Torsdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Torsdag

Viesti Kirjoittaja swirl »

Äääääää. Väsyttää. Loppuviikko tulee olemaan kamalaa matalalentoa, kun pitää valmistautua viikonlopun show'hun. Ja mä olen ekaa kertaa kehäkuuluttajana. En yleensä jännitä esiintymistä ollenkaan, mutta nyt alkaa vähän jännittää sekin :shock:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Päätin jo, tästä tulee vitun mainio päivä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tänään viimeistelytyöt omaisuuden maksaneeseen hampaaseen.
Lisäksi mun on löydettävä jostain pimentävä rullaverho lapsen huoneeseen tai muuten kesästä tulee ihan kamala.

Koivuissa on ihan pikkupikkuruiset lehdenalut :]
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja swirl »

bliss kirjoitti:Koivuissa on ihan pikkupikkuruiset lehdenalut :]
Mä huomasin kanssa. Ja ihanaa, kun aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta jo kuuden jälkeen :]
milli

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja milli »

Viidestä jo töissä, oli niin paska olo, ettei pystynyt nukkua, palkat ja vastaavat on laskettava, joten raahaudui pää kainalossa tänne.. jos vielä tunnin jaksaisi ja sitten voisi lähteä takaisin kotiin nukkumaan tai jotain.
bliss

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:
bliss kirjoitti:Tänään viimeistelytyöt omaisuuden maksaneeseen hampaaseen.
Lisäksi mun on löydettävä jostain pimentävä rullaverho lapsen huoneeseen tai muuten kesästä tulee ihan kamala.

Koivuissa on ihan pikkupikkuruiset lehdenalut :]
Me illalla laitamme viltin kiinni verhotankoon juniorin huoneeseen.
Meillä ei ole verhotankoa vaan ikivanha kisko, johon ei uskalla ripustaa edes painavampia verhoja. Enkä luultavasti jaksaisi jumpata joka ilta jonkun ripustettavan jutun kanssa :D
Sälekaihtimet eivät pimennä tarpeeksi. Noin viideltä täällä ilmoitettiin, että "Nyt on aamu!".
bliss

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Mä luotan siihen, että löydän vielä tänään ne rullaverhot :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Lisäksi mun on löydettävä jostain pimentävä rullaverho lapsen huoneeseen tai muuten kesästä tulee ihan kamala.
Hankittiin kuukausi sitten. On hankalaa, kun ei tiedä lopputulosta ennenkuin asennus on valmis. Vaikka verho pitäisi itsessään valon loitolla, ainakin meillä pääsee sivuista, päältä ja alta aivan liikaa valoa. Näin vaikka ammattilainen kävi katsomassa paikat ja ottamassa mitat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
bliss kirjoitti:Lisäksi mun on löydettävä jostain pimentävä rullaverho lapsen huoneeseen tai muuten kesästä tulee ihan kamala.
Hankittiin kuukausi sitten. On hankalaa, kun ei tiedä lopputulosta ennenkuin asennus on valmis. Vaikka verho pitäisi itsessään valon loitolla, ainakin meillä pääsee sivuista, päältä ja alta aivan liikaa valoa. Näin vaikka ammattilainen kävi katsomassa paikat ja ottamassa mitat.
No, luultavasti jopa ihan tavallinen rullaverho auttaisi meillä, eli pimentävä karkaavalla valollakin on jo ihan luksusta :)
ninnithequeen

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tuol mein pihalla on yhessä puussa jo isot silmut. Mutku mä en ny tiiä mikä puu se on....

Ja :swirl: täälläkin.
NuoriD

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti: Ja :swirl: täälläkin.
Täällä

Kuva
Jenny Daa-aah! ling

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Karkaavaa valoa peittämään tummat paneeliverhot?

Ah mikä aamu, seksittömänä juoksu kulkee helkkarin hyvin. :h:

Kaupantäti katto nokka pystyssä kun yritin ostaa karpalolonkeron heti seiskan jälkeen. Ei voi muistaa näin vähän kuluttavana, ettei sitä myydä ihan millon sattuu... Ei siis auta muu kuin töiden välissä karata terassille!
milli

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti: Tuo on jo todellista liukuvaa työaikaa. :)
Juu on :) Onneksi ovat semi rentoja täällä asiakkaan luona tänään.

