Kunnon Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Onneksi sain nukuttua... kohta taas lenkille hesaa kohden. Tänään siellä on kamaa vain minua varten... naur*

...minulle! :twisted: vois vierä kottiin kokonaisen yhtistelmällisen ruokaa joskus...

(nyt on ihan ok... olo, kun päässy lepäämään sopivasti...)

jaksellaan, pussailkaa toisianne ja nukkukaa vierekkäin... MIES hoitaa teille ruokaa,

terveisin fränk
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

mikäs tälle serverille äsken tuli :o :o :o :o
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

doh... ny alkaa tää suuri pannacotta kokeilu saas nähdä mitä tästäki tulee... :shock: :?
ninnithequeen

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

DeliriumTremens kirjoitti:mikäs tälle serverille äsken tuli :o :o :o :o
Aina välillä tökkii hetkellisesti.
Mutta ei todellakaan niin pahasti kuin Kity 1.0 joka oli jatkuvasti tuntikausia nurin....
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

ninnithequeen kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:mikäs tälle serverille äsken tuli :o :o :o :o
Aina välillä tökkii hetkellisesti.
Mutta ei todellakaan niin pahasti kuin Kity 1.0 joka oli jatkuvasti tuntikausia nurin....
näin mää vähän aattelinki, ku huomasin ett käyttäjii oli joku 6 30 sijaan :D
ninnithequeen

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kahvi valumassa, josko se nyt jo valuis kurkustakin alas.

Ukko painuu pikkujouluihinsa jo viideltä, ja taas ollaan tytön kanssa kaksin. Kalasoppaa, telkkaria, saunaa. Mikäs meillä naisilla ollessa.
Vaikka olis se perkeleen kiva nähdä sitä ukkoakin useemmin. Noh, huomenna saa hoivata krapulaista, kunhan on (taas) siivonnut ensin oksennukset eteisen matolta yöllä pois.... :roll:
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

ninnithequeen kirjoitti:Kahvi valumassa, josko se nyt jo valuis kurkustakin alas.

Ukko painuu pikkujouluihinsa jo viideltä, ja taas ollaan tytön kanssa kaksin. Kalasoppaa, telkkaria, saunaa. Mikäs meillä naisilla ollessa.
Vaikka olis se perkeleen kiva nähdä sitä ukkoakin useemmin. Noh, huomenna saa hoivata krapulaista, kunhan on (taas) siivonnut ensin oksennukset eteisen matolta yöllä pois.... :roll:
ohhoh onpa aikaiset pikkujoulut, tai sitte sitä ei taas vaan tajua ett on se aika vuodesta, kun on tää syksy ollu niin lämmin :)





pannacotta-kokeilu edistyy...
Patz

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ikäväkseni olen huomannut tällä palstalla muutamien päivien aikana, että hauskoiksi ja huumoria ymmärtäviksi luulemani henkilöt eivät sitä olekaan. Vähän tuntuu kun olis fillari pöllitty. Mistäs mä NYT työpäivääni iloa revin??
killkill

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:Vähän tuntuu kun olis fillari pöllitty. Mistäs mä NYT työpäivääni iloa revin??
Vaikka siitä, että sun fillari ON pöllitty. TJEU!

EDIT:
lähden nyt hukuttamaan itseäni. Jos ei pariin päivään kuulu, olen onnistunut.
Viimeksi muokannut killkill, 02.11.2005 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Patz kirjoitti: Vähän tuntuu kun olis fillari pöllitty. Mistäs mä NYT työpäivääni iloa revin??
Pölli joltain toiselta fillari.
Patz

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:
Patz kirjoitti:Vähän tuntuu kun olis fillari pöllitty. Mistäs mä NYT työpäivääni iloa revin??
Vaikka siitä, että sun fillari ON pöllitty. TJEU!
Mun fillari(t) on pöllitty 3 kertaa.
Dumari

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Patz kirjoitti:
killkill kirjoitti:
Patz kirjoitti:Vähän tuntuu kun olis fillari pöllitty. Mistäs mä NYT työpäivääni iloa revin??
Vaikka siitä, että sun fillari ON pöllitty. TJEU!
Mun fillari(t) on pöllitty 3 kertaa.
Vakuutusliitto suosittelee: lukko pyörään.
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Patz kirjoitti:
killkill kirjoitti:
Patz kirjoitti:Vähän tuntuu kun olis fillari pöllitty. Mistäs mä NYT työpäivääni iloa revin??
Vaikka siitä, että sun fillari ON pöllitty. TJEU!
Mun fillari(t) on pöllitty 3 kertaa.
julmaa!


poliisi pölli kerran mun fillarin.... azzholez
Patz

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Dumari kirjoitti:Vakuutusliitto suosittelee: lukko pyörään.
Jokainen on ollut asianmukaisesti lukittuna, kerran juna-asemalle, kerran rappukäytävään ja kerran fillarivarastoon. Nykyisen lukitsen kolmella lukolla eri kohdista aina johonkin, joka on vähintäänkin pultattu maahan/seinään.

Ja ennen kun se yksi huumorintajuton ehtii kuittailla, SE kerta oli poikkeustapaus.
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

mä haluun isomman kämpän missä on oikea keittiö ja makkari ja olkkari...
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Joko luitte katkeraa selvitystä PG:n hajaantumisesta? Itse lukaisin täältä: http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=18623 Surullista miten alkoholisti ei koskaan myönnä sairauttaan vaikka ulkopuolisesta tilanteessa ei ole muita tulkintamahdollisuuksia.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Pikku-Akka

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Elämä tuntui tylsältä vielä pari tuntia sitten. Äsken koin sellaisen sydämentykytyksen, että tunsin todellakin eläväni. :h:
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

jee hyvin näyttää pannacotta jäätyvän!!! :D :D :D :D :D
ninnithequeen

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

DeliriumTremens kirjoitti:ohhoh onpa aikaiset pikkujoulut, tai sitte sitä ei taas vaan tajua ett on se aika vuodesta, kun on tää syksy ollu niin lämmin :)
Herra on semmosella alalla, ettei "oikeeseen" pikkujouluaikaan ole firman omia pikkujouluja mahdollista pitää. Kiireitä nääs.


Ja tuosta fillarijutusta tuli mieleen:
eräs Soukkalainen kundi hukkasi pyöränsä muutama viikko takaperin, kallis pyörä olikin. Tässä yks kaunis päivä nuori somalipoika tuli samalla pyörällä ko. herraa vastaan, joka kerkesi lennosta kaatamaan sekä pyörän että pyöräilijän. Alkoi tolkuton sanasota, poika väitti kiven kovaan pyörän olleen hänellä jo puoli vuotta. Kaveri totesi että olet nyt lainannut tätä jo kaksi viikkoa, nyt ala laputtaa. Kyseisiä fillareita on Suomessa vain yksi. Tuli somalipojalle kiire karkuun :D
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

doddi... pyykki pyärähtäny, nyt sitte tiskaamaan, imuroimaan ja lattioita hieman pesemään... sitte pääseki suihkuun ja pitäis alkaa kokkaamaankin...
Mulli75

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

DeliriumTremens kirjoitti:mä haluun isomman kämpän missä on oikea keittiö ja makkari ja olkkari...
Mitä asutko sä keittiössä suurimman osan ajastasi ? Tarviiko keittiön olla suuri. Mun mielestä ei, siellähän vaan kokataan ja touhutaan vähän ehkä jotain muutakin.
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Mulli75 kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:mä haluun isomman kämpän missä on oikea keittiö ja makkari ja olkkari...

Mitä asutko sä keittiössä suurimman osan ajastasi ? Tarviiko keittiön olla suuri. Mun mielestä ei, siellähän vaan kokataan ja touhutaan vähän ehkä jotain muutakin.
me love kitchen! mä haluaisin sellasen keittiön mihin keittiönpöytä mahtuis!
ninnithequeen

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:mä haluun isomman kämpän missä on oikea keittiö ja makkari ja olkkari...
Mitä asutko sä keittiössä suurimman osan ajastasi ? Tarviiko keittiön olla suuri. Mun mielestä ei, siellähän vaan kokataan ja touhutaan vähän ehkä jotain muutakin.
Kyllä keittiön tarvii olla suuri. Oikeasti. Haaveilen kuuden hengen ruokailuryhmästä joka helposti tuohon mahtuisi (kuten tiedät).
Mutta kai se on tyytyminen siihen jo valmiiksi katsastettuun neljän hengen ruokailuryhmään. Laskutilaa täällä saisi olla enemmän, vaikka muuten lääniä onkin, ja peräti kolme ovea eri suuntiin :D
DeliriumTremens

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

mun keittiöss on ehkä jopa kaks neliöö :D ku ois kunnon keittiö jossa ois se kunnon pöytä niin varmaan tulis syötyä enemmän yhdessä ilman että telkkari huutaa vieressä ja näin, ja vois viettä kunnon illanistujaisia...

ihanaa... tupakkaa... sitten imurin varteen...

kunnon siivouskertomus mulla tänään :)
tonttu8

Re: Kunnon Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Tällä on iso keittiö, tosin aika vähän tää viettää siellä aikaa. Mutta on se ihanaa kun mahtuu pöytä kunnolla eikä ole ahdasta.

Salilla käyty ja syöty, kohta töihin lähtö edessä.
Vastaa Viestiin