Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

...mutta söin silti porkkanan!
milli

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja milli »

juu ei heru, ei pysty..
remppaaminen on supersiistiä mutta rankkaa.

Hekumoin vielä eilisen kivan päivän tiimoilta :) Elppa on ihana :h:
Dumis

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta! Töisä. Mitäs te tytöt eilen teitte? ^
ninnithequeen

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis kirjoitti:Huomenta! Töisä. Mitäs te tytöt eilen teitte? ^
Harrastivat kiihkeää lesboseksiä tietenkin!
milli

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja milli »

Dumis kirjoitti:Huomenta! Töisä. Mitäs te tytöt eilen teitte? ^
Elppa opetti miten Mimiä trimmataan :) Sitten käytiin hieman pällistelemässä meidän uutta kotia ja siitä sitten huristeltiin Ikeaan :) Elppa on vaan kiva... plus, se bongas tosi kivat vetimet meidän keittiönkaappeihin.
Dumis

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tjaajaa :) Mullon tänään kiiruspäivä kun pitää käydä salilla, heittää kesärenkaat autoon ja sitten mennä illaksi vutismatsiin huoltajaksi. Harmi vaan että on sateinen keli :?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Huomenta! Töisä. Mitäs te tytöt eilen teitte? ^
Elppa opetti miten Mimiä trimmataan :) Sitten käytiin hieman pällistelemässä meidän uutta kotia ja siitä sitten huristeltiin Ikeaan :) Elppa on vaan kiva... plus, se bongas tosi kivat vetimet meidän keittiönkaappeihin.
Niin, ja syötiin sairaan hyvää pizzaa 8)

Vähänkö muuten Mimi on pro, vieraan ihmisen nyppiessä karvaksia seisoi paikallaan melkein TUNNIN, hyvin käsitelty hauva :h:

Mä lähden kohta Tallinnaan, sää mitä mahtavin :roll: Onneksi isketään itsemme isoon ostoskeskukseen, tarkoituksena ostaa pojalle kesäkuteet ja itse syödä hyvin.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Niin, ja syötiin sairaan hyvää pizzaa 8)

Vähänkö muuten Mimi on pro, vieraan ihmisen nyppiessä karvaksia seisoi paikallaan melkein TUNNIN, hyvin käsitelty hauva :h:

Mä lähden kohta Tallinnaan, sää mitä mahtavin :roll: Onneksi isketään itsemme isoon ostoskeskukseen, tarkoituksena ostaa pojalle kesäkuteet ja itse syödä hyvin.
Toivottavasti Mimi jaksaa myös olla nätisti siellä koiranäyttelyssä :)

Viel Spass vaan Tallinnassa. Tää työpäivä tuntuu muuten ihan vapaapäivältä eilisen hulinan jälkeen :D Oltiin eilenkin vasta 22.30 takaisin remppaamasta.

Kiitos, Budweiserin bbq-kastikeessa on sen pizzan yksi tärkeimmistä raaka-aineista.
bliss

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mitävittua? Sataa räntää?

Jotenkin sopiva sää mennä verotoimistoon metrisen paperinivaskan kanssa. --->
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kastuin ihan likomäräksi :maanantai: Sateenvarjo oli mukana, mutta jouduin dumppaamaan sen Ärrän roskikseen, kun se ei suostunut aukeamaan. Mikä se on kun ei saa laatua kahdella taalalla.

Eilen illalla nousi taas kuume. Mä en käsitä. Mut enää en suostu jäämään kotiin sairastamaan, kun meijän viestintäpäällikkö oli huolissaan mun uusista tehtävistä ottaen huomioon mun runsaat sairaspoissaoloni tänä keväänä. Kiva. Ehän mä oikein voi mitään keuhkoputkentulehdukselle, joka ei suostu meneen pois edes antibiooteilla.

Räntää tulee saatana.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:Tjaajaa :) Mullon tänään kiiruspäivä kun pitää käydä salilla, heittää kesärenkaat autoon ja sitten mennä illaksi vutismatsiin huoltajaksi. Harmi vaan että on sateinen keli :?
Matkit mua vein auton huoltoon ja renkaanvaihtoon, olin Autochikissä ihan tikissä eli kasilta..
-ajotietokone -air-päkki -huolto -renkaanvaihto, mitenhän ne jarrut jaksaa ,noo pari päivää miettivät ja sitten selviää huomenna?

Eräälle vois sanoa et kehoa pitää kunnella se ei tee enempiä kuin pystyy..
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja masa »

Voi niitä onnellisia jotka ovat jo joutuneet aloittamaan kesälomansa ja pysyvät Suomessa :rofl:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olin sitten unohtanut pistää herätyksen päälle, oli sitten jotain unijämiä viikonlopusta kun tuli vedettyä kymmenisen tuntia unta kaaliin. Normaalisti herään 6:20, oli herätys päällä tai ei.

No ainakin herätti kun ensimmäiseksi ulostautuessa iso räntähiutale osui niskaan ja valui siitä selkääpitkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Asie Payton

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Hei knutipäät! Mitä kuuluu?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ei ei, kommentoi! Hiljaiseloa ja sopua on jatkunut jo kovin pitkään. Liian pitkään. Ja aina on annettu anteeksi tai unohettu, viimeistään KSE:n jälkeen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumis

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Niin, josset sä USKALLA, niin sitten parempi olla hiljaa :twisted:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Suvinen kirjoitti:^Jonkunhan on aina uhrauduttava, jotta palstan mielenkiinto säilyy!
ää, ei, älä uhraa. :(
Me transmitte sursum, Caledoni!
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Huomenta. Työhaastatteluun olis lähdettävä, vähän jännittää.
NuoriD

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Mistähän johtuu että tänä aamuna mua vituttaa melkein kaikki mitä Kitinästä luen. Jotta en saisi palstavihoja päälleni olisi ehkä aiheellista sulkea koko selain, ennen kuin alan kommetoida. Mutta missä mä sitten surffailen? Huolestuttavan aneemiseksi käyneet mun nettisurffailut nykyään.
Anteeksi. :oops:
Se haluu sua!
SikaMika

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Unirytmi korjattu, kävi omituisen helposti. Toissayönähän nörttäilin aamuseiskaan, tänään heräsin yhdeksän jälkeen pirteänä. Olenkin sitten nörttäillyt siitä lähtien. Lohkeaako tällä piNppiä, anyone?

Faija saapuu tunnin päästä satunnaiselta matkaltaan Thaimaasta. Ainakin jos ei ole keksinyt jotain näyttävää stunttia myös Wienissä. Mä olen pitänyt itseäni perheen häröimpänä, mutta Tosipaikan tullen sekä faija että broidi kyllä kaartavat kurveissa ulkokautta ohi...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja Vesper »

SikaMika kirjoitti:Lohkeaako tällä piNppiä, anyone?
No joo, multa vois lohjeta, on vähän sellanen kutina. Mut ei sellanen!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja bliss »

Sain pankista hyväksynnän mun talonhankkimissuunnitelmalle :]
RP

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja RP »

^Onnea!
Dumis

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nivunen ricci, en tykkää. Tänään pääsee sit illalla erikoisjännään 6-divarin avaukseen kentän laidalle seisoskelemaan, taidan vetää talvitakin ja sateenvarjon päälle heti alkuunsa.
bliss

Re: Tiistaina ei irtoo, ei heru

Viesti Kirjoittaja bliss »

RP kirjoitti:^Onnea!
Kiits :]
Nyt vois uskaltaa aloittaa hymyilemisen. Silleen niinq joka päivä :)
Vastaa Viestiin