Tussutiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tussuttaako nussukat?
bliss

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Joo ei. Ei ehdi.
Lisätunteja vuorokauteen, kiitos!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Jeps, tussutiistaipa hyvinkin. Pääsee levittelemään kaiken maailman koville levittimille. Parasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Jeps, tussutiistaipa hyvinkin. Pääsee levittelemään kaiken maailman koville levittimille. Parasta.
Pussydoc.com?

Mä oon ihan täpinöissäni lauantain matkasta. Bongasin all inclusive- matkan neljän tähden hotlaan Kultahietikolle, hintaa vähän reilut 300€/viikko :shock: Pari vuotta vanha hotelli, kaikki mahdolliset palvelut ja kolme uima-allasta.

Tämähän siis tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että tuhkapilvi tulee ja loma peruuntuu :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Joskus on vaan sellainen fiilis heti aamusta, että tahtoisi heitellä tavaroita ja kirkua. Yksi ihminen harrastuspiireissä ajaa mut niin hulluuden partaalle, että toivon maan nielaisevan hänet. Enkä ole ainoa :x
bliss

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä löysin uuden kodin :]
Rahoitus olis ok, talo valmistuu muuttokuntoon vasta joulukuussa ja kaikkee sellast pientä kivaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Onnea !

Työpaineet suht kovat. Meinaa pää haleta. Onneksi ensi viikon loppupuolella helepottoo, toivottavasti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä meen muuten vesijumppaan tossa vajaan parin tunnin päästä, pomo sanoi eilen, että se olisi ihan ok. Kivasti katkaisee duunipäivän.

Blissille onnea.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Elppis kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Jeps, tussutiistaipa hyvinkin. Pääsee levittelemään kaiken maailman koville levittimille. Parasta.
Pussydoc.com?

Mä oon ihan täpinöissäni lauantain matkasta. Bongasin all inclusive- matkan neljän tähden hotlaan Kultahietikolle, hintaa vähän reilut 300€/viikko :shock: Pari vuotta vanha hotelli, kaikki mahdolliset palvelut ja kolme uima-allasta.

Tämähän siis tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että tuhkapilvi tulee ja loma peruuntuu :(
Mun pussydoc on niin vanha, ettei siihen sovi .com oikein mitenkään.

Ei peruunnu loma! Ei tuu tuhkia! Blissille onskut! Kaikille parasta!
ninnithequeen

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:shock:

Mua piiritetään. Yks vanha kaveri soittelee koko ajan ja haluu tulla kylään kattoo matsia. Joo, meil oli säpinää joskus. Oli hyvin yllättynyt et mul on tuo poika mut silti soittelee ja kyselee eikä pelästynyt. Itellään 2 lasta, eronnut vaimostaan.

Ja kalju... :roll:

Mitä mä teen?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti::shock:

Mua piiritetään. Yks vanha kaveri soittelee koko ajan ja haluu tulla kylään kattoo matsia. Joo, meil oli säpinää joskus. Oli hyvin yllättynyt et mul on tuo poika mut silti soittelee ja kyselee eikä pelästynyt. Itellään 2 lasta, eronnut vaimostaan.

Ja kalju... :roll:

Mitä mä teen?
No kuhtut kylään, älä anna ottaa bisseä tai tussua, jutustele mukavia ja kartoita tilanne.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyl se on tosi mukava ja kiva ja kiltti ihminen, ei siin mitään. Mutta ku ihmettelen että tämmönen surkea yksinhuoltajaäiti kiinnostaa.

EDIT: asuu tääl Matinkyläs, tai tuolla vanhalla puolella siis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mua nyt vähän ärsyttää. Annoin eilen työkaverille palautetta hänen käytöksestään minua kohtaan. Ja siis ihan ystävällisesti alotiin, tyyliin "en pidä siitä, että...". Sen sijaan, että tämä olisi pahoitellut sanojaan, hän hyökkäsikin raivokkaasti minua vastaan vastasyytöksillä. Kaivoi vielä jonkun pari viikkoa sitten sattuneen asian esille, jonka en todellakaan tiennyt kalvavan häntä. Etenkin kun kyseessä on hänen kohdallaan väärinkäsitys, olen toiminut eräässä asiassa hänen parhaakseen, mutta hän ei ole tajunnut tapahtumien kulkua. Lähdin tilanteesta pois, sillä olin menossa tapaamiseen ja kerroin, etten sano asiaan nyt mitään lisää etten sanoisi mitään loukkaava. Kesken tapaamiseni hän lähti kotiin, iloisesti minulle vilkuttaen. Tapaamiseni jälkeen tuli pomoni juttusilleni ja kertoi työkaverini käyneen nillittämässä hänelle asiasta. Kotimatkalla yritin soittaa työkeverilleni, hänellä oli puhelin pois päältä. Jätin soittopyynnön vastaajaan ja koko illan odotin puhelua, jotta asia saataisiin selvitettyä. Ei puhelua. Tulin aamulla töihin, ja kaveri on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mitä hittoa?

Vaihtoehdot:
a) otan asian puheeksi päivän aikana
b) odotan hänen aloitettaan
c) odotan aloitetta, ja jos sitä ei kuulu x-aikaan mennessä, teen itse aloitteen
d) ilmoitan pomolle yrittäneeni selvittää asian, mutta vastapuolta ei tunnu kiinnostavan
e) joku muu, mikä?

Ärsyttävää munattomuutta.
Viimeksi muokannut Vesper, 11.05.2010 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:...
c) ja tarvittaessa d)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Kyl se on tosi mukava ja kiva ja kiltti ihminen, ei siin mitään. Mutta ku ihmettelen että tämmönen surkea yksinhuoltajaäiti kiinnostaa.

EDIT: asuu tääl Matinkyläs, tai tuolla vanhalla puolella siis.
Mut se itsestäänselvyys: jos sä UK:n haluat, älä vehkeile muualla.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kyl se on tosi mukava ja kiva ja kiltti ihminen, ei siin mitään. Mutta ku ihmettelen että tämmönen surkea yksinhuoltajaäiti kiinnostaa.

EDIT: asuu tääl Matinkyläs, tai tuolla vanhalla puolella siis.
Mut se itsestäänselvyys: jos sä UK:n haluat, älä vehkeile muualla.
Mutta kun ne himot...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kyl se on tosi mukava ja kiva ja kiltti ihminen, ei siin mitään. Mutta ku ihmettelen että tämmönen surkea yksinhuoltajaäiti kiinnostaa.

EDIT: asuu tääl Matinkyläs, tai tuolla vanhalla puolella siis.
Mut se itsestäänselvyys: jos sä UK:n haluat, älä vehkeile muualla.
Mutta kun ne himot...
sor- sor- sormileikki alkaa sattana!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tuli taas hirveet huudot ku soitin mutsille sairaalaan. "Älä saatana soita tänne, mä en jaksa puhua!" Juu ei se muutu.
masa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti:: jos sä UK:n haluat, älä vehkeile muualla.
:kontrolli:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jauhodietti alkoi sitten tänään. Ei vielä suuria vieroitusoireita safkaan, mutta kahvittomuus potkii silmäluomia kiinni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ministeriössä on mukava olla. Mitään ei tarvitse tehdä ja palkka juoksee.
Paras päivä ikinä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti: Sen sijaan, että tämä olisi pahoitellut sanojaan, hän hyökkäsikin raivokkaasti minua vastaan vastasyytöksillä. Kaivoi vielä jonkun pari viikkoa sitten sattuneen asian esille, jonka en todellakaan tiennyt kalvavan häntä.
Tämmöisiä on mullekin tullut vastaan. Paras puolustus on hyökkäys ja kritiikkiä ei osata ottaa vastaan vaikka sen kuinka nätisti sanoisi. Yksi läheinen ihminen on tällainen hyökkääjä ja minä menen aina niin jotenkin tukkoon että vasta jälkeenpäin huomaan että taas se teki sen. Onneksi niitä kertoja (ja hyökkäyksiä) tulee aika harvoin.

Aamu alkoi mukavasti kun tuli kaksi kertaa peräkkäin 10 minuutin sisällä :shock: reaktio. Kyllä tämä tästä... Nyt sapuskaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
bliss

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mun tekis mieli ostaa Guessin laukku. Vaikka palkinnoksi siitä, että sain moottoripyörän parissa päivässä myytyä. Mutta onko se sen arvoinen?
NuoriD

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Mun tekis mieli ostaa Guessin laukku. Vaikka palkinnoksi siitä, että sain moottoripyörän parissa päivässä myytyä. Mutta onko se sen arvoinen?
Paljonko se suunnilleen maksaa (ei sillä, että se vastaisi kysymykseesi, olen vain utelias)?
bliss

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mun tekis mieli ostaa Guessin laukku. Vaikka palkinnoksi siitä, että sain moottoripyörän parissa päivässä myytyä. Mutta onko se sen arvoinen?
Paljonko se suunnilleen maksaa (ei sillä, että se vastaisi kysymykseesi, olen vain utelias)?
Parisataa.
Vastaa Viestiin