Persdagen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Haluuttekste sossupokee?

Vittu sä olet tyhmä. Ehkä pahin huomiohuora täällä. Ja sit saatana itket et byhyy miks te ootte niin ilkeitä kun mulla on vaikeeta ja pälälässyn.
Antasit jo olla. Liitty toi sit rekkikkseen tai ukkokultaan.
Muut jutut sulta vielä lukeekin mutta noi menee yli. Tekis mieli tulla ja ravistella..
:D

Ei sitte.

(hei pliis, mul ei ole aikuista seuraa tääl ikinä ja oon aika...yksinäinen)

Mut ei mitään pahaa, ihan kivaa asiaa ois vaan ollu. Mut ei sit :P
bliss

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Jos on kerrottavaa niin kerro äläkä kuuluttele mahdollisuutta sossupokeen. Perkele. Seiskapäivää.
ninnithequeen

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulle käydään taas kaupassa kun ei oo sadesuojaa vaunuihin :]
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sellainen fiilis, että yks tietty ateria kotona kaipaa mun lämmintä ja hellää kitaani.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sellainen fiilis, että moni ei-niin-tietty juoma laivalla kaipaa mun lämmintä ja hellää kitaani. Ainakin kitani kaipaa niitä, joten kohti Tallinnaa siis!
Manaaja

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Haluuttekste sossupokee?

Vittu sä olet tyhmä. Ehkä pahin huomiohuora täällä. Ja sit saatana itket et byhyy miks te ootte niin ilkeitä kun mulla on vaikeeta ja pälälässyn.
Antasit jo olla. Liitty toi sit rekkikkseen tai ukkokultaan.
Muut jutut sulta vielä lukeekin mutta noi menee yli. Tekis mieli tulla ja ravistella..
Temper, temper! Säästä noi ravistelut pehvalles mun etumustani vasten.
Manaaja

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hirveä zumbarumba, mutta onpahan nyt vihdoin uudet kesägummit alla Jaggessa. Oli asentaminen tosin sen näköstä hommaa sellasista hanslankareilta että hirvitti. Paineita sanoi laittaneen 2,5bar minkä vuoksi kurvasin saman tien luottohuoltamon kiinteälle seinäletkulle. Sen perusteella renkaisiin oli laitettu kaikkea 2,8 ja 3,5 väliltä. Hyvä meininki.

Ja mitä helvettiä, alumiinivanteisiin sisäsyrjälle lyötäviä lisäpainoja? En oo muistaakseni koskaan nähny kenenkään käyttävän lyötäviä painoja moisille.

No, nyt ei ollut varaa valita. Kaikki myivät ajan puolesta eioota.
Stinky

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Manaaja kirjoitti:
Stinky kirjoitti: Tekis mieli tulla ja ravistella..
Temper, temper! Säästä noi ravistelut pehvalles mun etumustani vasten.
Jos sä puhut mulle autoista tai ruokavaliosta pätkän vertaa niin jää ne vähäsetkin ravistelut väliin!!!1111
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Aina viikonlopun lähestyessä teillä alkaa toi leikki. Voisitteko nyt yksinkertaisesti vaan panna? Pwetty pwease?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei ne pane.
Stinky

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Panee panee. Mulla on panoluukku tääl kakkosessa.
Manaaja

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mun tuhkakuppi on parvekkeella.
Stinky

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Toi oli jo selkee kutsu mulle tulla sun luo kylään :]
RP

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja RP »

Ootteko te Paskanjauhajia vai Toteuttajia?
Manaaja

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:^Toi oli jo selkee kutsu mulle tulla sun luo kylään :]
Yleensä ollaan ooteltu vähän aikaa ennenku ollaan otettu noi vieraat esineet mukaan hommiin...
Stinky

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Urpå
RP

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja RP »

Tää soi aina päässä kun katson tätä teidän kissahiiri-leikkiä:

Manaaja

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:^Urpå
Mene sinä nyt siitä lukee sitä pipariboksias!
Stinky

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Stinky »

En mä kerkee kun mun pitää lakata kynnet.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Gat »

RP kirjoitti:Ei ne pane.
Koetan puuduttaa itseni.
Manaaja voisi oikeastaan kertoa, keitä kolmea mun himoamaa kitinämisua on kertomansa mukaan pannut ja keitä muita. Aiini miinus himoamaani Supea, sen kaikki tietää.

Itse tänään kävin kyläkaupassa ostamassa mallua, karhua ja lihistä.
Poikkeuksellisesti myyjä olikin arvaan alle 18 vee hoikka pystytisumisu. Tai tsekatessani diskreetisti kun haki lihistä mulle lihatiskiltä, tisunsa ei niin töröttäneet vaan mallia laakeat kummut. Nännit erottui. Peppunsa on täyspyöree pikkupepputiukoissa farkuissa.

Kovin viattoman ja säikyn näköinen oli. Mutta oikeutan vanhan irstaan ukon tsekkailuni sillä, että todennäköisesti tuokaan ei ole neitsyt. Vaan lutkaillut, lesboillut ja kimppaillut jotain 12-vuotiaasta, kuten kaikki nykynaiset.
Manaaja

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Koetan puuduttaa itseni.
Manaaja voisi oikeastaan kertoa, keitä kolmea mun himoamaa kitinämisua on kertomansa mukaan pannut ja keitä muita.
Ainakin viittä jo!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Koetan puuduttaa itseni.
Manaaja voisi oikeastaan kertoa, keitä kolmea mun himoamaa kitinämisua on kertomansa mukaan pannut ja keitä muita.
Ainakin viittä jo!
Hmmm...minä en muista olenko jo himoinnut VIITTÄ kitinämisua. Jaa niin tietysti olen. Easy come (for you), easy go and never pillu for me.
Manaaja

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hups! Unohdin yhden. Niin ja huomenna varmaan vähintään yksi lisää. Eli...kahdeksaa! Joo!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Hups! Unohdin yhden. Niin ja huomenna varmaan vähintään yksi lisää. Eli...kahdeksaa! Joo!
Tuon kertomasi jälkeen vain LUTKA antaisi sinulle.Mutta lutkiahan ne kitinämisut, paitsi mulle kommunikoidessa neitsytmarioita.
Manaaja

Re: Persdagen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Hups! Unohdin yhden. Niin ja huomenna varmaan vähintään yksi lisää. Eli...kahdeksaa! Joo!
Tuon kertomasi jälkeen vain LUTKA antaisi sinulle.Mutta lutkiahan ne kitinämisut, paitsi mulle kommunikoidessa neitsytmarioita.
Mainitsinko jo ne jotka ovat poistuneet palstalta? No laitetaan varovainen arvio 12.
Vastaa Viestiin