Joko sinulla on joulukalenteri?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Aito_Johanna

Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Marraskuun ensimmäinen päivä, ja ensimmäiset pikku partiolaiset ovat ilmestyneet katukuvaan kauppaamaan joulukalentereita! *osti*
DeliriumTremens

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

nope! mutta tahtoo viivi ja wagner-kalenterin
Mulli75

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tänään sain uudet kalenterit työpaikalla tosin ei joulukalentereita.

Joulukalentereista mennyt hohto. Voi olla että mielenkiinto nousisi jos jouluaiheisia kuvia olisi aikuisempaan makuun.

Joidenkin perheiden pienimmille ostan joulukalenterit sitten.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ei oo vielä. Onhan tässä melkein kuukausi hankkia moinen.
Tai itseasiassa, jos joku aina valmis partiopoika eteen tupsahtaa, ostan varmasti kalenterin. Harkitsen myös suklaakalenteria...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
MarthaFocker

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ei...pikku partiopojalta tai -tytöltä sellaisen ostaisinkin, mutta eteeni ei koskaan satu sellaista.
Kaiken maailman harekrishnoja sun muita minulle tyrkytetään, mutta kukaan söpöläinen ei tule myymään minulle kalenteria...
Nyt vittu yksi söpö partiopoika tai -tyttö tänne kuin olis jo!!!!1
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mulli75 kirjoitti:Joulukalentereista mennyt hohto. Voi olla että mielenkiinto nousisi jos jouluaiheisia kuvia olisi aikuisempaan makuun.
Tarkistinpa juuri että ympäristöteekkareiden tyttökalenterin joulukuun tonttutyttökuva on vallan viehättävä. Luukkujahan tuossa nyt ei avattavaksi ole, mutta..

Enpä taida varsinaista joulukalenteria laittaa, oon tylsimys.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Zeb

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

No ei ole, joulukuuhunhan on kuukausi... Sitä paitsi ei mun muutenkaan kannata sellasta hankkia kun en ikinä kuitenkaan muista avata niitä luukkusia.
Avatar
Ehecatl
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 01.11.2005 19:05

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Ehecatl »

Ei ole joulukalenteria eikä tule, sillä en juurikaan odota joulua.. Bah, humbug!

Kuitenkin, olen itse aikoinaan pienenä partiotyttönä myynyt kyseisiä kovin kovin kalliita kalentereita. Suomen partion joulukalenterit on silti parhaita! Niissä luukun aukaisu muuttaa alkuperäistä kuvaa, eikä siihen vain ilmesty täysin aiheesta irrallinen kuvio niin kuin useimmissa halvemmissa versioissa. Jos arvostaa kyseistä ominaisuutta niin suosittelen!
"Kun todellinen nero ilmestyy maailmaan, tunnette hänet tästä merkistä: kaikki aasit ovat liitossa häntä vastaan."
Jonathan Swift
Kittys

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Jep, löytyy; tosin sekin jäännös viimejoululta. Meille ostetaan lisäks suklaakalenterikin..jos oikeen herkkuper*e olis, vois kait sellasen hankkia itellekin.
Aito_Johanna

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mä en ole viime vuosina suosinut partiolaisten kalentereja, koska niiden kuvat ovat olleet tunnelmattomia. Olen ostanut sen sijaan jo monena vuonna peräkkäin saksalaisen nostalgiakalenterin, jonka kuva-aihe on lainattu renessanssiaikaisista enkelitauluista. Mutta tästä uudesta diggaan. Kiva kuva-aihe (pitkä mutkitteleva tonttujono pakettien kanssa) ja nätit värit. Samaan hintaan sain myös 6 hienoa pakettikorttia.
Exsat

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Jonkun hienon kuvakalenterin aion hommata, jos löydän. Kävin jo vähän etsiskelemässä, mutta vain niitä karkkikalentereja toistaiseksi tarjolla. Odotellaan..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaapissa taitaa vieläkin olla yhdeksänkymmentäluvun alkuvuosina ostettu suklaakalenteri iskemättömässä paketissa, se riittänee loppuelämäkseni.

Varsinkin kun en vietä joulua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Hebuli

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kaljakorissahan oli 24 pulloa. Kippis!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei ole eikä tule. Korkeintaan voisi ostaa korillisen olutta joulukalenteriksi.
Herra Manala

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lidlissä ihastelin sellasta super-extra hienoa suklaakalenteria. Se vaan maksoi ihan älyttömästi, joku 6 euroa. Samalla rahalla olis saanut useamman normisuklaakalenterin. Mutta koska mulla ei ole ollut moneen vuoteen joulukalenteria, niin kyllä mä vielä sellasen itselleni ostan. Vain paras kelpaa! (Yhdessä huonompien kanssa).
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ostan sitten vähän lähempänä sen veikkauksen arvan, se nyt on tullut ostettua jo useampan vuonna (ja olen siitä parina vuonna jotain voittanutkin jopa, kerran sain omani takaisin ja kerran tuhannen markkaa).

Lisäksi varmaan jonkun lehden välissä tulee joku ilmaiskuvakalenteri, josta varman kans luukut sit aukailen.

Karkit voin ostaa ihan erikseen, jos niitä mieleni tekevi. Suklaajoulukalenterien suklaa on mielestäni pahaa.

Viime vuonna näin jollakin jonkun sellasen hauskan jonkun jutun (ei kai se kuiten partio ollut) hyväksi myytävän kalenterin, sellasen voisin vaikka tänä vuonna haluta itselleni myös jos eteen sattuu. Siin tuli päivittäin jotain arpanumeroita jotka sitten saattoi käydä netissä tarkastamassa.. En nyt millään muista enempäänsä siitä mutta idea oli ihan hauska ja muistaakseni siin oli ihan hyvejä voittojakin.

Minä pidän joulusta. Enkä edes ymmärrä hävetä asiaa.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
ninnithequeen

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei ole vielä, mutta eiköhän niitä tule muutama kappale, ihan vain tyttärelle.
Terrorizer

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

ei ole eikä tule, olen jo vuosia vihannut joulua ja tänä vuonna en pidä kämpässä mitään kyseiseen juhlaan liityvää asiaa esillä :D
Dumari

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Pussihukkien juniorityölle lahjoitin femman tänäkin vuonna ja ostin Lumilyhty-kalenterin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Rautavittu kirjoitti:Nyt vittu yksi söpö partiopoika tai -tyttö tänne kuin olis jo!!!!1
Jos mie saisin päättää, laittaisin söpöt varusmiehet pikku tonttulakkisissa myymään kalentereita. Kalentereissa voisi olla valokuvia kuuluisilta taistelupaikoilta ja kymmenen kalenterin ostaja saisi käsikranaatin!
Partiolaisilta en kyllä osta mitään. Ihme hiippareita.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Rautavittu kirjoitti:Nyt vittu yksi söpö partiopoika tai -tyttö tänne kuin olis jo!!!!1
Jos mie saisin päättää, laittaisin söpöt varusmiehet pikku tonttulakkisissa myymään kalentereita. Kalentereissa voisi olla valokuvia kuuluisilta taistelupaikoilta ja kymmenen kalenterin ostaja saisi käsikranaatin!
Partiolaisilta en kyllä osta mitään. Ihme hiippareita.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Rautavittu kirjoitti:Nyt vittu yksi söpö partiopoika tai -tyttö tänne kuin olis jo!!!!1
Jos mie saisin päättää, laittaisin söpöt varusmiehet pikku tonttulakkisissa myymään kalentereita. Kalentereissa voisi olla valokuvia kuuluisilta taistelupaikoilta ja kymmenen kalenterin ostaja saisi käsikranaatin!
Partiolaisilta en kyllä osta mitään. Ihme hiippareita.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Rautavittu kirjoitti:Nyt vittu yksi söpö partiopoika tai -tyttö tänne kuin olis jo!!!!1
Jos mie saisin päättää, laittaisin söpöt varusmiehet pikku tonttulakkisissa myymään kalentereita.
Partiolaisilta en kyllä osta mitään. Ihme hiippareita.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
RolloTomasi

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ei ole eika tule.
Viimeksi joulukalenteri oli vuonna '97. Partiolaisten silloin, ja luukutkin taisin unohtaa avata.
Mulli75

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Hebuli kirjoitti:Kaljakorissahan oli 24 pulloa. Kippis!
Sain kerran sähköpostin mukana powerpoint-tiedoston jossa oli tarkat ohjeet miten kaljakorista saadaan tehtyä hyvä joulukalenteri.

Tosin kaljakorikalenterin seinälle ripustaminen vaatiikin vahvemman kiinnityksen kuin tavallinen joulukalenteri.
Vastaa Viestiin