Late lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Pulkannaru kirjoitti:Juomatauko. Kohta taas rassaamaan puutarhaa.
Safkatauko olkoon illalla partsilla grillaten. Tiiä vaan mitä laittais, pitänee penkoa pakastinta.
:krooh:

En tiedä. Jos olisin sinkku (mitä en onneksi ole toim.huom.) tai mies antaisi luvan niin mun olis ehkä pakko tulla antamaan sulle kunnon kyydit. Josko sitten jotain muuta Q puutarhanhoitoo ja silleen??!!1
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Väijyttiin voimakaappipakastingeneraattorikaappeja Ideaparkissa. Yks oli 203/180, jäin miettimään syököhän se joka aamu naapurin lapsen aamupalaksi. Loppuuhan ne kesken, mut jotain tohon suuntaan enideis.

Nyt muijan kans piisiboonuspaterfamiliaflyn finaali. Keski-ikäistä, sano. Grillattiin muuten jo toista päivää tuubiin. Grillaus on hauskaa. Ei sit muuta tähän lähtöön.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

RP kirjoitti:Jos olisin sinkku (mitä en onneksi ole toim.huom.) tai mies antaisi luvan niin mun olis ehkä pakko tulla antamaan sulle kunnon kyydit. Josko sitten jotain muuta Q puutarhanhoitoo ja silleen??!!1
Sanoista tekoihin !!1! Nautittaisi kummatkin nilelle menoon saakka.
Ja tän jälkeen, kun tän kirjoitin, jos todella toteutat uhkauksen, niin ekaa kertaa tässä elämässä ei mulla kuitenkaan seisoisi - Perkele.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:Ja tän jälkeen, kun tän kirjoitin, jos todella toteutat uhkauksen, niin ekaa kertaa tässä elämässä ei mulla kuitenkaan seisoisi - Perkele.
Ei se niin vaarallista ole. Gattiskin selvisi siitä hengissä, eikä riudu nyt yhtään.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Mä niin haluan tolle Vespalle rakkaussuhteen sen hotteuden kanssa, lisään iltarukouslistaani.
Kulta! :h: Nii mäkin, täytyy lisätä toimintasuunnitelmaan. Kauheeta vaan, etten keksi kovinkaan montaa syytä miks se haluais just mut, kun vois saada kenet tahansa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Mä niin haluan tolle Vespalle rakkaussuhteen sen hotteuden kanssa, lisään iltarukouslistaani.
Kulta! :h: Nii mäkin, täytyy lisätä toimintasuunnitelmaan. Kauheeta vaan, etten keksi kovinkaan montaa syytä miks se haluais just mut, kun vois saada kenet tahansa...
Kamoon, sul on pipari. Jos sä annat sitä, se melko todennäkösesti panee sitä.

Mut se jatko voi sit olla hankalaa!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Mä niin haluan tolle Vespalle rakkaussuhteen sen hotteuden kanssa, lisään iltarukouslistaani.
Kulta! :h: Nii mäkin, täytyy lisätä toimintasuunnitelmaan. Kauheeta vaan, etten keksi kovinkaan montaa syytä miks se haluais just mut, kun vois saada kenet tahansa...
Kamoon, sul on pipari. Jos sä annat sitä, se melko todennäkösesti panee sitä.

Mut se jatko voi sit olla hankalaa!
Hei, tässä on nyt kyse rakkaudesta, ei mistään perusjyystöstä. Mä olen RAKASTUNUT. Ymmärtäkää nyt, tätä ei tapahdu kovin usein!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Hei, tässä on nyt kyse rakkaudesta, ei mistään perusjyystöstä. Mä olen RAKASTUNUT. Ymmärtäkää nyt, tätä ei tapahdu kovin usein!
Kyl me ymmärretään. Mut se ei ehkä välttämättä tunne ihan samoin. Siks se voikin vaan panna, mut ei sit niinku muuta. Se paskiainen! Jätä se sika!
Zeb

