Tussutiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toimistorotta kirjoitti:Varsinkin tuo paavimainen pidättäytymisjulistelu heti chatissa retosteltujen panojen perään herätti merkittävän määrän hilpeyttä. Kiva että huomaat itsekin olevasi pelle :h:
Teissä on jotain hyvin pitkälti samaa Gattacan kanssa. Jään miettimään että mitähän se mahtaa olla.
bliss

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vittu.
Menneitä asioita ei voi muuttaa, miksi siis jatkuvasti väännellä niitä? Vain tuleviin voi vaikuttaa ja kuten olemme huomanneet, Ninni ei ota vastaan edes hyvällä annettuja neuvoja niin olisko tää ihan kohta loppuun käsitelty?

Ei toisten ratkaisuja tarvitsekaan ymmärtää tai hyväksyä. En mäkään ymmärrä tätä ninniasiaa vähän pätkää mutta eipä ole mun murheeni.

Menkää kiukuttelijat ulos aurinkoon. Saatana.
masa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti:Menkää kiukuttelijat ulos aurinkoon. Saatana.
Sä llmeisesti menit jo?
Manaaja

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Vittu minähän olen hottis. 51,2 kg.

Paljon sä muuten Manala painat?
112,3kg. Kuinka niin?
Toimistorotta

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:Varsinkin sillä on jos sillä on 5 eri äpärälasta 6 eri äijän kanssa ja naama kuin virusperäisillä hauleilla puhki ammutulla rupikonnalla.
Niin että naaman kauneus ratkaisee, käytetäänkö kumia vai ei! Tämä selvä. Rumat älköön lisääntykö. En ymmärrä miten muiden löperyys lastenteossa tai ehkäisyn käytössä muodostaa ongelman henkilölle, joka mieltää ehkäisynsä olevan 99,99% varmuudella kunnossa.
Joo en käytä kondomia parisuhteessa, enkä todennäköisesti pystyisi elämään parisuhteessa jossa kondomin käyttö olisi pakollista. Muuten käytän, tai jätän nussimatta. Useimmiten jätän nussimatta. Partnerin ollessa rekkistasoa ei nussimista onneksi tarvitsisi edes ajatella. En yksinkertaisesti uskaltaisi. Se olisi täysin hullua. Siinä ei olisi mitään järkeä. Se olisi järjetön riski. Eikö sinustakin?
Niin, eli rumien pitäisi käyttää parisuhteessa kumia vaikka et itse käytä? Minusta ei ole mitään hullua nussia ihmisen kanssa josta välittää ilman kondomia. Naamankin osalta riittää jos mielyttää itseä, tasolla ei muuten väliä.
Manaaja

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toimistorotta kirjoitti:Niin, eli rumien pitäisi käyttää parisuhteessa kumia vaikka et itse käytä? Minusta ei ole mitään hullua nussia ihmisen kanssa josta välittää ilman kondomia. Naamankin osalta riittää jos mielyttää itseä, tasolla ei muuten väliä.
Ei, mutta sellaisien kanssa siihen saattaisi olla syytä, jotka eivät selvästi ole ehkäisyasioista aiemminkaan paskaa nakanneet.

Mutta oma valintahan se on yhtä kaikki. Itse olen kuitenkin Par-skyn linjoilla.
RP

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

bliss kirjoitti:
Menkää kiukuttelijat ulos aurinkoon. Saatana.
Ulos en nyt pääse. Mutta tota hyvä idea! Menenkin partsille syömään jätskiä, katselemaan maisemia.
nastamuumio

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

En pääse ulos, kun on kirjoitustyö meneillään. Mun veljelläkin atooppinen iho ja sillä on lapsi.
bliss

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:
bliss kirjoitti:Menkää kiukuttelijat ulos aurinkoon. Saatana.
Sä llmeisesti menit jo?
Jep. Ja otin työt mukaan 8)
NuoriD

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:En pääse ulos, kun on kirjoitustyö meneillään. Mun veljelläkin atooppinen iho ja sillä on lapsi.
Kiinanmuuri kiskoi asemalaituri joulupäivä.
Toimistorotta

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:Ei, mutta sellaisien kanssa siihen saattaisi olla syytä, jotka eivät selvästi ole ehkäisyasioista aiemminkaan paskaa nakanneet.
Ei sillä ole mitään merkitystä miten toinen on asiansa hoitanut, jos omasta mielestään on 99,99% varman ehkäisyllä johon toinen ei voi vaikuttaa mitenkään. Kuten Zeb totesi, hormonikierukka on käytännössä liki yhtä varma kuin sterilisaatio.
Mutta oma valintahan se on yhtä kaikki. Itse olen kuitenkin Par-skyn linjoilla.
Jos se sinusta on oma valinta, miksi pitää huutaa saapastyhmäksi sen takia, että ei käytä kondomia ihmisen kanssa josta välittää, oli hänen tasonsa jonkun ulkopuolisen silmin mikä tahansa?
Manaaja

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toimistorotta kirjoitti:Jos se sinusta on oma valinta, miksi pitää huutaa saapastyhmäksi sen takia, että ei käytä kondomia ihmisen kanssa josta välittää, oli hänen tasonsa jonkun ulkopuolisen silmin mikä tahansa?
Jotkut omat valinnat vain ovat saapastyhmiä perustuen siihen millaisen tiedon valossa ne ovat tehty.

Nää sun välittämisromantisoinnit on aika ihania. Ihan tulee valamiehistölläkin väkisin tippa linssiin kuvitellessa ninniä ja rekkistä hääkoltussa ja saketissa tanssien onnellisesti ympyrää kukkakedolla hääkimppu käsissään huiskien.

"Hohohoo, olen niin onnellinen!" huusi ninni.
"Anna persettä" sanoi rekkis.
Toimistorotta

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:Jotkut omat valinnat vain ovat saapastyhmiä perustuen siihen millaisen tiedon valossa ne ovat tehty.
Niin, jospa vain keskittyisit pitämään huolta niistä etkä kaksinaismoraisoisi muiden valintoja naamarajalla.
masa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Toimistorotta kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jotkut omat valinnat vain ovat saapastyhmiä perustuen siihen millaisen tiedon valossa ne ovat tehty.
Niin, jospa vain keskittyisit pitämään huolta niistä etkä kaksinaismoraisoisi muiden valintoja naamarajalla.
Kuva
Toimistorotta

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

masa kirjoitti:Aira
Krooninen lerpahdus on hyvä ehkäisymuoto.
Manaaja

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toimistorotta kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jotkut omat valinnat vain ovat saapastyhmiä perustuen siihen millaisen tiedon valossa ne ovat tehty.
Niin, jospa vain keskittyisit pitämään huolta niistä etkä kaksinaismoraisoisi muiden valintoja naamarajalla.
Oh make me you macho macho man!
ninnithequeen

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jeesus sentään lopettakaa jo :rofl:
holaola
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 12.05.2010 21:14

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja holaola »

Miten on manaaja, kun et itse halua käyttää kondomia ja arvostelet suureen ääneen ninnithequeenin holtitonta paneskelua rekkiksen kaltaisen tapauksen kanssa, niin kuinka sukupuolitautivapaata seksiä itse tarjoat seksikumppaneillesi?
Eihän parisuhdettakaan voi aloittaa ilman että käyttää kondomia useamman kuukauden ennen kuin kummatkin menee sukupuolitautitesteihin, koska sukupuolitaudit eivät heti näy testeissä.
Vai tutustutko naiseen ilman seksiä puoli vuotta ennen kuin aloitat paljaalla vetelyn, vai luotatko toisen sanaan, jos hän sanoo olevansa tautivapaa kunhan vaan saat vedellä paljaaltaan?
Kuinka monta ihmistä olet pannut paljaaltaan ja onko tarttunut matkaan mukaan montakin sukupuolitautia vuosien varrella?
Manaaja

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tuliks nyt jonkinlainen paskahousumaisuuden maailmanennätys?
prosessi

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

holaola kirjoitti:Eihän parisuhdettakaan voi aloittaa ilman että käyttää kondomia useamman kuukauden ennen kuin kummatkin menee sukupuolitautitesteihin, koska sukupuolitaudit eivät heti näy testeissä.
Tätä ajatusta en ole koskaan oikein tajunnut. Jos välttämättä haluaa sellaisen ihmisen kanssa parisuhteseen, jonka rehellisyyteen sukupuolitautiriskin osalta ei voi luottaa ilman lääkärinlausuntoa, mitä se puhdas testi muka muuttaa? Epärehellinen kun voi vaikka heti seuraavana päivänä testin jälkeen käydä vieraissa poimimassa tauteja, joten kondomin käyttö on paikallaan näin epäluotettavan henkilön kohdalla aina, testeistä ja suhteen kestosta riippumatta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lopettakaaaaaa :perse: :finger: :rofl:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
prosessi

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lopettakaaaaaa :perse: :finger: :rofl:
No, minä en kirjoittanut ninnistä enkä rekkiksestä, vaan luottamuksesta yleisellä tasolla.

Mutta innostit minut kyllä kirjoittamaan vielä kerran ninnistä kiellon päälle. Tällä kertaa siitä, että ninnin kitinäviestien pohjalta ei kannata/voi tehdä mitään johtopäätöksiä, joiden pohjalta kritisoida/puolustaa ninniä, koska ninni ei pysy totuudessa. Tässäkin ketjussa ninni väitti, että ero tuli ennen rekkistä. Vanhoista viesteistä kuitenkin käy ilmi, että 3.10.08 ninni aloitti rauhallisen perheviikonlopun vieton, 7.10.08 hän oli ostamassa kirjaa lahjaksi miehelleen, ja 9.10.08 hän olikin road tripillä rekkamiehen kanssa. Piti tarkistaa, kun aloin epäillä omaa muistiani.

6.6.09 ninni jätti rekkiksen "viimeistä kertaa", tämän syyllistyttyä ninnin, ninnin tytön sekä ukkokullan henkien ja ninnin asunnon polttamisella uhkaamiseen. Silti rekkiksen lapsi, jonka laskettu aika oli helmikuun lopussa, on saanut alkunsa juuri noihin aikoihin. Eli se siitä Tixin kortsuttomasta seksistä "toisiaan rakastavien" osapuolten välillä. 4.8.09 ninni puolestaan väitti, että aborttia on liian myöhäistä tehdä, mikä ei sekään voi pitää paikkaansa, jos lapsi kerran syntyi keskosena tammikuun loppupuolella.

Eli kaikki, minä itse pahimpana, ovat lähteneet liikkeelle kritiikissään siitä väärästä perusoletuksesta, että ninni kertoo vain tosiasioita eikä vääristele asioita, milloin antaakseen itsestään paremman kuvan, milloin taas dramatisoidakseen. Niinpä sen kritisoinnin voisi pikkuhiljaa ihan aikuisten oikeesti lopettaa. Totuus on jossain muualla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Virtual life = the truth it out there, not here.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jeesus, oikeen päivämäärät muistissa. Kukahan tääl on hullu? Menee jo Manalan ohi :shock:
prosessi

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:Jeesus, oikeen päivämäärät muistissa. Kukahan tääl on hullu? Menee jo Manalan ohi :shock:
:D En minä sentään päivämääriä muistanut ennen tarkistamista, tapahtumaketjut vain.
Vastaa Viestiin