Kuka on ollut pisimpään palstalla?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka on ollut pisimpään palstalla?

Viesti Kirjoittaja Niba »

just vuonna 2005 hiukan senjälkeen kun avokki silloinen oli muuttanut pois 10v taistelun jälkeen, en minä hävinnyt kuin DD-kropan, mutta citystä niitä taas löytyi..

Muuten Lidlin sweeet chili souse on hyvä griillimaustetujen perunoitten keskellä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka on ollut pisimpään palstalla?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Rekisteröidyin Cityyn 23.10.2003. Tässä ollaan. :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
SikaMika

Re: Kuka on ollut pisimpään palstalla?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Manaaja kirjoitti: En käsitä enää mistään mitään. Johtunee siitä että tulin juuri monityydyttämästä naistasi.
Uskon ensimmäisen lauseen. Toinen ei pidä paikkaansa, koska se ei jaa lihaville sioille. Paitsi tietenkin mulle.
bedlam

Re: Kuka on ollut pisimpään palstalla?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Muistelen, että Gat oli Poikuus40 ja taisi seikkailla jossain ihan muulla palstalla kuin Cityssä eka. Luulin pitkään, että kyseessä on täysin fiktiivinen hahmo. Kuin Nicki. Mistä sen näkee millon on Cityyn liittynyt? 2001 tai 2002.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kuka on ollut pisimpään palstalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

bedlam kirjoitti:Muistelen, että Gat oli Poikuus40 ja taisi seikkailla jossain ihan muulla palstalla kuin Cityssä eka. Luulin pitkään, että kyseessä on täysin fiktiivinen hahmo. Kuin Nicki. Mistä sen näkee millon on Cityyn liittynyt? 2001 tai 2002.
Olen myöhemmin vähäisessä määrin kirjoittanut muillekin foorumeille, mutta kyllä City oli se eka. Löysin sen etsiessäni misuja Deitti-netistä. Se alkoi vessanseinäkirjoitteluni jatkumona. Siihen aikaan Cityyn sai kirjoittaa rekkautumatta. Minä heitin usealla kertakäyttönikillä ihan hirveetä provoa ja trollia. Olin mielissäni, kun ne otettiin tosissaan ja aiheuttivat ärtymystä.

Sitten kerran purin tosielämän saamattomuusahdistustani Poikuus-nikillä. Järkytyin että kun kerrankin asiaa sanoin, sellaista ei pidetty mahdollisena ja vain pilkattiin. Joku alkoi tekemään feikkipelleilyjä samalla (rekkaamattomalla) nikillä. Joten rekisteröin "Poikuus41" omakseni.

Sitten aloin samalla nikillä osallistumaan muihinkin aiheisiin. Jälkikatsannossa olisi kannattanut rekata niitä varten joku muu nikki. Voin kuvitella (turhaan) että niin olisi Citymisuilta voinut herua sitä pilluakin.

"Gattaca" yhden Cityn bannin jälkeen. "Gat" yhden Kitinän bannin jälkeen :D

Juttujeni takana on tosielämäni. En ole kuvitteellinen hahmo. Mutta sen myönnän, että silloin ja nyt siinä mitä kerron ja miten saattaa olla provoilevaa valikointia. Joka valitettavasti on myös itsehäpäisyä. Silti olen iloinen, kun joku bliss tai BrianW haukkuu minua idiootiksi nimenomaan tarkoituksella sellaisten juttujeni takia :D

Cityn "Nicki" pahaa pelkään oli myös todellinen ihminen. Puukottihan Kauhea-Namu sitä. Ties vaikka "nicki" olisi tavannut Jenny/Geetzunkin (Silloin Grisel-Da ym). Nicki vonkasi myös ainakin Aito-Johannaa ja Neulasta. Nicki lienee jo päässyt hoitoon.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka on ollut pisimpään palstalla?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

aasi kirjoitti:missään tekemisissä Cityn ylläpidon kanssa, niin en ollut.
:sir:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kuka on ollut pisimpään palstalla?

Viesti Kirjoittaja swirl »

nastamuumio kirjoitti:Oisko Swirl ollut ainakin jo siellä?
Juuh... melkein kaikki muut noista alkuajoista tuntuvat löytäneen elämän. Juhani30, JossuNN, Vanamo, Tiger, Doccis, Bruce, keitä niitä nyt olikaan. KillKill oli muistaakseni myös mukana ekassa miitissä. Aito_Johanna oli silloin kans. Ja bedlam.
NuoriD

Re: Kuka on ollut pisimpään palstalla?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

swirl kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Oisko Swirl ollut ainakin jo siellä?
Juuh... melkein kaikki muut noista alkuajoista tuntuvat löytäneen elämän.
Kauheaa haaskausta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kuka on ollut pisimpään palstalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

swirl kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Oisko Swirl ollut ainakin jo siellä?
Juuh... melkein kaikki muut noista alkuajoista tuntuvat löytäneen elämän. Juhani30, JossuNN, Vanamo, Tiger, Doccis, Bruce, keitä niitä nyt olikaan. KillKill oli muistaakseni myös mukana ekassa miitissä. Aito_Johanna oli silloin kans. Ja bedlam.
Oliko se eka miitti tämä, jossa protestina hiplasin sun tissiä?
Itse tulin paikalle sairaslomalta. Selkä venähtäneenä ja flunssakuumeessa. Sossupokena, että citymisu jolta olin jo jallittanut yösijan (valehtelin, ettei muuta ole) ei tullutkaan. Hullu bodari IsoKarju (vai mikä nikki) oli siellä. Vanamokin pikkupeppuineen. SikaMika sääli minua ja otti yöksi kämpilleen. Matkalla sinne Sian laivatuttavuusvosu tuli kadulla vastaan ja haukkui minut maailman rumimmaksi ihmiseksi. Cityssä JossuNN haukkui vaatteeni ja muka peseytymättömyyteni. Olin kipee. Paska reissu ja lisäsi nussiva maailma-angstiani.

Aito-Johannaa en sieltä kyllä muista.
Viimeksi muokannut Gat, 17.05.2010 12:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Kuka on ollut pisimpään palstalla?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti: Hullu bodari IsoKarju (vai mikä nikki) .
NotLike-every1 aka Nottis?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kuka on ollut pisimpään palstalla?

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Tissinhiplausta en kyllä muista.

Näköjään vähän epäselvästi kirjoittelin... Aito_Johanna eikä bedlam olleet miitissä. Palstalla siis olivat.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kuka on ollut pisimpään palstalla?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:
Gat kirjoitti: Hullu bodari IsoKarju (vai mikä nikki) .
NotLike-every1 aka Nottis?
Se. Ja teleskooppipamppunsa myös. Esitteli. (No ok, sitten näytin oman linkkarini. Onhan se diskreetimpää kuin naksutella teleskooppipamppua auki-kiinni täydessä raflassa :D )

Swirl, joo mistä puhun ei ollut Beddistä. Sulla Tiger kai, tissiäsi koetin siinä käpälöintinne seassa :D
Vastaa Viestiin