Olo alkaa hieman parantua, taidan jaksaa tehdä täyspitkän työpäivän :)
Dumis

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hungerpain, kun veteli kuudelta aamulla puuron, niin nyt meinaa taas kuolla nälkään, varsinkin kun pomppii laivoilla. Pitäs ostaa ruissari, mut nyt ei jassa, tulee kalliikskin kun vetää joka aamu :?
Ens viikolla kyllä aloitan työmatkapyöräilyn vaikka väkisin.
bliss

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti:Hungerpain, kun veteli kuudelta aamulla puuron, niin nyt meinaa taas kuolla nälkään
Mikähän hitto siinä on, että puuroaamuina kärsii nälkää jo parin tunnin päästä. Mulla on ihan sama :shock:
Pakko varmaan tehdä kohta toinen kattaus.
masa

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Hungerpain, kun veteli kuudelta aamulla puuron, niin nyt meinaa taas kuolla nälkään
Mikähän hitto siinä on, että puuroaamuina kärsii nälkää jo parin tunnin päästä. Mulla on ihan sama :shock:
Pakko varmaan tehdä kohta toinen kattaus.
Sen takia että puuro ei pidä paskaakaan nälkää. Syökää proteiinia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumis kirjoitti: Pitäs ostaa ruissari, mut nyt ei jassa, tulee kalliikskin kun vetää joka aamu :?
Jep jep. 3.20€ per aamu. Jonkun aikaa ostin raaka-aineita työpaikalle ja väsäsin niistä leivät, mutta samoissa hinnoissa sekin pyöri. Tosin leivät oli hiukan tuhdimpia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Hungerpain, kun veteli kuudelta aamulla puuron, niin nyt meinaa taas kuolla nälkään
Mikähän hitto siinä on, että puuroaamuina kärsii nälkää jo parin tunnin päästä. Mulla on ihan sama :shock:
Pakko varmaan tehdä kohta toinen kattaus.
Sen takia että puuro ei pidä paskaakaan nälkää. Syökää proteiinia.
Pyh sun proteiineilles. Mä syön juuri sitä mitä huvittaa - on proteiinia tai ei :]
Hyvin oon hiilareilla elänyt näinkin vanhaksi.
masa

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti: Pyh sun proteiineilles. Mä syön juuri sitä mitä huvittaa - on proteiinia tai ei :]
Hyvin oon hiilareilla elänyt näinkin vanhaksi.
No jos nälän näkeminen on kivaa niin siitä vaan.



Vedä Dumari aamupalaksi 200 grammaa leipäjuustoa, niin ei taatusti tule nälkä ennen puolta päivää 8)
Jenny Daa-aah! ling

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Fitness jogurtti -murot pitää nälän puuroa paremmin, suosin. :]
bliss

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:
bliss kirjoitti: Pyh sun proteiineilles. Mä syön juuri sitä mitä huvittaa - on proteiinia tai ei :]
Hyvin oon hiilareilla elänyt näinkin vanhaksi.
No jos nälän näkeminen on kivaa niin siitä vaan.
Nälkä lähtee syömällä. Ei ole ongelma.
Mä en näe mitään järkeä syödä proteiineja yli tarpeen. Syön aika lailla ravitsemussuositusten mukaisesti. Ei ole paino-ongelmaa. Kaikki veriarvot ym ovat kunnossa. Miksi siis kikkailla syömisen suhteen.
masa

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti: Miksi siis kikkailla syömisen suhteen.
Ei se mitään kikkailua ole, jos poteiinipainotteinen ruokavalio sopii hiilarimöttöä paremmin.

Esim mulla, hiilaripaska närästää ja turvottaa jatkuvasti. Proteiniinipainotteinen ei.
Asie Payton

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Söin anjovismunaleivän aamupalaksi. Sen jälkeen olo oli kuin olisin ollut kännissä. Mitvit!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei proteiinit nälkää pidä loitolla millään muotoa yksiselitteisen hyvin. Jos syöt esmes rahkan tai raejuustoa, ei nälkä tyynny kuin nanosekunniksi. Sitä paitsi pitää muistaa, että hiilarit ovat ihmisen polttoaine, proteiinit rakennusaine. Eli pääasiallisesti hiilarit on se, mikä auttaa jaksamaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:
bliss kirjoitti: Miksi siis kikkailla syömisen suhteen.
Ei se mitään kikkailua ole, jos poteiinipainotteinen ruokavalio sopii hiilarimöttöä paremmin.

Esim mulla, hiilaripaska närästää ja turvottaa jatkuvasti. Proteiniinipainotteinen ei.
No niin no. Jokainen meistä on oman elämänsä ja olonsa asiantuntija :)
Kaikki ei sovi kaikille.
Vastaa Viestiin