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Asioiden nopeuttamiseksi kannattaakin siis naida ja sitten katsoa mitä tapahtuu.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Te ootte inhottavia. Teidän piti olla mun tukena tässä :/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hei, tämä on kitinä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Te ootte inhottavia. Teidän piti olla mun tukena tässä :/
No me ollaan! Voidaan tulla sängyn viereen nostelee kierrosaikakylttejä, ohituskieltovaroituksia ja "öljyä radalla" -lippuja.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Manaaja kirjoitti:Ei se niin vaarallista ole. Gattiskin selvisi siitä hengissä, eikä riudu nyt yhtään.
Tosta rinnastuksesta en nyt kyl ois kovin ylpeä. Toki epäilen juhlakuntoon tulemattomuuttani, mutta kai sekin mahdollisuus on olemassa vaikkei ole vielä realisoitunut niilläkään kerroilla kun neito on ollut ennemminkin horsma kuin ruusu.
Mut siis Gatisella ei muka seisonut RP:n 'läheisyydessä'? Tota en ollut kuullutkaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Zeb

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mä olin ihan tosissani. Se joko toimii tai sitten ei. Yleensä tietää kannattaako edes yrittää. Ja jos ei tää strategia toimi, kun ennestään ilmeisesti jo hieman tunnettekin, niin sitten ei toimi luultavasti mikään muukaan.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Rrrrakastuneena paneminenhan on niin this season! :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En ala. En enää yhtään hehkuta täällä mitään kun ootte noin negatiivisia. Pupu vaan tajuu. Ja Tixuli! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Siis mitä tajuu? Ei kande heruttaa jos meinaa saada sormuksen? Vaimitensemeni? Ok, luen ketjun ekankin sivun.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mitähän sitä sitten tekisi?

Alkaa seinät kaatumaan päälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Siis mitä tajuu? Ei kande heruttaa jos meinaa saada sormuksen? Vaimitensemeni? Ok, luen ketjun ekankin sivun.
No ei ku siis kun hetkellisesti tässä epäilen viehätysvoimaani, teidän pitää tukea ja kehua, eikä hitto heittää mitään susson reikä, kyllä se kelpaa-läppää. Oon ihan loukkis ja tosi depiksessä!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Vesper kirjoitti:Oon ihan loukkis ja tosi depiksessä!!
Kulta! Sussa on varmaan maailman ihanin, kaunein, maistettavin ja täydellisin rrrreikä! :h:
Manaaja

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ei se niin vaarallista ole. Gattiskin selvisi siitä hengissä, eikä riudu nyt yhtään.
Tosta rinnastuksesta en nyt kyl ois kovin ylpeä. Toki epäilen juhlakuntoon tulemattomuuttani, mutta kai sekin mahdollisuus on olemassa vaikkei ole vielä realisoitunut niilläkään kerroilla kun neito on ollut ennemminkin horsma kuin ruusu.
Mut siis Gatisella ei muka seisonut RP:n 'läheisyydessä'? Tota en ollut kuullutkaan.
Ei vaan sillä ei seissyt sinä ainoana kertana kun se olis saanut pillua maksutta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Maksullisia en ole ajatellut kokeilla, niin kauan kun ilmaista lohkeaa, eli se seisomattomuus on vielä (ja toivottavasti saa pysyäkin) kokeilematta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Siis mitä tajuu? Ei kande heruttaa jos meinaa saada sormuksen? Vaimitensemeni? Ok, luen ketjun ekankin sivun.
No ei ku siis kun hetkellisesti tässä epäilen viehätysvoimaani, teidän pitää tukea ja kehua, eikä hitto heittää mitään susson reikä, kyllä se kelpaa-läppää. Oon ihan loukkis ja tosi depiksessä!!
No soriii! En osaa miehenä vaan samaistua kun joutuu aina epäilemään omaa viehätysvoimaa kun naiset antavat pakkeja ihan sokenaan!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mäkin kokeilin tänään viehätysvoimaani ja tosi surkein tuloksin, ei ykskään mies lähestyny tai tarjonnu kylmiä juomia, ei ees öögaa! Eikä ollu ihan tyhjä terde ei.

Kannustan yhä rakastamaan pillulla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Late lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Kannustan yhä rakastamaan pillulla.
Ei ku en mä nyt sellasta ollenkaan... Ehkä mä kokeilen väsytystä, rakastutan sen vaikka väkisin mun ihanaan luonteeseen, kun ei kroppa kuitenkaan sellaiselle ruumiinpalvojalle kelpaa... :/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin