Joko sinulla on joulukalenteri?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
hermine

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Äiti oli lähettänyt mulle ihan yllätyksenä sellaisen veikkauksen raaputettavan joulukalenteriarvan!!!!111 :cheer:

Aamulehtikalenteri katosi, siitäkin olisi voinut voittaa jotain.
Nighthawk

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Eipä ole tullut vuosiin moista pidettyä. Nyt olisi tietenkin hyvä tilaisuus verestää vanhoja lapsuudenmuistoja. Kaiken lisäksi, sitä saisi syödä neljä väliin jäänyttä suklaata kerralla, ooh! Täytyypi käydä hankkimassa.
Faghag

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Olen saanut yhteensä neljä joulukalenteria, joista kolme on ollut suklaakalentereita. Kaksi niistä söin HETI parempiin suihin.... tiedän tiedän, mulla on 3-vuotiaan kärsivällisyys.

Yksi on LOISTOpokkareitten teettämä joulukalenteri, joissa kirjallisia sitaatteja ja kilpailu.. Kalenterin painos oli 500 kpl ja se kuulemma jaettiin loppuun ennen joulukuun alkua. Kalenterissa olevassa kilpailussa voi voittaa jokaisen kuukauden uudet LOISTOpokkarit (niitä ilmestyy n. 10 kpl joka kuukausi) ensi vuoden ajan eli totta hemmetissä siis osallistun :-D

Sain eilen nussulta suklaakalenterin, jonka lupasin olla heti syömättä. Onneksi sain aamuyöllä pikkujoulujen jälkeen avata neljä luukkua, joten kalenteri saattaa kestää aattoon asti...
Vastaa Viestiin