Torsdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Jenny Daa-aah! ling

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ikävää ninni. :(

Annan sympatiaa noiden puolesta. Kyllä mäkin karma-ajatuksineni aina mietin sitä omaa, en toisten... Joskus sitä melkein aidosti uskoo, että kaikki on omaa syytä ja sitä tekis valtavan palveluksen kun vaan pysyisi kaikilta läheisiltä jemmassa. Tyhmää mutta niin uskottavaa.
ninnithequeen

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Just kun luulin kaiken olevan hyvin, lisää paskaa niskaan. Erittäin läheisellä sukulaisella syöpä. Parantumaton.

Mikä vitun karma mulla oikeen on???
Entä sillä sun sukulaisella, jolla se syöpä on? Koskiskohan se sitä kuitenkin jopa enemmän kuin sua?
Joka kerta kun luulen kaiken olevan hyvin, tulee uutta murehdittavaa. Ja joo, hän saa kaiken tukeni ja sympatiani. Vittu sä mulkku jaksat.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aamupäivällä oli hirmu aikaansaava, mutta sitten heitti muutaman gordon blåån naamariin ja istui yhden palaverin kuunnellen virolaisten selittävän monotonisella venäjäningliskalla jotain diipadaapaa niin eipä kiinnosta enään hommat.

Perkeleen kylmä kevät, kaivataan kesämekkojen verhoamia tissejä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pulkannaru kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Hungerpain, kun veteli kuudelta aamulla puuron, niin nyt meinaa taas kuolla nälkään, varsinkin kun pomppii laivoilla.
Joko kokeilit paria ruokalusikallista hyvää rypsäriä puuron kanssa?
Uskoisin sen siirtävän nälän noin 2 tuntia kauemmaksi.
En kokeillut, pari kertaa taisin kyllä palautusjuomaa käyttää lisukkeena, siinä on protskua aiga vitusti, se tais toimia.
SikaMika

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Manaaja kirjoitti:Mutta mitä ihmettä niiden marjojen pitäisi auttaa? Lisäävät vain sokerien määrää ruuassa, joka siten vain lisää insuliinivastetta ja pistää vauhtia ravinnon prosessointiin. Puuro ilman lisättyä proteiinia ja/tai rasvaa ei vain pidä nälkää kovin pitkään, ja monet ovat näemmä sen itsekin huomanneet. Ei siinä marjojen poimiminen auta paskaakaan.
Niistä saa vitamiineja ja kuituja, jotka entisestään hidastaa sitä ruoan imeytymistä. Sulla on aika pahasti puurot ja vellit sekaisin ravitsemustieteestä. Jos sulla on jokin vika (korkea insuliinivaste tjtn.) niin ei kai se nyt tarkoita sitä, että sun kannattaa tyrkyttää itsellesi mahdollisesti sopivaa dieettiä normaalin ruoansulatuksen omaaville jonkinlaisena totuutena? Sama kuin sokea neuvoisi ettei kannata käydä vaikkapa elokuvissa koska ei siellä kuitenkaan näe mitään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Syökää dillet toki joka aamu purkki rahkaa sekä purkki raejuustoa ja kokee se kosmisen euforinen kylläisyyden tunne joka vaan kestää ja kestää :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Syökää dillet toki joka aamu purkki rahkaa sekä purkki raejuustoa ja kokee se kosmisen euforinen kylläisyyden tunne joka vaan kestää ja kestää :roll:

Tämä on sitä tuskaa jonka voi kokea vain internetissä.


http://kiloklubi.fi/artikkelit/Proteiin ... yttä/1026/
Stinky

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

IIK, mitä mä laitan päälle moottoripyöräajelutreffeille?????
masa

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja masa »

Stinky kirjoitti:IIK, mitä mä laitan päälle moottoripyöräajelutreffeille?????
Parhaimmat pushupit mitä löytyy. Ne tuntuu kivasti selässä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stinky kirjoitti:IIK, mitä mä laitan päälle moottoripyöräajelutreffeille?????
No herranjumala! Mitä sä semmosille oot oikein menossa? Kuuluuko se johonki jengiin? Varovaisesti sitten, ja kypärä päähän. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:IIK, mitä mä laitan päälle moottoripyöräajelutreffeille?????
Farkut + lämmin takki + huivi + buutsit :] *kade*
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

SikaMika kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mutta mitä ihmettä niiden marjojen pitäisi auttaa? Lisäävät vain sokerien määrää ruuassa, joka siten vain lisää insuliinivastetta ja pistää vauhtia ravinnon prosessointiin. Puuro ilman lisättyä proteiinia ja/tai rasvaa ei vain pidä nälkää kovin pitkään, ja monet ovat näemmä sen itsekin huomanneet. Ei siinä marjojen poimiminen auta paskaakaan.
Niistä saa vitamiineja ja kuituja, jotka entisestään hidastaa sitä ruoan imeytymistä. Sulla on aika pahasti puurot ja vellit sekaisin ravitsemustieteestä. Jos sulla on jokin vika (korkea insuliinivaste tjtn.) niin ei kai se nyt tarkoita sitä, että sun kannattaa tyrkyttää itsellesi mahdollisesti sopivaa dieettiä normaalin ruoansulatuksen omaaville jonkinlaisena totuutena? Sama kuin sokea neuvoisi ettei kannata käydä vaikkapa elokuvissa koska ei siellä kuitenkaan näe mitään.
En mä tässä mitään ole kellekään tuputtamassa. Epäilen vain suuresti että marjat puurossa aiheuttaisivat kellekään kovinkaan suurta kylläisyyden tunnetta, vaikka niistä vitamiinia ja kuitua saakin. Sokereita saa kuitenkin vieläkin enemmän.
Stinky

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

masa kirjoitti: Parhaimmat pushupit mitä löytyy. Ne tuntuu kivasti selässä.
Tämä selvä.
sipsi kirjoitti:No herranjumala! Mitä sä semmosille oot oikein menossa? Kuuluuko se johonki jengiin? Varovaisesti sitten, ja kypärä päähän. 8)
En tiiä miten näin pääs käymään. Taisin tehä kännipäissäni vaikutuksen. LOL.
Toivottavasti ei, ulkonen habitus ei ainakaan viittaa jengiläiseen *virn*.
Joo, varovasti ja ehdottomasti kypärä!
Elppis kirjoitti: Farkut + lämmin takki + huivi + buutsit :] *kade*
Ja villahousut alle + villapaita. Ehkä mä pärjään. Ehkä :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:
masa kirjoitti: Parhaimmat pushupit mitä löytyy. Ne tuntuu kivasti selässä.
Tämä selvä.
Aijaa? Mä oon aina ollut siinä luulossa, että push upit vähän "länttää" tissejä, mutta tuo niitä ylöspäin (ei ulospäin). Noh, makunsa kullakin, tosin Stinkyn tissit on mahtikset varmaan ILMANKIN niitä liivejä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Just kun luulin kaiken olevan hyvin, lisää paskaa niskaan. Erittäin läheisellä sukulaisella syöpä. Parantumaton.

Mikä vitun karma mulla oikeen on???
Entä sillä sun sukulaisella, jolla se syöpä on? Koskiskohan se sitä kuitenkin jopa enemmän kuin sua?
Joka kerta kun luulen kaiken olevan hyvin, tulee uutta murehdittavaa. Ja joo, hän saa kaiken tukeni ja sympatiani. Vittu sä mulkku jaksat.
Sun sympatias on toisten murheiden peilaamista omaksi marttyrismiksesi. Aidosta sympatiasta sulla ei ole mulkun hajuakaan. Tollanen piirre, että muiden vastoinkäymisiä käytetään jatkuvasti oman marttyrismin ja säälinkerjuun työkaluna on ihmisessä äärimmäisen vastenmielinen piirre kaikessa narsistisuudessaan. Se on ihan sama onko vauvalla kipuja, sukulaisilla syöpiä, ja kavereilla epäonnea, niin se olet sinä jota pitää sääliä ja jota kohtaan kuuluu tuntea sympatiaa.

