Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kaise on niin että kun Suomessa on aina rakennettu niukasti niin pitää näkyä se tila jopa suurempana? Tumma hoikentaa kuten tiedetään mutta niitä muutamia neliöitä ei ole haluttu panna piiloon jo ihan kaupallisista syistä!
Työ jossa työskentelen juuri nyt on pinta-alataan n. 40 neliötä, seinät ja katto betonia ja puuta näyttää ihan tilavalta, kotikoloni on 60 neliötä, en haluaisi että se näyttää yhtään pienemmältä, välillä sekin on ollut kokonaan omassa käytössä eli kerrankin olen asunut väljästi! Asumisväljyys on Suomessa lähes Euroopan heikointa!
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Joo. Valkoinen on monikäyttöinen ja sitä on helppo yhdistellä. Lisäksi valkoinen ei kyllästytä yhtä nopeasti kuin joku voimakas väri.
Toiset tykkää voimakkaista väreistä!(Kirkkaanvalkoisesta?)
Viimeksi muokannut Niba, 03.05.2010 17:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
RP

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja RP »

Joo, tosiaan pari asokämppää ollaan nyt valkattu. Btw, kriteeneihän oli (!!!) lapsiystävälliset alueet (ei sossuMAMUopiskelija). No omat Vaasan kontaktit ja miehen kontaktit aika lailla rajasivat meille ehdottomat EI alueet. Kuinkas ollakkaan, eikös sieltä tarjotuista löytynyt tämmönen monikulttuurisuus helvetti yhtenä. Myös toinen jonka epäilen vahvasti tätä olevan, varmistusta en ole vielä saanut. Btw, ainoat talot joista eivät juuri antaneet mitään infoa, vitun yllättävää hei.

Kun huomenna nostan luurin, saa vastaaja rukoilla apua Jumalalta. On toikin tapa estää ghettoutumista ja keskittymiä. Vittu nauraisin ellei tää olis niin vitun järjetön juttu. Ei vittu, pahin vitun mamula koko alueella. Vittu nyt palaa käämit.
Manaaja

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:On se kyllä ennustajan hommaa tietää, mistä talosta tulee se paskasakin talo. Vierekkäin saattaa olla kaksi taloa, joista toisessa ihan rauhallista ja sopuisaa ja toisessa hirveä ralli päällä.
Voi olla, mutta paskasakki ei keräänny paikkoihin mistä ei ole hyviä julkisia yhteyksiä. Tää korvessa asuminen toimii. Nään ehkä neljä kertaa vuodessa edes neekerin tai jonkun muun syntyperäisen kebabharrastajan.
RP

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja RP »

^No ei se korvessa asuminen näemmä ole enää tae mistään, eikä pätäkänkään iskeminen pöytään. Jos vuokrat alkaa tontusta jossain perähikiällä niin luulisi olevan paskasakista vapaata. Not.

Ei, mulla meni nyt nallekarkit jotenkin tosi pahasti vinksalleen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Onko am. laskuvarjääkärit ihan homoja?

Viesti Kirjoittaja Niba »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=haHXgFU7 ... JOYOBmtoCo[/youtube]

No joo Talebanhan on kieltänyt afganistanissa ja somaliassa(pienellä koska eivät ole oikeita ja toisten valtioitten tunnustamia suvereenevä valtioita) musiikin ja tanssin, joten aika vaarallisilla vesillähän tuossa liikutaan!
En tiedä milloin villitys leviää Suomeen mutta jos maahanmuuttaneet kokevat uskonnollista herkkyyttään loukatun niin varmasti loppuu musiikin soitto niin radiosta kuin televisiosta. Varmasti saamme paikattua ohjelmantauot vaikkapa lukemalla Kim jong-Ilin kuolemattomia ajatuksia uusintana?
Miksi tekisimme niinkuin tulijat haluavat tehtävän? Koska olemme niin jo tehneet, sillä hetkellä kun aloimme tanssia heidän pillinsä mukaan niin menetimme tahtikapulan..

