Selvä sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Käet ollaan mutta syömäilyt ja keskittyminen olueeseen takasi tien VOITTOON!
Pyyhin Netikettiin..
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

terkkuja eläimelliseltä PRKL-CLUBILTA,pöytä täynnä cityläisiä/kitisijöitä kännissä,kuin käet :P
Vittuillakseni vilkutin ;D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Taas mennään. Vuokko Hovatalle ja Viivi Pumpaselle sydämelliset nimipäiväonnittelet, olette todella ansainneet juhlanne.

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta, töissä taas. Eilen tuli otettua pienimuotoiset päiväkänät, mutta lopetettua jo ennen kymmentä keitottaminen, joten nyt ihan hjuva olo töissä. Kahvia ja leipää naamariin, nom nom.
nastamuumio

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Hmpf. Mä vatvoilen taas vähän. Monissa naisissa on semmonen piirre, että jauhaa liikaa ihmissuhteistaan, mutta toisaalta joskus olis kiva, jos miehetkin ees pikkasen. Siis naisten kanssahan ei yleensä voi edes viettää ees kymmentä minuuttia ilman että pakostakin saa selville, seurusteleeko ne vai ei, mutta miehistä ei niin vain saa selville pidemmässäkään ajassa. Ei ees, vaikka niinku tarttis tietää.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Puhelinsoitto ajanvoitto.
Kysy.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
nastamuumio

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Äh. "Ihan noin muuten vaan aattelin soittaa ja kysyä, seurusteletko?" Ihan noin uhkarohkea mä en ole.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

nastamuumio kirjoitti:Hmpf. Mä vatvoilen taas vähän. Monissa naisissa on semmonen piirre, että jauhaa liikaa ihmissuhteistaan, mutta toisaalta joskus olis kiva, jos miehetkin ees pikkasen. Siis naisten kanssahan ei yleensä voi edes viettää ees kymmentä minuuttia ilman että pakostakin saa selville, seurusteleeko ne vai ei, mutta miehistä ei niin vain saa selville pidemmässäkään ajassa. Ei ees, vaikka niinku tarttis tietää.
Sormus olisi hyvä käytäntö. Mutta taitaa kuulua vain kihla- ja aviopareille. Minullekin flirttaa ihkusöpö Siwan kassa, moikkaa, hymyilee, jututtaa, muistaa vaikka olisin pitkään poissa.. (tai ehkä se flirttaa kaikille), mutta koen oloni turvalliSeksi eikä tarvitse jännätä pitäiskö jotain sillai yritellä kun sillä on sormus vasemmassa nimettömässä. Joten sellaiselle uskallan itsekin puhua, muuten en :D
nastamuumio

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Gat kirjoitti: Sormus olisi hyvä käytäntö. Mutta taitaa kuulua vain kihla- ja aviopareille. Minullekin flirttaa ihkusöpö Siwan kassa, moikkaa, hymyilee, jututtaa, muistaa vaikka olisin pitkään poissa.. (tai ehkä se flirttaa kaikille), mutta koen oloni turvalliSeksi eikä tarvitse jännätä pitäiskö jotain yritellä kun sillä on sormus vasemmassa nimettömässä.
Joo, tyypillä ei oo sormusta. Mutta kyllä taas tunnen jotain samankaltaisuutta Gattikseen näissä mun ihastusjutuissa. Nääkään ei niin johda mihinkään. Käyn kumminkin ekaks salilla ja avaan kaljan vasta myöhemmin.
bliss

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Gat kirjoitti:Minullekin flirttaa ihkusöpö Siwan kassa, moikkaa, hymyilee, jututtaa, muistaa vaikka olisin pitkään poissa..
Tuota... sitä kutsutaan asiakaspalveluksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bliss, tietysti, mutta miehethän kokevat aina toivoa, että ne haluu meitä. Beavis ja Butthead-ilmiö. Jopa sympaattisesti esiintyvistä kassamisuista. Tämä nyt ei kumminkaan muita asiakkaita niin puhuttele, ainakaan mun siellä käydessä.
Sormus ja korkea moraalini varattujen suhteen estää minua yrittelemästä ja siis häpäisemästä itseäni.
nastamuumio kirjoitti: Joo, tyypillä ei oo sormusta. Mutta kyllä taas tunnen jotain samankaltaisuutta Gattikseen näissä mun ihastusjutuissa. Nääkään ei niin johda mihinkään. Käyn kumminkin ekaks salilla ja avaan kaljan vasta myöhemmin.
Minä en kanssa käsitä, miten se on joillekin niin helppoa. Siis helvetti näillä yltiösosiaalisilla on paljonkin ihan pelkkiä kavereita ja tuttuja kaikkia sukupuolia. Minäkin kun nuorempana ihmisten parissa liikuin, tunsin ihkuja misuja sellaisella arkisella tasolla. Miten muut sitten kelaa että sopii yrittää jotain välttämättömän asioinnin tai oleilun yli ja suorastaan yrittää iskeä? Ihanko summassa ehdottavat, kenties käyvät ihan kiinni ja ihan kohta kuin vahingossa hömps hömps.

