsaa kävelyä kaverin terassille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Asie Payton

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

nastamuumio kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: jättämään sen sian 8)
No kun en oo viel ees ottanut! Ja voi olla, ettei se edes halua tulla otetuksi.
Senkin estoinen! Kaikki me haluamme tulla otetuiksi! Tutki itseäsi syvemmältä!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Perinteitä kunnioittaen teekkarikaste käyty pälyämässä. Hauskaa puuhaa.
Luonnollisesti myös terassikausi avattu - nolon myöhään, joo tiän.

Lämmin kiitos kaikille nimipäivääni taas eilenkin antaumuksella juhlineille!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
RP

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja RP »

Oli ehkä ihanin wappu ever. Oon kyl niin korviain myöten rakastunut tohon äijääni, et taas lentelee perhoset ja tekee mieli syödä se tältä istumalta.
milli

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja milli »

Vajaa vartti ja sit menään omaan kotiin. Tarkoitus on rempata asuntoa jo vähän, mutta on hyvin todennäköistä, että vaan istutaan idiootteina keskellä olkkarin lattialla, virnuillaan ja juodaan kuoharia :)
ninnithequeen

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

milli kirjoitti:Vajaa vartti ja sit menään omaan kotiin. Tarkoitus on rempata asuntoa jo vähän, mutta on hyvin todennäköistä, että vaan istutaan idiootteina keskellä olkkarin lattialla, virnuillaan ja juodaan kuoharia :)
No siis pääsette sinne kuitenkin?

Mekin aikanaan Uutena Vuotena kun Kivikkoon muutettiin juotiin kuoharia peltimukeista ja nukuttiin patjoilla lattialla :) Tytsä oli hoidossa ja meil oli niiiiiin romanttista.
nastamuumio

Re: Wappu Valpurinpäivä eikä mikään aamureiska aattonen!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Asie Payton kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: jättämään sen sian 8)
No kun en oo viel ees ottanut! Ja voi olla, ettei se edes halua tulla otetuksi.
Senkin estoinen! Kaikki me haluamme tulla otetuiksi! Tutki itseäsi syvemmältä!
Itse asiassa vahvemmat merkit puhuu sen puolesta, että se on ollut ihan vain ystävällinen eikä tahdo tulla otetuksi, siis ainakaan mun ottamaksi. No, kyllä tämmönen pieni ykspuolinen ihailustuskin aina piristää.

Aito_Johanna pyysi muuten facebookitse välittämään seuraavanlaisia terveisiä:
- AJ on imarreltu siitä, että häntä kaivataan
- on jo aikaa sitten antanut anteeksi kaikki loukkaukset
- mutta ei mielellään muistele niitä ja on vähän kiusaantunut nähdessään, että muut muistelevat
- ei kaipaa takaisin Kitinään
- toivottaa kaikille mitä erinomaisinta vappua
- kyllä se Nastiksen sitaatti oli todenmukainen .
Vastaa Viestiin