Törkytorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Stinky kirjoitti:Saako teillä heittää härskiä läppää ja puhua rivoja? Onko mun tuleva esimies hyvännäkönen ja saako sen kanssa mennä älästi saunaan? Mites toi palkka?
Täällä sais, palkkaakin. Kai tota pitävät. Ja leivonNaiset tekee myös kauppansa, onhan meitä miehiä täällä. Tosin naiset pitävät kovaa kilpailua yllä.
Stinky kirjoitti:Todellakin takerrun. Nää on kato niitä pikkuasioita jotka tuo iloa työpäivään että jaksaa painaa pitkin päivää
No, ilman muuta !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kurkku kipeä neljättä päivää. Se on toi hyväpaha AC.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Autossa? Jos juu, niin säädä lämpöisemmälle. Mulla on ac päällä 23..25C sopiva asetus (jos kylmemmällä vilustun), muuten 19..21C.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pulkannaru kirjoitti:^
Autossa? Jos juu, niin säädä lämpöisemmälle. Mulla on ac päällä 23..25C sopiva asetus (jos kylmemmällä vilustun), muuten 19..21C.
Joo. Mulla 21-22. Säädän lämpösemmälle, vaikka viileästä tykkäänkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Dumis kirjoitti:Onneks olen piilossa ilmastoidussa toimistossa, joten tuskin tullaan törmäileeN.
Juuei törmäilty. Ilmastoiduissa toimistoissa mäkin siellä pyörin silloin kun en ollut pihalla auringossa. Huomenna pitäisi kai vielä kokeilla samaa settiä, leppoisaa hommaa.
bliss

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Miksi pitää omistaa "Heti mulle kaikki nyt" -luonne tiettyjen asioiden suhteen?
Dumis

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:Miksi pitää omistaa "Heti mulle kaikki nyt" -luonne tiettyjen asioiden suhteen?
Koska on hemmoteltu velliperse?
bliss

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Miksi pitää omistaa "Heti mulle kaikki nyt" -luonne tiettyjen asioiden suhteen?
Koska on hemmoteltu velliperse?
En usko, että sillä on mitään tekemistä asian kanssa. Joissain jutuissa kyllä jaksaa odottaa ja säätää vaikka kuinka kauan :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mittari näytti parvekkeen lämpötilaksi 50C, mutta pakkohan sinne oli mennä lyömään puutavaraa kiinni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mullon on jo kiuas partsilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ylermi: Saatanan kusipää koplan jäsen, vittuako menette ratsaamaan Banditos:in silloin kun mulla on palkkapäivä? Ja ihan tiedoksi, verokirjalla tehtyjä rakennustöitä YLITÖINÄ jäi saatanan poliisien takia saamatta 2480€.

HV, perkele.
1108

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

McJanne kirjoitti:Pöljä. Tekisit Cannonballsille, ne on koko ajan vankilassa ja naiset hoita raha-asiat.
Vitut. Ja typosin viestissä, ILTATYÖT olisi oikea sanamuoto.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja huima »

1108 kirjoitti:Ylermi: Saatanan kusipää koplan jäsen, vittuako menette ratsaamaan Banditos:in silloin kun mulla on palkkapäivä? Ja ihan tiedoksi, verokirjalla tehtyjä rakennustöitä YLITÖINÄ jäi saatanan poliisien takia saamatta 2480€.

HV, perkele.
Miten ne nyt saamatta jää?

Vai menikö Bandidosien kaikki varat ja toiminta jäihin?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Kolme tiivistelmää tieteellisistä artikkeleista englanniksi, tehty. Saako nt mennä nukkumaan...?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

huima kirjoitti:Miten ne nyt saamatta jää?

Vai menikö Bandidosien kaikki varat ja toiminta jäihin?
Ei ne saamatta jää, tietenkään. Maksu vaan pikkasen viivästyy kun kytät vei kassakaapin.
Vastaa Viestiin