Pitää olla huikea vaisto, kun kerrat naiset flirttaavatkin ihan sellaiseen pyrkimättä.
nastamuumio

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Äh, en oo vieläkään salilla. Mulla olis eilen ollut jotain tsäänssiä varovasti kiertäin ja kaartain tunnustella jotain, kun mulla oli ainutlaatuinen tilaisuus olla tuon kanssa kaksin. Mutta mitään uskaltanut kumminkaan, kun on myös merkkejä siitä, että saattaisi olla suhteessa. Sellaisia merkkejä, jotka, jos ne on oikeita, on sellasia, että mun olis pakko tajuta ne, mutta kun en tiiä, onks ne oikeita! Muulloin en helpolla saa aikaa tuon kanssa kaksin. Onks mun ainoa tsäänssi nyt sitten vetää yksin kännit ja niiden varjolla soittaa?
Dumis

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Gat kirjoitti:Bliss, tietysti, mutta miehethän kokevat aina toivoa, että ne haluu meitä. Beavis ja Butthead-ilmiö. Jopa sympaattisesti esiintyvistä kassamisuista. Tämä nyt ei kumminkaan muita asiakkaita niin puhuttele, ainakaan mun siellä käydessä.
:rofl: Jaa että kassaneiti yrittää sua eikä muita? Taidat olla enemmän pihalla kuin luulinkaan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dumis kirjoitti:
Gat kirjoitti:Bliss, tietysti, mutta miehethän kokevat aina toivoa, että ne haluu meitä. Beavis ja Butthead-ilmiö. Jopa sympaattisesti esiintyvistä kassamisuista. Tämä nyt ei kumminkaan muita asiakkaita niin puhuttele, ainakaan mun siellä käydessä.
:rofl: Jaa että kassaneiti yrittää sua eikä muita? Taidat olla enemmän pihalla kuin luulinkaan.
Varattu on, uskon että on Hyvä Tyttö. Tuo nyt on vaan sen tapa osoittaa platonista huomiota. En usko että iskee. Mutta muuten signaalit voisi kuka muu vaan, siis ihmisolentoon vaan ei minuun kohdistuvana, niinkin tulkita.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Gat kirjoitti:Bliss, tietysti, mutta miehethän kokevat aina toivoa, että ne haluu meitä. Beavis ja Butthead-ilmiö. Jopa sympaattisesti esiintyvistä kassamisuista. Tämä nyt ei kumminkaan muita asiakkaita niin puhuttele, ainakaan mun siellä käydessä.
:rofl: Jaa että kassaneiti yrittää sua eikä muita? Taidat olla enemmän pihalla kuin luulinkaan.
Varattu on, uskon että on Hyvä Tyttö. Tuo nyt on vaan sen tapa osoittaa platonista huomiota. En usko että iskee. Mutta muuten signaalit voisi kuka muu vaan, siis ihmisolentoon vaan ei minuun kohdistuvana, niinkin tulkita.
Minä tulkitsisin nuo "lähentely"-yritykset suoranaisena hyökkäyksenä herkkää sisintäsi kohtaan seurauksena siitä suoranaisena pilkantekona vähäistä miehuuttasi kohtaan mutta luultavasti toivut tästäkin järkytyksestä ennallesi ellei jopa ehommaksi kuin ennen.
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:Äh, en oo vieläkään salilla. Mulla olis eilen ollut jotain tsäänssiä varovasti kiertäin ja kaartain tunnustella jotain, kun mulla oli ainutlaatuinen tilaisuus olla tuon kanssa kaksin. Mutta mitään uskaltanut kumminkaan, kun on myös merkkejä siitä, että saattaisi olla suhteessa. Sellaisia merkkejä, jotka, jos ne on oikeita, on sellasia, että mun olis pakko tajuta ne, mutta kun en tiiä, onks ne oikeita! Muulloin en helpolla saa aikaa tuon kanssa kaksin. Onks mun ainoa tsäänssi nyt sitten vetää yksin kännit ja niiden varjolla soittaa?
Näh, sun tarttee laatia strategia. Tarvitset strategiakonsultin!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Niba kirjoitti: Minä tulkitsisin nuo "lähentely"-yritykset suoranaisena hyökkäyksenä herkkää sisintäsi kohtaan seurauksena siitä suoranaisena pilkantekona vähäistä miehuuttasi kohtaan mutta luultavasti toivut tästäkin järkytyksestä ennallesi ellei jopa ehommaksi kuin ennen.
:cry: Täytyyks teidän pilata heti kun kukaan naaras vuosiin ja vuosiin suhtautuu minuun livenä ystävällisesti?

Edit: viimeisin taisi olla, kun Suvinen hinasi minut kädestä pitäen piiloon kavereiltaan, iskulineni: "Eihän sulla olekaan niin iso nenä kuin luulin" jälkeen. Nimittäin kukaan nainen ei ole ottanut minua sillai kädestä ja hinannut, niisk...
nastamuumio

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

prosessi kirjoitti: Näh, sun tarttee laatia strategia. Tarvitset strategiakonsultin!
Onhan mulla vähän strategioita ollutkin, mutta ne on olleet sellaisia, että jos mä sanoisin näin ja jos se sitten sanois noin niin mä voisin sanoa ehkä näin ja sitten tarkkailla reaktioita ja noin, mutta ei ne tommoset jutustelut yleensä mee niin kuin ennalta olis suunniteltu. Eli joo, parempaa strategia tarvittais, paljon sä maksat?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olihan taas vappu. Musta tais myös tulla puuma, vai onko kaksvitonen liian vanha?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Näh, sun tarttee laatia strategia. Tarvitset strategiakonsultin!
Onhan mulla vähän strategioita ollutkin, mutta ne on olleet sellaisia, että jos mä sanoisin näin ja jos se sitten sanois noin niin mä voisin sanoa ehkä näin ja sitten tarkkailla reaktioita ja noin, mutta ei ne tommoset jutustelut yleensä mee niin kuin ennalta olis suunniteltu. Eli joo, parempaa strategia tarvittais, paljon sä maksat?
Oon ilmanen! (Ei ole tosin myöskään tulostakuuta...) Voisin taas joku ilta tässä lähitulevaisuudessa karata kotoa, tekisi hyvää itsellenikin.
RP

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Olihan taas vappu. Musta tais myös tulla puuma, vai onko kaksvitonen liian vanha?
Kuinka nuori sä olitkaan?

Heikko happi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tässä suurinpiirtein Wappupäivällisen kulku! Kaikki oli 7,25 tunnissa!
Ruuan aloitin Haxella lepotauon jälkeen jatkoin Einspainilla...
Illan lopuksi maistui vielä lautanan etanoita, oluet suunnilleen noin..
K18 materiaalia poistettu, n. 4 kierrosta snapsia ja yksi ferneri talon tarjoamana..

Kuva Ettaler aika mautonta ja vetistä..
KuvaHaxe
KuvaIhan kohtuullinen tuttavuus St. Thomas
KuvaPaulaner oli tapista hiukan mauttoman ja vetisenoloinen
KuvaHiukan paukkuserpentiiniä (K18)
KuvaSwartz oli taas yhtä hyvää kuin ennenkin
KuvaAivan yhtä hyvää!
KuvaEinspain!
KuvaRÖYH! söin kiltisti sauerkrautinkin!
KuvaPäälle vähän vehnää!



-------------------------------------------------
Miks sä raahaat näitä rotanraatoja tänne??
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Taas mennään. Vuokko Hovatalle ja Viivi Pumpaselle sydämelliset nimipäiväonnittelet, olette todella ansainneet juhlanne.

Kuva
Viimeksi muokannut Niba, 02.05.2010 18:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Olipahan vauhdikas vappu. Onneks huomenna pääsee töihin lepäämään :]
Hartia on jumissa eikä pää käänny paitsi kivun kanssa. Ysti kävi kylässä ja hiero mun hartioita, se helpotti hetkeks. Lisää hierontaa kyl tarttisin. Nyt ei auta joutua saikulle.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Kuinka nuori sä olitkaan?

Heikko happi.
-76. Heikko happi täälläkin ja ihan järjetön univelka. Täytynee kuittailla sitä jo hyvissä ajoin tänään...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Selvä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Kuinka nuori sä olitkaan?

Heikko happi.
-76. Heikko happi täälläkin ja ihan järjetön univelka. Täytynee kuittailla sitä jo hyvissä ajoin tänään...
No kyllä se sitten on nuori, mutta ei ehkä ihan vielä puumatasoa, melkein vaan.
Vastaa Viestiin