Joko sinulla on joulukalenteri?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Meijän äitillä on ollu tapana aina ostaa meille lapsille joulukalenterit, joko kuva tai suklaasellanen.
Vielä ei ainakaan oo tullu, saapi nähä jääkö tänä vuonna väliin.. Epäilen :D
Edith

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä tahtoisin sen partiolaisten kalenterin ja olen tahtonut monena vuonnakin, mutta ilmeisesti elintapani ja kulkureittini ovat hyvinkin paheellisia, koska reippaat kunnon partiolaiskalenterikauppiaat eivät ole monenakaan jouluna sattuneet samoille turuille tai toreille kanssani.
MarthaFocker

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Mylwin kirjoitti:
Rautavittu kirjoitti:Nyt vittu yksi söpö partiopoika tai -tyttö tänne kuin olis jo!!!!1
Jos mie saisin päättää, laittaisin söpöt varusmiehet pikku tonttulakkisissa myymään kalentereita. Kalentereissa voisi olla valokuvia kuuluisilta taistelupaikoilta ja kymmenen kalenterin ostaja saisi käsikranaatin!
Partiolaisilta en kyllä osta mitään. Ihme hiippareita.
Tulit sitten neljä kertaa niitä varusmiehiä ajatellessa vai? Muahaha...

Eiku, joo. Oikeestaan tehkääpä siellä MPKK:ssa oma mieskalenteri. Sille olisi varmasti kysyntää.
mymoca
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 02.11.2005 19:11

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja mymoca »

Tääl ois yks söpö partiotyttö :wink:
Kill,fuck,die
hermine

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Aamulehden välissä tulee joku arpajaiskalenteri.

Tällä hetkellä melkein toivon, että mulla olisi joku jouluhenkinen rakas, jolle voisin väkerrellä itse oman joulukalenterin. Toi idea jotenkin hieman vesittyy, jos sen tekee itselle.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja brona »

DeliriumTremens kirjoitti:nope! mutta tahtoo viivi ja wagner-kalenterin

Ähä, mullapas onkin jo. Ostin kirjamessuilta.
...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

mymoca kirjoitti:Tääl ois yks söpö partiotyttö :wink:
Tule tänne, tule!
Kyllä mie maksan! :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Pikku-Akka

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

KisSandra kirjoitti:Ostan sitten vähän lähempänä sen veikkauksen arvan, se nyt on tullut ostettua jo useampan vuonna...
Minä pidän joulusta. Enkä edes ymmärrä hävetä asiaa.

Mä ostan myös sen arpakalenterin sekä itselleni että avokille. Siis heti kun ne tulee myyntiin. Pojalle ostetaan todennäköisesti suklaakalenteri. Haaveilen kyllä sellaisesta tavarakalenterista, tai itsetehdystä- sais vain aikaiseksi niin tekisin.

Minäkin pidän joulusta, enkä häpeä sitä. Miksi pitäisi hävetä? Kynttilät, hyvä ruoka, sauna ja lahjat ovat kaikki erikseenkin kivoja asioita. Sitten kun ne yhdistetään, saadaan aikaan loistava paketti hyvää oloa!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Joo, suklaajoulukalenteri kuuluu asiaan. Aivan kuin se, että ne luukut pitää avata salaa (itseltäänkin) jo hyvissä ajoin ennen joulua. Ainoastaan jouluaaton ja 21. päivän luukkujen tulee olla koskematta ennen asiaankuuluuvaa päivämäärää.
Jooh... Kalenteri on oltava, muuten ei joulu tule.

Ja suklaata siinä on pakko olla, ne kuvakalenterit on tylsiä :D Kaipaan visuaalisten virikkeiden sijasta suklaata...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Aito_Johanna

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

LillyMunster kirjoitti: Ja suklaata siinä on pakko olla, ne kuvakalenterit on tylsiä :D Kaipaan visuaalisten virikkeiden sijasta suklaata...
Jos kaipaa suklaata, mitä järkeä on ostaa kallis pahviläpyskä, jonka sisällä on 24 palaa b-luokan saksalaista bulkkisuklaata? Osta ennemmin laatusuklaata kunnon levy!
Joulukalenterista kuuluu tulla kuva, kyllä jämpti on näin.
1108

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei ole ja ei tule.

Mutta on mulla Tonttu. En tarvi mitään tylsää kalenteria, tästä on paljon enemmän iloa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Aito_Johanna kirjoitti: Osta ennemmin laatusuklaata kunnon levy!
Niin teenkin, tietenkin, ei hätää :D Mutta suklaakalenteri on vain lapsuudesta jäänyt tapa, aivan kuin sekin, että ne suklaat syödään etukäteen :D
Mutta oikeastaan suklaaholismini on paranemaan päin, nykyään himoitsen enemmän suolaisia herkkuja... Saakohan mistään jotain suolatikkukalenteria..? Tai kuivalihakalenteri... Hmm... Kuivattua poron sydäntä, sehän olisi sopivan jouluista :D NAM!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja slam »

mymoca kirjoitti:Tääl ois yks söpö partiotyttö :wink:
huu, misä? :lol:

:twisted:
santtu

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja santtu »

Joulukalenterini on vielä kaupan oluthyllyllä. 24 eri olutmerkin ja -laadun löytäminen marketista ei ollut ainakaan viime vuonna ollenkaan niin helppo urakka kuin luulisi. Ehkä tänä vuonna turvaan Alkon mielialalääkevalikoimaan.

Tai sitten ostan perinteisemmin 24 kappaletta suklaakalentereita.
mymoca
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 02.11.2005 19:11

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja mymoca »

mustaenkeli ja slam.

sori, beibet. turha enää heruttaa. tää tais mennä joulukalenteriks toisaalle. terveiset martalle :wink: buahhahhahha...

onneks siin olutkoris on 24 pulloo.
Kill,fuck,die
slam

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja slam »

mymoca kirjoitti:mustaenkeli ja slam.

sori, beibet. turha enää heruttaa. tää tais mennä joulukalenteriks toisaalle. terveiset martalle :wink: buahhahhahha...

onneks siin olutkoris on 24 pulloo.
ok... älä... keimaa liiaksi... ettet kaadu persuksilles :D
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Tänään tuli eläinkaupan mainoslehtinen, siinä oli kivoja kalentereita kissoille ja koirille, lisään ostoslistaan siis omat kalenterit molemmille maukujaisilleni :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
nokkaelain

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ei ole, eikä taida välttämättä tullakaan. Pikku epäreippaana partiolaisena inhosin kaikenlaisen krääsän myymistä ovelta ovelle. Ilmankos lopetin senkin toiminnan. Tosin siellä oppikin kaikkea tervehenkistä kuten virsikirjan polttamista.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

No nyt on kuin onkin joulukalenteri seinällä! Hieman oudoksuttaa kyllä: joulukalenteria ei minulla liene ollut kuin joskus viime vuosituhannella. Ja nyt vielä partiolaisten sellainen. Minulla on synkkä ja vaiettu menneisyys aktiivipartiolaisena, mutta edes tuolloin minulla ei tainnut olla kalenteriaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Mä ostin itelleni partiolaisten joulukalenterin (kuten jo kymmenisen vuotta oon tehny) hyvissä ajoin, vaikka tänävuonna kalenterin kuva olikin aika tylsä. Lisäksi työpaikalle saapui postitse 1.12. mulle henkilökohtaisesti osoitettu pieni paketti, josta paljastui suklaajoulukalenteri! Kyllä oli työkaverit vähän kateellisia :lol:
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ostin Fazerin suklaakalenterin marraskuussa, söin kaikki suklaat parissa päivässä :oops: Tänään ostin lumilyhty-kalenterin ja aion hankkia vielä veikkauksen joulukalenteriarvan.
Herra Manala

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sain kun sainkin sellaisen Lidlin 6 euron suklaakalenterin. Oi kyllä se on upea! Jokainen suklaapala on täysin 3-ulotteinen ja ontto sisältä, siis samaan tapaan kuin ne ontot suklaajoulupukit! Ei siis mitään taviksien suklaanappeja kohokuvioinnilla!

Kyllä nyt kelpaa.
Feiz

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Ei ole. Tiedän kyllä ilman kalenteria mikä päivä on menossa.
Herra Manala

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tuplat räimäsin.
Edith

Re: Joko sinulla on joulukalenteri?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vältyin siiis tyystin pikku partiolaisten kohtaamisilta tänäkin vuonna. Ei kalenteria. Missä ne vintiöt oikein piileskelee?
Vastaa Viestiin