Pahin suuttumisesi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Lolita kirjoitti:Eiköhän se ole jonkinlainen asiankäsittelymekanismi miettiä mitä itse tekisi vastaavassa tilanteessa, pitääkö siitä kenenkään herneitä imuroida.
Herneistä ei ole kyse, kiinnitin vain huomiota kommentin epärealistisuuteen. Tuollainen "itse olisin kyllä" -tyyppinen heitto on sen verran köykäinen, että se vaikuttaa enemmän defenssiltä kuin oikealta käsittelyltä. Eihän tuota voi tietää, jos ei ole kokenut vastaavaa tilannetta livenä (mikä on kuitenkin eri asia kuin tilanteen sanallinen kuvaus jälkeenpäin). Sen voi sanoa, että pyrkii toimimaan tavalla x; mutta ei vaikuta hirveän järkiperäiseltä yksioikoisesti väittää että etukäteen tietäisi miten tämä pyrkimys toteutuu käytännössä.
bliss

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tuon kertomani tapauksen jälkeen, enkä kyllä ennenkään, en ole käyttäytynyt väkivaltaisesti. Oon saanut purkaa aggressiot treeneissä ihan kiitettävästi :)
Nyt kun aloin miettiä, niin mä en oikeastaan edes suutu, siis niin, että sen huomaa. En paisko tavaroita, en huuda, en hauku, en järjestele mitään kohtauksia. Mä yksinkertaisesti vain noraan tyypin, jolle suutun.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja annepa »

bliss kirjoitti: Nyt kun aloin miettiä, niin mä en oikeastaan edes suutu, siis niin, että sen huomaa. En paisko tavaroita, en huuda, en hauku, en järjestele mitään kohtauksia. Mä yksinkertaisesti vain noraan tyypin, jolle suutun.
Vähän sama, kukin käsittelee tavallaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja RP »

bliss kirjoitti:Tuon kertomani tapauksen jälkeen, enkä kyllä ennenkään, en ole käyttäytynyt väkivaltaisesti. Oon saanut purkaa aggressiot treeneissä ihan kiitettävästi :)
Nyt kun aloin miettiä, niin mä en oikeastaan edes suutu, siis niin, että sen huomaa. En paisko tavaroita, en huuda, en hauku, en järjestele mitään kohtauksia. Mä yksinkertaisesti vain noraan tyypin, jolle suutun.
No ei ole tullut itsellänikään vastaan tyyppiä joka olisi saanut aikaan kyseisenlaisen reaktion, mitä olen kokenut exäni kanssa. Mitä olen jutellut väkivaltaisessa suhteessa eläneiden kanssa niin useimmilla on se pinna jossain vaiheessa totaalisesti katkennut eikä opitut normit ja luulot enää päde.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Zeb kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Lisäksi voi olla hieman vaikea ulkopuolisena tietää, miten itse olisi toiminut, jos ei ole tietoa (ja kokemusta) kaikesta mikä mainittuun tilanteeseen on johtanut.
Tietysti jos olisi toisenlaiset geenit ja toisenlainen eletty elämä niin voisin olla vaikka Pupu tai EW. Mutta nykyrealiteettien puitteissa ei ole sanallista provokaatiota joka saisi itseni riehumaan miehen/poikaystävän perheen edessä.
Sisältäälkö "nykyrealiteettien puitteissa" myös kumppanin? Kyllä mäkin voin sanoa, ettei mun nykyinen kumppani todennäköisesti tule sanomaan mitään, mikä johtaisi vastaavaan tilanteeseen kuin Pupun kuvaama, mutta eiköhän Pupu itsekin voi sanoa samaa nykykumppanin huomioon ottaen.

Tarkoitin siis, että mun mielestä kenenkään ei välttis kannattaisi ajatella, ettei minkäänlaisen kumppanin kanssa, minkäänlaisessa suhteessa, tulisi käyttäytyneeksi samoin (paitsi jos on fyysisesti kyvytön toimimaan niin).
Viimeksi muokannut EveryWoman, 07.05.2010 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja bliss »

huima kirjoitti: Naisten mielestä on ärsyttävää, jos ei riitele
Vastalause.
Oon huomannut, että miesten mielestä on ärsyttävää, jos ei riitele. Mä en nimittäin riitele ja se on (kuulemma) riipivän kammottavan inhottavaa.
ninnithequeen

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

annepa kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Muutaman kerran umpiväsyneenä keskellä yötä karjunut pojalle että vittu se pää kii jo, ja lyönyt nyrkillä patjaa.
Jostain syystä tuo on todella kamalaa ja pelottavaa :shock:
Vähän vanhemman lapsen kanssa voit pyytää anteeksi, selittää ja luvata ettei koskaan enää, mutta riehua pienelle vauvalle?

Edit: Nyt kun luin sanomani, niin tarkennan Ninni, etten tarkoittanut arvostella sinun tekemisiäsi, vaan omalla kohdalla, omissa ajatuksissa tuo on tosi pelottavaa.
No mulla ei oo lapsia mut ymmärrän miten noin voi käydä. Parempi lyödä patjaa kuin vauvaa. Joskus sitä vaan on niin väsyny että pimahtaa.
Näinpä. Ja painun toiseen huoneeseen tai partsille karjumaan ni helpottaa. Kun ihan oikeesti tuo ei ole helppo tuo poika, ja yksin täällä sen kanssa 24/7. Löin siis ihan omaa patjaani. Ihan on neuvottukin että vaihda huonetta kun meinaa pimahtaa ja anna kersan kiljua hetki. Se todella helpottaa kun hetkeks menee rauhottumaan.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

bliss kirjoitti:
huima kirjoitti: Naisten mielestä on ärsyttävää, jos ei riitele
Vastalause.
Oon huomannut, että miesten mielestä on ärsyttävää, jos ei riitele. Mä en nimittäin riitele ja se on (kuulemma) riipivän kammottavan inhottavaa.
Riita poikki: riitelevän henkilön mielestä on ärsyttävää, jos toinen ei riitele.
RP

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja RP »

EveryWoman kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Lisäksi voi olla hieman vaikea ulkopuolisena tietää, miten itse olisi toiminut, jos ei ole tietoa (ja kokemusta) kaikesta mikä mainittuun tilanteeseen on johtanut.
Tietysti jos olisi toisenlaiset geenit ja toisenlainen eletty elämä niin voisin olla vaikka Pupu tai EW. Mutta nykyrealiteettien puitteissa ei ole sanallista provokaatiota joka saisi itseni riehumaan miehen/poikaystävän perheen edessä.
Sisältäälkö "nykyrealiteettien puitteissa" myös kumppanin? Kyllä mäkin voin sanoa, ettei mun nykyinen kumppani todennäköisesti tule sanomaan mitään, mikä johtaisi vastaavaan tilanteeseen kuin Pupun kuvaama, mutta eiköhän Pupu itsekin voi sanoa samaa nykykumppanin huomioon ottaen.
Jep, voin sanoa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Viimeksi muokannut Jenny Daa-aah! ling, 07.05.2010 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Mä vähän luulen että kaikilla on se joku tietty tilanne jolloin menee kuppi nurin, se ei vaan ehkä ole vielä osunut kohdalle. Mulla se näyttäis olevan toi läheisten satuttaminen, omasta kropasta niin väliä...
Kun kitinän virallinen evopsykologian desantti Elco ei ole linjoilla (ollut moneen päivään?!?), niin tuuraajana totean, että onhan sen nyt itsestään selvää, että jos omien perheenjäsenten kimppuun käydään, niin silloin on kaikki estot pois.
RP

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja RP »

^Eikös elco ole sen naisensa kanssa matkustamassa.
NuoriD

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lolita kirjoitti: eksälle en muista raivonneeni kunnolla, kun se jäi kiinni toisen naisen luo muuttamisesta.
Of topic, mutta voiko tässä tapauksessa enää käyttää ilmaisua "kiinni jääminen"?
bliss

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja bliss »

RP kirjoitti:^Eikös elco ole sen naisensa kanssa matkustamassa.
Just meinasin samaa, että eikös se maininnut lomailevansa. :)
NuoriD

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:^Eikös elco ole sen naisensa kanssa matkustamassa.
No hyvä, olin jo huolissani.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen tasainen luonne, vihainen koko ajan! :twisted:
Njoo, 20 vuoteen olen kerran suuttunut oikeastikin ja rosiksessa tavattiin seuraavan kerran! 8)
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jep, mä oon kans onnellinen etten oo saanu kissoja kiinni kun ne tuhoo kaiken ja repii kaiken. Ihan ku täs ei ois tarpeeks hommaa muutenkin...

Mitja karkas TAAS parvekkeelle ja revin sen pokkana hännästä sieltä pöydän alta ja sit niskasta kii ja nakkasin sisään. Teki kyl mieli heittää partsilta alas. Ja pentu huus kurkku suorana samalla makkarissa ja tuttipullojen keitinvedet kiehu pitkiinsä ja perhana!

Sanottakoon että kissat ei pääse partsille juurikin siksi että ovat niin vatipäitä et hyppäävät pian alas...
ninnithequeen

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Olen tasainen luonne, vihainen koko ajan! :twisted:
Njoo, 20 vuoteen olen kerran suuttunut oikeastikin ja rosiksessa tavattiin seuraavan kerran! 8)
Mä odotan täs kovasti et McJanne tulee kertomaan kuinka hän raivostui eräälle televisiolle :lol:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mä niiiin ymmärrän kisuja, vaikken kisuista oikein edes pidä... Ois maailman hirveintä olla jumissa asunnossa huudon keskellä.
bliss

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti:Olen tasainen luonne, vihainen koko ajan! :twisted:
Njoo, 20 vuoteen olen kerran suuttunut oikeastikin ja rosiksessa tavattiin seuraavan kerran! 8)
Mä odotan täs kovasti et McJanne tulee kertomaan kuinka hän raivostui eräälle televisiolle :lol:
Kysymyksen otsikko on "Pahin suuttumisesi".

Mun mielestä aika huolestuttavaa, jos joka ikisen kuohahduksen laskee pahimmaksi.
ninnithequeen

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mä niiiin ymmärrän kisuja, vaikken kisuista oikein edes pidä... Ois maailman hirveintä olla jumissa asunnossa huudon keskellä.
Ööö...kyl ne rakkauttakin saa, ei pelkkää huutoa. Vai ymmärsinkö nyt väärin?

Niitä ottaa päähän kun eivät pääse äitin viekkuun öisin. Ku en uskalla ottaa niitä makkariin vauvan takia sillon ku nukun. Ei vanhus mittään tee, mutta nää kaks teiniangstikissaa tuhoaa kaiken. Rikkoo, kaataa, metelöi, karkailee partsille...on tullu pari kertaa karjuttua niille :oops:
ninnithequeen

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti:Olen tasainen luonne, vihainen koko ajan! :twisted:
Njoo, 20 vuoteen olen kerran suuttunut oikeastikin ja rosiksessa tavattiin seuraavan kerran! 8)
Mä odotan täs kovasti et McJanne tulee kertomaan kuinka hän raivostui eräälle televisiolle :lol:
Kysymyksen otsikko on "Pahin suuttumisesi".

Mun mielestä aika huolestuttavaa, jos joka ikisen kuohahduksen laskee pahimmaksi.
No eiks täs ny voi puhuu kaikista kiehahduksista vai perustetaanko sille oma ketju...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja swirl »

Meijän kissat melkein asuu partsilla, paitsi silloin kun on kylmä. Niille on laitettu sellainen kissalauta koko parvekkeen leveydeltä, että saavat istua ja katsella, mitä pihalla tapahtuu. Urho on jo viikkotolkulla kytännyt pihapuuhun pesää rakentavaa pulua. Siellä on tosin lasitukset kiinni melkein aina, joten eivät pääsisi karkuun vaikka yrittäisivät. Lisäksi asennettiin puoli metriä verkkoa siihen kaiteseen, että tarvittaessa voidaan pitää lasit auki eivätkä katit vahingossa spurttaillessaan lennä yli laidan.

:off:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

ninnithequeen kirjoitti:Ööö...kyl ne rakkauttakin saa, ei pelkkää huutoa. Vai ymmärsinkö nyt väärin?
Joo siis en mä sitä epäile, enkä sua syytelly. Kisut lemmikkeinä ja valittavine ihmisineen on mulle joku issue. Pieni. :]
bliss

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ninni, sä puhut kiehahduksistasi jokaisessa ketjussa joka tapauksessa.
Niin että jos multa kysytään, niin mielellään ei kaikista vaan siitä pahimmasta. Ainakin enimmäkseen. Internetin kapasiteetti ei riitä mm. sun kaikille suuttumisillesi :P
Vastaa Viestiin