Ainiin suomenruotsalaiset aikovat perustaa ruotsinkielisen gheton Suvilahteen! Voitaisiin varata viereisestä korttelista katu jossa naiset saavat kulkea vain islamilaisesti puettuna ja ilman kenkiä vuoden ympäri?
Vähän syvenpänä suvilahdessa olisi sitten kortteli jossa oli vain yksi jumala ja yksi laki sharian? Sinnehän perustetaan keskus virolaisille? Kenellehän sinne ei perusteta yhtään keskusta tai paikkaa edes istumapenkkiä? Ööö suomenkielisille suomalaisille?

Asun mamulaatiossa, talossani ainakin pari maahanmuuttajaperhettä..(suomalainen vaimo?) Joskus ajattelin että en asuisi tällaisessa talossa, mutta ei voi työvakuutusyhtiöihinkään enää luottaa!! :cry: :cry: :cry:

Onneksi Metrossa voi ilmaista ettei halua heitä viereen istumaan..
eikä ole kukaan yksityisliikenteessäkään turvassa vaikka kuinka lujaa ajaisi! Neekerit ostelee autoja, niillä on uudemmat kärryt kuin itsellä.. :rofl: Et ei ole Manalakaan turvassa kun Mamu kurvaa kylkeen!
Viimeksi muokannut Niba, 03.05.2010 17:41. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jäin taas jumiin tonne murha.infoon, teidän vika, miks muistutitte sen olemassaolosta!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mun määrittelyni paskasakista on kyllä kiinni aivan jostain muusta kuin kansallisuudesta tai etnisestä alkuperästä. Meillä kävi tuuri, meidän talo on ehkä maailman siistein ja rauhallisin, vaikka seinän takana asuu (aargh kamalaa) ihan oikea neekeri ja yläkerrassa kiinalainen :roll: Lapsia täällä ei onneksi ole ollenkaan yhtäkään en ole tän parin vuoden aikana bongannut. Nää on kaikki omistusasuntoja, mutta naapurikiinteistö on kaupungin vuokrataloja ja siellä on sitten vähän villimpää toi meininki.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Tuli vaan noista asumisjutuista mieleen, että yleensä homma menee niin, että mitä halvempaa on asuminen -> sitä pahempaa paskasakkia kyseiselle alueelle/taloon kerääntyy. Rikkaat on useimmiten kunnollista porukkaa.

Ja toki poikkeuksiakin löytyy...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mayah kirjoitti:Rikkaat on useimmiten kunnollista porukkaa.
Haha! Jos nyt aletaan yleistämään, mun kokemukset on kyllä just päinvastaiset...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Rikkaat on useimmiten kunnollista porukkaa.
Haha! Jos nyt aletaan yleistämään, mun kokemukset on kyllä just päinvastaiset...
Kun on rahaa riittävästi nin eipä tarvi toisista välittää!
Ns. rikkaus ei tuo sivistystä tai yhtään mitään muutakaan välttämättömästi.

Niin kinkeistä ei tarvi välittää ne katsoo ylen ihan yhtä suvereenisti valkosesta ja mustasta. Ainoostaan kinkkitytöt voi joskus olla vaikeita kun ne tietää et valkosella miehellä on isompi pena kun kinkkimiehellä ja kun neekerillä on jo liian iso sit. Moni suomalainen on haksahtanu kinkkityttöön..
Tää on sit jo aika tekstiä mut yritän matkii ns. paskasakin kieltä paraan mukaan.

"My eyes are my witnesses"
Viimeksi muokannut Niba, 03.05.2010 17:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

swirl kirjoitti:Mun määrittelyni paskasakista on kyllä kiinni aivan jostain muusta kuin kansallisuudesta tai etnisestä alkuperästä.
Arvasin että jonkun on pakko päästä ottamaan tuosta kiinni ja esittämään kukkahattutätiä. Siksi siellä olikin sana "edes". True sossunelätti-paskasakkia ei ole näkynyt lainkaan. Kyllä se sossukerroin valitettavasti kovin monesti korreloi aika pitkälti myös pitäjän afrikansarvineekeripitoisuuksien suhteen.
Manaaja

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:Tuli vaan noista asumisjutuista mieleen, että yleensä homma menee niin, että mitä halvempaa on asuminen -> sitä pahempaa paskasakkia kyseiselle alueelle/taloon kerääntyy. Rikkaat on useimmiten kunnollista porukkaa.

Ja toki poikkeuksiakin löytyy...
Mä asuin ennen tätä jumalan hylkäämää syrjäseutua paljon kalliimmassa kämpässä, eikä mulla ollut yhtäkään työssäkäyvää naapuria yhdenkään seinä- tai lattiaelementin takana, ja rappukäytävä oli kuin jallun repaleinen keskiaukeama autenttisella kusenhajulla varustettuna. Verkko- tai fillarivarastoon ei uskaltanut viedä mitään kun pöllittiin kumminkin.

Joo, ei ne rikkaita olleet, mutta kalliimpaa asuminen silti oli ainakin niille jotka sen asumisensa itse maksoivat. Pitäis ehkä sitten olla oikein tosimegarikkaiden asuinaluetta että toi homma lähtis korreloimaan?
RP

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja RP »

swirl kirjoitti:Mun määrittelyni paskasakista on kyllä kiinni aivan jostain muusta kuin kansallisuudesta tai etnisestä alkuperästä. Meillä kävi tuuri, meidän talo on ehkä maailman siistein ja rauhallisin, vaikka seinän takana asuu (aargh kamalaa) ihan oikea neekeri ja yläkerrassa kiinalainen :roll: Lapsia täällä ei onneksi ole ollenkaan yhtäkään en ole tän parin vuoden aikana bongannut. Nää on kaikki omistusasuntoja, mutta naapurikiinteistö on kaupungin vuokrataloja ja siellä on sitten vähän villimpää toi meininki.
Kukkahattu huudettu! Mun puolestani voit nauttia etnisestä värinästä vaikka hameesi alla, mutta Varissuon vuoteni toden totta opetti sen, että minä en sossuluokan etnistä värinää takapihalleni halua.

Voi nyyh.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja Melnais »

RP kirjoitti:
swirl kirjoitti:Mun määrittelyni paskasakista on kyllä kiinni aivan jostain muusta kuin kansallisuudesta tai etnisestä alkuperästä.
Kukkahattu huudettu! Mun puolestani voit nauttia etnisestä värinästä vaikka hameesi alla, mutta Varissuon vuoteni toden totta opetti sen, että minä en sossuluokan etnistä värinää takapihalleni halua.

Voi nyyh.
Komppaan swirlia. Asuin myös useita vuosia Varissuolla eikä ongelmia ollut ulkomaalaistaustaisista naapureista vaan ihan kotosuomalaisista juopoista.

Se nyt kutakin eniten kaihertaa mitä sattuu ikävimpänä sattuu pitämään, vielä kai on mahdollista valikoida asuinaluettaan ilman että joutuu näkemään ketään värillistä tai muuten ulkomaalaista. Tai ainakin tuolla uudella asuinseudullanne.
Elämä kantaa, jos sen antaa
RP

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja RP »

Melnais kirjoitti:
RP kirjoitti:
swirl kirjoitti:Mun määrittelyni paskasakista on kyllä kiinni aivan jostain muusta kuin kansallisuudesta tai etnisestä alkuperästä.
Kukkahattu huudettu! Mun puolestani voit nauttia etnisestä värinästä vaikka hameesi alla, mutta Varissuon vuoteni toden totta opetti sen, että minä en sossuluokan etnistä värinää takapihalleni halua.

Voi nyyh.
Komppaan swirlia. Asuin myös useita vuosia Varissuolla eikä ongelmia ollut ulkomaalaistaustaisista naapureista vaan ihan kotosuomalaisista juopoista.

