Aivopierut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Aivopierut

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Onko joskus käynyt niin että joku esittää sulle kysymyksen, mikä syystä tai toisesta ymmärrät ihan väärin tai et ymmärrä ollenkaan? Vasta jälkeenpäin tajuaa mitä se kysyjä oikeasti haki takaa ja ymmärtää ehkä myös sen hämmentyneen ilmeen minkä sai vastattuaan.

Joskus yläasteikäisenä menin lääkäriin taiveihottuman takia. Ihottumaa oli ollut aiemminkin ja pitkään. Lääkäri sitten kysyi mitä rasvaa käytän. Ihmettelin mielessäni, mutta ajattelin että se liittyy jotenkin allergioihin. Vastasin iloisesti "Flooraa. Normaalisuolasta". Lääkärin ilme oli kyllä aika hyvä. Kotimatkalla bussissa tajusin vasta että sitä lekuria kiinnosti ihorasvat, ei leivän päälliset.

Viime talvena kävin kaverini kanssa ulkona syömässä. Ruokailun loputtua pyysimme laskun, johon tarjoilija "miten haluatte laskun?". Aivot löi ihan tyhjää ja kysyin mitä vaihtoehtoja on. Samaan aikaan kaverini vastasi "erikseen". Olin jotenkin ajatellu että tää on jotain "säästä luontoa, ota laskusi ilman paperia"-juttuja.
Me transmitte sursum, Caledoni!
bliss

Re: Aivopierut

Viesti Kirjoittaja bliss »

par-sky kirjoitti:Ruokailun loputtua pyysimme laskun, johon tarjoilija "miten haluatte laskun?". Aivot löi ihan tyhjää ja kysyin mitä vaihtoehtoja on.
Hih. Olisin halunnut nähdä tarjoilijan naaman tuossa kohtaa :D

Mulle sattuu näitä (tahattomia ja tahallisia myös...) niin usein, että pitää oikein miettiä ennen kuin kertoo. :P
SikaMika

Re: Aivopierut

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Joskus poikasena kaverillani ollessani joku sukulaismiekkosensa kyseli kuultuaan mun omistavan moottoripyörän minkä kokoinen se on (siis se pyörä, toim.huom.). Aivot löi tyhjää sekunnin pari ja heitin sitten että "sellainen parimetrinen". Oikeiksi vastauksiksi olisi hyväksytty ainakin kevytmoottoripyörä, kevari ja 125-kuutioinen!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Aivopierut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

SikaMika kirjoitti:Oikeiksi vastauksiksi olisi hyväksytty ainakin kevytmoottoripyörä, kevari ja 125-kuutioinen!
Ja piikki!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Aivopierut

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Ja piikki!
Son satapiikki ! Ei siis mikään 25 kuutiosenttinen !!!11½
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Aivopierut

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kutsunnoissa joku majori ojensi pöydän yli kättään. Luulin että aikoo kätellä ja kättelin takaisin. Liian myöhään tajusin, että ojensi vasenta kättään haluten papereitani.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aivopierut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:Kutsunnoissa joku majori ojensi pöydän yli kättään. Luulin että aikoo kätellä ja kättelin takaisin. Liian myöhään tajusin, että ojensi vasenta kättään haluten papereitani.
No hyvä että työnsit vasenta kättä etkä mulkkuasi?

Partiossa tervehdimme vasemmalla kädellä, mutta tiedättehän tuon vanhan velikullan Baden-Baden-Powellin?
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Aivopierut

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ja piikki!
Son satapiikki ! Ei siis mikään 25 kuutiosenttinen !!!11½
Huh, jätkä on ainakin satavuotias jos puhekielessä yleisempi nimitys on ollu satapiikki.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Aivopierut

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:Huh, jätkä on ainakin satavuotias jos puhekielessä yleisempi nimitys on ollu satapiikki.
Todellakin. Eiks toi ole jotain 20-luvun puhekieltä tms.

Vähän niinkuin VGA.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aivopierut

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eräs japanilainen (?) turisti kysyi eilen tietä rautatieasemalle. En heti tajunnut, oli niin tahmeata artikulointi. Paskaperseen täytyi toistaa kysymyksensä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Aivopierut

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mitä kysyit ??!11
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aivopierut

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pulkannaru kirjoitti:Mitä kysyit ??!11
Japsi kysyi tietä rautatieasemalle, en saanut heti selvää. Sanoin "Excuse me", hän toisti kysymyksensä, annoin vähän epämääräiset ohjeet ja ajattelin että menee ainakin oikeaan suuntaan ja kysyköön sitten taas tietä joltain toiselta... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Aivopierut

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

:lol:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
masa

Re: Aivopierut

Viesti Kirjoittaja masa »

Homeboy65 kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Mitä kysyit ??!11
Japsi kysyi tietä rautatieasemalle, en saanut heti selvää. Sanoin "Excuse me", hän toisti kysymyksensä, annoin vähän epämääräiset ohjeet ja ajattelin että menee ainakin oikeaan suuntaan ja kysyköön sitten taas tietä joltain toiselta... :roll:
Oist sanonut sille että: follow somalis
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aivopierut

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Peruskoulun 8:n luokan alussa luokkatoveri kysyi ruokalassa: "Tykkäät sä nussia? Mä tykkään nussia mun siskoo. Sillä on perse ihan vinossa kun mä oon kiilannu sinne."

Kyllä minä tuon kysymyksen ymmärsin. Noita kahta väitelausetta en uskonut. :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin