Toratiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

swirl kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Dyynikaverit jaksaa hehkuttaa kokoajan syyskuista Vegasin matkaa, lopettaisivat jo ettei houkutus käy liian kovaksi 8)
Vegas on jo varattu meille syyskuuksi 8)
No onneks noi ei ole menossa naamiaisiin, joten eiköhän sinne muutama kitinärunkkarikin mahdu :twisted:

Ei, en sanonut että lähen! Ainakaan vielä.
NuoriD

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:. Ehkä massiivisella krapulalla saattoi tosin olla jotain tekemistä negatiivisten fiilisten kanssa.
Ehkä :wink:
Dumis

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Toimari otti loparit, vastahan markkinointiosastokin saneerattiin viime vuonna kokonaan. Ylintä johtoa on aika kovalla kädellä uusittu sen jälkeen kun ferrarit otti vallan virmassa. Henkilöstöjohtajakin lähti lätkimään vuoden alussa. :roll:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Dumis kirjoitti:No onneks noi ei ole menossa naamiaisiin, joten eiköhän sinne muutama kitinärunkkarikin mahdu :twisted:
No ehkä sitten mahdutaan sinne yhtä aikaa! Taidat stalkata mua, kun ruotsinristeilylläkin olit samaan aikaan :D

Mun tukka kasvaa ihan älytöntä vauhtia. Vajaa kuukausi siitä, kun vaalensin sen ja nyt on tummaa juurikasvua jo ainakin puolitoista senttiä. Muutenkin näyttää aika järkyttävältä tää pehko, jotain on tehtävä heti huomenna.
Dumis

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

swirl kirjoitti:
Dumis kirjoitti:No onneks noi ei ole menossa naamiaisiin, joten eiköhän sinne muutama kitinärunkkarikin mahdu :twisted:
No ehkä sitten mahdutaan sinne yhtä aikaa! Taidat stalkata mua, kun ruotsinristeilylläkin olit samaan aikaan :D
You can run...
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

nexie kirjoitti: Amatööri. Pullia pitää (tietenkin!) syödä kaksi, yksi kummallekin kannikalle!
Ameerica... Und Caaaanada!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

huima kirjoitti:
nexie kirjoitti: Amatööri. Pullia pitää (tietenkin!) syödä kaksi, yksi kummallekin kannikalle!
Ameerica... Und Caaaanada!
Jawohl, tasapainon on säilyttävä!
Don't Panic!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

nexie kirjoitti: Jawohl, tasapainon on säilyttävä!
Muutenhan lenkillä voisi tulla vaikka toispuoleisia rasitusvammoja.
RP

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Toimistorotta kirjoitti:
RP kirjoitti:Eilen oli niin väreilevä ilmapiiri, nastamuumio olisi kateellinen. Kuusi vielä diplomi-insinöörin tittelin omaavaa urosta kesäisessä vaatetuksessa. Insinöörifetisistin unelma. Juuri mikään ei ole eroottisempaa kuin kasa fiksuja päitä mittaamassa ja pohtimassa mahtuuko vai eikö mahdu. Tietysti mahtuu, mutta ei sitten kuitenkaan, onhan kyse sentään insinööreistä.

Seksikästä, namiii! Sanoinko jo että HOTTIA.
Jos ei tietäisi tuota muuttotaustaa, kieltämättä pistäisi pohtimaan että kuinka monta aukkoa pupusta oikeen löytyy ja miltä näyttää diplomi-insinöörilauma työntömittan ja lubrikanttipurkin kera pohtimassa, että mahtuuko.
Herralla on erittäin likainen mielikuvitus! Ei sen puoleen, harmillisesti tuollaista äksöniä ei tapahdu kuin villeimmissä päiväunissani, dääm. Tai ainakin nyt jos ei ennen.

Jos korvat ja nenä lasketaan mukaan niin reikiä olisi sopivasti kuusi, joten sinänsä tämä olisi Tehtävä Teoriassa Mahdollinen. TTM.

Edit: kaamea laskuvirhe, yhdelle diplomi-insinöörille olisi vielä tilaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Se pullansiivu tunkes mun suuhun. Nyt vasta fättis olo onkin. Kyse oli siis sosiaalipäivystyksen huikeista edustusbileistä, joissa pöydät notkui ja sääret säteilivät..nooooot.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mitenhän mun kannikoille käy kun söin vaan puolikkaan pullan? :shock:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lilo kirjoitti:Mitenhän mun kannikoille käy kun söin vaan puolikkaan pullan? :shock:
Ehkä niihin kasvaa protestina ihan simona tuuheaa yönmustaa heinikkoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:Mitenhän mun kannikoille käy kun söin vaan puolikkaan pullan? :shock:
Ota nyt äkkiä ENNEN-kuva, ja myöhemmin sitten JÄLKEEN. Ja laita galleriaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
Ota nyt äkkiä ENNEN-kuva, ja myöhemmin sitten JÄLKEEN. Ja laita galleriaa.
Daah, se puolikas meni jo!

Voinhan mä aina hyvitellä toista kankkua pienellä munkilla...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Voi vittu. Juuri kun pääsin taas pienen tauon jälkeen ineen Exelin ihmeelliseen maailmaan, niin kunnianhimoiseksi kaavailemani raportti uhkaa kuihtua yksittäisen sotilaan henkilökohtaiseksi vitutukseksi. Yritän väistellä rikosilmoituksissa ilmeneviä puutteita, mutta ilmeisesti joudun räätälöimään jokaisen käsin, jotta tilastostani tulee virheettömän ansiokas.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Exelin ihmeelliseen maailmaan.
Sabamailanko meinasit purkaa vai kävely- tai mahdollisesti suksisauvan? Entä miten ne liittyvät rikosilmoituksiin?
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti: Sabamailanko meinasit purkaa vai kävely- tai mahdollisesti suksisauvan? Entä miten ne liittyvät rikosilmoituksiin?
:kainalopieru:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bhven

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ompas hönö olo, kun tuolla aurinkgossa käveli vajaa pari tuntia. Täytyy ostaa joku kalastajamallinen kesälätsä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eipä mene kerralla kuntoon tälläkään kertaa, vaikka niin kovin toivoin. Täytettävää on sen verran monta desiä, ja kun rasvakudoksesta tarttuu vaan 60%, pitää lisätäyttää loppukesästä. Kyllä on paree tulla täydelliset tissit!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Hirvee duuni tisseissä, yksinkertaisena ajattelin, että tuollainen hoituu kertaimaisulla ja kasaan kursimalla. Harmi että joudut useisiin leikkauksiin. :(
Elämä kantaa, jos sen antaa
SikaMika

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Melnais kirjoitti:Hirvee duuni tisseissä, yksinkertaisena ajattelin, että tuollainen hoituu kertaimaisulla
Näinpä. Jos tissien ja niiden kantajan laadulla ei ole suurtakaan väliä, niin kyllähän ne monesti lähtee matkaan ihan lähetääx paneen -soidinkutsulla tai maksimissaan kertaimaisulla. Laadukkaampien tissien hankkiminen ja erityisesti ylläpito on kovaa hommaa, mutta lopussa (luojan) kiitos seisoo.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ääh, äiti tulee tunnin päästä yli viikon vierailulle. Tarvitsen kyllä apua ristiäisjärjestelyissä ja välit ovat kohtalaisesti korjautuneet mutta on vaan hankalaa kun kotona häärää joku toinen. Erityisesti kun se joku toinen hyysää jatkuvalla syötöllä vauvaa. Olen kiittämätön, ei voi mitään.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Melnais kirjoitti:Hirvee duuni tisseissä, yksinkertaisena ajattelin, että tuollainen hoituu kertaimaisulla ja kasaan kursimalla. Harmi että joudut useisiin leikkauksiin. :(
Systerillä hoitui just näin, mulla ei tietenkään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Heihei nussukat. Tää lähtee nyt. Mä en kestä teitä enää.

Tunnukset pidän kuvieni takia. See you :yo:
SikaMika

Re: Toratiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:Heihei nussukat. Tää lähtee nyt. Mä en kestä teitä enää.
Lisää facepalmia! *repslol*
Vastaa Viestiin