Manalanpäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Hyvät äitienpäivät kaikille!

Meidän piti vierailla mutsin luona, mutta se sai sitten noron. Mennään sitten myöhemmin kun se on terve. Sitten on ilmestynyt uusi ongelma: äiteellä on mummon entinen kämppä vuokralla. Rempattiin viime syksynä ja nyt siinä ei taho vuokralaiset pysyä. Kaikki asukkaat on löytäny joko parisuhteen tai muuttanu yhteen poika/tyttöystävän kanssa parin kuukauden sisällä siitä kun ovat tuohon kämppään muuttaneet. Siinä luukussa on siis yksinkertasesti aivan liian hyvä karma. Tää alkaa oikeesti olemaan jo ihan uskomatonta.

Oiskohan Gat kiinnostunu?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Älkää hakatko patjaa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nokkaelain

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

par-sky kirjoitti:Hyvät äitienpäivät kaikille!
...
Oiskohan Gat kiinnostunu?
Manalasta? Sori, en lukenut ylläolevaa, ja tuo oli ensimmäinen mieleen tullut :)
Toimistorotta

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Patjat rauhaan Manalanpäivän kunniaksi!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ei vittu. Wat.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

*reps*

Mä vietän tän päivän hyvinkin äitimäisesti, eli imuroin, tiskaan, pesen pyykkiä, pesen lattiat ja teen Ukkokullalle ruoan. Näin meillä.
bliss

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja bliss »

Esitin illalla ipanalle toivomuksen, että saisin nukkua ainakin kymmeneen asti kun on äitienpäivä ja kaikkee. Ja kuinka kävi... meillä herättiin klo 5.20.
1/2 miehistöstä pirteänä kuin pikkulintu, toinen puolikas ei ole vieläkään ihan oikeasti hereillä.
masa

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja masa »

Vaola kirjoitti:Hyvää Manalanpäivää kaikille palstan äideille ja super-äideille!
:P
nastamuumio

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Terkkuja ja hyviä päiviä kaikille äideille minunkin puolestani!

Mulla olis kodin panom... eiku putkimiehelle töitä, kun kylppärin lattiakaivo on varsin tukossa ja kansikin niin jumissa, etten omin hennoin voimin saa sitä auki. Lisäks mun pitäis aloittaa esseen kirjoittamista, mutta kas kummaa, kun ei huvita.
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja Enttu »

joo,hyvää äitienpäivää ja osanottoni :wink:
Vittuillakseni vilkutin ;D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Äideistä parhai sä oot kuten ei voi äitiään valita..
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja milli »

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille :h:

Käytiin keräämässä iso kimppu valkovuokkoja äidille ja sitten suunnattiinkin jo taas takaisin tänne kämpille remppaamaan.
RP

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja RP »

Kiwaa äippäpäivää kaikille tasapuolisesti!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hyvää äippäpäivää :)

Heräsin tyhjään asuntoon jossa kahvinkeitin nakutti että sammuttakaa. Miehet olivat käyneet heti aamusta isomummin haudalla ja hakemassa mulle kukkia :h:

Kohta mies lähtee saunomaan, mä lähden pojan kanssa päikkyjen jälkeen oman äidin ja veljen kanssa Suskiin syömään :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voi jumalauta, kaikki urheilu pitäisi kieltää chaissena. Heikkona ihmisenä join viinaa suruuni eilisen matsin aikana ja kun syöminenkin oli jäänyt hiukan heikoille kantimille niin nyt on olo luokkaa omega.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Unelmapuolisona tein kauniimmalle taivaallisen aamiaisen. Toivottavasti saan loppupäivän päästellä märkiä napsuja soffalla brittifutista väijyen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Unelmapuolisona tein kauniimmalle taivaallisen aamiaisen.
Heräsin hirveään kanuunaan. Akka toi juustoa sänkyyn. Pieraisin ja korkkasin oluen.

Pidätän hengitystä niin kauan että se suostuu viemään koirat kuselle koska olo on edelleen aika kamala.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Unelmapuolisona tein kauniimmalle taivaallisen aamiaisen. Toivottavasti saan loppupäivän päästellä märkiä napsuja soffalla brittifutista väijyen.
HAH :D Mulla oli ihan samat toiveet, mutta eivät toteutuneet. Liverpoolin peli on ainut jota ei näytetä rangaistuksena siitä, etteivät ole top 5 joukkue tänä vuonna :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hyvää paskamutsienpäivää vaan teillekin. Nyt vois vaikka nukkua koko päivän.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Hyvää paskamutsienpäivää vaan teillekin. Nyt vois vaikka nukkua koko päivän.
Eikuin reippaana käymme rekkain alle!
Nyt äidin luokse Manalan tisulinimijäkin!
Vaikka olis paska auto, niin ainakin se käynnistyy?

Oma toista viikkoa korjaamolla eikä kyytiä siis itsellä..
Menkää nyt perkeleet ilostuttamaan sen äitinne päivää!!!
Pyyhin Netikettiin..
nastamuumio

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Eiks kukaan haluu tulla rassaa mun röörii?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

nastamuumio kirjoitti:Eiks kukaan haluu tulla rassaa mun röörii?
Haluatko äidiksi äidin paikalle?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hieman surettaa. Oma äiti ei jaksa vastata puhelimeen edes mutta oli saanut ostamani ruusut kuitenkin. Huoh. Masentaa hiukan. Mummun kanssa juttelin äsken pitkän tovin, Saarijärvellä on vieläki lunta, heh.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja Gat »

nastamuumio kirjoitti:Eiks kukaan haluu tulla rassaa mun röörii?
Kuvaasikaan näkemättä olen niin epätoivoisesa puutteessa, että sukeltaisin paskakaivoosi jos saan pilluasi. Mutta ei kumminkaan kelpaa. Tarjottu on annettu.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Manalanpäivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti: Liverpoolin peli on ainut jota ei näytetä rangaistuksena siitä, etteivät ole top 5 joukkue tänä vuonna :(
Eikä peliaikoja ole porrastettu, kuten yleensä, ilmeisesti taktikoinnin vuoksi. Kylläpä puuli alisuoritti koko kauden. Gerrard jopa paska.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin