Kunnon Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Päivän / yön sanelumoka:

Potilas puhaltaa alkometriin 22.2 promillea.

Laitoin 2.22, ja lapun mukaan että korjatkaa jos olen väärässä, lääkäri on luultavasti sanellut väärin. Suurin piirtein jokainen on saanut tästä hyvästä täällä naurut :lol: Lekuri oli tikahtua..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jooooh, pari tuntia valvottu jo. Kaikenlaiset asiat pyörii mielessä.. Ei tuu uni ei.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Just..

Tekis kyllä mieli vetää perseet
RolloTomasi

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Veljeni oli lisaantynyt vaimonsa kanssa ja tuloksena oli tytto. Nyt heilla on sitten tytto ja poika.

Sellainen parisuhteileva ja nussiva mies se mun veljeni on. Kaikin tavoin parempi kuin mina. Kysykaa vaikka sukulaisiltammekin.

Mita puolestaan ihmisen lisaantymiseen tulee, niin lisaantykaa vaan mun puolestani. Mutta mita siita mulle kertomaan. Ei se mun asiani ole, etta mun veli lisaantyy. Ei kiinnosta, ei nappaa. Ei kuulu mulle. Jos joku tyyppi vaan sattuu olemaan mun veli, niin miks mun pitas olla kiinnostunu sen ja sen vaimon tekemisista? Menee yli ymmarryksen. Olkaa vaan keskenanne senkin ylihyvat sukulaiset.

Ai saatana, ei tommosia ihminen jaksa kasittaa.

Hyvaa keskiviikkoa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomiseen, nyt menee kone kiinni... silmät perässä.

Vois tää saatanan putki lopettaa tän kipuilunsa joku päivä :evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! EkaKrapulaTyöPaikkaKirjoittaja.

edit: Kityssä tapahtuu!

"Failed sending email :: PHP ::

DEBUG MODE

Line : 234
File : emailer.php"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään saikin nukkua pitkään, aivan outo fiilis kun ei silmät ristissä heti aamusta.

Ohjelmassa siivoilua, pyykinpesua, opiskelua ja muutama työpaikkahakemus. Illemmalla erikoisen odotettu tapahtuma, toivottavasti tällä kertää säästytään suuremmilta fyysisiltä vammoilta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

9 h unoset. Koko eilinen ilta sekoitettiin kaasuja tätä päivää varten ja tänään piiitkä luolaveto kuortaneella. Kiitos kysymästä, jännäkakkaa saattaa olla lusikallinen pöksyissä..
slam

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

En ole nukkunut kunnolla ja tänä aamuna aloin oksentaan. :P

Sellaisessa ihme horkassa ja puoli unessa olen tuossa maannut. Kauheet... Pakko saada unta.

vaikka maksa hajoisi painan meneen naur*

ai saakeli oksettaa kofeiini ja muu ranskalaismoska paskat... pakko mennä nyt maate... paha olo olla istumassa... ei ehdi enempää... hope sou saan unta... *oksetusröyhtäys*
Feiz

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Feiz »

paska keskari.
Duunissa niin vitun rasittavaa just nyt. Ei työt, mutta muuten tämä meininki kusee
Kid

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta.
Tänään taas luvassa ruuan laittoa, pyykin pesua ja siivousta. Tekis mieli taas sisustaa kotia, mutten tiedä miten..
Nyt kaffia masuun ja jos sitä pian eksyis suihkuunkin.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti: Mulla (meillä) on vielä se alkuhuuma päällä. Kauankohan tätä jatkuu? Toivottavasti ikuisesti. On tää vaan niin lutusta..
Kaikille Topeille onnittelut näin keskiviikkona.

Mullakin on alkuhuuma päällä vielä ja sitä on kestänyt jo 2,5 vuotta ja tuntuu, että loppua ei näy tälle huumalle. Saisi todellakin kestää elämäni loppuun saakka, mutta joutuu sitä tekemään töitäkin parisuhteensa eteen, että kummatkin osapuolet saavat sen, mitä haluavatkin parisuhteesta.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Aito_Johanna

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti: Veljeni oli lisaantynyt vaimonsa kanssa ja tuloksena oli tytto.
Tästä tuli mieleeni (vaikkeivät asiat mitenkään yhteismitalliset olekaan), että siskoni on ilmeisesti eilen lähtenyt kuukaudeksi Kiinaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumari kirjoitti:Huomenta! EkaKrapulaTyöPaikkaKirjoittaja.

edit: Kityssä tapahtuu!

"Failed sending email :: PHP ::

DEBUG MODE

Line : 234
File : emailer.php"
Toka krapulaTPK. Huomenta vain.
Oon kyllä ihan pihalla vieläkin.. Ei tyhjään mahaan SAA juopotella. Tai ylipäätään viikolla ollenkaan.
Nyt tää sekoilu saa luvan loppua.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sipsi kirjoitti:Toka krapulaTPK. Huomenta vain.
Oon kyllä ihan pihalla vieläkin.. Ei tyhjään mahaan SAA juopotella. Tai ylipäätään viikolla ollenkaan.
Nyt tää sekoilu saa luvan loppua.
Selvisitkö himaan ajoissa? Mulla meni johonkin 12:ta saakka. Heh, mulla on vieläkin nälkä kun en ole syönyt eilisen kello 18 jälkeen mitään. Noh tulipahan nestettä ainakin tankattua (5-7 tuoppia) :wink:
ninnithequeen

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.
Oloja oloja....Eilen just hehkutin kuinka mulla ei tule pää kipeäksi dokaamisesta. Arvatkaas onko pää kipiä. Ja pelkkää olutta join saakeli. Kamala nälkäkin olis. No tänään ruokalistalla kalakeittoa ja ohjelmassa rauhallinen koti-ilta. Thank God.

Ja Rollo: onneksi olkoon, sustahan tuli setä taas! Miten VOI veljesi onni ahdistaa sua noin paljon?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Huomenta.

Hyvin nukuttu, rauhassa herätty, töissä taitaa olla rauhallista joten sinne meneminen ei vituta niin pahasti.

Eli kaikki tyyni länsirintamalla. Taidan suunnata kaupungille asioille. Heidå :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

6 tuntia nukuin jepa jee... pitäis alkaa siivoo ja häärää...
Enthu

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kolmas Dracula ... Dumis muka 12:sta ..pöh sä lähit himaan vasta 01.15 :P
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

onks ulkona kylmä lämmin??? ei omista lämpömittaria :S
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumari kirjoitti: Selvisitkö himaan ajoissa? Mulla meni johonkin 12:ta saakka. Heh, mulla on vieläkin nälkä kun en ole syönyt eilisen kello 18 jälkeen mitään. Noh tulipahan nestettä ainakin tankattua (5-7 tuoppia) :wink:
Juu, ei oo kyllä niin minkäänlaista hajua monelta oon mahtanu olla kotona. :) Ja sekin ihmetyttää miksi piti juoda miljoonien siidereitten lisäksi yksi salmari..joo, ja se varsinkin ihmetyttää että miksi (?!?!) piti soittaa sille exälle, ja sanoa että "mun intuitio kertoo, että sulla on uus nainen"..
Valtavaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
RolloTomasi

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti: Ja Rollo: onneksi olkoon, sustahan tuli setä taas! Miten VOI veljesi onni ahdistaa sua noin paljon?
Kiitos, kiitos, Ninni.
Ei veljeni perheenlisays ahdista minua.
nypari

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nypari »

Jess, sain nukuttua yli 9 h, ja virkeä olo, rupeaa lomauniaikataulu toimimaan. Mutta aamupalaa ja mökille hommiin. Ja huomenta palstalaisille!
tuulenpuiska

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Enthu kirjoitti:Kolmas Dracula ... Dumis muka 12:sta ..pöh sä lähit himaan vasta 01.15 :P
Onks toi kesä- vai talviaikaa?
Enthu

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

talvi-aikaa kun tämä tapahtui eilen illalla
Vastaa Viestiin