Persdagen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja RP »

Älä nyt Gat raukkaa kiusaa.
Manaaja

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hitto vie. Tästähän tuli hyvä bisnesidea. Voisin myydä luottamuksella ottamiani digikuvia gattacalle puolitutuista pystytisuista ja pepuista luottamuksella gattacalle erittäin luottamukselliseen hintaan. Luottamuksella.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Hitto vie. Tästähän tuli hyvä bisnesidea. Voisin myydä luottamuksella ottamiani digikuvia gattacalle puolitutuista pystytisuista ja pepuista luottamuksella gattacalle erittäin luottamukselliseen hintaan. Luottamuksella.
Mulla on nakukuvia neljästä kitinämisusta,joista kaksi on vielä joukossamme.
Yks lisää jäi Cityyn.
Stinky

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Manaaja kirjoitti:Hitto vie. Tästähän tuli hyvä bisnesidea. Voisin myydä luottamuksella ottamiani digikuvia gattacalle puolitutuista pystytisuista ja pepuista luottamuksella gattacalle erittäin luottamukselliseen hintaan. Luottamuksella.
Mä haluan kyllä sit provikat!!!1111
Manaaja

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Hitto vie. Tästähän tuli hyvä bisnesidea. Voisin myydä luottamuksella ottamiani digikuvia gattacalle puolitutuista pystytisuista ja pepuista luottamuksella gattacalle erittäin luottamukselliseen hintaan. Luottamuksella.
Mulla on nakukuvia neljästä kitinämisusta,joista kaksi on vielä joukossamme.
Yks lisää jäi Cityyn.
Voi kuule, mulla on paljon HC:mpaa kamaa kuin ne sun pikkusiveelliset poseeraukset.
RP

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja RP »

Hui!
Manaaja

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Hitto vie. Tästähän tuli hyvä bisnesidea. Voisin myydä luottamuksella ottamiani digikuvia gattacalle puolitutuista pystytisuista ja pepuista luottamuksella gattacalle erittäin luottamukselliseen hintaan. Luottamuksella.
Mä haluan kyllä sit provikat!!!1111
Vaan jos jään kiinni siitä kuka kuvissa esiintyy! Jos se ei ite arvaa ni en maksa mitään!!1
Stinky

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Manaaja kirjoitti: Vaan jos jään kiinni siitä kuka kuvissa esiintyy! Jos se ei ite arvaa ni en maksa mitään!!1
Mutkun mä tarviin rahaa!!!!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Hitto vie. Tästähän tuli hyvä bisnesidea. Voisin myydä luottamuksella ottamiani digikuvia gattacalle puolitutuista pystytisuista ja pepuista luottamuksella gattacalle erittäin luottamukselliseen hintaan. Luottamuksella.
Mulla on nakukuvia neljästä kitinämisusta,joista kaksi on vielä joukossamme.
Yks lisää jäi Cityyn.
Voi kuule, mulla on paljon HC:mpaa kamaa kuin ne sun pikkusiveelliset poseeraukset.
No sen Cityyn jäääneen sanon,ennenkin sanonut, koska lutka ollut lehdissäkin. Ja voin vakuuttaa, että Kauhea-namun menkkapillu ja kuva Kauhea-Namun omasta nyrkistä Kauhea-namun pillussa EI ole eroottinen. Mutta onhan mulla senkin puhelinnumero.Kiltti ääni.
RP

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja RP »

Mitä KNamulle muuten nykyään kuuluu?
Manaaja

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:voin vakuuttaa, että Kauhea-namun menkkapillu ja kuva Kauhea-Namun omasta nyrkistä Kauhea-namun pillussa EI ole eroottinen.
Hyvä juttu tietää. En sitte pyydä Kauhea-namulta kuvaa nyrkki menkkapillussa. Kiitti vinkistä!
Manaaja

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Mitä KNamulle muuten nykyään kuuluu?
Eikös se oo naikkaris tai jotaaaa.
bliss

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Eiks sillä oo ainakin yksi lapsikin?

Tosi kivaa. Mun duuni kusee huolella kun en saa muutamaa kuvaa. Ne on lähetetty pariin kertaan jo tänä iltana, mutta ei niin ei... :evil:
Dumis

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis sai dyynin ja nyt se tulee miehekkeensä kanssa tänne, mulle ei kuulemma annettu vaihtoehtoa, tänään pitää lähteä.

Olin jo hyvän matkaa viettämässä koti-iltaa ilman että aamulla olisi mitään velvoitteita.
RP

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja RP »

Miks masa on hiljaa? Hei, me nähdään sut!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Muuten hyvä päivä, paitti kukaan ei tullu täällä maalla pimppaa tarjoomaan.
Kauheen väärin.

Aamulla eräseuran johtokunnan kokous ja lyhyet (kiitos sade!!) talkoot -> auto täyteen klapeja ja kotiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin