Kunnon Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
DeliriumTremens

Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

vai onko?
tonttu8

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Pro ehti ensin. :D
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

lomanttinen kezkiviikko :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

DeliriumTremens kirjoitti:lomanttinen kezkiviikko :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:
Mistä kohtaa? Mä en (vielä) näe tässä keskiviikossa mitään muuta romanttista kun kokispullo. Se on parasta mitä mä tähän hetkeen keksin. Tosin aamulla voi soida ihan eri ääni kellossa..
The great club outshines the individual, always and forever.
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Elppis kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:lomanttinen kezkiviikko :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:
Mistä kohtaa? Mä en (vielä) näe tässä keskiviikossa mitään muuta romanttista kun kokispullo. Se on parasta mitä mä tähän hetkeen keksin. Tosin aamulla voi soida ihan eri ääni kellossa..
hirveet suunnitelmat (ja odotukset) iltaa varten :)
SSS


Safkaa
Söpöilyä
Seksiä
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vau!

Nukkumisten ja töitten lisäksi tälle päivälle ei listalla mitään pakollista. Just hoksasin moisen. Vois tehä ihan mitä lystää.... tai nukkua koko päivän. :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Suvinen kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti: hirveet suunnitelmat (ja odotukset) iltaa varten :)
SSS


Safkaa
Söpöilyä
Seksiä
Eikös tän pitänyt olla:

Sauna
Sipsiä
Sohvalle

:) ainakin näin parisuhteessa.

niinhän se yleensä :D

ajattelin kerrankin notta jos tehtäis jotain spesiaalia ja oltais kuin vastarakastuneita :)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

DeliriumTremens kirjoitti:ajattelin kerrankin notta jos tehtäis jotain spesiaalia ja oltais kuin vastarakastuneita :)
Kauas siitä on aikaa, ku on oltu vastarakastuneita?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

mustaenkeli kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:ajattelin kerrankin notta jos tehtäis jotain spesiaalia ja oltais kuin vastarakastuneita :)
Kauas siitä on aikaa, ku on oltu vastarakastuneita?
nooh, kai sitä vieläkin on, mutta on jotenki ikävä sitä alkuhuumaa, kun tää on näin nopeasti menny eteenpäin... 5kk vasta kuitenkin
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

DeliriumTremens kirjoitti:nooh, kai sitä vieläkin on, mutta on jotenki ikävä sitä alkuhuumaa, kun tää on näin nopeasti menny eteenpäin... 5kk vasta kuitenkin
Sn muute jänskä huomata, että nyt ku ikää on jo päälle 20 ja itse ainakin on muka-jo-niin-kamalan-vanha, niin sitä hoksaa yhtäkkiä elävänsä hurjan vakavalta näyttävässä ja tuntuvassa parisuhteessa, joka vaikuttaa kestäneen ikuisuuden, vaikka todellisuudessa ei montaakaan kuukautta yhteiseloa takana....

(ei, minä en ole sortunut moiseen, en ainakaan vielä....)... :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Terrorizer

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

katsoo RAWin uusintaa SUBTVltä & juo teetä, nettailun ohella..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

DeliriumTremens kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:ajattelin kerrankin notta jos tehtäis jotain spesiaalia ja oltais kuin vastarakastuneita :)
Kauas siitä on aikaa, ku on oltu vastarakastuneita?
nooh, kai sitä vieläkin on, mutta on jotenki ikävä sitä alkuhuumaa, kun tää on näin nopeasti menny eteenpäin... 5kk vasta kuitenkin
Mulla (meillä) on vielä se alkuhuuma päällä. Kauankohan tätä jatkuu? Toivottavasti ikuisesti. On tää vaan niin lutusta.. :oops:

*tilitys loppuu*
The great club outshines the individual, always and forever.
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Elppis kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
Kauas siitä on aikaa, ku on oltu vastarakastuneita?
nooh, kai sitä vieläkin on, mutta on jotenki ikävä sitä alkuhuumaa, kun tää on näin nopeasti menny eteenpäin... 5kk vasta kuitenkin
Mulla (meillä) on vielä se alkuhuuma päällä. Kauankohan tätä jatkuu? Toivottavasti ikuisesti. On tää vaan niin lutusta.. :oops:

*tilitys loppuu*
kyllähän sitä vielä tää sydän pakahtuu kun tuota tuijottaa, mutt enää ei oo sitä samaa perhosia vatsassa fiilistä, kun tuo herra on parkkeerannut tänne saman katon alle! Silloin kun ei asuttu yhdessä oli aina se tuskaisen suloinen odotus jne... Toisaalta en sitten taas vaihtaisi siihen aikaan, koska en kestä olla erossa yhtäkään yötä :oops: ! Voisin vaikka taaskin valvoa koo yön ja tuijottaa :shock: On se vaan niin ihana! Olen kyllä ällörakastunut, mutta se kunnon huuma on mennyt :(
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

DeliriumTremens kirjoitti:[Silloin kun ei asuttu yhdessä oli aina se tuskaisen suloinen odotus jne... Toisaalta en sitten taas vaihtaisi siihen aikaan, koska en kestä olla erossa yhtäkään yötä :oops: !
Mulla taas se kutkuttava tunne... että tekis mieli olla siinä vieressä ja läsnä, kokoajan... mutta ei uskalla sanoa ääneen ja tunnustaa, että voi olla oikeasti näin ihastunu... tai yrittää mieluummin selitellä itselleen jotain aivan muuta.... :oops:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

on se kyllä jännä miten sitä niin nopeasti tottuu toiseen... Minäkin asunu yksin viimeiset 6 vuotta, ajattelin että tulis olemaan tosi outoa jakaa "tilani" jonkun toisen kanssa, mutta se on ollut todella helppoa ja siitä luopuminen se oudolta tuntuisi!
tonttu8

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Tää teki tänään yhen ihmisen todella onnelliseksi. :oops:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuulin että Ninniä on nylkytetty. Pahoittelen :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ensimmäisenä vihjeeksi Aasille: mua rupee vituttaa että juuri kun olen stoorini kirjoittanut, Kity vaatii käyttäjätunnusta uudestaan. Hevonvittu tän kanssa.

Asiaan:

Lolita luovutti ekana, sitten Sipsi jäi ominsa luo Eastiin, jatkoimme Itä-Helsingin pahimpaan räkälään, jossa laulettiin kovasti. Dumis luovutti ekana, mutisten jotain "mun pitää olla seittemältä töissä" Tylsimys.

Mie Enthu ja Hunis laulettiin niin että koko Puotila raikas. Kivaa oli, ei siinä mitään.

Elppa hei: se on ihanaa kun toinen jalka on taksissa ja toinen ulkona...joku saakelin hullu nylkyttää sitä toista jalkaa niin että taksikuski meinaa tikahtua partaansa. Ja joo, se hullu lähti kävelee kotiin vaikka kyytiä tarjottiin...

Muahahah. Hyvä päivä. Tuli hymyiltyä pitkästä aikaa todella paljon.
Niin ja käkätettyä tälle: :jouden:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Elppa hei: se on ihanaa kun toinen jalka on taksissa ja toinen ulkona...joku saakelin hullu nylkyttää sitä toista jalkaa niin että taksikuski meinaa tikahtua partaansa. Ja joo, se hullu lähti kävelee kotiin vaikka kyytiä tarjottiin...
:jouden:

Horny siitä ainakin tuli, puheiden perusteella. Kiitos esileikeistä, mun ei tartte tsempata huomenna :twisted: No ei, kiva kun teillä oli kivaa, toivottavasti aamulla ei ole paha olo.
The great club outshines the individual, always and forever.
Starflare

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

On kovin onnellinen ja väsynyt olo :dream: . Ihmeellistä kertakaikkiaan.
ninnithequeen

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Kiitos esileikeistä
:shock:
Enthu

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ÖRGH... vanha juoppo kuittaa... Lolita alkoi wonkaamaan heti parille ko Malmilla duunissa ei paha... no nrot vaihdettu... vitsi vitsi :P
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

voehan spändex sentään, pitäis varmaan yrittää nukkua ett huomenna jaksais touhuta...
Terrorizer

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

ninnithequeen kirjoitti:Ensimmäisenä vihjeeksi Aasille: mua rupee vituttaa että juuri kun olen stoorini kirjoittanut, Kity vaatii käyttäjätunnusta uudestaan. Hevonvittu tän kanssa.

Asiaan:

Lolita luovutti ekana, sitten Sipsi jäi ominsa luo Eastiin, jatkoimme Itä-Helsingin pahimpaan räkälään, jossa laulettiin kovasti. Dumis luovutti ekana, mutisten jotain "mun pitää olla seittemältä töissä" Tylsimys.

Mie Enthu ja Hunis laulettiin niin että koko Puotila raikas. Kivaa oli, ei siinä mitään.

Elppa hei: se on ihanaa kun toinen jalka on taksissa ja toinen ulkona...joku saakelin hullu nylkyttää sitä toista jalkaa niin että taksikuski meinaa tikahtua partaansa. Ja joo, se hullu lähti kävelee kotiin vaikka kyytiä tarjottiin...

Muahahah. Hyvä päivä. Tuli hymyiltyä pitkästä aikaa todella paljon.
Niin ja käkätettyä tälle: :jouden:
Karaokemaanikot iski jälleen :D on vielä hyvin muistissa helmikuun show,ninni :D
ninnithequeen

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Terrorizer kirjoitti: Karaokemaanikot iski jälleen :D on vielä hyvin muistissa helmikuun show,ninni :D
Pitikö muistuttaa :doh:

Noh, näitähän sattuu kun on vapaalla. Niih.
Kuulitteko: VAPAALLA!

Vaikeroin vasta perjantaina kuinka kamalaa työelämä on...
Vastaa Viestiin