Se nyt kutakin eniten kaihertaa mitä sattuu ikävimpänä sattuu pitämään, vielä kai on mahdollista valikoida asuinaluettaan ilman että joutuu näkemään ketään värillistä tai muuten ulkomaalaista. Tai ainakin tuolla uudella asuinseudullanne.
Himoa mustan miehen kehoa kohtaan vai mistä värifiksaatiot neideillä? :) Jos siellä teidän suvaitsevaisuusmössönne seassa on pieni järjenhiven niin ehkä hiffaisitte ettei värillä todellakaan ole väliä, kulttuurilla sen sijaan on. Paljonkin.

Varissuo on ihan ok paikka, jos ei asu keskellä keskusta. Jeah right. Suomalaisia naapureita, löytyyköhän enää nykyään edes niitä muutamaa vähemmistön edustajaa. Värisee, tänne asti tuntuu. Kyllä niillä prosenteillä pitääkin.

Etkös sä ollut hoitaja? Todella, ja siis todella outoa ettet ole tietoinen siitä mitä siltä alueelta ensiapuun rahdataan.

Jos jotain positiivista niin Vaasan "30 hengen somalikahakka" sattui juuri oikeaan aikaan. Tietää minne ei kannata kamojaan rahdata ettei ihan pesäpallon pelailuksi koko touhu mene.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miltä alueilta Vaasassa ne tarjotut asunnot on? Mun Vaasan aikani on jo aika kaukana, mutta kuitenkin... Tulihan sitä vierailtua aika monipuolisesti eri kaupunginosissa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Zeb

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ensiapuja ja päivystyksiä kansoittavat myös ihan kotosuomalaiset, harvoin ulkomaalaissyntyiset. Sori vaan Pupu, ikävä särkeä huolella vaalimasi illuusio, mutta näin se vaan on.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kommenttien kärjekkyydestä päätellen fiksaatiot on nyt jollain ihan muulla. Jos haluat keskustella, älä mene henkilökohtaisuuksiin. Tai oikeastaan, älä viitsi mennä henkilökohtaisuuksiin vaikka et haluakaan keskustella. Mä en usko tässä asiassa kiihkoiluun, puolesta enkä vastaan.

Mikä kulttuuri se niin korpeaa? Varissuolla asuu melko monenlaista laatua. Pari työkaveria lapsineen asuu siinä keskellä, ns. pahimmissa taloyhtiöissä ja hyvin ovat viihtyneet. Ai mutta eihän sitä lasketa, osa heistäkin on "monikulttuurisia". Ongelmaa varmasti on monilla maahanmuuttajilla, kaikkia ei tänne tarvita ja monet voitaisiin lähettää takaisin sinne mistä tulivat. Samaan lastiin voitaisiin laittaa usea suomalainen laatuyksilö. Tuollaista halventamista ja vihaa en vain ymmärrä.

Päivystykseen taas tulee eniten viinan aikaansaamia sattumuksia.
Elämä kantaa, jos sen antaa
RP

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja RP »

Lolita kirjoitti:Miltä alueilta Vaasassa ne tarjotut asunnot on? Mun Vaasan aikani on jo aika kaukana, mutta kuitenkin... Tulihan sitä vierailtua aika monipuolisesti eri kaupunginosissa.
Suvilahti, Kappelinmäki, keskustasta Vyörin alue. Noi ollaan rankattu pois.

Vanha Vaasa ja keskustan lähellä oleva Hietalahti. Nämä on optioita.
RP

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja RP »

Zeb kirjoitti:Ensiapuja ja päivystyksiä kansoittavat myös ihan kotosuomalaiset, harvoin ulkomaalaissyntyiset. Sori vaan Pupu, ikävä särkeä huolella vaalimasi illuusio, mutta näin se vaan on.
Jep, pidän kiinni näkemästäni ja kokemastani vaikka kuinka sotisi ihku pihku maailmaasi vastaan. Elämä on.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja Lolita »

RP kirjoitti:Suvilahti, Kappelinmäki, keskustasta Vyörin alue. Noi ollaan rankattu pois.

Vanha Vaasa ja keskustan lähellä oleva Hietalahti. Nämä on optioita.
Suvilahti ja Vöyri on opiskelija-alueita, kumpaankaan en muuttaisi itsekään. Hietalahti taas oli muistaakseni ihan nättiä ja rauhallista. Asuin itse Teeriniemessä, ja siinä ympärillä Huutoniemi, Purola, Kiilapalsta ja Melaniemi vaikuttivat ihan mukavilta. Mutta toisaalta taas, taisi olla aikalailla omakotitaloaluetta mitä muistelen, enkä todellakaan kiinnittänyt mitään huomiota rivari- tai kerrostaloasuntoihin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RP

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja RP »

Melnais kirjoitti:Kommenttien kärjekkyydestä päätellen fiksaatiot on nyt jollain ihan muulla. Jos haluat keskustella, älä mene henkilökohtaisuuksiin. Tai oikeastaan, älä viitsi mennä henkilökohtaisuuksiin vaikka et haluakaan keskustella. Mä en usko tässä asiassa kiihkoiluun, puolesta enkä vastaan.

...... Tuollaista halventamista ja vihaa en vain ymmärrä.
Totta, en halua keskustella. Halventaminen ja viha on housuissas. Jos jotain halveksin niin suviksia ( ei nikkiä ), pahan alku ja juuri, sano. Ihmissaastaa.

Kulttuureista taas; naisia halventava ja alentava kulttuuri ei ansaitse muuta kuin syvää halveksuntaa. Karhunpalvelus hyväksymällä ja hyssyttelemällä. Niin, ja jos se jollekin on epäselvää niin tarkoitan tietysti islamilaista värinääkohinaakarjuntaa.

Taloyhtiössämme asuu tällä hetkellä paljon venäläisiä, iso mustalaisperhe, yksi irakilainen perhe sekä muutama koripalloafro, joten monikulttuurisessa yhteisössä asuminen ei ole ongelma.... silloin kun ei olla sossulandian avulla värisevällä alueella. Noh, ensimmäinen sossutapaus tähänkin saatiin kun vastiksen seinät natisee liitoksistaan ja sijoituksia on pakko tehdä. Värinä on kerrassaan streotypistä, sad but true!
RP

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja RP »

Lolita kirjoitti:
Suvilahti ja Vöyri on opiskelija-alueita, kumpaankaan en muuttaisi itsekään. Hietalahti taas oli muistaakseni ihan nättiä ja rauhallista. Asuin itse Teeriniemessä, ja siinä ympärillä Huutoniemi, Purola, Kiilapalsta ja Melaniemi vaikuttivat ihan mukavilta. Mutta toisaalta taas, taisi olla aikalailla omakotitaloaluetta mitä muistelen, enkä todellakaan kiinnittänyt mitään huomiota rivari- tai kerrostaloasuntoihin.
Aivan. Kiitoksia infosta. Oma kämppä ostetaan kunhan nyt ensin päästään paikkakunnalle haistelemaan tuulia. Joten sinänsä nuo omakotitaloalueet ovat hyödyllistä tietoa.

Ihmettelin tuota Vyörin ja Suvilahden tarjoamista, koska nimenomaan painotin ettei opiskelija-alueelle.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:
Melnais kirjoitti:
...... Tuollaista halventamista ja vihaa en vain ymmärrä.
Totta, en halua keskustella. Halventaminen ja viha on housuissas. Jos jotain halveksin niin suviksia ( ei nikkiä ), pahan alku ja juuri, sano. Ihmissaastaa.
Suvaitsevaiset suvaitsee eli kestää kun on "pakko". Ällöä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ työ Maanantai työ työtuoli alentunut työmoraali

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mitä tehdä, jos panettaa ja oma mies vituttaa 100%? Kärsiä kai, argh!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin