Persdagen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja milli »

^Jippii, onnea :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis, kaveri sanoi että Malmilla on joku hyvä kiinalainen syöttölä. Oiskohan sulla tietoa että mikä ja missä? Siinä jossain aseman hollilla?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

annepa kirjoitti:Elppis, kaveri sanoi että Malmilla on joku hyvä kiinalainen syöttölä. Oiskohan sulla tietoa että mikä ja missä? Siinä jossain aseman hollilla?
Aivan VARMASTI Elppa tietää :D
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti:
annepa kirjoitti:Elppis, kaveri sanoi että Malmilla on joku hyvä kiinalainen syöttölä. Oiskohan sulla tietoa että mikä ja missä? Siinä jossain aseman hollilla?
Aivan VARMASTI Elppa tietää :D
Ois kiva jos se kertois mullekin :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tos Ompussa on yks kiinalainen, ois kiva käydä joskus, mut se on aina ihan täynnä...Itiksen se mikälie Shanghai on kans hyvä, käytiin joskus.
Dumis

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Enää kolmisen tuntia jäljellä työviikkoa, sitten voi päästä lepäämään ja lataamaan akkuja huomiseen takan kantoon. Ihkua kun sataa, not.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huomenna olis pitkästä aikaa nukkuaamu eli ilman kelloa herätys. Pakko varmaan ryystää ehtoolla muutama hiiva ja sammaloitua olkkarin soffalle viettämään siivotonta iltapuhdetta. Kiekkoa vois väijyä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Asie Payton

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Tänään vois ostaa ruokapöydän, pölynimurin ja mikron. Oisko hyvä? Ois. Vois imuroida noi pojan päiväkotipaskat pois lattialta ennen kuin suuntaa merelle :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Kevät on pesänrakennuksen aikaa!

Viikonloppuna olis vissiin pakko täyttäää veroilmoitukset, jokseenkin paskamaista hommaa. Ja kaivaa loput voikukat nurmikosta. Tylsää. Äitienpäiväkin eli visiitti alkukotiin ja lauantaina kouluttaudun nuoruuden veteraaniksi. Ja mä kun niin toivoin että voisin viikonlopuna kerrankin vaan olla...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Asie Payton

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Vesper kirjoitti:^ Kevät on pesänrakennuksen aikaa!
Juuri näin!

Ja fisustuskelikin vaikuttaa hyvältä. Nyt ehtii jopa panostaa olennaiseen kun sukulaiset puuttuu fölistä ja saa mennä ihan yksin. Ensimmäistä kertaa ikinä!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Rentouttavaa reissua! Oma mörkö tossa just kyllä manas paskoja kelejä, tiedä sit kumpi kastuu ja missä ja onko kivempi saada kalaa sateella vai kaljaa auringossa...

Vedin eilen epäakateemiset perseet, joten tänään rauhotun lapsosten kanssa kotona. Parannetulla maltilla. :]
ninnithequeen

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Haluuttekste sossupokee?
Asie Payton

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Rentouttavaa reissua! Oma mörkö tossa just kyllä manas paskoja kelejä, tiedä sit kumpi kastuu ja missä ja onko kivempi saada kalaa sateella vai kaljaa auringossa...
Toi sadehan on just hyvä! Eikä siellä kastu jos varustautuu. Tuuli aiheuttaa pientä vaikeuskerrointa, mutta toistaalta ohjaa fisut ottipaikoille. Jos niitä siellä nyt on. Joku on tyhjentänyt meren. Nuuskamuikkunen, perkele!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
Viikonloppuna olis vissiin pakko täyttäää veroilmoitukset, jokseenkin paskamaista hommaa.
Niin minäki luulin mut pureksin viikon ja sit kun täytin niin se olikin ihan helppoa.

Työhomma tuntui maanantaina kaaokselta. Nyt tää tuntuu ihan hallitulta ja nappa löytyi. Perjantai-iltapäivänä kello yksi O_o Ensi maanantaita odotellessa... Paitsi jos teenkin viikonloppuna kuten uhkasin jotta saan aurinkoisen keskiviikon rötvätä. Paitsi enhän toki rötväisi vaan ulkoilisin koiran kanssa ja rakentaisin pihaa.
Viimeksi muokannut annepa, 07.05.2010 14:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Asie Payton kirjoitti:Joku on tyhjentänyt meren. Nuuskamuikkunen, perkele!
Mä kuulin jostain Päijänteellä intona ilmaan hyppelevistä taimenista jotain mut sit suljin korvat, S-Marketissa on lohi tarjouksessa.

Anoppi ihku lupas leipoa meidän kanssa parit kakut. Leipominen on edelleen jotain, mitä en oikein jaksa lasteni kanssa harrastella... Ja sit morkkistelen sitäkin! Wtf! Eiköhän se riitä, että muut leipoo, kerää akka ittes.
Asie Payton

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mä kuulin jostain Päijänteellä intona ilmaan hyppelevistä taimenista jotain mut sit suljin korvat, S-Marketissa on lohi tarjouksessa.
No v****ako ne siellä tekee? Ihan väärässä paikassa :( No mut eihän se saalis niin tärkeää ole, vaan saalistaminen. Eiks vaan?!
bliss

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tarttis asentaa pimentävät rullaverhot.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja annepa »

bliss kirjoitti:Tarttis asentaa pimentävät rullaverhot.
Ai se tähtijutska?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
bliss

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja bliss »

annepa kirjoitti:
bliss kirjoitti:Tarttis asentaa pimentävät rullaverhot.
Ai se tähtijutska?
Ei :(
Niitä ei ollut sopivan kokoisia, ja jouduin ostamaan tylsät pellavan väriset.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva

Siinä vähän, Domikaanisessa eivät uskon voodoohon samoin kuin Haitissa, mutta ihan kivoja koristeita, kaunis purkki!
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ei kannata kutsua mua synttärijuhliin, jos ei halua syntymäpäivälahjaa :mrgreen:
RP

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja RP »

bliss kirjoitti:Ei kannata kutsua mua synttärijuhliin, jos ei halua syntymäpäivälahjaa :mrgreen:
Sait juuri takuuvarman kutsun seuraaville synttäreilleni!
Stinky

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Stinky »

ninnithequeen kirjoitti:Haluuttekste sossupokee?

Vittu sä olet tyhmä. Ehkä pahin huomiohuora täällä. Ja sit saatana itket et byhyy miks te ootte niin ilkeitä kun mulla on vaikeeta ja pälälässyn.
Antasit jo olla. Liitty toi sit rekkikkseen tai ukkokultaan.
Muut jutut sulta vielä lukeekin mutta noi menee yli. Tekis mieli tulla ja ravistella..
bliss

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja bliss »

RP kirjoitti:
bliss kirjoitti:Ei kannata kutsua mua synttärijuhliin, jos ei halua syntymäpäivälahjaa :mrgreen:
Sait juuri takuuvarman kutsun seuraaville synttäreilleni!
Yhden kaverini kommentti tuollaiseen lahjaan: "Onks tässä materiaalia siis kahteen, vai oonko ymmärtänyt jotain väärin" :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mun noutaja on myöhässä. Nyyh. Olen jumissa duunissa ikuisesti :(
Vastaa Viestiin