Tussutiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jeeeee Kity is bäk! :D

Jatketaan samaan malliin!
ninnithequeen

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Me ollaan UK:n kanssa niinsanottu eroperhe, mutta kyllä mä meitä edelleen perheenä pidän. Tytön sukunimikin lukee mun ovessa, tottakai. Pojan isä taas EI kuulu perheeseen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sitä on pari tuntie TUKE-keskustelussa ja sillä aikaa te pykäätte tälläisen ketjun kokoon! Mäkin haluan kommentoida!

Liian helposti erotaan juu, suhteeseen pitää molempien panostaa ja sitoutua siihen malliin, että suhde sujuu. Välillä on vaikeempaa ja silleen, mutta helpolla ei pidä periksi antaa. YY vetoaa perhe-elämään lapsen kanssa, mutta minä sanoisin, että kyllä se sydämen valittukin ansaitsee sen tässä ollaan eikä erota -asenteen, naikkarissa tai ei. Kun ollaan yhdessä, niin sit kans ollaan eikä luovuteta.

Tämä kaikki kommentti yhden avioeron kokemuksella, eli ei ihan täysin ehdottomasti.
Viimeksi muokannut Lolita, 11.05.2010 16:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bliss

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kyllä helpommalla pääsee kun ei ikinä edes aloita minkäänlaista suhdetta tai hanki yhtään lasta tai edes lemmikkieläimiä. Autonkin kanssa on vähän niin ja näin.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ymmärrän että erotaan siksi että on niin paha olla, että on vaan yksinkertasesti parempi olla yksin. Ei siinä mitään.

Sitä taas en ymmärrä että erotaan ja sen jälkeen vingutaan että tahdotaan takas siihen vanhaan suhteeseen kun yksin/toisen kanssa ei ollutkaan niin ihkua. Jos se toinen on niin paska/suhteessa niin paha olla että hajotetaan perhe niin minkä vatun takia siihen mentäisiin takaisin?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vaola kirjoitti:
annepa kirjoitti:No läksytä nyt vielä kun juuri pääsin sanomasta että olin tahattomasti tunteeton. Vai eikö mennyt perille neidille että otin jo opikseni? No tässäpä sulle kommentti: OTIN JO OPIKSENI. Joo, kyllä mutsi, TAJUSIN VIRHEENI. Menikö nyt perille? :D

Sillä varauksella että ei, voin toistaa ja keksiä uusia tapoja sanoa saman asian. Meinaan ei taida olla sun sisälukutaito ihan parhaimpia O_o
Sanoin mielipiteeni, mutta ilkkua saat yksin.

Kyllä tuli selväksi jo ekalla kerralla, kuten omissa kommenteissani myös tavallaan komppasin sua puhumalla siitä toisestakin puolesta. Asia vain nostatti tunteita pintaan, ehkä siitä syystä halusin kuitenkin kommentoida noin. Tarkoitukseni ei ollut opettaa sua, tai olla sun mutsi.

Aika höhlää mielestäni kommentoida tuohon tyyliin. Vähän niinku; "Älä hauku mua vitun kusipää!" :)
Ilkkua? Kaikkea vielä. Sanoisin että on julmaa ja tunteetonta jatkaa ruoskimista kun toinen on jo sanonut tehneensä väärin. Ois varmaan pitänyt lisätä että "kadun koska aiheutin kaverilleni pahaa mieltä". Mikä on totta.

Lisääntymättömyys ja syöpään kuoleminen ei muuten minusta ole sama asia, eikä edes melkein. Miten sitä voi verrata, että toinen ei saa jotain mitä haluaa ja toinen kuolee? En minä vaan voi. Mutta kuten sanottua, en ymmärrä aitiintymis- tai isääntymistarpeita, mulla ei sellaisia ole.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

annepa kirjoitti: Mutta kuten sanottua, en ymmärrä aitiintymis- tai isääntymistarpeita, mulla ei sellaisia ole.
Mutta sulla on tarve hankkia piski? Voitko valottaa motiivejasi tähän? Ja sitten voit kertoa miten ne eroaa joittenkin ihmisten motiiveista hankkia lapsia?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

par-sky kirjoitti:
annepa kirjoitti: Mutta kuten sanottua, en ymmärrä aitiintymis- tai isääntymistarpeita, mulla ei sellaisia ole.
Mutta sulla on tarve hankkia piski? Voitko valottaa motiivejasi tähän? Ja sitten voit kertoa miten ne eroaa joittenkin ihmisten motiiveista hankkia lapsia?
Olen miettinyt itsekin samaa. En osaa vastata. Koira on kyllä erilainen kuin lapsi, koira ei sano vastaan. Lisäksi minulla ei ollut tarvetta hankkia piskiä, minä vaan halusin, kovasti. Olisin pärjännyt ilmankin eikä elämäni olisi mennyt pilalle koiranhankkimismurheista johtuen. Elämääni olisi mahtunut muutakin kuin harmitus koirattomuudesta. Olisin nauttinut karvakasojen seurasta esimerkiksi vanhempieni luona. Sillähän tässä mentiin jo 10 vuotta, eikä tehnyt tiukkaakaan. Tämä siis sillä perusteella mitä olen lapsettomuusblogeja lukenut, muuta kokemusta ei ole.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

masa kirjoitti:
RP kirjoitti: Ehkä Jenny kertoo pian itse. Mä jotenkin linkkasin sen masaan. Tai ei tullut edes muu mieleen.
No mulle se on. Ainahan se yrittää mulle salakavalasti heittää vyönaluskuittia näissä jutuissa :D
Sulle sulle kun mua niin vittuprovottaa sun aborttikortit!!!1 :D
Palaan tappelemaan kun pääsen oikean koneen ääreen. Toivottavasti et oo hoitamassa isitehtäviäs koko iltaa!

Vesperissä en ärsyyntyny nyt mistään, plop!

Itsekkyysjutuist ei viitti ees alottaa, jokainen synnyttävä äiti on itsekäs ja helvetin hyvä niin. Kiirekiire. Love.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

huima kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Mäkin tahdon panomiehen!
alastonsuomi.com ... sinne ne panomiehet menneet on!
Nyt mä nauroin, kaks sekkaa ja se on ihan hyvin vähän väsynyt vaan..
Ja ketään sellasta en pane, joka polttaa! Olkoon YH tai ei..
Mä en kestä tupakansavu en niin yhtään, mun pitää hengittää raikasta ilmaa!
Ja nyt just pääs..
Meniskö kotiin? Taidan tyhjentää ensin, tiedätte minkä..

Ja nyt kun näitä one-linereitä on taas tullu tähän väliin, niin mun puolesta ihmiset saa tehdä elämällään mitä haluaa, jos sitten joku lärsii ei tietenkään olis hyvä että lapset sitten. Omalta osalta lapsenhankinta voi siirtyä ainakin kymmenen vuoden kuluessa ajasta iäisyyteen. Varmasti jää tilaisuuksia käyttämättäkin kun olen niin täynnä itteäni, mut onneksi se ei ole mikään vika. Maallista mammonaa kerää en, kurkkuuni kumoan sen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Olen miettinyt tätä usein, miten paljon itsestään pitää antaa, jotta perhe pysyy koossa, ja milloin luovuttaa, jotta perhe voisi paremmin. Tyttöni isä on siis masentunut, ja 5,5 vuotta olimme kaikkiaan yhdessä. Itse jaksoin yllättävän pitkään, kantaa ja tukea toista ja yrittää saada toinen ymmärtämään, että tarvitsee ulkopuolista apua. Kun vihdoin sain ymmärtämään, olin itsekin jo sairastua masennukseen. Ja niinpä erosimme. Katsoin sen parhaaksi lasta ajatellen, sillä mietin lapselle olevan parempi, että edes toinen vanhemmista on henkisesti kunnossa. Samoin jatkuvat tappelut söivät meitä kaikkia. Tappelut siis tulivat siitä, kun toinen jankkasi samoja kysymyksiä ja purki ahdistustaan helposti sanallisesti. Hyvä mies hän on, kaikella tavalla, enkä parempaa isää voisi tytölle toivoa, mutta ydinperheenä emme toimi. Ja edelleen tunnen huonoa omatuntoa siitä etten jaksanut, koska olisin halunnut jaksaa. Valitettavasti vain asiat eivät menneet niinkuin olisimme toivoneet.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
nastamuumio

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Ei tää esseenteko niin vaikeeta ookaan. Lätisen vaan omiani ja luen noista kirjoista vähän alkua ja rakennan mahdollisuuksia viitata niihin. Oon jo yli puolen välin. Heti tokalle sivullekin sain ilman väkisin väännetyn tuntua sopimaan sanan postmoderni. Muita mukavia ilmauksia ovat muun muassa mentaalinen tila, henkinen riitti ja sirpaloituva yhteiskunta.
Manaaja

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:Tosin nyt kun luin ton uudestaan, niin sehän oli ihan kuin Manalan kirjoittama!
Paras kirjoituksenne ikinä! :jee:

Ei saatana. On tätä ninnin touhua kyllä kypsää seurata. Jos hetkenkään verran meinaa olla seesteisempää ja joku yhtälössä alkaisi jopa uskoa tasapainoisuuteen, niin kyllä toi epävakaa sekoboltsi repii vaikka väkisin elämäänsä lisää draamaa lyhytnäköisten tarpeiden tyydytyksen muodossa, ettei vaan kellään olis pitkänäköisesti liian mukava olla.

Ja onhan se nyt vittu 150% selvää, että jos on kierukka pillussa ja nussii jonkun rekkiksen kanssa ilman kumia, ei voida puhua ehkäisyasioista edes vitsinä. Saa olla aivan saatanan tyhmä ihminen että menee panemaan moista narsistista kiertopalkintokaveria kumitta.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voi änkeröinen! Jos vähän pihahommia ja tanssimattoa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Uuden enoutumisen takia äsken kultasepänliikkeen kautta töistä kotiin ja nyt vähän salaattia napaan.
Sitten puutarhalle kyytiä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ann kirjoitti:Kuva
Ei mitään hajua miten tää liittyy tähän, mutta haluanpahan kertoa että osaan tehdä sen kepakon äänen pelle Hermannista.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Toimistorotta

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:Ja onhan se nyt vittu 150% selvää, että jos on kierukka pillussa ja nussii jonkun rekkiksen kanssa ilman kumia, ei voida puhua ehkäisyasioista edes vitsinä. Saa olla aivan saatanan tyhmä ihminen että menee panemaan moista narsistista kiertopalkintokaveria kumitta.
Mistä pitäen hormonikierukka on ollut epäluotettava ehkäisymuoto? Hormonikierukan ehkäisyteho on 99,8-99,9%. Se on helvetisti parempi kuin useimmilla muilla ehkäisymuodoilla. Se nyt taitaa vaan olla niin, että kaikki mitä Ninni tekee on väärin, kun ei edes liki varmimmasta ehkäisymuodosta voida puhua ehkäisynä edes vitsinä.

Jotenkin tosi koomista kuulla tätä juuri sellaisen kaverin suusta, joka on koko keskustelupalstahistoriansa rutissut siitä, miten kurjia kortsut ovat. Tuplastandardia, anyone?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

par-sky kirjoitti: Ei mitään hajua miten tää liittyy tähän..
Ei ole olemassa semmosta VOE MAHOTON PAIKKA TEIÄN JUTTUI-hymiötä. Mut siis jotakuinkin tommosella ilmeellä sitä vedellään atm.
Rotan aivot valtasivat pääni.
RP

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Kyllä vakiosuhteessa on ihan normaalia vedellä ilman kortonkeja, huolehtia ehkäisystä muilla tavoin. Et sinänsä siitä on aika turha rutista.
Dumis

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Joo-o, mitäs sit. Jospa nyt yrittäis laiteilla noita matkakuluja verojallitukselle, tuskin sieltä montaa ropoa tulee takaisin, kun matka-ajoa tulee vain 9km suuntaansa.
Stinky

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Henkisesti ja vyysisesti helevetin väsyny. Tää päivä oli niin rankka etten ihan hetkeen muista toista samanlaista..
Mulla on kyllä maailman ihanimmat vanhemmat sekä ystävät :h:
Asunnon metsästys jatkuu..
ninnithequeen

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huoh. Äiti saa sädehoitoa ainakin maanantaihin ja kotiinpääsystä ei tietoa. Soitin niille hoitsuille kun ei hää jaksa puhua. Life is life joo. Aika jännä muuten et puheliessa kertoivat kaiken, kuka tahansahan vois soittaa ja väittää olevansa lähisukua...

Kohta saunaan ja sit taas lätkää. Voi olla hyvä matsi.
bliss

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Toimistorotta kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ja onhan se nyt vittu 150% selvää, että jos on kierukka pillussa ja nussii jonkun rekkiksen kanssa ilman kumia, ei voida puhua ehkäisyasioista edes vitsinä. Saa olla aivan saatanan tyhmä ihminen että menee panemaan moista narsistista kiertopalkintokaveria kumitta.
Mistä pitäen hormonikierukka on ollut epäluotettava ehkäisymuoto? Hormonikierukan ehkäisyteho on 99,8-99,9%. Se on helvetisti parempi kuin useimmilla muilla ehkäisymuodoilla.
Sen ehkäisyteho kestää noin viisi vuotta. Viimeisinä kuukausina mä en ainakaan luottaisi enää täysillä prosenteilla.

Ja sit se oleellinen. Kierukka ei o pillussa :P


Tää on muuten ihan kamala vkpäiväketju. Järkkyä tekstiä.
Noin muuten en jaksa stressata kun laitoin G-miehenkin noreen häiriimästä. Asiat on yleisesti ottaen liian hyvin että viitsisisin kiukutella :]
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ann kirjoitti:Mut siis jotakuinkin tommosella ilmeellä sitä vedellään atm.
Varsinkin nyt kun kaatu nuudelivedet syliin. No pants, tietty.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin