Kunnon Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Örgh. Se siitä vitsistä. (notetoself:hymiöitä ensi kerralla)
Dumari

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Enthu kirjoitti:Kolmas Dracula ... Dumis muka 12:sta ..pöh sä lähit himaan vasta 01.15 :P
Enttu kellosi on vielä kesäajassa! Känny kertoo että soitin taksin 00.15, muuten aika täsmällistä kellotusta :D
sipsi kirjoitti: Juu, ei oo kyllä niin minkäänlaista hajua monelta oon mahtanu olla kotona. :) Ja sekin ihmetyttää miksi piti juoda miljoonien siidereitten lisäksi yksi salmari..joo, ja se varsinkin ihmetyttää että miksi (?!?!) piti soittaa sille exälle, ja sanoa että "mun intuitio kertoo, että sulla on uus nainen"..
Valtavaa.
Jaha, se siitä "mä lähden nyt kotiin". Tuollaista sattuu ja exä juttu nyt ei ollut (kas kummaa!) ollenkaan vixua. Elämä on.
Kittys

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tosi hotsii, ääni pois jo ties kuin monetta päivää, räkä lentää taas. En tiä kuin mä oon oikeen nukkunu; aamulla peilistä kattoi joku, jolla ei ollu nenäkorua ollenkaan. Oonkohan mä syöny sen?

Illaksi pitäs saaha jotain tekemistä, ihan liian sosiaalinen olo :p:
Enthu

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Duma oho sitten me istuttiin 1h30 min ilman sua...kyllä mun kännyn kello
ja kaikki muutkin on ihan talviajassa... mut sun on täytynyt lähteä 01:15 koska 15 min sen jälkeen ko lähit raflassa tuli valomerkki...että kenenköhän kello on jäänyt kesäaikaan :wink:
tonttu8

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Huomenta. Mukava keskiviikko tänään. Salille pitäis tän raahautua tässä aamupäivästä ja illalla töihin. Pitäis kuulema olla jossain muualla, ja niin tää kyllä haluis ollakin. :D
Dumari

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Enthu kirjoitti:Duma oho sitten me istuttiin 1h30 min ilman sua...kyllä mun kännyn kello
ja kaikki muutkin on ihan talviajassa... mut sun on täytynyt lähteä 01:15 koska 15 min sen jälkeen ko lähit raflassa tuli valomerkki...että kenenköhän kello on jäänyt kesäaikaan :wink:
No voi muna! Kumpaakohan mä usson: omaa kännyn kelloani vai sun jurrista muistia? Mietippä sitä :wink:
ninnithequeen

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:Duma oho sitten me istuttiin 1h30 min ilman sua...kyllä mun kännyn kello
ja kaikki muutkin on ihan talviajassa... mut sun on täytynyt lähteä 01:15 koska 15 min sen jälkeen ko lähit raflassa tuli valomerkki...että kenenköhän kello on jäänyt kesäaikaan :wink:
Kultaseni, kyllä sä nyt olet väärässä. Dumis lähti kahdentoista aikaan.
Vai oliko hän vielä paikalla kun kaadoit Huniksen kaljan ja joit mun? :rofl:
ME lähdimme pilkun jälkeen. Odotettiin taksia kylmissämme pihalla.
Helouuu, anyone there :yo:
Enthu

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

VidduH eipä muuten ollutkaan...aika hyvin jo ku en enää erota Dumista
Nepalilaisesta :D :D :D
ninnithequeen

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:VidduH eipä muuten ollutkaan...aika hyvin jo ku en enää erota Dumista
Nepalilaisesta :D :D :D
No mut sen nepalilaisen safkat oli hyviä. Sormella maisteltiin sen tulista jauhelihakastiketta. Me ollaan kauheita...Syyään toisen eväät :D

Ja se nepalilainen vielä kyseli että mihin sä olet muuttanut. Mie olin jotta täh? No, 2 vuotta asuttiin Puotilassa samassa talossa enkä mä tunnistanut koko tyyppiä :rofl:
RolloTomasi

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

8)
Dumari

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Enthu kirjoitti:VidduH eipä muuten ollutkaan...aika hyvin jo ku en enää erota Dumista
Nepalilaisesta :D :D :D
Kiitos kehuista!
Olen aina halunnut olla Nepalilainen joka ei osaa vaihtaa kännykän kelloa talviaikaan.
Exsat

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kerpeleen kissa! Kiljuu ja ulisee ja hyökkii lintuja kohden, ja nyt vielä kävi juomassa mun maitolasista heti kun silmä vältti. :zap:
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

mun kissa päätti yks päivä ett on hirmu kivaa kaataa täys vesilasi yöpöydän päälle mikä oli täynnä kirjoja ja sen sellaista :D


...että lammas on kallista...
ninnithequeen

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun toinen katti on tuhonnut mun olkipukin parran. Ikivanhat jyväset on vissiin herkkua :roll:
(tai sitten se muistuttaa mua ettei joulukoristeita vielä saa laittaa)
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

ninnithequeen kirjoitti:Mun toinen katti on tuhonnut mun olkipukin parran. Ikivanhat jyväset on vissiin herkkua :roll:
(tai sitten se muistuttaa mua ettei joulukoristeita vielä saa laittaa)
kissat on ihania :D :D :D


mun kissa kokee myös jotain hemmetin eroahdistusta, hyvä ku vessaan ees saa mennä ilman että herra tulee perässä ja alkaa parkumaan kun ei näe mua :D
Exsat

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:Mun toinen katti on tuhonnut mun olkipukin parran. Ikivanhat jyväset on vissiin herkkua :roll:
(tai sitten se muistuttaa mua ettei joulukoristeita vielä saa laittaa)
Kun tekisikin jotain tuollaista, mutta kun tuo vain vinkuu ja ulisee lakkaamatta. Mun kaveri joka on suuri kissojen ystävä (ollut ainakin aiemmin) sanoi meillä muutaman päivän oltuaan, että ymmärtää kyllä, miksi mulla meinaa hajota pää tuon kanssa.

Saako kissaan asennettua äänenvaientimen?
Kid

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

DeliriumTremens kirjoitti: kissat on ihania :D :D :D

mun kissa kokee myös jotain hemmetin eroahdistusta, hyvä ku vessaan ees saa mennä ilman että herra tulee perässä ja alkaa parkumaan kun ei näe mua :D
Jaahans, sä olit se olla on/oli ainakin mun kissan kuva cityn galleriassa :lol:

Mun katti on kanssa semmonen sylikissa ettei mitään rajaa. Yöt nukkuu jaloissa/mahan päällä, kylpyyn meinaa aina ängetä mukaan, hyvä ettei syliin tuu ku vessanpöntöllä istuu..
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

kid kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti: kissat on ihania :D :D :D

mun kissa kokee myös jotain hemmetin eroahdistusta, hyvä ku vessaan ees saa mennä ilman että herra tulee perässä ja alkaa parkumaan kun ei näe mua :D
Jaahans, sä olit se olla on/oli ainakin mun kissan kuva cityn galleriassa :lol:

Mun katti on kanssa semmonen sylikissa ettei mitään rajaa. Yöt nukkuu jaloissa/mahan päällä, kylpyyn meinaa aina ängetä mukaan, hyvä ettei syliin tuu ku vessanpöntöllä istuu..
juu, täälläkin galleriassa on kunnon irvikuva :D

mun kaverin kissa rakastaa suihkus, se kuulema aina tunkee sinne mukaan :D

Oman kissan unitavat on kanssa sellaiset että sänkyyn on ehdottomasti päästävä ja mieluiten esiliinaks meidän kahden väliin... on se pönö :h:
ninnithequeen

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mun toinen katti on tuhonnut mun olkipukin parran. Ikivanhat jyväset on vissiin herkkua :roll:
(tai sitten se muistuttaa mua ettei joulukoristeita vielä saa laittaa)
Kun tekisikin jotain tuollaista, mutta kun tuo vain vinkuu ja ulisee lakkaamatta. Mun kaveri joka on suuri kissojen ystävä (ollut ainakin aiemmin) sanoi meillä muutaman päivän oltuaan, että ymmärtää kyllä, miksi mulla meinaa hajota pää tuon kanssa.
Saako kissaan asennettua äänenvaientimen?
No, kyllä nuo osasivat mm. kusta meidän nahkasohvan piloille. Ja molemmat kun ovat leikkaamattomia narttuja, niin mouruaika on ihan käsittämätöntä kuunneltavaa. Tosin, tänä vuonna kiima-aikoja on ollut vain muutama. Meinaa neideille siis tulla jo vaihdevuodet, täyttäväthän siskokset jo 8 vuotta...Mutta kun olivat nuorempia, niin voi härregud sitä huutoa, kun toinen lopetti, toinen aloitti. Ehanaa.
Kid

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

DeliriumTremens kirjoitti: juu, täälläkin galleriassa on kunnon irvikuva :D
Hui!
Tuosta gallerian kuvasta en kyllä omaa Lusmua näköseksi sanois, mutta väritys on aikas nappiin :D
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

kid kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti: juu, täälläkin galleriassa on kunnon irvikuva :D
Hui!
Tuosta gallerian kuvasta en kyllä omaa Lusmua näköseksi sanois, mutta väritys on aikas nappiin :D
ui onks teilläki orange kisu?!?! :h:
Kid

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

DeliriumTremens kirjoitti:
ui onks teilläki orange kisu?!?! :h:
Juuh, harmi ettei oo digikameraa, laittaisin kuvan..
Lainaan joskus systeriltä kameran niin sitten näät yhdennäköisyyden :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Seitsemän aikaan otin sitten tainnutusmielessä puolikkaan kolmiolääkkeen kurnivaan mahaan, kun en enää muutakaan keksinyt, ja taisinkin vaipua uneen hetkeksi muutamaksi. Yhdeksältä ylösnousemus, ja siskolle ajelin, hyväntuulisuutta imemään kummitytöstä hieman. Sekava olohko.
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

jiihaa kohta alkaa pannacottakokeilu :)

että tää pöytä on paskanen ja 3 tuntia aikaa siiovta käNppä... ei jassa ei
slam

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

olo vähän, kun krapulaisella, vaikka en edes ole juonut...

tein taas palveluksen yhtiölle... hakkasin yhteen yhdistelmään kamat, jotta toinen auto pystyi jättämään vaunun keravalle... tyhjänä se olisi tullut tänään takaisin... rok. :lol: (14tuntia) ja kamat oli pielessäkin vielä ja jouduin selvitteleen, että ne saadaan oikein...
Vastaa Viestiin