Sori nyt, mutta se ei vain mene sillä tavalla. Kyllä mä tunnen sympatiaa sun vauvaasi kohtaan ja sukulaistasi kohtaan, mutta vittuako sinä siinä isoon ääneen parut sympatiaa, terve ämmä. Kunhan nyt vedät sitä röökiä paria askia päivässä vielä seuraavat 10 vuotta ja kehität itsellesi jotain fataalia niillä ansioilla, niin katsotaan sitä sua kohtaan osoitettavaa sympatiaa sitten uudelleen. Joskaan itse tilatuista jutuista ei sekään valitettavasti taida ihan täysillä toimia. Lupaan silti yrittää.
ninnithequeen

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sä oot manis uskomaton.
RP

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja RP »

^Manaaja on ihan oikeassa. Ilmoitat samassa viestissä tuttusi syövästä ja manaat omaa karmaasi. Haloo, koliseeko tajunnassa mitään. Onko ymmärryksessä vikaa. Kilin kolin.
ninnithequeen

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti:^Manaaja on ihan oikeassa. Ilmoitat samassa viestissä tuttusi syövästä ja manaat omaa karmaasi. Haloo, koliseeko tajunnassa mitään. Onko ymmärryksessä vikaa. Kilin kolin.
Tuttuni????
Jenny Daa-aah! ling

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Vvvväääääääääääääää. Luulin, että on jo perjantai. Loisin ja olen tyhmä aivan syyttä, vailla oikeutta!
Manaaja

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:
RP kirjoitti:^Manaaja on ihan oikeassa. Ilmoitat samassa viestissä tuttusi syövästä ja manaat omaa karmaasi. Haloo, koliseeko tajunnassa mitään. Onko ymmärryksessä vikaa. Kilin kolin.
Tuttuni????
No kuka se on? Mutsis vai joku pikkuserkku jota et oo nähny viiteen vuoteen? Asetan panokseni jälkimmäiselle.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Viidensuora meni, äh. Nyt taas. Äänestän mutsia.
ninnithequeen

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vitun hauskaa manis. Oikeeseen osuit kyllä toisessa. Jotta pidä vittu se leipäläpes jo kiinni.
RP

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja RP »

Mies kävi tänään työvoimatoimistossa, olihan se viisi päivää työtön. Uskomaton asia tässä on se, että virkailija ilmoitti meidän olevan oikeutettuja Kelan muuttoavustukseen. Tulorajoja kun ei ole. Naurettavinta tässä on se, että muuttoavustuksen saa ihmiset, joille sille ei todennäköisesti ole tarvetta (ollut pysyvä työsuhde yli kolme vuotta yms.), mutta eivät ne joille varmaan tarvetta on (pitkään työttöminä olleet hevon tuuttiin työn perässä muuttavat).

Maksimissaan saa 700€ kun kilometrit ylittävät 300, meillähän on 500km. Tuo kattaisi kaikki muuttokustannuksemme (pakettiauton vuokra + kuskin "palkka" + kahdet bensakulut yms.).

Mutta, on se nyt aika järjetöntä. Mielestäni.

Mies lähti tänään katsomaan asuntoja, ensi viikolla alkaa jo työt joten olen viikon yksikseni täällä. Pakata pitäisi, ja paljon. Hitsin vitsi kun olen niin surkea toimimaan ilman valvovaa silmää. Pitää ottaa niskasta kiinni. Toimi, ämmä toimi.
bliss

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti:IIK, mitä mä laitan päälle moottoripyöräajelutreffeille?????
Tuu hakee multa ihan tarkoitukseen tehdyt vaatteet lainaks ;)
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja swirl »

^No mut sit se treffikumppani luulis, että Stinky käy jatkuvasti moottoripyörädeiteillä, jos siellä ois kaikki geari valmiina :D
Vastaa Viestiin