Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:Onko sun lutkakavereissa sitten tosi helppoja varmoja nakkeja? Kun saatille pääsystäkin selität. :D
No ei tietenkään, mutta voin viedä sut paikkoihin, joissa saanti on varma. Mutta toki vaan sillä ehdolla että teet mitä neuvon...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Asie Payton kirjoitti:Nyt kun mä luen teidän urheiluketjua ja piereskelen sohvalla, niin mulle tulee jotenkin hyvä olo. Enkä oikein ymmärrä sitä. Voisko joku keittiötsygologi avata nyt tän. Mun hyvät fibat on aina - ihan aina - tullu urheilusta. Miksi mua ei nyt harmita etten voi rääkätä itseäni? Miksi mulla on hyvä olla sohvalla ja ei ees tee mieli esimerkiksi salille. Hiekkarannalle tekee mieli. Ja aurinkoon. Tosin nahka on vielä kipee viikonlopusta...
Mä tiedän!!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Asie Payton

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Vesper kirjoitti:Mä tiedän!!!
Niin? Ajattelit pitää tiedon omanasi? Paljon se konsultaatio maksaa? Entä hieronta? Loppuun asti? Ja sitten after sunilla hartioista, kiitti!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Asie Payton kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mä tiedän!!!
Niin? Ajattelit pitää tiedon omanasi? Paljon se konsultaatio maksaa? Entä hieronta? Loppuun asti? Ja sitten after sunilla hartioista, kiitti!
No en mä nyt täällä viitsi kertoa, menee liikaa sun yksityselämän puolelle :]
Hieronnanhan mä oon sulle vedonlyönnistä pystyssä, että sen saat ihan ilmaseks. Onnellinen loppu on nykysin timanttisormuksen arvoinen. Ja ei elokuussa enää after sunia tartte....
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vesper kirjoitti:
Gat kirjoitti:Onko sun lutkakavereissa sitten tosi helppoja varmoja nakkeja? Kun saatille pääsystäkin selität. :D
No ei tietenkään, mutta voin viedä sut paikkoihin, joissa saanti on varma. Mutta toki vaan sillä ehdolla että teet mitä neuvon...
Tuota on jo kokeiltu, ei se tee mitä sille neuvoo. Jotain itsevarmuudesta yritin sille viimeksi höpistä, mutta sekin tuomittiin armottomasti vain tyhjäpäisten geelihipsijöiden ominaisuudeksi. Samaan kategoriaan menevät luonnollisesti ainakin huumorintaju ja hygienia, joten olet tekemättömän paikan edessä. Toivotan toki onnea yritykseen ja nostan hattua kovan haasteen vastaanottamisesta!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Gat »

No kyllhän minä ihmisten ilmoille peseydyn ja kalsarit vaihdan :D

Mutta tuollaisissa proggikiksissa on se ongelma, että minun itseni pitäisi puhutella tuntemattomia naisia. No ei. En milllään. Ei ole välttämätöntä asiaa. Seinä siinä.

Ja sitäpaitsi arvaten Vespan minulle arvioivien paikkojen ja naisten "tasoisuuden", kyllä se naisen tuttu Rekka-Rane kuitenkin tulee ja vie pubiruusunsa minulta kuin karamellin lapselta. Tuon olen muuten kokenutkin ihan omin avuin juotettuanikin yhtä karseeta tymää vosua tuntikausia. Sen jälkeen lopetin baareissa käynnin kun tason reipas laskukaan ei auta mitään.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Gat »

Polttaiskohan Vesper mun rakkaan Lidlin 40 euron mokkatakin ja Prisman varsikengät, vaatekaupasta pakottaisi ostamaan kesän trendihepeneet tai Armanin puvun, käyttäisi homoparturissa väriä ja homoraitoja laitattaen, ostattaisi kultaisen korvakorun ja riipuksia vai mitä? :D Entäs mun Metsäliiton tai AC/DC:n lippalakit tai Indy-lierihattu?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti:Polttaiskohan Vesper mun rakkaan Lidlin 40 euron mokkatakin ja Prisman varsikengät, vaatekaupasta pakottaisi ostamaan kesän trendihepeneet tai Armanin puvun, käyttäisi homoparturissa väriä ja homoraitoja laitattaen, ostattaisi kultaisen korvakorun ja riipuksia vai mitä? :D
Kokeile.

Et voi kuin voittaa.
RP

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja RP »

Moi. Nyt oon täällä, jee!
SikaMika

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti:Tuon olen muuten kokenutkin ihan omin avuin juotettuanikin yhtä karseeta tymää vosua tuntikausia. Sen jälkeen lopetin baareissa käynnin kun tason reipas laskukaan ei auta mitään.
Toi on kyllä niin totta. Jos ei kerralla natsaa niin on ihan homojen hommaa yrittää enää uudestaan. Koskaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Onnea uuteen kotiin !
Gat kirjoitti:Mutta tuollaisissa proggikiksissa on se ongelma, että minun itseni pitäisi puhutella tuntemattomia naisia. No ei. En milllään. Ei ole välttämätöntä asiaa.
Anna pillua? Tosin ei ehkä ihan noin suoraan ja toisin sanoin ilmaistuna :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
Kokeile.

Et voi kuin voittaa.
Ei kannata, Gattis voisi vaikka menetää *tirsk* itsekunnioituksensa.
bliss

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ei saatana. Itsesensuuri iski.
Kauniita unia.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:Polttaiskohan Vesper mun rakkaan Lidlin 40 euron mokkatakin ja Prisman varsikengät, vaatekaupasta pakottaisi ostamaan kesän trendihepeneet tai Armanin puvun, käyttäisi homoparturissa väriä ja homoraitoja laitattaen, ostattaisi kultaisen korvakorun ja riipuksia vai mitä? :D Entäs mun Metsäliiton tai AC/DC:n lippalakit tai Indy-lierihattu?
Riippuu takista ja kengistä, ei pillunsaanti ole merkistä kiinni. Ja voi morjens, oot ehkä jäänyt 90-luvulle, jos kuvittelet raitojen ja korviksen olevan jotenkin trendikästä. Ja vielä keltakultaa, muah! Mut usko pois, kyllä niitä pubiruusuja alkaa kiinnostaa, kun liikut vähän herkummassa seurassa. Vaola on aikas lailla asian ytimessä ;)

Ps. Armanin puku vois olla sijoitus.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
Gat kirjoitti:Polttaiskohan Vesper mun rakkaan Lidlin 40 euron mokkatakin ja Prisman varsikengät, vaatekaupasta pakottaisi ostamaan kesän trendihepeneet tai Armanin puvun, käyttäisi homoparturissa väriä ja homoraitoja laitattaen, ostattaisi kultaisen korvakorun ja riipuksia vai mitä? :D Entäs mun Metsäliiton tai AC/DC:n lippalakit tai Indy-lierihattu?
Riippuu takista ja kengistä, ei pillunsaanti ole merkistä kiinni. Ja voi morjens, oot ehkä jäänyt 90-luvulle, jos kuvittelet raitojen ja korviksen olevan jotenkin trendikästä. Ja vielä keltakultaa, muah! Mut usko pois, kyllä niitä pubiruusuja alkaa kiinnostaa, kun liikut vähän herkummassa seurassa. Vaola on aikas lailla asian ytimessä ;)

Ps. Armanin puku vois olla sijoitus.
Armani ja maiharit varmaan herättäis bupiruusuissa äidillisiä tunteita?
Niin ja nykyään ei sitten korvalävistys ole mitään, mulukkuläväri sen olla pitää..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Pulkannaru kirjoitti: Anna pillua? Tosin ei ehkä ihan noin suoraan ja toisin sanoin ilmaistuna :D
Kaveri joskus kyseli naisilta lauseella "anna pillua, saat munaa". Selitti jutun jotenkin niin, että jos nainen karahtaa ihan kylmäks niin samoin ois käyny loppuillasta kun on jo käyttäny liikaa tehokasta peliaikaa siihen. Jos tulee drinkki naamalle on eukko ihan turhan tärkee ja luulee itestään liikoja. Jos nainen nauraa voi sen kanssa olla hauskaa viettää aikaa vaikka se ei antaiskaan. Jos nainen hymyilee lauseelle on siinä hyvä sauma saada pesää.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Gat »

Huh.
Te ette vieläkään tajuu tätä Love-Shyness syndroomaa.
Vaikka kuinka olen selittänyt.
Tuollainen pokaaminen vaikka sitten puhuisi ihan asiallisia, mutta itse tietäisi sexuaaliset tai edes romanttiset aikeensa... on minulle samalla lailla peljättävän tunkeileva teko kuin jos menisi baarissa sanomaan jollekin tuntemattomalle MIEHELLE (joka olisi ehkä jo jossain tutussa porukassaan) ihan kylmiltään ja siis ilman mitään homopyrkyä: "Minä haluan olla sinun kaverisi". Eihän sellaista muutkaan uskalla, miten ne sitten uskaltaa pokata peräti naisia ja peräti seksiin? En ymmärrä Nussivan Maailman psykologiaa. Jumalolentoja, Jättiläisiä siinä rohkeudessaan. Benjihyppy ilman köyttä Sommen taistelukentälle lyömään kermakakku viholliskenraalin naamaan ei luulis sellaisia pelottavan.

(nyt varmaan tulee teiltä takinkääntö, että sinne mennäänkin "tapaamaan ihmisiä" vaikka iskemisestä oli puhe. Ja sitäpaitsi jos minulla ei ole asiallista syytä puhutella tuntematonta naista, tietäisin itse, että pokaamistarkoituksessa niin teen ja se siitä eli ylläkuvaamani kuvio)
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ja täältä on monta kertaa kehotettu menemään terapiaan. Ei suinkaan siksi että pidettäisiin hulluna, mutta jos on tuommoinen isosti elämää haittaava pään sisäinen ongelma, niin terapiasta/psykologista/psykiatrista voisi olla ihan aidosti apua.

Ja ennen kun lässytät sen perinteisen vanhan "ei se ymmärrä, ei se usko, kaikkea puppua voisin sille syöttää" niin mieti näin päin: Psykiatrin ei tarvitse uskoa että hänen potilaansa on kana voidakseen auttaa. Hänen tarvitsee vain tietää että potilas uskoo olevansa kana. Ja tottakai voit valehdella, mutta mitä sä sitten siinä voitat? Tunnet ylemmyyttä koska et osaa itse ratkaista ongelmiasi ja estät avun?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Gat »

No oletetaan että tämä on mielenterveysongelma. Unohdetaan hetkeksi kelpoisuusvajaus.

Kun kerran muilla ei tätä ole ja tämä on poikkeuksellista, voisiko mieluiten joku skorettava pelimies selittää. Luulisi olevan helppo kertoa.

Edellisen viestini mukaisesti. Oletetaanpa, että jossain näette teille vielä tutustumattoman MIEHEN, josta kuitenkin jostain syystä pidätte. Jätetään nyt homoaspektit pois, vaikka nekin nykyään suvaitaan. Kyse olisi siis vain halustanne ystävystyä sen vieraan miehen kanssa. Tuo mies on baarissa tms. todennäköisesti oman tutun porukkansa seurassa. Tai vaikka olisi yksinkin. Todellako pystytte kävelemään sen miehen luo ja sanomaan: "Minä haluan olla sinun ystäväsi"? Luultavasti teillä useimmilla olisi jonkinlaisia estoja tehdä niin. Kokeilkaa vaikka.

Jos tuo on vaikeaa, miten helvetissä pystytte pokaamaan tuntemattomia naisia ja siis puhuttelemaan heitä aikomuksenanne jotain vielä paljon intiimimpää, eli työntää kyrpänne heidän pilluunsa? Siis tyrkyttäytyä kelpaamaan paitsi henkisesti, myös intiimin fyysisesti? Tai vain tutustua ystävyyttä syvemmin, alkuun romanttisesti?

Jos sanotte, että eka ei ole tapana, mutta toka on, niin silti miten se psykologiassa niin toimii? Jos sanotte, että seksivietti ylittää ne estot, niin minä ainakaan en edes kemikaaleilla pääse tuosta yli. Jos sanotte, että eihän ihmissuku muuten edes lisääntyisi, niin niinhän se on, mutta en siltikään käsitä miten se on mahdollista.

No?
Pitäisi olla helppo selittää, jos ja kun tuo minun on sairautta. Ja teille itsestäänselvää.
Silti eihän tuota psykiatrikaan voisi osoittaa paikkaansapitämättömäksi.
Ja en ole tuohon liikaa miettimällä päätynyt, kunhan puran itselleni itsestäänselvää.

Sitäpaitsi elämänkokemukseni mukaan maailma on karu paikka, ihmiset kovin eri maailmoista ja potentiaalisesti vihamielisiä. Ehkä ei teillä, mutta tiedätte kyllä, että periaatteessa se on noin. Vain tuurilla emme päädy keskitysleirien uuneihin. Tai joudu muuten vaan kusetetuksi. Unohtaa tämä maailman karuus edes hetkellisesti niin pitkälle että ottaisi ja antaisi edes fyysisseksuaalista hellyyttä ihmisiltä tai peräti melkein sulautuisi toiseen rakastumisella, vaatisi pikkuvauvamaista luottamusta.

Joskus kun ihmisiä, ketä vaan ihmisiä katson tai Kitinää luen, tajuan että nämähän ovat tuossa suhteessa kuin Jumalia minuun verraten. Pelottavia Jättiläisiä. Mietin mitä minä edes leikin teidän kanssa, piiloutuahan minun pitäisi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti:Edellisen viestini mukaisesti. Oletetaanpa, että jossain näette teille vielä tutustumattoman MIEHEN, josta kuitenkin jostain syystä pidätte. Jätetään nyt homoaspektit pois, vaikka nekin nykyään suvaitaan. Kyse olisi siis vain halustanne ystävystyä sen vieraan miehen kanssa. Tuo mies on baarissa tms. todennäköisesti oman tutun porukkansa seurassa. Tai vaikka olisi yksinkin. Todellako pystytte kävelemään sen miehen luo ja sanomaan: "Minä haluan olla sinun ystäväsi"? Luultavasti teillä useimmilla olisi jonkinlaisia estoja tehdä niin. Kokeilkaa vaikka.
Voi elämä, kun kaikesta pitää tehdä niin vaikeaa.

Jos näkee jonkun tyypin, voi mennä esittäytymään ja alkaa puhumaan jostain aiheesta, jonka kautta muodostuu jonkinlainen side ja tulee selväksi että tässä ei ole mikään homostelu nyt kyseessä, perkele. Ellei siis kyseessä ole Chappis, jota taas kannattaisi houkutella sen mahdollisuudella.

Jos kyse olisi vaikka keikkapaikalla törmäilystä tyyppiin, jonka näkee usein samoilla keikoilla - voisi alkaa vääntämään juttua siitä, kuinka kaverit ovat feidanneet mukaan lähtemisen keikalle. Varma jutun juuri olisi myös alkaa puhumaan paikalla olevista naisista tai paikan alkoholitarjonnan huonoudesta / hitaudesta.

Ihmiset ovat aina varuillaan vieraita ihmisiä suhtaan, mutta aika nopeasti kun huomataan että toinen ei ole idari, friikki tai muu keskustalainen, niin itse kukin saattaa päästää toisen ihmisen lähemmäksi. Sitä vaan pitää olla ja käyttäytyä kuin ihminen.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti:Silti eihän tuota psykiatrikaan voisi osoittaa paikkaansapitämättömäksi.
Ja en ole tuohon liikaa miettimällä päätynyt, kunhan puran itselleni itsestäänselvää.
En tajua, eikä kyllä kiinnostakaan että miksi jaksat vängätä ikuisesti vastaan, sen sijaan että ottaisit riskin olla onnellinen ja tyytyväinen joskus. Toki se olisi palstan menetys, jos lopettaisit roolisi vetämisen ja muuttuisit tavalliseksi tallaajaksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Gat »

huima kirjoitti:
Gat kirjoitti:Edellisen viestini mukaisesti. Oletetaanpa, että jossain näette teille vielä tutustumattoman MIEHEN, josta kuitenkin jostain syystä pidätte. Jätetään nyt homoaspektit pois, vaikka nekin nykyään suvaitaan. Kyse olisi siis vain halustanne ystävystyä sen vieraan miehen kanssa. Tuo mies on baarissa tms. todennäköisesti oman tutun porukkansa seurassa. Tai vaikka olisi yksinkin. Todellako pystytte kävelemään sen miehen luo ja sanomaan: "Minä haluan olla sinun ystäväsi"? Luultavasti teillä useimmilla olisi jonkinlaisia estoja tehdä niin. Kokeilkaa vaikka.
Voi elämä, kun kaikesta pitää tehdä niin vaikeaa.

Jos näkee jonkun tyypin, voi mennä esittäytymään ja alkaa puhumaan jostain aiheesta, jonka kautta muodostuu jonkinlainen side ja tulee selväksi että tässä ei ole mikään homostelu nyt kyseessä, perkele. Ellei siis kyseessä ole Chappis, jota taas kannattaisi houkutella sen mahdollisuudella.

Jos kyse olisi vaikka keikkapaikalla törmäilystä tyyppiin, jonka näkee usein samoilla keikoilla - voisi alkaa vääntämään juttua siitä, kuinka kaverit ovat feidanneet mukaan lähtemisen keikalle. Varma jutun juuri olisi myös alkaa puhumaan paikalla olevista naisista tai paikan alkoholitarjonnan huonoudesta / hitaudesta.

Ihmiset ovat aina varuillaan vieraita ihmisiä suhtaan, mutta aika nopeasti kun huomataan että toinen ei ole idari, friikki tai muu keskustalainen, niin itse kukin saattaa päästää toisen ihmisen lähemmäksi. Sitä vaan pitää olla ja käyttäytyä kuin ihminen.
Älä puhu paskaa asian ohi.
Miksi olet kuin et ymmärtäisi mitä väännän rautalangasta? Ketkuilet vaan.

Kuvaamasi tutustuminen mieheen on paljon matalampaa tasoa, kuin jos selostukseni mukaisesti sanoisit sille kenties arvostamallesi miehelle paljon intiimimmin vaikkei homoillen heti alkuun, kylmiltään: "Minä haluan olla sinun ystäväsi". Ei niin tehdä, sinäkään.

Ja valehtelet, etteikö kun sinä tai oikea pelimies lähestyy naista panotarkoituksella, ole tuota edellistäkin vielä helvetin paljon intiimimpi ja tunkeilevampi tavoite. Nakuksi ja sisäkkäin. Eli kysymys miten ilkeävät niin toimia?

Kuvaamasi tutustuminen on jotain, mitä miestenkään kanssa ei minulle juuri tapahdu. Tai on kyllä tapahtunut, mutta sehän on vaan moikkailua ja läpänheittoa puolituttujen kanssa ja sitten kukin koteihinsa. Tiedät ihan hyvin, että vaikka esimerkissäsi olisi nainen, tuollaisesta kaveeraamisesta on vielä helvetin iso kynnys romanttisessa mielessä sovittuihin treffeihin kaksin, saati panemiseen.

Jotain sinä minua nyt kusetat, joku salaisuus jota te Jumalat ette kerro. Minulla varmaan kelpoisuusvaje ja kehoituksia siinä kehittyä. Mutta vaikka näyttäisin vittu SikaMikalta tai sinulta ja käyttäytyisin muissa asioissa kuin te, ihan sama Raja siinä olisi. Ja on teillekin, jotain salaatte.

Itse olen onnistunut huijaamaan psyykeäni jujuttamalla naisia nettitreffeille. Kirjoittaminen heille ei niin kauhistuta. Mutta jos livenä olen tavannut, se on ollut vain kaveerausta mun puolelta jopa päiväkausia. Mieltäni jäytäen kauhu, että onko nämä oikeat treffit, pitäisikö mun uskaltaa ilmentää sitä... ja en vaan pysty menemään sen rajan yli. Sen ainoan keran kun meinasin nettreffeillä skorata, nainen antoi heti alkuun luvan: "anna suukko" ja silloinhan minut vietiin rajan yli. (no, karhulerpahti :D). Huorrien kanssa rajaa ei ole, sovittu bisnesaktio on ihan eri asia.

Joten kun puhut miksen olisi "onnellinen". Käännetäänpä se näinpäin: Seurustelu- ja irtosuhdealoitteita tekevillä ihmisillä saattaa silti olla huonoa itsetuntoa ja sosiaalista epävarmuutta muuten? Miten helvetissä? Jos kerran luontevasti pystyvät tuohon kaikkein intiimimpään ja tunkeilevampaan, mitä he enää pienempiä asioita pelkäävät? Taitavat teeskennellä. Menisivät hoitoon. Hehän ovat Jo kaiken uskaltavia Jumalia!
Toimistorotta

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Gat kirjoitti:Ja valehtelet, etteikö kun sinä tai oikea pelimies lähestyy naista panotarkoituksella, ole tuota edellistäkin vielä helvetin paljon intiimimpi ja tunkeilevampi tavoite. Nakuksi ja sisäkkäin. Eli kysymys miten ilkeävät niin toimia?
Koska luonto ajaa tikanpojan puuhun. Nussiva maailman on täynnä ihmisiä, jotka haluavat tulla nussituksi.
Jotain sinä minua nyt kusetat, joku salaisuus jota te Jumalat ette kerro.

Mutta jos livenä olen tavannut, se on ollut vain kaveerausta mun puolelta jopa päiväkausia.
Kysymys ja vastaus. "Salaisuus" on ymmärtää se, että vaikka baarissa istuskeleva mies ei todennäköisesti etsi ystäviä, niin baarissa oleva mies/nainen joka suhtautuu suopeasti seuraan tuloon saattaa kuulua siihen joukkoon, joka haluaa merkittävissä määrin tulla nussituksi. Monessa aiemmin kuvailemassasi tilanteessa tapailemasi naiset ovat antaneet sinulle täydellisen selkeät signaalit siitä, että he olisivat halunneet tulla nussituksi - siis sinun, "epäkelvon" nussimaksesi. Sinun kannaltasi valitettavasti vain suurin osa naisista odottaa miehen tekevän aloitteen.

On mullakin yksi kaveri, jolle pitää aina rautalangasta vääntää että toi ja toi daami antaa sulle merkittävästi öögaa, mene nyt korjaamaan se talteen. Ei se useinkaan mene, koska on nirso paskiainen ja vähän ujo vielä päälle. Mutta melkein aina kun menee, osuu voittoarpa kohdalle.
Viimeksi muokannut Toimistorotta, 18.05.2010 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ystävyyssuhdetta ei muodosteta vain sitä päättämällä. Eihän sitä voi edes tietää tahtooko olla toisen kaveri ennen kuin se avaa suunsa. Siksi ei ole mielekästä lähestyä sanoin "minä haluan olla sinun ystäväsi" koska se a) ei ole totta ja b) on pääsääntöisesti liian hyökkäävää. Siinä vaaditaan ystävyyttä heti välittömästi, ilman että on paljastanut itsestään oikeastaan mitään.

Vastaavaa olisi lähestyä randomhenkilöä sanoin "mennään panemaan. Nyt heti". Tietämättä siis mitä haaroista löytyy tai miltä muuten näyttää.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti:Ja valehtelet, etteikö kun sinä tai oikea pelimies lähestyy naista panotarkoituksella, ole tuota edellistäkin vielä helvetin paljon intiimimpi ja tunkeilevampi tavoite. Nakuksi ja sisäkkäin. Eli kysymys miten ilkeävät niin toimia?
Ei se ole tunkeilevaa, jos kumpikin sitä haluaa.

Seksi voi olla oikeasti kivaa ihmisten välillä.

Nää on käyty ennenkin. Miten ois se shrink ja Vesperin tarjoama opastus elämän saloihin?
Vastaa Viestiin